vigilance
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
182
Seurakuntayhteys
Olen päätänyt antautua Jumalan tahdolle ja etsiä seurakuntayhteyden. Erotan herkästi totuuden valheesta ja lienee parast1982Jeesus on meidän Pelastajamme
Jeesuksen nimi jo tarkoittaa, että Hän on Pelastaja ja Hän on meitä ihan lähellä ja riittää, että ainoastaan huokaamme J781Krititty45, hyvää huomenta, ei hyvää päivää
Kysyit eilen: " Tarkoitin että "oppilas ei ole opettajaansa parempi". Jos Jeesusta sanottiin riivatuksi, niin eikö myös680Jumalan tahdon vastaista vääryyttä tuleekin vihata
Laitetaa pähkäilevien kristittyjen mutkia suoremmiksi. Jumalakin vihaa vääryydeksi ilmoittamiaan asioita. Homoseksuaali2178Sennheiser HD 650 High-End kuulokkeet
Tilauksesta on kulunut kaksi viikkoa Odotan edelleen Näppiksen pistenappula ei toimi677Tulin vaan sanomaan moi
Olen täällä ilman sua, mietin sua ja unelmoin susta koko aika. Mietitkö sinäkin mua? Olet parasta elämässäni, ylistän s276Alussa
Jeesus sanoi. " Ettekö ole lukeneet, että alussa? " Hepreaksi 1. Mooseksen kirja on juuri "Alussa". Jeesus viittasi tiet2973Jumalan kanssa ei eksy
Mutta Jumalan kanssa ei johdeta harhaan. Väärän Kristuksen opetukset eivät ole sopusoinnussa Raamatun kanssa. Hän antaa1973Oletko kokenut jotakin odottamatonta?
Olin nukkunut n. viikon lyhyitä unia ja herännyt väsyneenä ajatellen, että kahvilla ja kun jonkin aikaa valvoo niin sitt1072Aikuistuva koira haluaa oman huoneen
http://www.youtube.com/watch?v=1zVQ124Qe9c persistent = sinnikäs, jääräpäinen, yhtämittainen, jatkuva rude = töykeä, t060Riittävästi todisteita
Jumala on antanut sanassaan riittävästi todisteita sen jumalallisesta luonteesta. Ihmisen rajallinen äly ei kuitenkaan p559Sana rajapyykit
Kirkkojen väärät opit siirtävät Jumalan sanan asettamia rajapyykkejä. Harvat tyytyvät hylkäämään vain yhden opin. Useimm847Kristuksella oli profeetallinen näkemys inhimillisen arvovallan
.....korottamisesta hallitsemaan omaatuntoa. Tuo menettelytapa on kaikkina aikoina osoittautunut kammattovaksi kirouksek245Sennheiser 650 su per mac hi na kuulokkeet
Odotusaika tuotteella verkkokaupalla oli vaivaiset reilut 5 viikkoa. Suosittelen, nopeaa palvelua. On muuten käsittämät245Seurakunta Kristuksessa
Huomenta. Kahvin valmistumista ja Jeesuksen paluuta odotellessa voisi hieman verrytellä sormia, että nisä alka veri kier144Me emme horju
Jumala on antanut tietellisten keksintöjen valaista maailmaa. Mutta lahjakkaimmatkin tutkijat menevät harhaan yrityksiss327