Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. Tuolla+aulamaton+aloitus,+sen+sisältämät+6+väitettä+sekä+kahdessa+eri+viestissä+väitteistä+esittämäni+kysymykset:++https://keskustelu.suomi24.fi/t/15607738/kreationismin-vastustuksen-hutikuditTähän+mennessä+vastannut+nollaan+(0)+kysymykseen.+Ei+pysty+eikä+kykene,+koska+tietää+olevansa+vääristelevä+valehtelija.+Raps+raps.+Se+on+ääni+mikä+kuuluu+kun+kenkiä+pyyhitään+aulamattoon.
  2. Keskustelun+otsikko:+"Egot+suurempi+kuin+aate"Aloitusviestin+loppu:+"P.p.s.+Ilmoitin+käsittääkseni+jo+poistetussa+kommentissani+nojautuvani+täysin+tähän+minä-olen-paras+-mentaliteettiin,+mietin+jopa+itselleni+mahtipontista+nikkiä,+jää+nähtäväksi.+Tämä+ei+ollut+sarkasmia+tai+mitään+tällä+kertaa,+vaan+totisinta+totta+–+ehkäpä+aikani+on+tullut+olla+top-dog,+eikä+top+dog+pyydä,+vaan+se+ottaa+:)+Kappas+löytyi+ensimmäinen+nikkikokelas."itserakkaudella+itsensä+pöhöttänyt+karakteeri+itkee+ensin+kuinka+toiset+kirjoittajat+ovat+kiusanneet+häntä+-++ei+sen+takia+että+hän+on+fakuaalisesti+palstan+rasittavin+perseilijä,+vaan+vain+koska+heillä+on+niin+"iso+ego".+Ja+sitten+tämä+sama+karakteeri+pullistelee+omaa+egoaan,+kysymättä+ja+pyytämättä.+Jumalauta+että+voi+olla+ihminen+sekaisin.+Tämä+aulamaton+tekemä+aloitus+on+kirjoitettu+sen+jälkeen+kun+samainen+palstajäte+teki+lukuisia+samansisälstöisiä,+kopioituja+aloituksia+joissa+teki+paskaväitteitä+muista+palstalaisista.+Ilman+pienintäkään+mielenkiintoa+vastata+väitteistä+esitettyihin+kysymyksiin.+Kehtaapa+vielä+määkiä+tuolla+jotain+ettei+vastaa+trollien+viesteihin,+vaikka+täyttää+itse+täydellisesti+trollin+määritelmän:+valehtelee+identiteettinsä,+tekee+väitteitä,+mutta+ei+vastaa+niistä+kirjoitettuun+kritiikkiin,+vaan+jatkaa+spammaustaan+muualla.Todella+surkuhupaisaa+settiä.++Sinä+et+ole+mikään+top-dog+vaan+aulamatto.+Sellainen+johon+on+sopivaa+pyyhkiä+paskat+kengänpohjasta+ja+jatkaa+sitten+matkaa.
  3. Metakeskustelut,+niistäkään+sinä+tykkäät+kuin+hullu+puurosta+(punch+intented).+Kiitos+että+annat+ihan+kysymättä+ja+pyytämättä+esimerkin+siitä+kuinka+kanssasi+"keskustelussa"+itse+asia+hukkuu+metakeskustelusontaan,+jota+pahimmillaan+luot+ilman+pidäkkeitä+vaikka+satojen+viestien+verran.Minä+kerroin+että+kreationistit+ovat+esittäneet+minulle+netissä+tappouhkauksia+koska+olen+opettaja.+Enkä+mikä+tahansa+opettaja,+vaan+evoluution+opettaja.+Eli+kreationisteille+eksyttäjä,+vihollinen.+Sinä+kyseenalaistit+nuo+tappouhkaukset+aloittamalla+täysin+turhan+vittuilun+siitä+että+"mistä+lehdistä+tuota+uutista+voi+lukea"+(josta+tuo+metakeskustelu),+tarkoituksenasi+pyrkiä+osoittamaan+että+valehtelin+(ei+lehtijuttua+=+ei+tappouhkauksia).++Sitten+väännettiin+rautalankaa+siitä+että+ehkä+ei+tule+lehtijuttua+anonyymien+sekopäiden+netissä+toiselle+anonyymille+kirjoittamista+tappouhkauksista.+Harvinaista+kyllä,+ymmärsit+ettei+tule.+"Argumentistasi"+lähti+ilmat+pihalle,+silti+jauhat+edelleen+tuota+metakeskusteluun+liittyvää+paskaa.+Seuraavaksi+kyseenalaistit+että+olisin+saanut+uhkaukset+nimenomaan+sen+takia+että+olen+evoluution+opettaja+(vittuilit+jotain+etten+ole+täällä+opettaja,+blaa+blaa+blaa).+Lisää+rautalankaa,+ja+kas,+taas+oli+"argumentillasi"+pyyhitty+lattiaa.+Lainausmerkit+siksi+ettei+tuollaisia+sinulle+tyypillisiä+lapsellisia+aivopieruja+sekoitettaisi+oikeisiin+argumentteihin.Siinä+vain+pari+esimerkkiä+siitä+millaisia+juttuja+sinä+itse+itsesi+nimittämä+"käytännössä+voittamaton++ateisti"+tälle+palstalle+tuotat.+"Kännissä"+on+joskus+ollut+selitys+sekavan+paskan+tuottamiseen.+Mikä+oli+tällä+kertaa+tuplahäviön+syynä?
