Täydellinen poikaystävä

Nämä poiminnat tuosta artikkelista kyllä allekirjoitan täysin omallekin kohdalleni siitä täydellisestä unelmien "ihanteesta":

"Lukijoiden mukaan täydellinen poikaystävä on noin 180 cm pitkä (mutta vähintään puolisoaan pidempi), painaa noin 80 kg, tumma, urheilullinen, mutta ei liian lihaksikas ja ennen kaikkea siisti."

"Poikaystävältä löytyy luonnollisesti kaikki mahdolliset täydellisen ihmisen luonteenpiirteet, kuten sosiaalisuus, huomaavaisuus, uskollisuus, rehellisyys ja ystävällisyys."

"Poikaystävä pukeutuu aina siististi ja rennon asiallisesti. Luonnollisesti täydellinen poikaystävä osallistuu myös kotitöihin. Liikaa alkoholin käyttöä tai tupakointia ei katsota hyvällä."

"Riittää, että on näkyvästi pidempi kuin nainen, mieluiten tumma ja hyvässä kunnossa niin, ettei kaljamaha pömpötä. Ei pidä kuitenkaan olla mikään kehonrakentaja! Miehen pitää olla fiksu ja osata ajatella omilla aivoilla, mutta on vain herttaista, että mies pyytää joissakin asioissa apua naiselta. Naisen kehuminen aidosti, oikealla hetkellä on parasta mitä mies voi tehdä naiselle. Jos hän tuntee naistaan on kunnioittavaa että hän välttää tätä häiritseviä asioita. Lämpimät silmät sulattavat sydämen. Miehen ei pidä kuitenkaan olla mikään tossukka vaan MIES! Mutta tasapainoinen sellainen."

"Täydellinen poikaystävä on 175-185 cm pitkä. Tummat kihartuvat hiukset ja siniset tai vihreät silmät. Luonteeltaan humoristinen ja jekkuileva, mutta tilanteentajuinen ja kohtelias. Tulee toimeen ihmisten kanssa ja on lojaali kumppanilleen, mutta omaa myös oman tahdon. Intohimoinen rakastaja, joka osoittaa seksuaalisen vetonsa sinuun."

"Rehellinen, tavallinen ja sydän paikallaan. Hänen kanssa on helppo ja hyvä elää arkea."

Lähde:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014040418186922_lz.shtml

Aika harva mitään pettävää, kännäävää ja hakkaavaa "jyystärikarjua" on tuossa hakemassa...

45

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkein unohtui

      Raha

      • grgrtfhgth

        Kappas, minulla on ap:n kuvailema täydellinen poikaystävä.
        Hänellä muuten ei ole rahaa, rahat ovat minulla enkä tarvitse miestä sitä varten. Miestä tarvitaan ihan muihin juttuihin... ;)


      • PohPuhPih
        grgrtfhgth kirjoitti:

        Kappas, minulla on ap:n kuvailema täydellinen poikaystävä.
        Hänellä muuten ei ole rahaa, rahat ovat minulla enkä tarvitse miestä sitä varten. Miestä tarvitaan ihan muihin juttuihin... ;)

        Joo, pitäähän jonkun se nurmikkokin leikata.


    • Itsesensuuri iskenyt

      Siis eihän nainen koskaan rehellisesti tunnusta edes itselleen millaisille vonkaavalärvisille paskaväestön visvamunapanijamestareille huoranhaaransa & limaläpensä nussittavaksi levittää. Ne toivomukset joita virallisesti ilmoitetaan ovat ihan muuta kuin oikeaan pillunsaantiin oikeuttavat ominaisuudet.

    • Mukavaa huomata että ainakin omalle kohdalleni nuo asiat menevät metsään ainakin ulkonäön osalta. Joten tästä voin todeta että en ole lähelläkään täydellistä, kun joku luonnepuolikin noista mainituista menee metsään niin olen täydellisyydestä kaukana :)

    • ddnhsa

      Hei, Marianne! Miksi jätit pois sen kohdan jossa sanottiin: "Yllättävän monen mielestä täydellisellä poikaustävällä on myös tatuointeja?"

      Siksikö, koska se todistaa että naiset haluavat tatuoituja jyystärikarjuja?

      Miksi jätit pois sen kohdan jossa sanottiin että miehen pitää ola sopivasti TUHMA?

      Miksi sensuroit tekstiä? Siksikö koska se todellinen artikkeli todisti nimenomaan taas siitä että naiset haluavat jyystäri pahan pojan?

