Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. PARANNUKSEN VAATIMINEN PUUTTUU

    Luterilaisessa kirkossa parannuksen vaatiminen puuttuu. Siis P-A-R-A-N-N-U-K-S-E-N V-A-A-T-I-M-I-N-EN P-U-U-T-T-U-U-
    Luterilaisuus
    461
    1880
  2. PAREMPI OLLA YKSINKERTAINEN JA...

    Parempi olla yksinkertainen ja ymmärtää, että maailmankaikkeus on Jumalan luoma, kuin olla älynsä eksyttämä ja väittää s
    114
    1099
  3. ILMASTONMUUTOSVALEHTELUA!

    Jotka väittävät, että ilmasto lämpenee ihmisten hiilidioksidipäästöjen takia, eivät tiedä mitä väittävät. Ilmasto on en
    Ympäristönsuojelu
    62
    1040
  4. JUMALA LOI...

    Eivät ihmiset ole täällä sattuman oikusta, eikä maailmankaikkeutemme ole syntynyt persoonattoman alkuräjähdyksen voimast
    82
    999
  5. ALLAH ALLAH

    Allah ei puhu-?? Allah ei kuuntele, eikä kuule-?? Allah ei koskaan ole tehnyt mitään, eikä tee mitään-?? Miksikö näin
    Islam
    20
    843
  6. MINULLE...

    Minulle ja monelle muulle on itsestään selvää, että Raamatun Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden minut mukaan lukie
    45
    835
  7. JUMALA LOI SANOO RAAMATTU!

    Johanneksen ilmestys 4:11. sanoo seuraavaa: >>Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan
    43
    798
  8. JO OLISI TULLUT TENKKAPOO!

    Minä vain sanon, että suurimmallekin nerolle ihmiskunnasta tulisi tenkkapoo jos pitäisi luoda vain yksi pieni solu tai b
    70
    638
  9. JUMALA LOI...

    Jumala ja nimenomaan Raamatun Jumala on kaiken Luoja ja ylläpitäjä, ja hänen luomistyönsä jatkuu yhä! Oletteko huomanne
    Kreationismi ja älykäs suunnittelu
    26
    638
  10. KAIKKI NIELEVÄ LUTERILAINEN KIRKKO

    Kyllä vain vaikka jumalattomuus saa sijaa yhteiskunnassa niin luterilainen kirkko on hiljaa ja ei äännähdäkään! Biologi
    Luterilaisuus
    74
    622
  11. MINÄ USKON RAAMATTUUN!

    Minä uskon Raamattuun, ja uskon myös sen luomiskertomukseen, koska ymmärrykseni mukaan Jumala, josta Raamattu todistaa,
    48
    614
  12. ETTE PYSTYNEET SANOMAAN MITEN EVOLUUTIO ALKOI!

    Laitoin teille aloituksen, että ette pysty sanomaan miten evoluutio alkoi. Ja ette tosiaan pystyneet sanomaan miten evol
    46
    502
  13. TYHJÄSTÄ EI SYNNY MITÄÄN...

    Maailmankaikkeus on sellainen, että voidaan osoittaa, että siinä on järki, ja kaikki sen kappaleet ovat sijoitetut järje
    49
    442
  14. EVOLUUTIO=AIVOPESU

    Evoluutotarun rummuttaminen täyttää kaikki aivopesun tunnusmerkit! Aivan kuin muinaisessa Neuvostoliitossa tieteellinen
    213
    436
  15. EVOLUUTIO MAHDOTON?

    Kuuntelin tässä hiljan radio-ohjelmaa, niin siinä sanottiin, että viimeinen mahdollisuus tieteen mukaan, että miten evol
    117
    412
  16. TUOMIOT ODOTTAVAT SUOMEA

    Kyllä vain minun pitää valittaen todeta, että Suomen hengellinen tila on niin huono, että ei ole enää mahdottoman kauan
    Helluntailaisuus
    34
    410
  17. RAAMATUN JUMALA HALUAA HYVÄÄ!

    Ei ole Jumalan vika, jos ihmiset ensin ylenkatsovat raamatun ja Jumalan hyvät käskyt ja sitten pahaa tekevät; niin turha
    201
    398
  18. MINNE MENET ILMAN JUMALAA?

    Et voi mennä minnekään ilman Jumalaa, ilman hänen tuntemistaan Jeesuksessa! Et todellakaan voi mennä minnekään ilman Je
    22
    366
  19. YKSINKERTAISINKIN SOLU ON ÄLYKKÄÄSTI SUUNNITELTU

    Kyllä vain, yksinkertaisinkin yksittäinen solu on sellainen pakkaus, että se ei koskaan ole syntynyt itsestään, vaan on
    26
    348
  20. ETTE PYSTY SANOMAAN MITEN EVOLUUTIO ALKOI!

    Yksinkertainen kysymys evoluutionisteille, kuinka elämä alkoi ja milloin? Mistä syntyi alkusolu, jos ketään ei ollut si
    27
    347