Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"+Hussein+al-Taeen+edellinen+avioliitto+päättyi+riitaan+–+vaimo+koki+käytöksen+uhkaavana+ja+pakeni+turvakotiin.+"+
Tällaista++kerrotaan+tänään.
09.05.2019 08:35
Naiset+eivät+tietenkään+alistu++mihinkään+alamaisuusoppiin,+jos+kristitty+pitää+sitä+kristinuskon+nujertamisena,+ei+se+haittaa,+pitäkää+vain.+
Menkää+muslimimaihin+hakkaamaan+naisia,+mutta+ei+se+silloinkaan+ole+oikein.+Joskus+nekin+naiset+lähtevät+alta+pois.+++Mikään+sorto+ei+kestä+ikuisesti,++Jumala+on+oikeudenmukainen.
09.05.2019 08:26
Lisäys:+Luther+unontui+sieltä+vihapuhujista.
08.05.2019 23:26
Etkö+pidä+evankelimin,+paavien+ja+muiden+kirkkoisien+järkyttäviä+vihapuheita+ja+niistä+johtuvia+seurauksia,+kahdentuhannen+vuoden+aikana,+rikoksena+ihmisyyttä+vastaan.++
Jos+et+pidä,+sinulla+on+liian+vähän+tietoa.+
Minä+olen+kastettu+ja+rippikoulun+käynyt,+mutta+eronnut+kirkosta+ja+koko+laumasta+juuri+sen+takia,+koska+olen+niistä+lukenut.++++
Nationalisti.....
Meillä+vietetään+itsenäisyyspäivää,++nostatetaan+lippu+salkoon,+kunnioitetaan+veteraaneja.++En+minä+tiedä+sille+muuta+sanaa,+kuin+että+olemme+suomalaisittain+kansallimielisiä.++Mitä+muuta+siitä+voi+sanoa.++Ei+se+kenestäkään+natseja+tee,+jos+rakastaa+kotimaataan.+Hullu+ajatus.
08.05.2019 23:24
Kirkolliset+uskovat+paholaiseen.+
Sana-lehden+päätoimittaja+kirjoitti,+että+kristillisten+eripuraisuus+johtuu+siitä,+että+Diapolos+on+vielä+voimissaan.+++Vaikka+se+oli+Jeesus+joka+sanoi,+ettei+hän+ole+tullut+rauhaa+tuomaan,+vaan+eripuraa+ja+miekan.
08.05.2019 17:09
Jeesus+sanoi;+++'+minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.''+
Teillä+on+tapana+sanoa,+että+'+Jumala+uhrasi+poikansa+'+++Ajatteliko+Jumala,+että++Eipäs+poika+isotella?
08.05.2019 13:10
"1Joh.2:6+Joka+sanoo+hänessä+pysyvänsä,+on+velvollinen+vaeltamaan,+niinkuin+hän+vaelsi.+"
Kannattaa+muistaa,+että+hän+kärsi+myös+rangaistuksen+vaelluksestaan.+++Joten,++jos+se+oli+myös+teidän+puolesta,+tarkoittaa+tietysti,+että+teidän+olisi+pitänyt+ottaa+opiksenne,+eikä+jatkaa+hänen+tiellään.+++++Silloin+se+synti+olisi+poistunut.++
Jos+joku+tuomitaan+esim.+raiskauksesta,+se+ei+tarkoita,+että+muut+jatkavat+hänen+tiellään,+vaan+sitä,+että++muut+eivät+toimisi+samoin.
08.05.2019 11:31
Turhaa+näit+noin+paljon+vaivaa.
08.05.2019 11:07
"Tiedätkö+että+juuri+tuollaiset+juutalaisten+pilkka-+ja+valhekirjoitukset+nostaa+Israel+vihaa+niissäkin+joilla+sitä+ei+ole+ennestään.+
Mikä+pilkka+ja+valhekirjoitus+?++Eivätkö+juutalaiset/+israelilaiset+saisi+olla+nationalisteja?+++Saavatko+suomalaiset+olla+?++++Minä+ainakin+olen.
08.05.2019 08:49
Nag+Hammadin+kirjoituksiksi+sanotut+kääröt+on+löydetty+Egyptistä,+joten+oliko+tämä+Jeesus+se+egyptiläinen+valheprofeetta,++joka+tuli+Juudeaan,+keräsi+joukkoja+ja+vei+heidät+kiertoteitse+Öljymäelle+tarkoituksena+hyökätä+Jerusalemiin+ja+ryhtyä+hallitsemaan+sitä+yksinvaltiaana.
