Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
271
Kommenttia
1474
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saanen+huomauttaa,+että+minä+en+ole+trolli,+minä+olen+ihan+minä+itse+uskova+miespuoleinen+ihminen.
04.04.2020 19:23
Raamattu+ei+ole+potaskaa,+vain+tyhmä+ja/tai+tietämätön+sekä+eksytetty+voi+väittää+noin.
04.04.2020 19:21
Ei+vaan+me+uskovat+olemme+VAHVALLA+pohjalla+kun+tunnustamme+tosiasiat,+eli+Luoja-Jumala,+siis+se+Raamatussa+ilmoitettu,+on+luonut+maailman+ja+maailmankaikkeuden!
04.04.2020 19:19
No+satu-ukkoko+se+on+joka+on+saanut+aikaan+maailmankaikkeuden+ja+luomakunnan?
Kaukana+satu-ukosta+on+Luoja+Jumala,+siis+se+Raamatussa+ilmoitettu,+joka+taidoillaan,+voimallaan+sekä+mahdillaan+on+kaiken+näkyväisen+ja+näkymättömän+luonut+ja+tehnyt!
04.04.2020 19:16
Kyllä+senyt+Raamattu+vain+on+totta.+Se+on+virheellisten+järjenpäätelmien+tekemistä+ja+suosimista+jos+uskottelee+Raamattua+sepitteeksi.
Mitäpä+kirjaa+pitää+uskovien+lukea+ahkerasti?
No+tietenkin+Raamattua,+sillä+se+on+verraton+opettamaan+kristillistä+uskoa+ja+kuinka+tulee+uskoa.+Kun+uskoo+niinkuin+Raamattu+opettaa,+uskoo+oikein+ja+pääseepä+lopulta+Taivaaseen+Paratiisiin+kun+kuolee!
04.04.2020 19:08
Ei+minun+tarvitsekaan+kyetä+aivokapasiteetillani+nerokkuuteen,+sillä+tunnen+Jeesuksen,+ja+hän+on+Luojana+enemmän+kuin+nero,+ja+saan+hänet+tarvittaessa+avukseni.
04.04.2020 19:03
Jumalastapa+voi+saada+tietoa+kun+lukee+Raamattua:
02.04.2020 22:44
Kuules+Raamattu+ei+ole+satukirja.+Raamattu+on+kirja,+jossa+ei+ole+fiktiota+laisinkaan.
Et+ole+tainnut+lukea+Raamattua.+Raamattu+on+paras+kirja+uskovalle,+se+auttaa+pitämään+oikean+ja+terveen+uskon.
02.04.2020 22:41
No+ei+ainakaan+tietoon+perustu+ateismi.+Ateismi+perustuu+virheellisiin+järjen+päätelmiin.
Ja+se+perustavaa+laatua+oleva+virhe+on,+että+uskoo,+että+Jumalaa+ei+ole.
02.04.2020 22:38
Juu+mutta+sille+on+perusteet,+että+tunnustaa+Jumalan+alussa+luoneen+koko+maailmankaikkeuden,+koska+on+täysin+mahdotonta,+että+maailmankaikkeus+olisi+vain+sattumien+summa.+Ja+vielä+luomakunta+suorastaan+vaatii,+että+tunnustetaan+tosiasia,+eli+se,+että+Jumala+loi+luomakunnan+alussa.
01.04.2020 22:14
Raamattu+on+tosin+ihmisten+kirjoittama,+mutta+erikoisen+inspiraattorinsa+vuoksi+tulos+on+ainutlaatuinen.+Ei+mikään+muu+kirja+kuin+Raamattu+opeta+Jumalasta+ja+totuudesta+niinkuin+se+opettaa.
01.04.2020 22:00
Jos+te+ette+tahdo+kuulla,+silloin+ette+kuule.+Näin+yksinkertaista+se+on!
01.04.2020 21:54
Raamatun+Jumala+ei+ole+satu-ukko,+johan+Raamattu+itsessäänkin+kumoaa+moisen+väittämän.
01.04.2020 21:53
Niin+ja+vielä+ateisti+syyttää+autotehdasta+kun+autoon+tulee+vika+kun+hän+itse+ei+ole+huomioinut+auton+valmistajan+käyttöohjeita.
