jgronholm
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
9
VHS-Vidionauhuri
Hei vaan voisiko joku autta minua täs yhdessä asiassa minulla olis VHS-vidionauhuri niin siinä on epä selvä kuva niin mi0368Miten sais tekstit näkyvin
Olis kysymys Mtv3 kun katselen iltaisin niin Salkkareita niin pitäis sada se teksit nykyvin että miten täytyy tehdä sen5156Mistä sais Minidisc levyä
Hei vaan mistä sais ostaa tai sitten tilata Minidisc -levyä voinko joku sitten autta minua täässä asiassa.1155Minidisc-levyt
Hei vaan mistähän saa tilata tai ostaa noita Minidisc-levyä voisiko sitten joku autta minua täässä asiassa kiitos vaan e2141VHS-Vidionauhuri
Apua voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiassa kun minulla on VHS-Vidionauhuri niin siinä on huono kuvan latuu siis e1127VHS-Vidionauhuri
Hei vaan voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiaissa minulla olis tälläinen VHS-videonauhuri ihan hyvässä kunnossa se1118Minidisc-levyt
Iltaa voinko nyt joku autta minua siellä nettissä että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jostai1116Minidisc-levyt
Hei vaan voinko joku nyt autta minua täs näin että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jossakin.0108- 087
Mistähän löytyis Midisc-levyä
Hei vaan voisinko joku autta minua täs yhdessä asiassa kuten Midisc-levyä että mistähän levyä saa sitten ostaa tai sitte078Mistä löytyisi minulle Minidisc käyttöohje
Hei vaan olisko kellään myydä minulle Minidisc suomeen kielinen käyttö ohje se olis sitten Minidisc -JE510.078Vinyylilevyä olis
Kukahan haluais nämää viinyylilevyt kuten Finnhits 4, Madonna true blue, Madonna like a prayer,Madonna breathless 2kpl,077Mistä sais Minidisc levyä
Hei vaan voisinko joku auttaa minua täs yhdessä asiassa että mistä sais ostaa tai sitten tilata Minidisc levyä.076Midisklevystä
Hei vaan voisiko joku siellä niin autta minua yhdessä asiassa että mistä saa ostaa tai tiilata Midisklevyä olisin kiitol273Mistä olis Minidisc-levyä.
Hei vaan voisiko joku autaa minua yhdessä asiassa että mistä nouta Minidisc-levyä sais osta tai sitten tilata kiitos vaa069