Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "Jos+löydetään+murhattu+ihminen,+niin+murhaa+ei+evoluutuneesti+ole+tapahtunut+koska+murhaajaa+ei+tiedetä.+"Kuka+tuollaista+väittää?Tällä+palstalla+useat+kreationistit+ovat+kertoneet+ettei+historiasta+voi+saada+luotettavaa+tietoa,+ellei+ole+silminnäkijöitä.+Tähän+palstan+"evolution"+ovat+korjanneet+että+kyllä+voi,+johon+kreationisti+on+sitten+taas+valehdellut+jotain+käsittämätöntä+paskaa,+niin+kuin+sinäkin.+"On+järjen+vastaista+väittää+että+murhaaja+olisi+olemassa."Kuka+tuollaista+väittää?+"Joidenkin+mielestä+tuo+on+tiedettä.."Kenen+mielestä?+Laita+suora+lainaus.++"Millä+nimellä+tuota+oikein+kutsuisi?+Mielipuolisuus?"Ei+vaan+argumentaatiovirhe+nimeltä+olkinukke+tai+olkiukko.+Siinä+keskustelija+-+tässä+tapauksessa+sinä+-+keksii+vastustajilleen+esim.+mielipiteitä,+joita+nämä+todellisuudessa+eivät+ole+koskaan+esittäneet.+Tämän+jälkeen+samainen+henkilö+ivaa+näitä+vastustajilleen,+"evoluutuneille"+itse+keksimiään+mielipiteitä.+Sitä+kutsutaan+olkiukkojen+hakkaamiseksi.+Se+on+säälittävää+toimintaa,+jota+harrastavat+erityisen+ahkerasti+ne+jotka+eivät+kykene+asialliseen+argumentointiin.
  2. *hanhen
  3. Hitler+noudatti+Darwinin+evoluutio+oppeja"Vain+siltä+osin+kuin+mitä+halusi+jalostaa+ja+suojella+arjalaista+rotua.+Saathan+sinä+ei-kristillinen+Jumalan+häpäisijä+yrittää+valehdella+että+Hitler+oli+evolutionisti,+mutta+se+ei+muuta+sitä+tosiasiaa+että+Hitler+oli+jumaluskoinen+kreationisti.+Hän+ei+siis+uskonut+Darwinin+teoriaan+eliöiden+alkuperästä+sen+enempää+kuin+sinäkään,+palstajäte.+Sinulla+ja+Hitlerillä+on+siis+paljon+enemmän+yhteistä+kuin+minulla+(ateisteilta/agnostikolla)+ja+Hitkerillä,+vaikka+yrität+muuta+valehdella.+"Kuka+tahansa+huijari+voi+kirjoittaa+vyön+solkeen+mitä+vain+eksyttääkseen+tyhmiä+ihmisiä.+"Kun+usko+on+tuota+luokkaa,+todellisuus+täytyy+kieltää+monelta+suunnalta.+Sinun+tapauksessasi+kaikilta+suunnikta.+Monet+sodanajan+ihmiset++ovat+edelleen+elossa+kertomassa+pitämistään+soljista.+Niitä+on+varmaan+sadoittain,+ellei+tuhansittain+tallessa.+Asia+on+dokumentoitu+ja+varmistettu+moneen+kertaan,+silti+tietämätön+lahkolainem+"tietää"+että+ne+ovat+väärennöksiä.+Olet+säälittävä+pelle+ja+trolli.+Wiki:"Gott+mit+uns+(suom.+Jumala+kanssamme)+oli+vuodesta+1701+lähtien+preussilaisen+Hohenzollernin+ruhtinassuvun+tunnuslause,+jota+käyttivät+myös+Saksan+keisarit+sekä+Preussin+ja+myöhemmin+Saksan+armeija.Ensimmäisen+maailmansodan+tappion+ja+Saksan+keisarikunnan+romahtamisen+jälkeen+moton+omivat+itselleen+ensin+Reichswehr+ja+myöhemmin+Wehrmacht.+Toisessa+maailmansodassa+iskulauseen+koristamat+vyönsoljet+kuuluivat+yksinomaan+Wehrmachtin+joukkojen,+etupäässä+rivisotilaiden+varustukseen."Voisin+kaivella+tähän+näkyville+todisteet+Hitlerin+jumaluskoisuudesta,+mutta+tosiasiat+ovat+kuin+vesi+hangen+selässä+uskovaisen+edessä.+Ei+tarvitse+kuin+uskoa+ettei+tosiasiaksi+väitetty+asia+ole+totta+(vastatodisteita+esittämättä),+ja+jatkaa+trollausta.
