Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kultatuulia
profiilit
kultatuulia
kultatuulia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen yrittänyt ja yrittänyt mutta aina tulee se sama sivu, miksi ette korjaa vikaa? Minulla on ollut tämä sama sähköposti vuosituhannen alusta asti, enkä haluaisi alkaa sitä vaihtamaan, mutta tämä uudistus on kyllä syvältä.
04.05.2014 20:15
Joo, 70-luvulla oli kammottava muoti, leveät housunlahkeet, leveät paidan/takin kaulukset, järkyttävät värit (Marimekko jatkaa samaa linjaa tänäkin päivänä)
Itse olin nuori 80-luvun loppupuoliskolla, ja silloin oli muodissa aika normaalit vaatteet, farkut, collarit, ja neonvärit, oli toki myös olkatoppauksia ja hiukset piti olla permanentatut ja jopa vielä tupeerattu isoksi.
90-luvun alkaessa olin vielä teini-ikäinen mutta muoti muuttui lähinnä muistaakseni niin että vaatteet oli liian isoja, ja sitten muoti muuttui niin että vaatteet oli liian pieniä. Mitään sellaista en tiedä mikä olisi 1990-2010 lukujen muotia, tuntuu että kaikki on muotia, ja kaikki on nähty ennenkin.
Vaikea pukeutua muodikkaasti kun mitään muotia ei enää ole, nuorisolla on legginsejä, mutta niitäkin on ollut ennenkin.
80-luvun normaalipukeutumismuoti on kaikista mukavinta päällä, siksi sitä varmaan suositaan.
31.10.2013 14:03
Luulisin että Alvar on syntynyt Helsingissä.
Joo, olen huomannut että aina ne ei pidä paikkansa kun olen verrannut niihin tietoihin mitä minulla jo on, esimerkiksi kerran oli päivämäärät toisinpäin, taisi olla joku amerikkalainen sukututkija, siellähän ne päivämäärät ilmoitetaan toisinpäin.
09.01.2013 00:35
Olen tekemässä sukupuuta ja isän äidin suku on noita Bergludeja, enkä tiedä heistä muuta kuin mitä tätini on minulle kertonut äitinsä kertoneen. Muista sukuhaaroista olen päässyt melko helposti jopa 1500-luvulle asti, netistä on löytynyt sukupuita joihin sukulaiseni on liittynyt. Näistä Berglundeista ei vaan ole löytynyt vielä mitään. Alvar Berglund s. 1896, on isoäitini isä. Hänen vanhempansa ovat olleet Olga ja Alex (?) Ainakin Olga-mummusta oli isoäitini aikoinaan puhunut. Ei mitään hajua mitä on Alvar tehnyt työkseen, mutta hänellä oli 4 siskoa jotka oli myös hyvin koulutettuja ja ihan hyvissä töissä, kaksi taisi jäädä ihan neiti-ihmisiksi.
Tietoja haluaisin heistä vaan siis sukulinjaa taaksepäin, ketkä ovat heidän vanhempansa jne.
08.01.2013 14:45
En löytänyt vieläkään oikeita ihmisiä. Tilasin Helsingistä netin kautta tietoja, mutta ei malttaisi odottaa, kun luki että kestää 2-4kk.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta miten sukunimestä tietää onko varakasta sukua vai ei?
Tuli mieleen, että onko Palmgrenit olleet ennen mustalaisia? Senkin nimisiä suvusta löytyy, mutta kun etsin noita Berglundeja, niin helsingissä oli ollut siihen aikaan hyvin varakkaita Palmgrenejä, eikä varmaan olleet mustalaisia. Joku mulle sanoi että se on mustalaisnimi.
07.01.2013 15:30
Joo, voihan se olla että joku Berglundi on nainut vähän ylöspäin, ei mitään hajua mistä niiden rahat oli peräisin, mutta hienoa väkeä kuvittelivat olevansa :)
Mä kokeilin sitä hiskiä, mut jotenkin en osannut siitä lukea kuka oli mikä ja missä, pitää yrittää uudestaan jos saisi sieltä esiin jonkun tutun etunimen niin pääsis jäljille. Olen niin aloittelija että ei kaikki aivan heti aukee.
02.01.2013 21:34
Kyllä olen sitä linkkiä painellut ja moni muukin kyllästymiseen asti, mutta kun palstan seriffi kirjoittaa suurimman osan siitä sonnasta, ei se auta mitään hänelle niistä ilmoitella, kaikista räikeimmät sieltä sitten parissa päivässä joskus häipyykin. Kaikki viestit joissa puhutaan jotain asiallista, tai arvostellaan palstan sontaviestejä ja niiden määrää, ja kysellään seriffin perään, ne kaikki poistetaan hyvin nopeasti. Sonta on ja pysyy.
30.05.2012 19:27
Valvotteko yhtään mitä palstoilla kirjoitellaan? Olen yrittänyt näiltä sivustoilta etsiä jotain johon ilmoittaa erään palstan jatkuvasta törkyvirrasta ja kunnianloukkauksista, joita palstan seriffi sinne suoltaa. Mistään ei ole mitään hyötyä kun ei ole suoraa sähköpostiosoitetta tai mitään mihin saisi yhteyden. Millä perusteella otatte jonnekin keskustelupalstalle seriffin? Eikö tule mieleen että siihen hommaan pyrkii aina ne jotka haluavat rauhassa kirjoitella törkyä ja estää muita keskustelemasta?
30.05.2012 17:49
1 / 1