      • Jos luit tarkemmin, sanoin "nämä poiminnat tuosta artikkelista kyllä allekirjoitan täysin omallekin kohdalleni". Eli siis seuraavat poiminnat, ei koko artikkelin tekstiä, ja siksi linkkasin vielä perään koko artikkelin josta selviävät muutkin kohdat kuin ne mistä olen itse eri mieltä. Itse en halua tatuoitua poikaystävää.


      • Jos olisin sensuroinut tekstiä, olisin vain läntännyt nuo lainaukset aloitukseen sanomatta ensin, että seuraavat kohdat kyseisestä artikkelista allekirjoitan itsekin.


      • Nuo varmaan kertovat enemmän Iltsarin lukijoista.

        En nyt kyllä tätäkään kyselyä ottaisi ihan jokanaisen toiveena. Uskon, että kyselyyn ovat vastanneet enimmäkseen - 20 v.
        Ai niin, yli 30-vuotias nainen on jo muumio palstan mukaan.


    • 14+11

      Ihan sama se varmaan on mistä unelmoit, kun et itse ole mikään unelma, niin et sinä mitään unelmien miehiä saavuta.

      • Miksi sitten atm:t saavat vapaasti postailla palstalle kuvia täydellisistä bikinikaunottarista? Vai väitätkö atm:n olevan täydellinen? Se on valitettavaa, jos palstalle ei saa postailla kuvauksia/kuvia sellaisista kumppaneista jollaisen haluaisi, olkoon se sitten vaikka vaan oma ihannetapaus, vaan pitää aina vaan tylsästi laittaa "tälläiset ovat realistiset odotukseni kumppanilta". Varmasti niillä epäsuosituimmillakin ihmisillä on erikseen mielessä, millainen olisi unelmakumppani, vaikka sellaista eivät saisikaan. Toinen eksäni oli kyllä hyvin lähellä noita kaikkia, paitsi että oli 193 cm ja se oli mulle jo vähän liikaa.


      • kupletin juoni
        marianne89 kirjoitti:

        Miksi sitten atm:t saavat vapaasti postailla palstalle kuvia täydellisistä bikinikaunottarista? Vai väitätkö atm:n olevan täydellinen? Se on valitettavaa, jos palstalle ei saa postailla kuvauksia/kuvia sellaisista kumppaneista jollaisen haluaisi, olkoon se sitten vaikka vaan oma ihannetapaus, vaan pitää aina vaan tylsästi laittaa "tälläiset ovat realistiset odotukseni kumppanilta". Varmasti niillä epäsuosituimmillakin ihmisillä on erikseen mielessä, millainen olisi unelmakumppani, vaikka sellaista eivät saisikaan. Toinen eksäni oli kyllä hyvin lähellä noita kaikkia, paitsi että oli 193 cm ja se oli mulle jo vähän liikaa.

        Ei niitä bikinibeibejä tänne postaillasiksi koska ne olisi unelmatyttöystäviä.
        Kauniille naisille nyt vaan on mukava runkata. Miehet ovat katsos solidaarisia toisiaan kohtaan eli kun yksi löytää hyviä kuvia niin hän ne ystävällisesti jakaa muidenkin tiedoksi ja iloksi.


    • Henrietta89

      Omat kriteerit poikaystävälle on kans seuraavat:
      1. Ulkonäkö: komea, n. 175-180 cm, tumma, siniset/vihreät silmät, timmi muttei liian lihaksikas, urheilullinen
      2. Työssäkäyvä, hyvin koulutettu, hyvin toimeentuleva, kohtuullisen varakas
      3. Älykäs, empaattinen, mukava, huumorintajuinen, rehellinen, uskollinen, sosiaalinen, pitää lapsista/eläimistä, käyttäytyy kohteliaasti muita kohtaan, kantaa vastuuta yhteiskunnassa, on romanttinen ja hyvällä tavalla vanhoillinen
      4. Kiinnostuksen kohteita: kirjallisuus, politiikka, kulttuuri, monipuolinen urheilu/liikunnallisuus.

      Ei ole vielä yhtään tullut vastaan.

      • karma..........

        Toivottavasti oot yksin koko elämäsi.


      • Suosittelen että

        rupeat lesboksi.


      • Työnnä se sinne

        Osta sellainen dol... eikun DILDO!


      • firebird

        Henrietta kuullostaa mies trollilta. En ole kuullutkasn hänestä ennen tätä keskustelua, tosin olen käynyt palstalla parisen viikkoa ja sopivasti hän saapuu juuri tähön ketjuun, todistamaan joidenkin kummajaismiehien pakkomielteen luulla että naiset haluavat miehistä rahaa ja statusta, koko idea liittyy psykologian tutkimukseen, jossa ei kysetty mitäön lähellekkään sellaista, vsin lehdet repivät otsikot, että naiset arvostaa rahaa miehessä, kun pitää lehtienkin tienata. Firebirdfeenix


    • saletti.

