Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "Lue+nyt+jo+tarkkaan+ja+sisäistä:+EI+KIINNOSTA+AIVOTON+JA+PERÄTÖN+MUSSUTUKSESI,+en+edes+lue+ensimmäisiä+rivejä+pidemmälle+turhaa+soopaasi."Kyllähän+sen+nyt+pitäisi+kiinnostaa,+kun+kyse+on+sentään+sinun+omasta+väitteestä.+Tämä+on+nähty+aikaisemmin:+raivoamista,+väsymystä+("ei+jaksa+lukea"+sitä+ja+tätä).+Todellisuudessa+sinä+olet+taas+kerran+tilanteessa+jossa+sinulla+ja+sinun+paskanjauhamisella+pyyhitään+lattiaa,+ja+yrität+kiemurrella+väitteistäsi+karkuun.+Näin+todeten,+olet+taas+kerran+hävinnyt.+Heittänyt+pyyhkeen+kehään,+luuseri.
  2. "Joo+ole+hyvä+ja+kerro+miksi+puolustit,+siten+kannatat,+aloituksessa+kuvattua+käytöstä.+Laitetaanko+linkki?"Asia+on+tullut+selväksi:+sinä+et+hyväksy+sitä+että+jotkut+eivät+alennu+"keskustelemaan"+tietyn+tason+kreationistien+kanssa,+vaan+mieluummin+vain+antavat+kuvainnollisen+rapsutuksen+hyödyllisille+idiooteille+palkkiona+siitä+että+nämä+ovat+edistäneet+ateismia.+Monet,+mukaan+lukien+minä,+hyväksyvät+tuollaiset+rapsuttelut,+kerrotusta+syystä.+Jos+tuo+ei+sinulle+passaa+eikä+perustelut+kelpaa+niin+voi+voi.+Mene+ja+syö+vaikka+vähän+sammalta,+tai+jotain.+Alusta+lähtien+et+ole+käsittänyt+yhtä+hyvin+yksinkertaista+asiaa:+muut+ihmiset+eivät+välttämättä+ajattele+asioista+samalla+tavoin+kuin+sinä.+Tällä+palstalla+on+käynyt+selväksi+että+useimmiten+olet+yksin+ajatustesi+kanssa,+ja+täydellinen+flippaaminen+ja+itkupotkuraivarithan+siitä+on+sitten+seurannut+kun+keneltäkään+muulta+ei+ole+löytynyt+ymmärrystä.+Tuo+yksin+oleminen+saattaa+hyvinkin+viitata+siihen+että+sinulla+on+vaikeus+hahmottaa+niitä+perusteita+miten+toiset+ihmiset+mielipiteensä+muodostavat.+Tai+sitten+asia+on+toisin+päin,+koska+ilmeisiä+ongelmia+mielenterveydessä+siellä+päässä.+Tässä+mainitussa+tapauksessa+moraalisaarnasi+kolisee+kuitenkin+taas+kerran+kiville+niin+että+kipinät+sinkoilevat.+Mitä+on+se+mitä+tarjoat+tilalle?+Miten+esim.+kirjainpuuron+tai+looooogisen+jatkuvaan+valehteluun+tulisi+suhtautua?+Etkö+ymmärrä+että+kun+kerrot+ettei+kreationisteja+tarvitse+vastustaa,+se+on+hyvin+lähellä+sitä+että+heitä+tarvitsee+vain+rapsuttaa,+ja+kiittää+hyvin+tehdystä+työstä?+Mikä+PERKELE+siinä+on+että+sinun+pitää+aina+inistä+mitä+pienimmästäkin+syystä,+tekivät+ateistit+sitten+niin+ta+näin?+Mikä+ateisteja+kouluttava+moraalipoliisi+sinä+luulet+olevasi?+Olet+säälittävä,+vaikeasti+ymmärrettävä+pelle,+jota+mieluummin+vältellään+kuin+aletaan+kärsimään+neuroottisesta+jahtaamisesta+ja+copy-pasterallista.
  3. "Joko+evoluution+todistajat+ymmärtävät+tämän+jälkeläiskysymyksen?+Eli+miksi+kaksi+erilaista+ei+voi+olla+samanlaisia."Niin+siis+kuka+ateisti+tällaista+muka+väittää:"Ateistit+väittää+että+lisääntyminen+tarkoittaa+sitä,+että+miehen+ja+naisen+jälkeläinen+täytyy+olla+samanlainen+kuin+molemmat+vanhempansa."Eli+että+jälkeläinen+on+muka+jomman+kumman+vanhempansa+kopio+eli+klooni?+Kuka+tuollaista+muka+väittää?+Jos+et+kykene+kertomaan+kuka+ateisti+on+noin+väittänyt,+olet+taas+kerran+antanut+väärän+todistuksen+lähimmäisistäsi.+Eli+valehdellut.
  4. Kaivele+minun+puolestani+vaikka+persaukkoasi,+mielisairas+poloinen.+Sinulla+on+tuo++mainittu+keskustelu+tai+sen+osoite+(ja+ilmeisesti+kaikki+muutkin+keskustelut+jossa+olet+perseillyt)+jemmassa+jossain?+Ei+tuollainen+ole+terveen+ihmisen+käytöstä.+Ja+voi+harmi,+muistinko+väärin+mitä+vuosia+sitten+saastuttamassasi+keskustelussa+kävi+ja+mitä+silloin+tarkalleen+kirjoitin?+Sellaista+sattuu,+minulla+kun+on+muutakin+elämää.+Aivot+valitsevat+mitä+on+hyödyllistä+muistaa+ja+mitä+taas+ei+ole.+Arvannet+mitä+mieltä+minä+olen+sinun+perseilyistäsi+ja+onko+niitä+hyödyllistä+muistella+tarkkaan+vuosien+päästä.+Ei+ole.+Sinun+aivosi+toimivat+toisella+tavalla,+koska+mielisauraus.+Itke+ja+raivoa,+en+aio+silti+sinua+ja+perseilyäsi+myötäillä,+koskaan.+Ja+kiitos.+Osoitit+jälleen+kerran+ettet+ole+täällä+keskustelemassa+vaan+perseilemässä+tuota+tuttua+spammivammailuasi+ja+red+herringiä.+Esitit+väitteen,+sait+sitä+koskevan+vastaväitteen,+mutta+sinulla+ei+ole+ollut+minkään+sortin+mielenkiintoa+vastata+kysymykseen.+Väitteen+esittäjällä+on+vastuu+todistustaakasta.+Sinä+esitit+väitteen+ensimmäisenä,+ja+pyysin+sinua+esittämään+todisteita+sen+tueksi:+esimerkiksi+keskustelu,+jossa+opponenttinasi+on+joku+muu+kuin+ateisti.+Lopeta+siis+tuon+tyhjänpäiväisen+paskan+jauhaminen+ja+ala+toimia.+Jos+ja+kun+tuohon+kykenet,+on+minun+vuoroni+esittää+todisteet,+eli+keskustelut,+joissa+olet+ollut+puolustamassa+kreationisteja+ja+heidän+älyvapaita+väitteitään+/+hyökkäät+ateisteja+ja+heidän+mielipiteitään+vastaan.+Tuoreimpana+se+kun+hyökkäsit+minua+vastaan+kun+listasin+syitä+miksi+vastustan+kreationismia.+Toimitko+silloin+kreationismin+eduksi?+Tottakai+toimit,+kyseenalaistamalla+yhden+syistäni+vastustaa+kreationismia.+Sinä+olet+vain+niin+saatanan+sekaisin,+ettei+ilmeisesti+itse+ymmärrä+kenen+puolella+sinä+perseilylläsi+toimit.+Tässä+tämä+väitteesi+vielä+uudelleen.+Älä+yritä+vetää+keskustelua+muualle+vaan+keskity+tähän:"En+ole+puolustanut+kreationismia+tai+kreationisteja+sanallakaan."Olet+jo+hävinnyt+tämän+pelin.+Sinun+on+ihan+turha+esittää+rajauksia+jälkikäteen,+koska+olet+vastannut+kysymykseen+jossa+viitataan+yleisesti+tämän+palstan+kreationisteihin:+"Mutta+kun+nämä+aakkospuurot,+Merkit+ja+Loogiset+todellakin+ovat+tyhmiä.+Heillä+ei+ole+alkeellisintakaan+kykyä+keskusteluun.+Mitä+heistä+pitäisi+sanoa?+Kelpaako+tämä:+Raps,+raps,+Peni.+Hyvin+juostu.+Nuo+nolaavat+kreationistit+ja+koko+kreationismin+perusteellisesti.+Ja+sinä+puolustat+heitä.+Ihmetyttää?"Lisätään+vähän+vettä+myllyyn:+Olet+valehtelija.+Olet+puolustanut+kreationistien+näkemyksiä+muissa+keskusteluissa+mutta+myös+tässä+keskustelussa+heittämällä+heidän+päälleen+marttyyrin+viitan:+he+ovat+"kiusattuja",+joiden+kiusaaminen+ja+tyhmäksi+haukkuminen+on+väärin+ja+tyhmää.+Väärintekijät+ja+tyhmät+ovat+siis+tietysti+ateisteja,+ketäs+muita.+Korjaa+toki+jos+olen+käsittänyt+väärin.