  4. ...opettajana.
  5. "Teet+olkiukkomaisia+johtopäätelmiä+ihan+vain+sen+vuoksi,+että+olet+päättänyt+uskoa+evoluutioteoriaan,+vaikkei+sille+löydy+ainuttakaan+tieteellistä+todistetta."Mitä+olkiukkoilua+on+siinä+faktassa,+että+nimenomaan+kaikilta+kädellisiltä+löytyy+samat+veriryhmät,+mutta+muilla+niitä+on+satunnaisemmin?+Muokkaan+lausettasi+hieman:+"Teet+olkiukkomaisia+johtopäätelmiä+ihan+vain+sen+vuoksi,+että+olet+päättänyt+uskoa+luomiseen,+vaikkei+sille+löydy+ainuttakaan+tieteellistä+todistetta."Meistä+kahdesta+sinä+olet+se+joka+yrittää+pakottaa+todellisuuden+vastaamaan+seemiläistä+legendaa.+Kehtaatkin+puhua+tieteellisyydestä.
  6. Teen+poikkeuksen+ja+vastaan+nolon+viestiin,+koska+säälittävä+palstajäte+näyttää+yrittävän+repiä+muitakin+mukaan+tähän+alouttamaansa+paskanjauhantaan:+"Ensimmäinen+kaksinaama+kuka+viis+veisaa+"oman+tiimiläisen"+surkeasta+käytöksestä..."Oma+tiimiläinen?+Ei,+rasittava+aivokääpiö,+me+emme+ole+mikään+tiimi,+emmekä+ole+millään+tavalla+vastuussa+toisten+kirjoittelusta+palstalle.+Meidän+ei+myöskään+tarvitse+olla+toistemme+kirjoitustapaa+kommentoimassa,+vaikka+joku+säälittävä++palstapeelo+sellaista+kuinka+anelisi.+Ainoa+joka+on+vastuussa+siitä+mitä+minä+palstalle+kirjoitan+olen+minä+itse.+Ja+sen+vastuun+kannan.+Hupsista,+kutsuinko+sinua+vahingossa+rasittavaksi+aivokääpiöksi?+En,+vaan+tarkoituksella,+koska+olet+viestiesi+perusteella+todella+rasittava+ja+typerä.+Olet+esittänyt+tällä+palstalla+niin+lahjakasta+perseilyä+että+olet+kaikki+nimityksesi+ansainnut.+Ihan+itse,+omalla+toimillasi.+Ota+silmät+päähän,+lue+ymmärrä,+mitä+sinusta+kirjoitetaan+ja+miten+sinuun+täällä+suhtaudutaan.+En+minä+ole+ainoa+täällä+joka+on+huomannut+millainen+kokovartalopersesilmä+sinä+olet.+Kyllä,+kielenkäyttöni+sinua+kohtaan+on+karkeampaa,+koska+minulla+on+peruste+käyttää+sinulle+osoitetuissa+viesteissä+karkeampaa+kieltä.+Voisin+kirjoittaa+sinulle+ystävällisempi+sävyyn,+mutta+valitettavasti+et+ole+antanut+minulle+yhtään+syytä+olla+sinulle+ystävällinen.+Et+ainuttakaan.+Osaatko+itse+kertoa+syitä,+miksi+minun+pitäisi+suhtautua+sinuun+jotenkin+eri+tavalla?+(Tämä+on+ensimmäinen+ja+viimeinen+viestini+tähän+ketjuun)