Kuka tuntee Ilpon?

Luulen, että aika harva tietää, että täällä (tai netissä ylipäätään) on Etsintäkuulutus-palsta, jossa voi huhuilla kadonneiden kaveriensa perään, joten siksipä änkeydyn oman kadonneeni kanssa tällekin palstalle.

Hakusessa on siis n. viisikymppinen, erittäin charmantti ja järjettömän mukava Ilpo. Hän harrastaa moottoripyöräilyä ja on töissä atk-alalla. Oi te rakkaat Mansen asukit, vinkatkaa mulle Ilposta, jos tunnistatte hänet tästä! Kun te vuorostanne tulette ystävyyskaupunkiinne Suomen Turkuun ja törmäätte täällä siihen Elämänne Ihmiseen, lupaan toimia Amorina :)

5

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetki lyö

2 asioista täsmäisi yhteen tietämääni Ilpoon, ikä ainakin suurin piirtein ja työ. Moottoripyöräharrastuksesta ei tietoa. Pystyisitkö kuvailemaan ulkonäköä?
      Miten pukeutuu, mitlä näyttää, pituus?

• m

Hmmm... pituus jotain 185-190 cm, normaalivartaloinen, harmaantuneet hiukset, oikein kivannäköinen herrasmies :) Jotenkin mulle tuli Bill Clinton mieleen, heh, mutta ei niin, että voisi sanoa hänen olevan "IHAN niinku Clinton".

Olisi aika huikeeta, jos nämäkin tiedot natsaisivat!! Vastaathan pian, olen pelkkänä korvana... tai no, silmänä.

Kiitos sulle!

• hetki lyö

Pituus meni kyllä nyt liian pitkäksi eli ei tainnutkaan olla bingo, muuten kyllä voisi taas mennäkin. Väärä I tai sitten ei. Tosin kun seuraavan kerran törmään niin jos kysäsen että onko käynyt Turun suunnalla :)

• Heh, en tosiaan kuule osaa sanoa tarkalleen tuota pituutta, mutta kyllä se yli 180 cm on pakko olla, koska olen itsekin pitkä :) Joo ja kysy ihmeessä, että onko hän käynyt Turussa elokuun lopulla, ja jos on, niin voit hyvin sanoa, että täällä joku kaipailee...

Kiitti sulle, oikeesti!

• Kuulepas Hetki Lyö, mitä jos laittaisit mun sähköpostiini vähän enemmän tietoja siitä Ilposta, jonka sä tunnet? Olisi mukavampi jutella tällaisesta asiasta vähän privaatimmin, you see :)

[email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe