miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
205
Kommenttia
1307
PARANNUKSEN VAATIMINEN PUUTTUU
Luterilaisessa kirkossa parannuksen vaatiminen puuttuu. Siis P-A-R-A-N-N-U-K-S-E-N V-A-A-T-I-M-I-N-EN P-U-U-T-T-U-U-4611899ILMASTONMUUTOSVALEHTELUA!
Jotka väittävät, että ilmasto lämpenee ihmisten hiilidioksidipäästöjen takia, eivät tiedä mitä väittävät. Ilmasto on en621141PAREMPI OLLA YKSINKERTAINEN JA...
Parempi olla yksinkertainen ja ymmärtää, että maailmankaikkeus on Jumalan luoma, kuin olla älynsä eksyttämä ja väittää s1141134JUMALA LOI...
Eivät ihmiset ole täällä sattuman oikusta, eikä maailmankaikkeutemme ole syntynyt persoonattoman alkuräjähdyksen voimast821014ALLAH ALLAH
Allah ei puhu-?? Allah ei kuuntele, eikä kuule-?? Allah ei koskaan ole tehnyt mitään, eikä tee mitään-?? Miksikö näin20937MINULLE...
Minulle ja monelle muulle on itsestään selvää, että Raamatun Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden minut mukaan lukie45855JUMALA LOI SANOO RAAMATTU!
Johanneksen ilmestys 4:11. sanoo seuraavaa: >>Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan43817JO OLISI TULLUT TENKKAPOO!
Minä vain sanon, että suurimmallekin nerolle ihmiskunnasta tulisi tenkkapoo jos pitäisi luoda vain yksi pieni solu tai b70670JUMALA LOI...
Jumala ja nimenomaan Raamatun Jumala on kaiken Luoja ja ylläpitäjä, ja hänen luomistyönsä jatkuu yhä! Oletteko huomanne26663MINÄ USKON RAAMATTUUN!
Minä uskon Raamattuun, ja uskon myös sen luomiskertomukseen, koska ymmärrykseni mukaan Jumala, josta Raamattu todistaa,48658KAIKKI NIELEVÄ LUTERILAINEN KIRKKO
Kyllä vain vaikka jumalattomuus saa sijaa yhteiskunnassa niin luterilainen kirkko on hiljaa ja ei äännähdäkään! Biologi74645TYHJÄSTÄ EI SYNNY MITÄÄN...
Maailmankaikkeus on sellainen, että voidaan osoittaa, että siinä on järki, ja kaikki sen kappaleet ovat sijoitetut järje49605JÄLLEENNÄKEMISEN TOIVO
Tiedättekö, että uskovalle eläimet eivät kuole lopullisesti, vaan Jeesus ottaa ne kuolleet eläimet taivaan Paratiisiin j50553EVOLUUTIO MAHDOTON?
Kuuntelin tässä hiljan radio-ohjelmaa, niin siinä sanottiin, että viimeinen mahdollisuus tieteen mukaan, että miten evol117550PUOLUSTUSTAKO
Suomeen hankitaan juttuja ja asioita, joilla taitaa olla hyvin löyhästi jos ollenkaan tekemistä sen kanssa, että miten t4539ETTE PYSTYNEET SANOMAAN MITEN EVOLUUTIO ALKOI!
Laitoin teille aloituksen, että ette pysty sanomaan miten evoluutio alkoi. Ja ette tosiaan pystyneet sanomaan miten evol46519TUOMIOT ODOTTAVAT SUOMEA
Kyllä vain minun pitää valittaen todeta, että Suomen hengellinen tila on niin huono, että ei ole enää mahdottoman kauan34453IHMISEN PAHIN VIHOLLINEN?
Ihmisen pahin vihollinen ei ole murhamies, joka pimeillä kaduilla ja kujilla vaanii uhriaan, eikä tietenkään ihmisen pah88450EVOLUUTIO=AIVOPESU
Evoluutotarun rummuttaminen täyttää kaikki aivopesun tunnusmerkit! Aivan kuin muinaisessa Neuvostoliitossa tieteellinen213448TÄHTIEN HERRA
Tiedättekö mitä Jumalasta sanotaan Raamatussa psalmi 147. jae 4. ? Hän (siis Raamatussa ilmoitettu Jumala) on määrännyt14444