  4. Kas,+nololla+laskuri+taas+päällä.+Kukapa+olis+arvannut?+Auttaisi+asiaa+jos+lukisit+mitä+sinulle+kirjoitetaan,+että+jumitttaisi+noin+pahasti+jo+selvitettyihin+asioihin.+Onko+tässä+jotain+epäselvää:+Agnoskepo+ilmaisi+itsensä+epäselvästi,+ja+sitä+aloitit+jahtisi.+Muutama+tyyppi+komppaili+agnoa,+yksi+tai+useampi+kertoi+että+joo,+sinun+tulkintasi+agnon+kirjoituksista+on+oikein+eli+että+universumin+alkua+ei+ole+"ratkaistu".+Tuossa+sana+"ratkaistu"+lainausmerkeissä,+koska+kyseessä+oli+sinun,+ei+agnon+käyttämä+ilmaisu+asiasta.++Myöhemmin+ango+tarkensi+ilmaisuaan+ja+kertoi+mitä+oikeasti+tarkoittaa.+Tässä+kohtaa+normaali+ihminen+kykenisi+menemään+eteen+päin+ja+käsittelemään+agnon+varsinaista,+tarkennettua+mielipidettä+universumin+synnystä.+Sinä+et+kykene,+koska+olet+kaikkea+muuta+kuin+normaali.+Luuppaaa+vielä+kerran+samaa+"kysymystä",+ja+alleviivaa+että+sitä+että+olet+pakkomielteinen+aulamatto:+idiootti,+joka+ei+kykene+etenemään+keskustelussa.+Samalla+osoitat+olevasi+pelkuri,+joka+ei+kykene+haastamaan+oikeasti+ketään+tällä+palstalla:+ei+sinulla+googlen+kouluttamalla+ole+mitään+kättä+pidempää+agnon+mielipitettä+vastaan+universumin+synnystä+(osoita,+että+on+uskottavampia,+paremmin+havaintoihin+sopivia+selityksiä+olemassa+universumin+synnylle+kuin+tyhjästä+syntyminen).+Jos+on,+niin+ei+muuta+tieteellistä+todistetta+framille.+Pieni+profetia+tähän+paikkaan:+kopioit+saman+viestin+jossa+viittaat+keskusteluun+(josta+on+tultu+jo+vaikka+kuinka+eteen+päin)+ja+kuvittelet+sillä+pääseväsi+karkuun+väittelystä.+Kuvittele+vain,+harhainen+valehtelija.
  5. "-+Munuaistutkija+on+mysteeri+miten+kehtaa+palstalla+vielä+olla,+koska+pelästyi+kellonaikaa+niin+paljon,+että+tarvitsi+kahteen+kertaan+kysyä+lisäinfoa+ennen+kuin+olisi+suostunut+vastaamaan.+Luulee+tähän+päivään,+että+vastaaminen+moisen+jälkeen+on+vielä+oleellista.+Ai+niin+ja+vänkää+tuolla+voittamatonta+ateistia+väkisin+kretujen+puolelle,+kuten+normaalijärkisen+ateismin+puolustajan+kuuluukin."Paloitellaan+nyt+vaikka+tuo+tuosta,+ihan+vain+esimerkkinä+siitä+millaista+paskaa+sinä+tänne+suollat.+Harha+nro+1:+"Munuaistutkija+on+mysteeri+miten+kehtaa+palstalla+vielä+olla":+Nolo_aukko,+harhainen+idiootti+luulee+että+hän+saa+ihmiset+häpeämään+ja+pelästymään.+Todellisuudessa+ainoa+joka+saisi+hävetä+on+nolo+itse.++Mielisairautensa+takia+nolo+ei+pysty+häpeämään,+mutta+pelkää+kovasti+sitä+ettei+tule+hyväksytyksi.+Siksi+syyllistyy+säälittävään+hyväksynnän+kerjäämiseen+tämän+tästä.+Harha+nro+2:+"pelästyi+kellonaikaa+niin+paljon,+että+tarvitsi+kahteen+kertaan+kysyä+lisäinfoa+ennen+kuin+olisi+suostunut+vastaamaan."++Nolo_aukko+on+ilmeisesti+kognitiivisen+dissonanssin+takia+menettänyt+muististaan+kohdan,+jossa+ei+vielä+tällä+palstalla+ymmärtänyt+että+nimimerkin+alla+on+kellonaika,+jossa+lukee+milloin+viesti+on+lähetetty.++Tästä+syystä+nolo+luuli+että+ketjun+alin+viesti+on+viimeisin+/+tuorein,+ymmärtämättä+että+myös+ketjun+sivujuonteisiin+saattoi+lisätä+viestejä+ja+että+nämä+saattoivat+tulla+sinne+paljon+ketjun+alimpana+olevaa+viestiä+aiemmin.+Nolo+vittuilee+minuuteista,+vaikka+itse+ei+tiennyt+edes+päivää,+milloin+viesti+oli+ketjuun+tullut.+Harha+nro+3:+"Ai+niin+ja+vänkää+tuolla+voittamatonta+ateistia":+"voittamaton+ateisti"+ei+ole+Munuaistutkijan+vaan+nolon+itse+itselleen+antama+kusipäinen+ja+harhainen+meriitti.+Nolo+on+voittamaton+lähinnä+perseilyssä+ja+palstan+saastuttamisessa,+siksi+hänen+heivaaminen+valehtelevien+kreationistien+pinoon+ei+paljon+hetkauttaisi.+Palaan+noihin+itseäni+koskeviin+syytöksiin+myöhemmin.+Pitänee+kopioida+nolon+väitteet+ja+niitä+koskevat+kysymykset+tähän+ketjuun+niin+ei+pääse+valehteleva+luikki+luikkimaan+karkuun+niitä,