Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
laitisfani4ever
profiilit
laitisfani4ever
laitisfani4ever
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mulla on vm 99 allu.. ja katastuksista heittäen läpi.. ei mitään vikoja...
27.07.2012 09:23
Mulla on vm 99 almera.. Siihen vetonivel maksaa Iisalmen varaosissa 56€/kpl. Vetonivelen vaihtaminen ei ole iso projekti.. Rengas pois, jarrusatula irti, jarrulevy pois, keski mutteri auki ja sitte sen pitäis lähteä pois sieltä.. Olen vaihtanut omaani ja olen nainen!!
27.07.2012 09:14
Nuista moottorin vikavaloista... Minulle sanottiin merkkiliikkeessä, siis Nissanin, että merkkivalot on joskus "koristeena"... Ne eivät välttämättä syty ollenkaan, jos tulee jokin vika... Bensa valo kuitenkin muistaa palaa aina välillä :D
27.07.2012 09:09
Toyota on halpa ja luotettava, itellä ensimmäinen toyota maksoi 450€ vm 87, ostaessa ajettu 500tkm, ajoin vielä mittariin itse 40tkm ilman minkäänlaisia koneellisia vikoja. Toinen toyota oli vm 89 ja maksoi 1000€ oli ostaessa ajettu n. 200tkm, ajoin sillä 60tkm ilman koneellisia vikoja, kori petti alta turhan aikaisin. Vanhojen Toyotojen suurin ongelma on korin ruostuminen, joten kannattaa katsoa tarkkaan missä kunnossaon: helmat, lokasuojankaaret ja alusta.
Nyt itselläni on vm 99 Nissan Almera, joka maksoi 2000€ 3 vuotta sitten. Ajettu silloin 260tkm, nyt olen ajanut jo n. 335tkm ja matka jatkuu säännöllisillä huolloilla.
Säännöllisiin huoltoihin kuuluu: öljyn + suodattimen vaihto, ilmanputsari ja tulpat.
Itse en ole tarvinnut kiikuttaa autoa jatkuvasti huollossa ja pidän kaikki huoltolaput ja huoltokirjat ajantasalla mahdollista seuraavaa ostajaa varten.
26.07.2012 14:56
Sonkajärvellä
18.04.2012 21:44
No, onhan tuon kennelín kohdalla ihan hyvä sana tuo JEESUS :D Ei kyllä 2kk:den ikäinen pentu vielä tajua mitään ajamisesta.. voihan se leikilläään juosta jäniksen jälkeen, mutta en oikein kunnon ajoa usko... no, empähän ikinä pentua tuommosesta paikasta ostais, eikä kyllä varmaan möiskään... Voep olla aika nihkeetä pentukauppa tuossa virmassa :P
10.04.2012 18:53
Minun beagle on ainakin iloinen, leikkisä, aktiivinen ja seurallinen. Ahne se ei ole, niinkuin ajokoirat yleensä, mutta ruoka-ajat tietävänä on vaatimassa aikanaan ruokaansa. Se on vähän erikoinenkin, pihhaan pystyy irti laskemaan, se oman kiekan heittää ja tulloo ovelle pyytämään sisälle, kun on ensin aikansa pihalla temmeltänyt kaikessa rauhassa. Se on ollut ihan sohvakoirana, yritettiin sitä metsällekkin, mutta ei se vielä viimesyksynä oikein hokassu jutun ideaa. Se on vasta 1v 8kk vanha ja uros. Urokset ovatkin yleensä niitä hitaasti syttyviä, joten ensi syksynä uusi yritys jänis metsälle. Toisten koirienkin kaveri on, olen sitä koirapuistossakin käyttänyt, vaikka asumme n. 40km päässä kaupungista. Kotonamme on lisäksi toinen uroskoira ja senkään kanssa ei ole tullut riitaa. Saattaa kyllä vaikuttaa se, että tuo toinen uros otettiin sen ollessa 3kk ikäinen ja olleet siitä lähtien yhdessä. Beagle sopii niin metsälle kuin kotikoiraksikin!
07.03.2012 09:32
1 / 1