miikanaahum

Aloituksia
268
Kommenttia
1466
PARANNUKSEN VAATIMINEN PUUTTUU
Luterilaisessa kirkossa parannuksen vaatiminen puuttuu. Siis P-A-R-A-N-N-U-K-S-E-N V-A-A-T-I-M-I-N-EN P-U-U-T-T-U-U-4611922ILMASTONMUUTOSVALEHTELUA!
Jotka väittävät, että ilmasto lämpenee ihmisten hiilidioksidipäästöjen takia, eivät tiedä mitä väittävät. Ilmasto on en621173PAREMPI OLLA YKSINKERTAINEN JA...
Parempi olla yksinkertainen ja ymmärtää, että maailmankaikkeus on Jumalan luoma, kuin olla älynsä eksyttämä ja väittää s1141150KASTEESEEN JA EHTOOLLISEEN LUOTTAMINEN
Kyllä vain liika luottaminen kasteeseen ja ehtoolliseen ei ole hyväksi ja ei ole oikein. Ei kenestäkään tule Jeesuksen1391055JUMALA LOI...
Eivät ihmiset ole täällä sattuman oikusta, eikä maailmankaikkeutemme ole syntynyt persoonattoman alkuräjähdyksen voimast821027ALLAH ALLAH
Allah ei puhu-?? Allah ei kuuntele, eikä kuule-?? Allah ei koskaan ole tehnyt mitään, eikä tee mitään-?? Miksikö näin20990MINULLE...
Minulle ja monelle muulle on itsestään selvää, että Raamatun Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden minut mukaan lukie45869JUMALA LOI SANOO RAAMATTU!
Johanneksen ilmestys 4:11. sanoo seuraavaa: >>Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan43835TYHJÄSTÄ EI SYNNY MITÄÄN...
Maailmankaikkeus on sellainen, että voidaan osoittaa, että siinä on järki, ja kaikki sen kappaleet ovat sijoitetut järje49742KIRKKO ON ONNISTUNUT HUONOSTI TEHTÄVÄSSÄÄN
Kyllä vain, suurin osa suomalaista kuuluu Evankelis-Luterilaiseen kirkkoon, mutta tämä ei vain tahdo näkyä millään. Voi133721JO OLISI TULLUT TENKKAPOO!
Minä vain sanon, että suurimmallekin nerolle ihmiskunnasta tulisi tenkkapoo jos pitäisi luoda vain yksi pieni solu tai b70712EI USKOTA RAAMATTUUN
Kyllä vain, luterilaisen kirkon laiha menestys johtuu juurikin siitä, että siellä on paljolti vallalla sellainen ajattel114707EI VAROITETA HOMO- JA LESBOSEKSISUHTEISTA
Kyllä vain, kirkossa on pitkälle se linja, että jopa rohkaistaan homo- ja lesboseksiin ja tosiasiassa nämä vievät harjoi115703KUN JUMALAA EI MIELESTÄNNE OLE LAINKAAN KOSKAAN OLLUT
Kyllä vain jos teidän rakkaiden ateistien mielestä minkäänlaista Jumalaa ei ole olemassa, eikä koskaan olekaan ollut, ni243688MINÄ USKON RAAMATTUUN!
Minä uskon Raamattuun, ja uskon myös sen luomiskertomukseen, koska ymmärrykseni mukaan Jumala, josta Raamattu todistaa,48688JUMALA LOI...
Jumala ja nimenomaan Raamatun Jumala on kaiken Luoja ja ylläpitäjä, ja hänen luomistyönsä jatkuu yhä! Oletteko huomanne26671ATEISTEILLE PÄHKINÄ PURTAVAKSI
Kun te ateistit olette ehkä jopa todistetusti älykkäitä ja pystytte hyvin loogisesti selittämään sen miten ja miksi maai62668KAIKKI NIELEVÄ LUTERILAINEN KIRKKO
Kyllä vain vaikka jumalattomuus saa sijaa yhteiskunnassa niin luterilainen kirkko on hiljaa ja ei äännähdäkään! Biologi74664KORAANI ON VÄÄRENNÖS
Koraani on väärennös, ja mistäkö tiedän tämän? Islamin profeetta Muhamed kertoman mukaan pakotettiin väkivalloin kirjoi34661JÄLLEENNÄKEMISEN TOIVO
Tiedättekö, että uskovalle eläimet eivät kuole lopullisesti, vaan Jeesus ottaa ne kuolleet eläimet taivaan Paratiisiin j50653