Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1474

1. Jeesushan+ei+ole+mikään+fiktiivinen+hahmo,+jopa+tavallinen+historiankirjoitus+tietää,+että+hän+on+tepastellut+maan+päällä+noin+33+vuotta+noin+2000+vuotta+sitten.Ja+Jeesus+elää+ja+voi+hyvin,+hänhän+nousi+kuolleista+niinkuin+Raamattu+meille+opettaa.+Ja+kun+tarkkoja+ollaan.+niin+koko+maailmankaikkeutemme+on+luotu+hänen+kauttaan,+näin+Raamattu+opettaa.Ja+tämä+samainen+Jeesus+on+kärsinyt+Jeesus,+hän+kärsi+ristillä+vajaa+2000+vuotta+sitten+rangaistuksen+meidän+ihmisten+puolesta,+että+jokainen+joka+uskoo+häneen+noin+olisi+vapaa+rangaistuksesta.Jos+olet+tullut+vakuutetuksi,+että+Jeesus+on+minunkin+Vapahtaja,+Vapahtaja+joka+kärsi+ristillä+senkin+rangaistuksen+minkä+minä+itse+olen+ansainnut+rikkomuksillani+ja+pahoilla+töilläni.+Niin+tällöin+voit+rukoilla+vaikka+seuraavasti:Rakas+Jeesus+tiedän+rikkoneeni+hyvää+tarkoittavat+käskysi,+tahdon+ottaa+sinut+vastaan+omaksi+Vapahtajakseni,+ja+tahdon+seurata+sinua+tästä+lähin+elämässäni+niinkuin+Raamattu+opettaa.Takaan,+että+kun+tuon+teet+sydämestäsi,+niin+Jeesus+tulee+sinun+sisimpääsi+asumaan,+eikä+lähde+sieltä+pois+ja+saat+olla+Jumalan+lapsi+tästä+eteenpäin.