Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paula.pasanen
profiilit
paula.pasanen
paula.pasanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite oon kanssa hakenu ykkösenä lybeckeriin, kuva ja mediataide linjalle :D
Ja tota samaa oon ite kanssa miettiny. Ku mulle kakkos valinta paikka laitto kutsua pääsykokeisiin ja siinä oli et pitäis ilmottaa välittömästi pääseekö kokeisiin vai ei nii tulin atelleeks että laittaakohan se lybecker millon kirjeitänsä tulemaan...
Ja kun viestistäs on jo aikaa, nii kysyn et onko sulle vielä tullu kutsua kokeisiin?
20.04.2011 18:27
Et ensinnäkin oikeesti pukeutuu hyvin, eli et vaatteet istuu ja on sen päällä hyvännäköset. Ei mikään fruide (niitä on jo ihan tarpeeksi).
Sit ite tykkään pojilla pitkästä tukasta, mut sekin on sellanen mikä ei sovi kaikille. Ja suihkussa PITÄÄ käydä säännölliseti väh. 4 kertaa viikossa (mieluummmin useemmin), tai sillai et ei haise, ja rasvanen letti näyttää ihan karmealta. Ja sit siihen jotain ihanan tuoksusta axea nii ;9
Sit et on silleen suht treenatun näkönen. Tai et ei ainakaan oo mikään läski. Siis et näyttää siltä, että oikeesti panostaa ulkonäköönsä. Itsevarma asenne on kans aina plussaa
Ja tuo aiemmin mainittu Bieber on mun unissni korkeintaan painajaisissa. Joten ei sitä lookkia!
07.01.2011 19:19
1 / 1