Vapaa kuvaus

Aloituksia

205

Kommenttia

1307

  1. No+miten+Jeesus+voi+olla+taruolento+kun+nyt+useat+jotka+tulevat+uskoon,+tapahtuu+juuri+niinkuin+Raamattu+sanoo?Esim.+minä+itse+aloittaja,+sain+kun+tulin+uskoon+Pyhän+Hengen+itseeni,+ja+merkkinä+tästä+aloin+puhumaan+kielillä-aivan+niinkuin+Raamattu+sanoo,+että+vasta+uskoon+tulleet+puhuvat+kielillä,+eli+puhetta+jota+ei+tavallisesti+pysty+ymmärtämään,+jonka+Raamattu+sanoo+rukouskieleksi.+Jos+Jeesus+ei+ole+se+aito+maailman+Vapahtaja,+ei+silloin+myöskään+esiinny+Pyhä+Hengen+saamista.Edelleen+voin+kertoa+kun+olin+ollut+vähän+aikaa+uskossa,+niin+työmaalla+olin+yksin+ja+minua+alkoi+sisäisesti+kaikertaa,+ja+menin+sitten+polvilleni+ja+rukoilin+syntejä+ja+pahoja+tekojani+anteeksi,+niin+tuntemus+joka+seurasi+oli,+että+tuntui+kuin+olisin+pudottanut+ison+kiven+sylistäni+ja+minua+vielä+hengästyttikin+samalla+tavoin.+Tämäkin+kokemus+olisi+mahdoton,+ellei+Jeesus+olisi+maailman+ja+ihmisten+Vapahtaja.Edelleen+näin+näyn+kun+olin+ollut+vähän+aikaa+uskossa,+ja+näin+juuri+sellaisen+pakettiauton+jollaisen+silloin+omistin+ja+auton+keulan+ympärille+tuli+noin+10+ihmistä+ja+yhtäkkiä+näille+ihmisille+tuli+käteen+soihdut+joissa+paloi+tuli,+ja+hetken+perästä+nämä+ihmiset+lähtivät+juoksemaan+autoni+keulan+ympäriltä+joka+suuntaan+samoin+kuin+pikajuoksijat.+Ja+lisäksi+näin,+että+autoa+ohjasi+hahmo,+jolla+oli+samalla+tavoin+vihreä+takki,+jollaisen+omistin+siihen+aikaan,+elise+siis+olin+minä+joka+olin+auton+ohjaamossa.+Lisäksi+näky+oli+laadultaan+kuin+olkapäällä+kuvattu+video,+ja+kuva+jopa+olis+samoin+rakeinen+kuin+TV-kuva+joskus+on,+mutta+selviä+kuvan+rajoja+ei+ollut.Ja+tämäkin+näky+olisi+ollut+mahdoton,+ellei+Jeesus+olisi+se+maailman+Vapahtaja,+joksika+Raamattu+hänet+kuvaa.Eli+Jeesus+on+todellinen,+ja+hän+tuli+maailmaan+siksi,+ettei+yhdenkään+joka+häneen+uskoo+NIINKUIN+Raamattu+opettaa,+tarvitse+mennä+ikuiseen+tulihelvettiin.Ja+vielä+huomautan,+että+kyseessä+ei+ole+mikään+psyykkaus+tai+suggestio,+vaan+nämä+tällaiset+ovat+aitoja+tapahtumia+mitkä+voivat+seurata+kun+ihminen+on+tehnyt+myönteisen+uskonratkaisun+ja+ottanut+Jeesuksen+vastaan+omaksi+Vapahtajakseen.
  2. Suoraa+todistetta+Jumalan+olemassaolosta+ei+ole+siitä+syystä,+että+kukaan+ei+ole+häntä+nähnyt.Mutta+epäsuoraa+todistetta+Jumalan+olemassaolosta+on+sitten+pilvin+pimein:Katsos+koko+maailmankaikkeus+on+Luoja-Jumalan+luoma+ja+tekemä,+alkaen+pienimmästä+solusta+ja+päättyen+tähtijärjestelmiin;+niin+se+kaikki+on+Jumalan+työtä.Sitten+meillä+on+Raamattu,+ja+se+juuri+todistaa+Jumalasta+ja+neuvoo+uskomaan+oikein,+siis+siten,+että+pääsee+elämän+loputtua+Taivaaseen+Paratiisiin+joka+kestää+ikuisuuden.Eli+kyllä+Jumalasta+on+todisteita+pilvin+pimein+jos+todisteita+haluaa+uskoa.+Sehän+taaseen+ei+ole+minun+eikä+Jumalan+vika+jos+ei+tahdota+selviä+todisteita+uskoa,+ja+sille+minä+en+voi+mitään.