Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä. Parisuhdeterapeuteiltahan loppuu pian työt tämän palstan ansiosta.
10.04.2014 00:13
No kuvia kehiin, sillähän se selviää. :)
Minä voin vaikka toimia tuomarina tässä Mr Palsta -kisassa.
10.04.2014 00:05
Kaikki on mahdollista, mutta kyllähän nuo kieltämättä hyvin toisilleen tuntuisivat sopivan. :)
08.04.2014 22:03
Minäkin kyllä kaipaisin vähän täsmennystä siihen, että mikä täällä nyt viimeaikoina on jotenkin erityisen sairasta ollut. En minä ainakaan ole mitään erityistä muutosta menossa huomannut, vaikka on kyllä myönnettävä että availen ketjuja aika valikoivasti, kun ei aivan rajattomasti ole aikaa täällä hengata.
Ainoa mikä minua vähän meinaa huolestuttaa on tämän palstan tilasta huolestuneiden ihmisten määrän kasvu, kun näköjäänsä vähintäänkin kerran päivässä täytyy jonkun avata tästä samasta aiheesta uusi ketju.
08.04.2014 21:58
Minä törmäsin ekaksi muotoon ”ätmi”. Asiayhteydestä selvisi että kyseessä on jonkin sortin haukkumanimi, mutta ei sen enempää. Sitten hokasin että termin perusmuoto on ATM, ja aloin innoissani etsiä tietoa netistä, mutta eipä sekään oikein hedelmällistä ollut: http://en.wikipedia.org/wiki/ATM . Asia selvisi sitten lopulta, kun The Palsta otti toden teolla ylivallan elämässäni.
08.04.2014 20:21
Tai no, niinhän siinä videossakin joku vanha äijä väitti naisten ihailevan noita lihaksia, mutta joko ukko vain pilaili, tai sitten oli itsekin aikamoinen saapas. Jos tuon näköisenä naisten huomiota saakin, niin todennäköisesti kyse on pikemminkin kauhistelusta kuin ihailusta.
08.04.2014 13:42
Ai että fuckbuddy olisi niin kuin vaivattomampi versio seurustelukumppanista? Eikö olisi kaikista vaivattominta kuitenkin harrastaa sitä panemista ihan vain itseksensä? Niin minä ainakin teen. laiska kun olen.
08.04.2014 13:35
”Kuluneet vaatteet UFFin laatikkoon”
Juu, sinne vain, niin mää saan sitten sieltä kirppikseltä ostettua hyviä vaatteita. :)
08.04.2014 13:31
Tuosta kuvasta tuli mieleen yksi omasta mielestäni aika kummallinen tiettyjen naisten suosima trendi: eli kun on alushousuina semmoiset pikkuiset stringit, jonka narut kuitenkin nousevat aika korkealle, niin minkä hemmetin takia täytyy käyttää päällyshousuina matalavyötäröisiä farkkuja? Näyttääkö se miesten silmiin jotenkin seksikkäältä, kun minusta se näyttää paitsi idiootilta, myös äärimmäisen epämukavalta?
08.04.2014 13:29
No ei todellakaan kelpaisi, Toihan näyttää ihan joltain humanoidilta.
Mietinpä vain, että voiko joku mies tosiaan olla niin idiootti, että kuvittelee saavansa tuolla habituksella naisia.
08.04.2014 13:22
Joo, enpä voi kyllä itse sanoa kauheasti kiinnittäväni huomiota pukeutumiseeni. Vaatteeni ovat aina mahdollisimman käytännöllisiä, ja kun johonkin vaatteeseen kovin tykästyn, niin pidän sitä sitten ihan loppuun asti.
Eli kauheen huolitellulta en tosiaan arkipäivisin näytä, mutta kuitenkin ne vaatteet joista tykkään ovat mielestäni minulle täydellisen sopivia.
08.04.2014 00:09
Oletko aivan varma että osaat erottaa pitkät kalsarit leggingseistä?
07.04.2014 21:29
No juu, voi olla että siinä treenausvaiheessa saattaisi kyllä joutua siivoamaan vessanpytyn ympäristöineen kerran jos toisenkin. :D
07.04.2014 00:47
Niin, eihän fantasioita noista ole kuin oikeastaan nuo viisi ekaa. 6-9 on aineellisia/aineettomia apuvälineitä ja 10 ihan off-topikkia. Enpä olisi kehdannut pistää nimeäni alle, jos oisin kännipäissäni tuommoisen artikkelin kyhännyt...
07.04.2014 00:34
No kyllä tämä minulle ainakin on asiallista keskustelua, ja erityisesti tuo ”siniset pallot”-nikin linkkihän toi tähän paljonkin opetuksellista lisäarvoa.
Ja niin, kyllä mää vieläkin vähän ihmettelen, että miten ne miesten killuttimet ei muka hankaudu toisiaan vasten pitkäkestoisessa kävelyssä/pyöräilyssä/juoksussa. Vielä kun kaiketi aika monet miehet nykyään ajelevat karvansa sieltä vekettiin, niin luulisi hankaavan ihan sairaasti…
06.04.2014 21:42
Sinulla onkin erilainen tilanne, kun olet päässyt moisen otuksen ihan läheltä näkemään. Kaikilla meillä ei kuitenkaan ole ollut mahdollisuutta tehdä asiasta omakohtaista tutkimusta, joten minusta tämä artikkeli oli erittäin hyödyllinen. :)
06.04.2014 20:34
No minusta nuo olivat varsin kiinnostavia asioita.
Minä olen salaa aina ollut vähän kateellinen miehille tuosta 6. kohdasta. Olisi paljon hauskempaa pissalla käynti, jos voisi siinä samalla treenata tarkkuusammuntaa….
06.04.2014 20:31
No minkälaiset näkemykset sinulla sitten on?
Mää olen kyllä tuon artikkelin mukaan aikas lähellä täydellistä. Ainoastaan paino, kuppikoko ja baareissa viihtyminen on ne jotka ei tosta ihan natsaa.
06.04.2014 13:03
Niin, ja sitten vielä että ”ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja”. Eli anorektiset vegaaniblonditko ovat out of fashion nykyäänsä?
06.04.2014 12:35
No tosa on samaa settiä toisesta näkökulmasta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml
Ihmeen realistisia kiutenkin nuo ihannemitat 168cm/58kg. Ei ole tainneet palstaätmit käydä pätemässä tuossa kyselyssä.
06.04.2014 12:32
100 / 137