Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. Ateistinen+tiede+yrittää+syöttää+pajunköyttä+kun+uskottelee,+että+elämä+on+syntynyt+sattumasta;+todennäköisyyslaitkin+puhuvat+tällaista+vastaan.+Taustalla+on+myös+suuri+raha+joka+haluaa+tehdä+ihmisestä+orvon+pirun,+joka+kuvittelee,+että+häntä+ei+kukaan+rakasta,+että+tämä+ihminen+täten+olisi+paremmin+määräiltävissä+sekä+ohjattavissa+yllätys+yllätys+samalta+taholta.
  2. Kyllä+nämä+kokemukseni+ovat+ihan+aitoja,+ja+niitä+ei+mitenkään+olisi+tullut+jos+en+olisi+ottanut+Jeesusta+vastaan+omaksi+vapahtajaksi,+sitäpaitsi+Raamattu+nimenomaan+kertoo,+että+juuri+tuollaista+tapahtuu+niille+jotka+ovat+tulleet+uskoon.Mites+ateisti+selittää+tämän,+että+kerran+olin+vieraalla+paikkakunnalla+ja+minulla+ei+ollut+kotimatkaa+varten+polttoainerahaa+ja+en+puhunut+tästä+kenellekään+kun+menin+uskovien+kokoukseen.+Siellä+kokouksessa+eräs+tuntematon+vanhempi+nainen+antoi+minulle+juuri+oikean+summan+rahaa+polttoaineeseen+kotimatkaa+varten,+ja+huomatkaa,+että+minä+tosiaan+en+maininnut+kellekään+rahapulaani!Miten+ateisti+selittää+tämän,+että+erään+kerran+olin+linja-autolla+matkalla+seurakuntani+kokoukseen,+ja+sain+mieleeni+paimen-asian+siten,+että+sain+mielessäni+valita,+että+otanko+Jumalalta+vastaan+paimenen+lahjan+vai+en?Ja+minä+mielessäni+päätin,+että+otan+paimenen+lahjan+vastaan.Tämän+jälkeen+menin+heti+seurakuntani+kokoukseen+ja+en+maininnut+lainkaan,+että+olin+mielessäni+askarrellut,+että+olin+ottanut+paimenen+lahjan+vastaa.Siellä+kouksessa+sitten+eräs+seurakuntasisar+sitten+sanoi,+että+paimensauva+on+annettu+minun+käteeni!Katsokaas+arvon+ateistit:+Maailmankaikkeudessa+on+muutakin+kuin+mitä+voidaan+havaita+ihmisen+aisteilla+ja+hyvinkin+monenlaisilla+mittalaitteilla.