Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

9

  1. Koska alkaa.

    Ja koska alkaa MTV3 niin Salkkarit voisinko joku auta minua täs asialla.
    Varsinais-Suomi
    0
    60
  2. VHS-Vidionauhuri

    Apua voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiassa kun minulla on VHS-Vidionauhuri niin siinä on huono kuvan latuu siis e
    Turku
    1
    100
  3. VHS-Vidionauhuri

    Hei vaan voisiko joku autta minua täs yhdessä asiassa minulla olis VHS-vidionauhuri niin siinä on epä selvä kuva niin mi
    Turku
    0
    342
  4. VHS-Vidionauhuri

    Hei vaan voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiaissa minulla olis tälläinen VHS-videonauhuri ihan hyvässä kunnossa se
    Turku
    1
    91
  5. Miten sais tekstit näkyvin

    Olis kysymys Mtv3 kun katselen iltaisin niin Salkkareita niin pitäis sada se teksit nykyvin että miten täytyy tehdä sen
    5
    129
  6. Minidisc-levyt

    Iltaa voinko nyt joku autta minua siellä nettissä että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jostai
    1
    79
  7. Mistä sais Minidisc levyä

    Hei vaan mistä sais ostaa tai sitten tilata Minidisc -levyä voinko joku sitten autta minua täässä asiassa.
    Turku
    1
    132
  8. Minidisc-levyt

    Hei vaan voinko joku nyt autta minua täs näin että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jossakin.
    Varsinais-Suomi
    0
    82
  9. Mistä löytyisi minulle Minidisc käyttöohje

    Hei vaan olisko kellään myydä minulle Minidisc suomeen kielinen käyttö ohje se olis sitten Minidisc -JE510.
    Varsinais-Suomi
    0
    52
  10. Mistä sais Minidisc levyä

    Hei vaan voisinko joku auttaa minua täs yhdessä asiassa että mistä sais ostaa tai sitten tilata Minidisc levyä.
    Varsinais-Suomi
    0
    45
  11. Mistähän löytyis Midisc-levyä

    Hei vaan voisinko joku autta minua täs yhdessä asiassa kuten Midisc-levyä että mistähän levyä saa sitten ostaa tai sitte
    Varsinais-Suomi
    0
    52
  12. Mistä olis Minidisc-levyä.

    Hei vaan voisiko joku autaa minua yhdessä asiassa että mistä nouta Minidisc-levyä sais osta tai sitten tilata kiitos vaa
    Varsinais-Suomi
    0
    45
  13. Minidisc-levyt

    Hei vaan mistähän saa tilata tai ostaa noita Minidisc-levyä voisiko sitten joku autta minua täässä asiassa kiitos vaan e
    Varsinais-Suomi
    2
    115
  14. Midisklevystä

    Hei vaan voisiko joku siellä niin autta minua yhdessä asiassa että mistä saa ostaa tai tiilata Midisklevyä olisin kiitol
    Turku
    2
    44
  15. Vinyylilevyä olis

    Kukahan haluais nämää viinyylilevyt kuten Finnhits 4, Madonna true blue, Madonna like a prayer,Madonna breathless 2kpl,
    Ari Koivunen
    0
    58