Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
297
Kommenttia
1510
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäs pilkkaat, Jumala on hyvä Jumala. Moni ihminen valitsee palvella paholaista, ja
siitä juontuvat nämä kaikki pahat teot, joita maailma on pullollaan.
Jos kaikki ihmiset tottelisivat ninkuin Jeesus haluaa Raamattua, niin ei olisi Breivikejä,
ekä Stalinia, eikä Hitleriä, vaan ihmiset eläisivät sulassa sovussa toisiaan rakastaen.
Nämä mainitsemani henkilöt ovat oikein malliesimerkkejä mitä tulee kun ei totella
Raamattua niinkuin Jumala on tarkoittanut, ja näilläkin oli varmasti joskus tilaisuus
lukea Raamattua ja ryhtyä sitä tottelemaan; muta kun, niin ei, ja niin heidän
tonttuilunsa tili maksamaan miljoonia ihmishenkiä, kärsimyksistä puhumattakaan.
17.05.2012 17:22
Ja sinulla ei ole mitään muuta mahdollisuutta pelastua ja päästä kuolemasi jälkeen
viettämään paratiisi elämää, kuin sellainen usko Jeesukseen, jonka Raamattu
opettaa. Ja muista, että mikäli missaat kaikki tilaisuutesi tulla uskoon ja ottaa Jeesus
vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin olet auttamattomasti kadotettu ja tulihelvetin rangaistus iankaikkisesti.
Rukoile vaikkapa näin: MINÄ OLEN TEHNYT PALJON PAHAA, MUTTA PESE
VERELLÄSI, ( SIIS JEESUKSEN UHRIVERELLÄ) KAIKKI PAHAT TEKONI POIS,
JA AUTA MINUA ELÄMÄÄN TAHTOSI MUKAAN, KUNNES KUOLEMA MINUT
KORJAA.
Tuon kun olet rukoillut ja päättänyt lujasti elää Jeesus-elämää tästä lähtien, niin
pääset taivaasta osalliseksi jo täällä maan päällä, etkä enää joudu tuomittavaksi
helvettiin, vaan Jumalan armosta kuoleman jälkeen saat elää ikuisesti paratiisielämää.
16.05.2012 23:06
Vaikka tässä maailmassa tapajtuu outoja asioita, niin Jumala on kuitenkin hyvä
Jumala, ja on röyhkeää puhua hänestä valehdellen pahaa.
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi poikansa maailmaan, meidän
keskelle opettamaan, ja tekemään tärkeän teon, nimittäin hän antoi Jeesuksen
sijaiskärsijäksi, ettei hänen tarvitse heittää helvettiin ketään ihmistä, joka vain suostuu
ottamaan Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi, kun häntä hänelle tarjotaan ja elämään hänen tahtonsa mukaan.
Juuri siksi Jumala antoi Jeesuksen kärsiä, ettei Jumalan kaikessa oikeudenmukaisuudessaan tarvitsisi lähettää yhtään helvettiin, vaan hän pääsisi
kuolemansa jälkeen paratiisiin tahi taivaaseen, mitenn nyt paikkaa nimitetään;
kunhan ihmisellä on vain tuo pelastava usko Jeesukseen.
Eikä tässä maailmassa Jumala meuhkaa, vaan ihmiset kieroine ajatuksineen ja
paholainen vielä villitsee heitä, siis niitä, jotka eivät tunne Jeesusta omana
Vapahtajana.
Ja minä vakuutan, ettei ole maanpäällä ja taivaassakin sellaista rakkautta,
mitä Jeesus omiaan kohtaan tuntee ja sen osoittaa. Rakastaa Jeesus eepäuskoisia
jotka eivät tunne Jeesusta Vapahtajanaan ja lähettää enkeleitä auttamaan
tarvittaessa heitä, mutta epäuskoisia kohtaan osoitettu rakkkaus ei vie taivaan
paratiisiin, jos hylkäävät kaikki tilaisuudet tulla uskoon.