08.05.2019 06:48
"Nationalismi+eli+kansallisuusaate+on+aate,+joka+korostaa+kansojen+ja+kansakuntien+merkitystä+kulttuurissa+tai+politiikassa.+Johonkin+kansaan+kuuluvat+ihmiset+ilmentävät+nationalistista+ajattelutapaa,+mikäli+he+välittävät+kansallisesta+identiteetistään+tai+pyrkivät+saavuttamaan+(tai+säilyttämään)+itsemääräämisoikeuden+.+"
07.05.2019 15:58
Onhan+se+oikeutettua,+mutta+ei+se+mitään+terroria+ole.+++Paitsi+sinun+antesemitistisesta+näkökulmastasi.
07.05.2019 15:49
Iisebelin+tähden,++kaikkea+naisten+puhetta+on+sen+jälkeen+sanottu+Iisebelin+opiksi.+
Vaikka+kristillinen+usko+itse+sanoo,+että+laki+ei+heitä+koske.
07.05.2019 14:38
"Miehet,+rakastakaa+vaimojanne,+älkääkä+olko+heitä+kohtaan+katkerat.+"
Rakkaus+ei+ole+yksiselitteinen+asia,+se+voi+olla+myös+raskas,+jos+rakastaja+on+mustasukkainen,+omistushaluinen+ja+hellii+mielessään+vain+mustasukkaisia+ajatuksia.++
+Miehet+voivat+ajatella+että+naisen+mielipiteellä+ei+ole+mitään+merkitystä,+jos+mies+tuntee+rakastavansa+naisen+pitäisi+ymmärtää+kuuluvansa+miehelle,++vaikka+nainen+ei+tuntisi+rakkautta+miestä+kohtaan.++
Jos+nainen+sanoo,+ettei+tunne+samoin,+mies+suuttuu+ja+voi+jopa+murhata,+koska+ajattelee,+että+ellen+minä+sinua+saa,+ei+saa+kukaan+muukaan.++
Tällaista+tapahtuu.++
Iisebel+oli+kuninkaan+vierasmaalainen+vaimo,+joka+houkutteli+kuningasta+laittomuuteen,++sanoen+ettei+laki+kuningasta+koske,+kuningas+voi+tehdä+mitää+haluaa.++Siitä+profeetaa+suuttui.++Raamatun+mukaan+laki+koskee+kaikkia,+myös+kuninkaita.+
Ei+siinä+sen+kummempaa+ollut.++
Minä+en+ole+ketään+houkutellut+laittomuuteen.++Päinvastoin.
07.05.2019 14:27
Riittääkö+usko+todisteeksi+dualismista?++
Dualismi+on+peräisin+muinaisen+Persian+Zarathustralaisuudesta.
07.05.2019 14:05
Se,+että+naiset+hallitsisivat+maailmaa,+on++toinen+ääripää,+naisten+alistamisen+rinnalla.+++En+usko++että+maailma+olisi+sen+parempi+naisten+hallinnassa,++kuin+miestenkään.+Mutta+yhteistoimintaan+panen+toivoni.++Ilman+mitään+raamatun+lauseita,+koska+emme+elä+enää+siinä+ajassa.+
Olen+lukenut+sen+verran+historiaa+ja+erilaisia+kuningaskuntien+hoveihin+liittyviä+kertomuksia,+että+tiedän+kuinka+naiset+osaavat+juonitella+ja+ohjailla,++vaikkakin+taustalla,+mutta+hyvin+vallanhaluisesti+ja+kiihkeästi+kuin+riiviöt.+
+Nuoret+kuninkaat+ovat+usein+olleet+äitiensä+ja+vaimojensa+välisten+kiistojen+ristitulessa,+kun+sekä+äiti,+että+vaimo+ovat+kilpailleet+siitä,+kumpi+on+kuninkaalle+rakkaampi+ja+kumpaa+se+tottelee.+Kun+lisätään+siihen+vielä+anoppi+niin+jokainen+voi+ymmärtää,+että+kunigas+lähtee+mielellään+poikien+kanssa+sotaretkelle+tappamaan+naapureita+kun+omia+ei+voi,+vaikka+sitäkin+on+kyllä+tapahtunut.