31.03.2020 19:41
Jumala+ei+nyt+ole+tunari!+Tiedätkö,+että+hänellä+on+mahti+ja+valta+ajaa+toteen+mitä+tahansa+hän+haluaa;+tällaista+mahdollisuutta+ei+ole+kenelläkään+muulla+kuin+vain+alkuperäisellä+Luoja-Jumalalla.
30.03.2020 20:50
Kyllä+kristinuskon+Raamattu+on+sen+kaliiberin+opus+joka+olisi+syytä+huomioida+tieteen+teossa.
Sillä+se+ei+ole+tiedettä+mikä+riitelee+Raamatun+kanssa;+sellainen+on+tyhjänaikaista+vääntelyä,+joka+ei+johda+kuin+ihmiset+kauemmaksi+totuudesta+ja+lopulta+jopa+ikuiseen+tulihelvettiin.
Tiedättekö,+että+Raamattu+on+lahjomaton?+Se+ei+pidä+liikaa+kenenkään+ihmisen+puolta,+se+jopa+sanoo,+että+kuningas+Daavid,+Daavid+joka+oli+suuresti+kunnioitettu+ja+arvostettu+israelin+kuningas.+Niin+tämä+samainen+kuningas+lankesi+tekemään+aviorikoksen+heettiläisen+Uurian+vaimon+kanssa.+
Raamattu+etsii+lopulta+vain+Jumalan+kunniaa.+Ja+jos+Raamattu+olisi+kirjoitettu+ihmisten+korvasyyhyyn+ja+ihmisille+mieliksi,+ei+tätä+kuningas+Daavidin+aviorikosta+olisi+mainittu,+eikä+myöskään+muidenkaan+israelin+ja+juudan+kuninkaiden+rikoksia.
30.03.2020 20:45
Tiedätkö+sinä,+että+Taivaanisä+ei+tee+virheitä.+Ja+hän+pystyy+ajamaan+todeksi+minkä+tahansa+ajatuksen+hän+haluaa+ajaa+todeksi.
27.03.2020 18:27
On+kyyseenalaista+halusitko+edes+RepeRuutikallo+löytää+Raamatusta+ja+sen+Uudesta+Testamentista+uuuden+elämän+salaisuuden+Jeesuksessa.
Joka+haluaa+löytää+todisteet+uudesta+elämästä,+he+kyllä+sen+löytävätkin,+varsinkin+Raamatun+Uudesta+Testamentista.
Ja+se+nyt+ei+ole+niin+oleellista+kuka+Raamatun+on+kirjoittanut,+sillä+sen+sisältö+on+se+kaikkein+oleellisin.+Ja+Raamatun+sisältöön+tukeutuen+löytää+itsensä+lopulta+viettämästä+onnellista+ikuisuutta!
26.03.2020 15:06
Ei+ole+nautintovapaa+hymistelytaivas,+vaan+todellinen+paikka+jossa+voi+TODELLISESTI+olla+onnellinen.+Taivaassahan+esimerkiksi+suomalaiset+saavat+saunoa,+ja+taivaassa+jopa+Jeesus+nikkaroi,+koska+taidon+maan+päällä+oppi.+Taivaassa+voi+tehdä+töitäkin,+mutta+työpäivä+lienee+2+tuntia+per+päivä+ja+työ+hauskinta+mitä+kuvitella+saattaa.
Jumalahan+rakastaa+ihmisiä+hyvin+paljon+ja+tietää,+että+tämä+ei+olisi+onnellinen+jos+saisi+vain+pilven+päällä+soittaa+harppua,+joten+taivaassa+on+monenlaista+aktiviteettia+jota+voi+tehdä+lahjojensa+ja+mieltymystensä+mukaan.
Tietenkin+jokainen+voi+taivaassa+kokea+olevansa+rakastettu+ja+tärkeä.
26.03.2020 14:58
Jeesus+on+maksanut+hinnan+pahoista+teoistasi+ja+synneistäsi+kärsimällä+ja+kuolemalla+ristillä+noin+2000+vuotta+sitten.+Ja+jos+uskot+tähän+Jeesukseen,+saat+täten+olla+vapaa+rangaistuksesta.
Ja+siis+uskot+niinkuin+Raamattu+Jeesuksesta+opettaa.
26.03.2020 14:50
22 / 74