Ihmisten pahuuden vuoksi Jumala joutuu sallimaan kaikennäköisiä
negatiivisia asioita varsinkin ei-uskovia kohtaan, että ihmiset jos ei muuten,
niin erinäisten katastrofien johdosta nöyrtyisivät Jumalan edessä ja tekisivät
parannuksen. Sillä ei Jumala pahuuttaan salli, eikä lähettele katastrofeja
maailmaan, vaan että ihmiset oppisivat mitä on elää omassa tahdossa Jumalasta
piittaamatta; kuin että elää Jeesukseen uskoen, niin että tuntee Jeesuksen
omana Vapahtajana.
Lopeta ne omat virheelliset järkesi päätelmät Jumalasta, ja ryhdy lukemaan
Raamattua alkaen Matteuksen evankeliumista,ja opi kuin virheelliset ovat sinun
oman järkesi päätelmät Jeesuksesta ja Jumalasta.
Ja sinun tulee ymmärtää, että Raamattu on Jumalan kirje meille ihmisille,
eikä siinä ole mitään virheitä, ja että se on niin aamen ja piste, kun luet Raamattua.
16.05.2012 22:43
Ensiksikin Jumala ei ole luonut ketää ateistiksi, sehän tarkoittaisi, että ateistiksi
luotu olisi helvetin lapsi jo ennen syntymää ja siitä edespäin kuolemaansa asti,
jolloin alkaisi varsinainen helvetti, joka ei lopu ikinä ja kestää iankaikkisuuden.
Jumala lähettää enkeleitä johdattamaan ihmisiä erinäisiä polkuja, joissa on paikkoja,
että ihminen niissä voisi ottaa Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi.
Ja jos yksi rundi minkä Jumala johdattaa ei tuota tulosta, koska jostain syystä
ties mistä syystä, että ei ota vastaan Jeesusta, niin Jumala laittaa ihmisen uudelle
rundille, että hän jälleen saisi mahdollisuuden valita Jeesuksen Vapahtajakseen.
Noita rundeja Jumala johdatuttaa enkeleillä toisilla lyhyemmän aikaa elämästä ja
toisia pidemmän aikaa elämästä. Ja vain Jumala tietää, että kuinka moneen
uskoontulotilanteeseen hän ihmistä johdattaa ja kuinka pitkän aikaa elämästä.
Sitten jos missaa kaikki uskoontulomahdollisuudet, niin on mahdotonta, että
hän voisi tulla uskoon, ja hän on siitä pitäen helvetin lapsi, ja tulee viettämään
ikuisuuden tulihelvetissä; ja vain Jumala voi poikkeustapauksessa puuttua
peliin niin, että armahtaa tuollaista kekälettä helvetissä, niin että hän pääsee
viettämään ikuisuuttaan Taivaan paratiisin onnessa.
12.05.2012 21:45
Luterilaisuuden valtasuunta on luopumus; Raamattua tottelevia pappeja on vain
murto-osaa.
Kirkko yrittää kaikenlaisia konsteja, että saisivat mukaansa mahdollisimman monta,
mutta se kristinuskon ydin on sysätty syrjään, niin ihmiset eivät saa hengellistä
virvoitusta vaan jäävät tyhjiksi.
Kyllä kirkkoon ihmisiä saisi, mutta se edellyttäisi TODELLA Raamatun nostamisen
kunniaan,eikä ihmisoppien opetusta.
11.05.2012 19:56
Näin unen joku vuosi sitten, ja siinä unessa uskovien ylöstempaus tapahtui noin
klo 18 suomen aikaa. Ja tuota ylöstempausta edelsi viimeinen rutistus noin kaksi
tuntia lievää ahdistusta, kun piti saada niin usea kuin mahdollista uskomaan
Jeesukseen.
Ja tuona viimeisenä kahtena tuntina liikuttiin jopa moottoripyörillä, ja sanaa Jeesuksesta poltettiin laserilla sopiviin paikkoihin, että vain mahdollisimman moni voisi lukea Jeesuksesta ja tulla uskoon ja ylöstempaukseen.
