7.8. olis 2 miestä lähdössä Alanyaan kaheksi viikoksi, löytyiskö täältä naispuolista matkaseuraa?
Matkalle 7.8. - 21.8.13 Alanyaan
14
421
Vastaukset
- Turkista saa
suomaalaiset miehet vain miestä.
Suomimuija on niin iiihana, että se ei tukka somelainen mies Turkisa. - galjaasi
Hei, voisitte tarkentaa hieman ,ikä, pitus, kilot, tupakka vai ei, mikä suhde alkoon,ja kenen matkalla olette,Jos olette Napa-Kymppi tyyppiä, kiinni veti.
27 ja toinen vähän vanhempi. noin 178cm molemmat, ei polteta, alkoholia nautitaan. Entäs te?
- Ihmettelijä vaan
Miksi Turkkiin? Sehän on naisten seksimatkakohde. Ne hakee sieltä ihan muuta kuin suomalaista miestä.
- estermi
Ihmettelijä vaan kirjoitti:
Miksi Turkkiin? Sehän on naisten seksimatkakohde. Ne hakee sieltä ihan muuta kuin suomalaista miestä.
Olet aivan hakoteillä jos kuvittelet että me kaikki koto-Suomen naiset haemmeTurkista vain tummia miehiä, ensiksi emme hae minkäänlaisia miehiä,vaan jos sttuu kiva ja fiksu mies seurue tiellemme,vaikka sitten suomalaisia, aina on kiva tarinoida ja iloita lomasta,ja voin sulle luvata että sexi ei ole ainut syy tavata miehiä Alanyassa, olen niin monta kymmentä kertaa ollut Turkin maaperällä, ja kokemuksesta puhun että naisella voi olla mies kavereita, arvostan hyvää kaveri suhdetta ,se on kivaa ja aina yllättävä, toinen voi esittää sellaista mitä itse et ole vielä lomalla kokenut, kuten kaverini jonka tapasin viime kesänä , hän oli menossa Sabaderoon,en muista miten se kirjoitettiin, mutta paikka oli heinäkuiselle lomalle tosi hyvä, siellä oli viileätä,ja kaunista,en varmaan olisi sinne osannut lähteä omin nokkineni,joten Kiitos että olit mun kaveri lomani aikana, erosimme iloisissa merkeissä, ja pari krt tavanneet kotimaassa, ja se että saa olla just sellsinen kun on,se on iso mittari kaveri suhteelle,tunnen toki naisia joilla on Turkkilainen mies ystävä, mutta jokainen pelaa tyylillään,itse nostan Suomi miehen numero 1,jos seuraa haluan, toivottavasti joku sellainen on saman aikaisesti Alanyassa kun matkaan sinne syyskuussa.
- Minä taas
estermi kirjoitti:
Olet aivan hakoteillä jos kuvittelet että me kaikki koto-Suomen naiset haemmeTurkista vain tummia miehiä, ensiksi emme hae minkäänlaisia miehiä,vaan jos sttuu kiva ja fiksu mies seurue tiellemme,vaikka sitten suomalaisia, aina on kiva tarinoida ja iloita lomasta,ja voin sulle luvata että sexi ei ole ainut syy tavata miehiä Alanyassa, olen niin monta kymmentä kertaa ollut Turkin maaperällä, ja kokemuksesta puhun että naisella voi olla mies kavereita, arvostan hyvää kaveri suhdetta ,se on kivaa ja aina yllättävä, toinen voi esittää sellaista mitä itse et ole vielä lomalla kokenut, kuten kaverini jonka tapasin viime kesänä , hän oli menossa Sabaderoon,en muista miten se kirjoitettiin, mutta paikka oli heinäkuiselle lomalle tosi hyvä, siellä oli viileätä,ja kaunista,en varmaan olisi sinne osannut lähteä omin nokkineni,joten Kiitos että olit mun kaveri lomani aikana, erosimme iloisissa merkeissä, ja pari krt tavanneet kotimaassa, ja se että saa olla just sellsinen kun on,se on iso mittari kaveri suhteelle,tunnen toki naisia joilla on Turkkilainen mies ystävä, mutta jokainen pelaa tyylillään,itse nostan Suomi miehen numero 1,jos seuraa haluan, toivottavasti joku sellainen on saman aikaisesti Alanyassa kun matkaan sinne syyskuussa.
nostaisin suomaalaisen naisen about sijalle 125.
- Löytyykö suomipojall
Tummaa naista va ovatko kaikki hellan nyrkin välissä, ja jos on onko muita kuin lihavia mannettaria tarjolla.
- Rasisti reijo
Voisin minäkin kyömynenäistä naista ajaa, ihan perussuomalaiseen malliin.
- stinas1
29v nainen lähdössä yksin reissuun, kun kaveri joutui perumaan... ajankohta just sama. en polta, alkoholia sopivasti :) [email protected]
Laitoin sulle stinas1 postia
- stinas1
juuri vastasin postiin
- samaajankohta
Mihinkä hotelliin pojat on menossa?
- kokoko2
Vilasunflower
- tall dark ahmet
hey beautyfyl milky girl i make love to you sensual kiss kebab
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5614355V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1025352Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804647- 713981
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613625- 1213520
- 532512
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512429Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul382228On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211913