Vapaa kuvaus

Aloituksia

296

Kommenttia

1510

1. Ei+minullel+arvon+Luucifer+Jeesus,+ja+Jeesus+on+Jumala,+minulle+mitään+harhoja+näyttänyt!Kolme+kertaa+olen+saanut+tuntemalla+tuntea+Jeesuksen+rakkautta+ja+mitä+se+oon+kun+olen+ollut+tekemisissä+parin+ystäväni+kanssa.+Yksi+kerroista+oli+sellainen,+että+tunsin+hetken+olevani+Jeesuksen+rakkauden+pilven+sisällä.Kun+Jeesuksen+rakkautta+pääsee+kokemuksellisesti+maistamaan,+on+se+jotain+erikoista,+ja+silloin+kaikkinainen+viha+ja+kauna+sulaa+pois,+menettää+merkityksen,+vaikka+olisi+kokenut+jotain+todella+loukkaavaa.Tämä+pitää+yhtä+sen+kanssa+mitä+Raamattu+sanoo+mitä+Jeesus+teki+maan+päällä+ollessaan,+kuinka+hän+rakasti+ihmispoloisia,+joista+monet+olivat+yhteiskunnan+hylkiöitä+kuten+nyt+spitaalitautiset,+ja+antoi+heille+avun+ja+uuden+tulevaisuuden.Ja+ei+Jeesus+ole+muuttunut+miksikään+noista+päivistä+kun+hän+oli+maan+päällä,+meidän+keskellämme.+Yhtälailla+hän+rakastaa+tänäänkin+ihmisiä+ja+auttaa+heitä+monin+tavoin,+jopa+niitäkin,+jotka+eivät+ole+koskaa+kuulleetkaan+mistään+Jeesuksesta.Raamatun+mukaan+Jeesus+nousi+ensin+kuolleista+ja+hiukan+tämän+jälkeen+hän+astui+takaisin+Taivaan+Paratiisiin,+mistä+oli+tullutkin+maan+päälle.+Ja+Jeesus+lähetti+maan+päälle+Pyhän+Hengen+uskovien+oppaaksi+ja+voiman+lähteeksi,+ja+tuossa+Pyhässä+Hengessä,+sen+voitelussa+minäkin+saan+tämän+tekstini+tehdä.