Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kahlittu88
profiilit
kahlittu88
kahlittu88
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
52
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tehkää tänne omat käyttäjätunnukset ja sopikaa yv:llä tapaamisia. Itse olen nähnyt tän palstan kautta neljää ihmistä, ja huomenna on tarkoituksena mennä porukalla grillaamaan. Mullekin saa kuka vaan laittaa halutessaan viestiä, enkä usko muidenkaan palstalla pyörivien turkulaisten teidän yhteydenotoista pahastuvan.
12.07.2013 16:23
nostellaan
07.07.2013 03:48
Välillä saattaa olla hiljaisempia hetkiä, mutta niistä ei kannattais välittää liikoja. Tuskinpa "normaalitkaan" ihmiset ovat ihan koko aikaa äänessä tapaamistensa aikana. Ite koitan olla yleensä miettimättä puheenaiheita ja valmiita lauseita etukäteen, koska ne saattaa vaan lisätä jännitystä ja viedä keskittymistä väärään suuntaan. Kannattaa myös muistaa, että vastuu keskustelun etenemisestä on molemmilla osapuolilla.
Oon puhunu monenlaisista asioista tapaamieni ihmisten kanssa. Yleisimpiä aiheita tutustumisen alkuvaiheessa on varmaankin molemminpuolinen perustietojen vaihto (työ/opiskelujutut, harrastukset, elämäntilanne jne.), yhteiset kiinnostuksenkohteet ja ajankohtaiset asiat. Mitään tiettyä kaavaa ei kuitenkaan oo mun mielestä pakko noudattaa, ja kaikki molemmille osapuolille käyvät puheenaiheet on hyviä puheenaiheita.
29.06.2013 20:43
^
29.06.2013 15:44
^
22.06.2013 20:35
17.06.2013 02:33
Juurikin näin. Mun mielestä on muutenkin outoa väittää, etteikö kukaan yksinäinen haluaisi tehdä tilanteelleen mitään. Oon saanu useamman asiallisen yhteydenoton tän ilmoituksen ansiosta, ja tapaamisia on myös suunnitteilla useampia. Erästä palstalaista oon nähnyt jo useita kertoja oikein mukavissa merkeissä. Toki on varmasti myös niitä ihmisiä, jotka eivät ole oikeasti valmiita tai halukkaita tutustumaan toisiin, mutta ilmiö ei vaikuta olevan omien kokemusten perusteella yhtä yleinen kuin luullaan. (Ja vaikka mun saama kuva asiasta oliskin jotenkin yksipuolinen tai väärä, niin ainakaan yrittämättömyydellä yksinäisyys ei taatusti häviä.)
Elämä on kuitenkin ainutlaatuinen ja loppupeleissä suhteellisen lyhytkin kokemus. Kannattais pyrkiä käyttämään rajattu aika mahdollisimman hyvin.
06.06.2013 14:35
Ylös. Kiitos myös kommentoijalle ilmoituksen nostamisesta. :)
04.06.2013 23:22
nostetaan jälleen
26.05.2013 19:38
^
16.05.2013 21:55
nostellaan vähän ylöspäin
09.05.2013 03:01
Olin keilaamassa Anonyymin_muumin kans perjantaina, mukavaa oli. Mullekin voi laittaa yksityisviestiä, jos teillä olis kiinnostusta tehdä jotain porukalla. Kirjottelin tähän ketjuun aiemmin nimimerkillä ***.
28.04.2013 15:53
3 / 3