Vapaa kuvaus

Aloituksia

297

Kommenttia

1510

  1. Vaikka tässä maailmassa tapajtuu outoja asioita, niin Jumala on kuitenkin hyvä
    Jumala, ja on röyhkeää puhua hänestä valehdellen pahaa.

    Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi poikansa maailmaan, meidän
    keskelle opettamaan, ja tekemään tärkeän teon, nimittäin hän antoi Jeesuksen
    sijaiskärsijäksi, ettei hänen tarvitse heittää helvettiin ketään ihmistä, joka vain suostuu
    ottamaan Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajaksi, kun häntä hänelle tarjotaan ja elämään hänen tahtonsa mukaan.

    Juuri siksi Jumala antoi Jeesuksen kärsiä, ettei Jumalan kaikessa oikeudenmukaisuudessaan tarvitsisi lähettää yhtään helvettiin, vaan hän pääsisi
    kuolemansa jälkeen paratiisiin tahi taivaaseen, mitenn nyt paikkaa nimitetään;
    kunhan ihmisellä on vain tuo pelastava usko Jeesukseen.

    Eikä tässä maailmassa Jumala meuhkaa, vaan ihmiset kieroine ajatuksineen ja
    paholainen vielä villitsee heitä, siis niitä, jotka eivät tunne Jeesusta omana
    Vapahtajana.

    Ja minä vakuutan, ettei ole maanpäällä ja taivaassakin sellaista rakkautta,
    mitä Jeesus omiaan kohtaan tuntee ja sen osoittaa. Rakastaa Jeesus eepäuskoisia
    jotka eivät tunne Jeesusta Vapahtajanaan ja lähettää enkeleitä auttamaan
    tarvittaessa heitä, mutta epäuskoisia kohtaan osoitettu rakkkaus ei vie taivaan
    paratiisiin, jos hylkäävät kaikki tilaisuudet tulla uskoon.

    Ihmisten pahuuden vuoksi Jumala joutuu sallimaan kaikennäköisiä
    negatiivisia asioita varsinkin ei-uskovia kohtaan, että ihmiset jos ei muuten,
    niin erinäisten katastrofien johdosta nöyrtyisivät Jumalan edessä ja tekisivät
    parannuksen. Sillä ei Jumala pahuuttaan salli, eikä lähettele katastrofeja
    maailmaan, vaan että ihmiset oppisivat mitä on elää omassa tahdossa Jumalasta
    piittaamatta; kuin että elää Jeesukseen uskoen, niin että tuntee Jeesuksen
    omana Vapahtajana.

    Lopeta ne omat virheelliset järkesi päätelmät Jumalasta, ja ryhdy lukemaan
    Raamattua alkaen Matteuksen evankeliumista,ja opi kuin virheelliset ovat sinun
    oman järkesi päätelmät Jeesuksesta ja Jumalasta.

    Ja sinun tulee ymmärtää, että Raamattu on Jumalan kirje meille ihmisille,
    eikä siinä ole mitään virheitä, ja että se on niin aamen ja piste, kun luet Raamattua.