Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

14

  1. Worksheet_Change

    Mulla seuravanlainlainen koodi, joka suorittaa makron kun solun arvo muuttúu, mutta saako tän toimimaan jos solun arvo m
    Excel
    1
    84
  2. Pystyykö Ipadilla katsomaan...?

    ...avi leffoja ja liitämään siihen .sub/.srt tektityksiä?
    Tietokoneet
    2
    70
  3. Excel ja tietokanta

    Onko jollai kokemusta käyttää jotain tietokantaa excelin kyljessä? Eli kun mulla on eri asiakkaita joilla omat arvot ja
    Excel
    1
    147
  4. Selection.EntireColumn.Hidden = True

    Mulla on Macron sisällä ao. koodinpätkä, mutta kyseinen koodi piilottaa myös ne muut sarakkeet koska, C9:G9 solu on yhdi
    Excel
    0
    52
  5. Matkalle 7.8. - 21.8.13 Alanyaan

    7.8. olis 2 miestä lähdössä Alanyaan kaheksi viikoksi, löytyiskö täältä naispuolista matkaseuraa?
    Turkki
    14
    373
  6. PHP Split

    Keksiikö joku mikä vikana kun tulee virhe teksti Deprecated: Function split() is deprecated in ... line 15 (rivi 15 = $o
    PHP
    3
    119
  7. Matriisikaava

    Saisko pientä helppiä et miten teen alla olevasta matriisikaavan? Eli mulla on =JOS($B6"";SUMMA(D6:O6);"") .... =JOS($
    Excel
    1
    150
  8. Päivämäärän välimerkki talteen

    Elikkä mulla on yksi Excel jossa tarttisin päivämäärän välimerkin talteen (Suomi: . Enkku: /). Mulla on solussa 1.1.201
    Excel
    6
    90
  9. Kännykkä kotelo/pussi

    Olen yrittänyt netistä etsiä jonkinlaista känykkä koteloa/pussia fillariin, mutta tuloksetta. Oliskos jollain tietoa on
    Pyöräily
    6
    257
  10. Macro joka tekee pistekaavion

    Osaisikohan joku auttaa miten lähteä rakentamaan tälläistä makroa automaatiksi. ActiveSheet.Shapes.AddChart.Select
    Office-ohjelmat
    4
    132