Sitten siinä unessa ei näytetty mitään muuta merkkiä, että mihin aikaan ylöstempaus
tapahtuu; vain tuo päivä viikosta ja noin tuo klo 18 suomen aikaa.
11.05.2012 19:28
Jeesus on ollut luomassa maailmankaikkeutta, mutta mitä sinä olet ollut luomassa?
Voithan kokeilla, että pystytkö tekemään Jeesukselle mitä aiot, hän kun on Jumala
ja sinä vain hänen luomisvoimalla luoma ihminen.
On meinaa vähän eikä vain vähän, vaan vielä vähemmän epätasapäinen kamppailu!
09.05.2012 17:54
Juuri noin ateistit tekevät, hekin saavat Jumalalta ainakin pikkuisen ja joskus enemmänkin verran apua, niin silti he sylkevät Jumalaa silmille.
Mutta Jumala rakastaa atejakin ja järjestelee heille mahdollisuuksia tulla Jeesuksen
omaksi, ja jos yksi keino saada jumalaton kääntymään, niin Jumala kaytää toista
konstia. Mutta noita mahdollisuuksia tulla Jeesuksen omiksi on rajoitettu määrä.
Ja jos kaikki mahdollisuudet tulla uskoon hylätään ihmisen puolelta, niin hän
on menetetty ja hänen kohtalonsa on viettää ikuisuus tulihelvetissä rangaistuna
kaikista niistä pahoista töistä, joita hän elämänsä aikana on tehnyt.
Mutta jos ottaa tilaisuudesta vaarin, ja ottaa Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi, niin hänen iankaikkisuus on turvattu hän saa viettääsen sen onnellisena uskovien ja Jumalan joukkojen kanssa.
09.05.2012 00:17
ihmiset saivat tehdä paratiisissa mitä halusivat, ainoastaa yksi kielto oli, ettei saanut syö hyvän- ja pahantiedon puusta.
Se ei ollut pelkkä hedelmän syönti, saatana eksytti Eevan, että tämä voisi tulla
Jumalaksi tai Jumalan kaltaiseksi syödessään kielletystä puusta.
Joten kielletyn hedelmän syönti oli majesteettirikos, ja siksi Jumala kirosi maailman,
ja siitä edespitäen ihmisten elämässä on ollut hätää ja pahaa, milloin enemmän, milloin vähemmän.
Jumala tiesi, että ihmisen osa oli tullut mahdottomaksi, sellaiseksi, josta hän ei
omin voimin selviä.
Juuri tuosta syystä Jumala antoi Poikansa Jeesuksen sijaisuhriksi vuodattamaan
viattoman verensä, että kaikki, jotka uskovat Jeesukseen ja hänen nimeensä
on pelastus helvetin tuomiolta, joka kohtaa niitä, jotka eivät elämänsä aikana
ole olleet Jeesukselle kuuliaisia ja tehneet hänen tekojaan
07.05.2012 23:59
Raamattu on ollut aina totta, mutta ei sitä heti omaksu uskoon tultuaan, minäkin
uskoin nuorena uskovana, kun puhuttiin satojen tuhansien vuoden takaisesta
mahdollisesti meteoriitin aiheuttamasta kraatterista, oliko se nyt Yhdysvalloissa.
Mutta vanhemmiten, kun tulin tuntemaan Jumalaa edemmän, niin olen tullut siihen
tulokseen, mitä Raamatun luomiskertomus kertoo, kuinka maaimankaikkeus
luotiin, pitää paikkaansa.
Mutta kyllä työtä vaati Jumalaltakin, kun ensin oli luonut Taivaan ja maan, niin
sitten maapallon elävien ja tähdistön luominen kesti kuusi päivää.
Ajatelkaa kuinka vähän Jumalalla on ollut aikaa eliötä kohti aina luoda yksi eliö maanpäälle, täällä kun on useita tuhansia eri lajisia eliöitä. Mutta hän onkin Jumala, josta Jeesus sanoi, että hänelle ei mikään ole mahdotonta.
07.05.2012 21:54
76 / 76