TurkuEi vastauksia

VHS-Vidionauhuri

Hei vaan voisiko joku autta minua täs yhdessä asiassa minulla olis VHS-vidionauhuri niin siinä on epä selvä kuva niin miten sen kuvan sais paremmaksi onko mitän apuvälinettä.
TurkuVastattu 9v

Mistä sais Minidisc levyä

Hei vaan mistä sais ostaa tai sitten tilata Minidisc -levyä voinko joku sitten autta minua täässä asiassa.

Minidisc-levyt

Iltaa voinko nyt joku autta minua siellä nettissä että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jostain.
Varsinais-SuomiVastattu 10v

Minidisc-levyt

Hei vaan mistähän saa tilata tai ostaa noita Minidisc-levyä voisiko sitten joku autta minua täässä asiassa kiitos vaan etukäten.
Varsinais-SuomiEi vastauksia

Minidisc-levyt

Hei vaan voinko joku nyt autta minua täs näin että mistä noita Minidisc-levyä saa ostaa tai sitten tiilata ne jossakin.

Mistä olis Minidisc-levyä.

Hei vaan voisiko joku autaa minua yhdessä asiassa että mistä nouta Minidisc-levyä sais osta tai sitten tilata kiitos vaan etukäten.
TurkuVastattu 8v

VHS-Vidionauhuri

Apua voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiassa kun minulla on VHS-Vidionauhuri niin siinä on huono kuvan latuu siis epäselvä kuva niin olisko jotakin apuvälinittä millä sais tuoa kuvan paremmaksi
Ari KoivunenEi vastauksia

Vinyylilevyä olis

Kukahan haluais nämää viinyylilevyt kuten Finnhits 4, Madonna true blue, Madonna like a prayer,Madonna breathless 2kpl, Madonna yon can dance, kannet sekä levyt ovat hyvässä kunnossa niin pientä korvausta vasten sitten …
TurkuVastattu 8v

VHS-Vidionauhuri

Hei vaan voinko joku auttaa minua täs yhdessä asiaissa minulla olis tälläinen VHS-videonauhuri ihan hyvässä kunnossa se on sitten mutta kuva on vähäsen heikko niin olisko nyt mitään apuvälinettä että sais silla sitten p…

Koska alkaa.

Ja koska alkaa MTV3 niin Salkkarit voisinko joku auta minua täs asialla.
TurkuVastattu 10v

Midisklevystä

Hei vaan voisiko joku siellä niin autta minua yhdessä asiassa että mistä saa ostaa tai tiilata Midisklevyä olisin kiitolinen tästä jutusta.

Mistähän löytyis Midisc-levyä

Hei vaan voisinko joku autta minua täs yhdessä asiassa kuten Midisc-levyä että mistähän levyä saa sitten ostaa tai sitten tilata kiitos vaan etu käteen.