hyvis_85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
14
Matkalle 7.8. - 21.8.13 Alanyaan
7.8. olis 2 miestä lähdössä Alanyaan kaheksi viikoksi, löytyiskö täältä naispuolista matkaseuraa?14424Kännykkä kotelo/pussi
Olen yrittänyt netistä etsiä jonkinlaista känykkä koteloa/pussia fillariin, mutta tuloksetta. Oliskos jollain tietoa on6291Excel ja tietokanta
Onko jollai kokemusta käyttää jotain tietokantaa excelin kyljessä? Eli kun mulla on eri asiakkaita joilla omat arvot ja1190Matriisikaava
Saisko pientä helppiä et miten teen alla olevasta matriisikaavan? Eli mulla on =JOS($B6"";SUMMA(D6:O6);"") .... =JOS($1180- 2177
Macro joka tekee pistekaavion
Osaisikohan joku auttaa miten lähteä rakentamaan tälläistä makroa automaatiksi. ActiveSheet.Shapes.AddChart.Select4168PHP Split
Keksiikö joku mikä vikana kun tulee virhe teksti Deprecated: Function split() is deprecated in ... line 15 (rivi 15 = $o3164Worksheet_Change
Mulla seuravanlainlainen koodi, joka suorittaa makron kun solun arvo muuttúu, mutta saako tän toimimaan jos solun arvo m1129Päivämäärän välimerkki talteen
Elikkä mulla on yksi Excel jossa tarttisin päivämäärän välimerkin talteen (Suomi: . Enkku: /). Mulla on solussa 1.1.2016117Selection.EntireColumn.Hidden = True
Mulla on Macron sisällä ao. koodinpätkä, mutta kyseinen koodi piilottaa myös ne muut sarakkeet koska, C9:G9 solu on yhdi082