hyvis_85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
14
Worksheet_Change
Mulla seuravanlainlainen koodi, joka suorittaa makron kun solun arvo muuttúu, mutta saako tän toimimaan jos solun arvo m1129- 2177
Excel ja tietokanta
Onko jollai kokemusta käyttää jotain tietokantaa excelin kyljessä? Eli kun mulla on eri asiakkaita joilla omat arvot ja1190Selection.EntireColumn.Hidden = True
Mulla on Macron sisällä ao. koodinpätkä, mutta kyseinen koodi piilottaa myös ne muut sarakkeet koska, C9:G9 solu on yhdi082Matkalle 7.8. - 21.8.13 Alanyaan
7.8. olis 2 miestä lähdössä Alanyaan kaheksi viikoksi, löytyiskö täältä naispuolista matkaseuraa?14423PHP Split
Keksiikö joku mikä vikana kun tulee virhe teksti Deprecated: Function split() is deprecated in ... line 15 (rivi 15 = $o3164Matriisikaava
Saisko pientä helppiä et miten teen alla olevasta matriisikaavan? Eli mulla on =JOS($B6"";SUMMA(D6:O6);"") .... =JOS($1180Päivämäärän välimerkki talteen
Elikkä mulla on yksi Excel jossa tarttisin päivämäärän välimerkin talteen (Suomi: . Enkku: /). Mulla on solussa 1.1.2016117Kännykkä kotelo/pussi
Olen yrittänyt netistä etsiä jonkinlaista känykkä koteloa/pussia fillariin, mutta tuloksetta. Oliskos jollain tietoa on6291Macro joka tekee pistekaavion
Osaisikohan joku auttaa miten lähteä rakentamaan tälläistä makroa automaatiksi. ActiveSheet.Shapes.AddChart.Select4168