07.05.2019 13:39
Jos+elää+hyvin+patriarkaalisessa+kulttuurissa,+on+viisautta+näytellä+alamaista,+koska+sillä+säästyy+paljolta,++kuten++lyönneiltä+ja+kivityksiltä.++
Pikkuhiljaa+siitä+tulee+tapa,+ja+tottumus+ja+tottumus+on+toinen+luonto,++siitä+tulee+usko+ja+uskonto,+eikä+sitä+kyseenlaisteta,+varsinkaan+jos+ei+ole+muusta+tietoa.+
Kaikki+ympärillä+ajattelevat+niin,+ja+kapinoitsijat+kivitetään.++Äidit+opettavat+sen+tyttärilleen+ja+jos+toisenlaista+mallia+jossakin+ilmenee,+se+tuomitaan+jumalattomuudeksi+ja+heille+huudetaan+kuolemaa,+heidät+halutaan+tappaa+syntisinä.+
Jos+naiset+eivät+olisi+olleet+alistettuja,+nöyryytettyjä+alamaisia,+myös+meillä,+niin++kuka+täällä+ymmärtäisi+ketään+alistettuja+ja+nöyryytettyjä,++kuka+vaatisi++oikeudenmukaisuutta,+Koska+vain+kaltainen+voi+kaltaista+ymmärtää.++
Ylimyksissä+harvoin+on+niitä,+jotka+välittävät,+heillä+on+voima+ja+voima+on+heidän+jumalansa.
07.05.2019 13:10
Jos+tälle+afganistanilaiselle+naiselle+sanottaisiin,+olet+vapaa+miehesi+alamaisuudesta,+hän+ei+ymmärtäisi+mitä+se+tarkoittaa,+mihin+hänen+pitäisi+mennä,+mitä+tehdä+tällä+vapaudella.
Jos+Hollywoodinlaiselle+tähdelle+sanottaisiin,+sinä+vain+näyttelet+elämää,+mutta+nyt+ole+vapaa+elämään+oikeaa+tavallista+elämää,+hän+ei+tietäisi+mitä+tehdä+sillä+vapaudella.++Kuka+näkee,+kuka+ihailee+kuka+katsoo,++kuka+maksaa.++Ei+hän+halua+sitä+vapautta.
07.05.2019 12:44
Nainen+on+miehelle+ikuinen+mysteeri.++
Kyllä+me+voimme+olla+alamaisiakin,+jos++se+auttaa+seviytymään+elämässä,+ja+poikasten+kasvattamisessa.++Alamaisuus+on+vain+rooli,+jonka+voi+suorittaa+siinä,++kuin+ylimysroolinkin.++
Ajatuksia+ei+kuitenkaan+kukaan+voi+alamaistaa,+ajatus+on+aina++vapaa.+Eivätkä+miehet+tiedä+mitä+naiset+ajattelevat.++He+eivät+koskaan+pääse+siihen+sisälle.+++
Se+mitä+julkisuudessa+vapaiksi+julistautuneet+naiset+ovat+ja+esittävät+naisten+olevan,+ei+ole+koko+totuus,++hekin+vain+esittävät+.+++
Afganistanissa+hunnutettu+nainen+istuu+alistettuna+nurkassa+ja++katsoo++suurilla+silmillään++ohikulkijoita,+kuin+näytteillä+oleva+kummajainen.+++Hollywoodissa+puolialastomat+naiset+kävelevät+punaisella+matolla++rimpsuissa+ja+röyhelöissä++ja+katselevat+valokuvaajia,+haluavat+näyttää+itseään+maailmalle,+kuin+näytteillä+olevat+kummajaiset.++
Mikä+heitä+yhdistää?+++Ainakin+se,++että+molempien+pitää+saada+leipää.++Siksi+he+palvelevat+ja+ovat+alamaisia.+Meillä+ei+ole+vielä+naisten+sankareita,+heitä+on+vain+saduissa.
07.05.2019 12:30
Kristillisen+kirkon+henki+voi+vaikuttaa+siihen,että+palestiinalaisten+sotaa+Israelia+vastaan+on+kannatettu+ja+tuettukin.++Sama+henki+vaikuttaa+kaikissa+Israel+ja+juutalaisvihamielisissä.
Miksi+sitten+?+
+Siksi,+että+kirkko+aikoinaan+julisti,+että+yksi+usko,+yksi+mieli,+eli++maailmaan+piti+saada++yksi+usko,++yksimielinen+juutalaisvihamielinen+usko.++Koska+evankelimi+on+juutalaisvihamielinen.++
Se+on+kuitenkin+rikos+ihmisyyttä+vastaan.++Rikos+ihmisyyttä+vastaan+ei+vanhene+koskaan,+sille+ei+ole++armoa,+anteeksiantoa,+eikä+mitään+sovitusta.
07.05.2019 11:48
44 / 480