      Ei naiset hae mitään kännääjää mutta sellaisen saavat usein koska naiset ei vaan osaa valita miehiä. Ne Komeat on just niitä pettäjiä ja hakkaajia.Ja sitäpaitsi harva saa sen unelmien poikamiehen, kaikissa on aina jokin vika ja täydellistä ei ole.

      • firebirdfeenix

        Ei pettäjä, hakkaaja ole muita komeampi, ei tällainen liity ulkonäköön, tiedät sen itsekin, hoet vain palstan kateellisten mantraa.


    • 10+10

      Niin, kysehän on siis 10 poikaystävästä ja olisipas hauska nähdä juttu käänettynä toisten peri missä osio...

      "Lukijoiden mukaan täydellinen poikaystävä on noin 180 cm pitkä (mutta vähintään puolisoaan pidempi), painaa noin 80 kg, tumma, urheilullinen, mutta ei liian lihaksikas ja ennen kaikkea siisti."

      olisi käännetty miesten näkökulmaan seuraavasti;

      Lukijoiden mukaan täydellinen tyttöystävä on noin 170cm pitkä (mutta vähintään muutaman sentin lyhkäisempi), painaa noin 60kg, vaalea, urheilullinen, mutta ei liian lihaksikas ja ennen kaikkea huoliteltu.

      Niin johan olisi naiset barrikaadeilla kertomassa mitenkä naista aina vain esineellistetään ja onko naisessa todellakin tärkeintä vain ulkonäkö.


      • stellaria81 kirjoitti:

        No tosa on samaa settiä toisesta näkökulmasta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

        Ihmeen realistisia kiutenkin nuo ihannemitat 168cm/58kg. Ei ole tainneet palstaätmit käydä pätemässä tuossa kyselyssä.

        Niin, ja sitten vielä että ”ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja”. Eli anorektiset vegaaniblonditko ovat out of fashion nykyäänsä?


      • 9+12
        stellaria81 kirjoitti:

        No tosa on samaa settiä toisesta näkökulmasta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

        Ihmeen realistisia kiutenkin nuo ihannemitat 168cm/58kg. Ei ole tainneet palstaätmit käydä pätemässä tuossa kyselyssä.

        Vainiin, joo voi olla että suurimpaan osaan miehistä vetoaa tollainen, mutta kyllä itsellä ainakin on ihan erilaiset näkemykset mikä on hot :D


      • 9+12 kirjoitti:

        Vainiin, joo voi olla että suurimpaan osaan miehistä vetoaa tollainen, mutta kyllä itsellä ainakin on ihan erilaiset näkemykset mikä on hot :D

        No minkälaiset näkemykset sinulla sitten on?

        Mää olen kyllä tuon artikkelin mukaan aikas lähellä täydellistä. Ainoastaan paino, kuppikoko ja baareissa viihtyminen on ne jotka ei tosta ihan natsaa.


      • mies 28v

      • Äädämi
        stellaria81 kirjoitti:

        No tosa on samaa settiä toisesta näkökulmasta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

        Ihmeen realistisia kiutenkin nuo ihannemitat 168cm/58kg. Ei ole tainneet palstaätmit käydä pätemässä tuossa kyselyssä.

        Eikä immenkalvoa mainita! Aika tekopyhää kun rikkomaton immenkalvo on kuitenkin ehdoton ykköskriteeri.


      • 16+5
        stellaria81 kirjoitti:

        No minkälaiset näkemykset sinulla sitten on?

        Mää olen kyllä tuon artikkelin mukaan aikas lähellä täydellistä. Ainoastaan paino, kuppikoko ja baareissa viihtyminen on ne jotka ei tosta ihan natsaa.

        Meinasin että katon googlesta jonkun kuvan, että ois helpompi ettii joku kuva kuin kuvailla, mutta itseasiassa en mä kyllä löydä ketään semmoista. Eli semmoinen lempeän oloinen, pyöreäposkinen, silmälasipäinen ja tummatukkainen. Pituudella ja rintojen koolla ei mulle ole kauheasti merkitystä. Ei musta tarvitse olla mikään bikinimallin vartalo yms.


      • 4+12
        16+5 kirjoitti:

        Meinasin että katon googlesta jonkun kuvan, että ois helpompi ettii joku kuva kuin kuvailla, mutta itseasiassa en mä kyllä löydä ketään semmoista. Eli semmoinen lempeän oloinen, pyöreäposkinen, silmälasipäinen ja tummatukkainen. Pituudella ja rintojen koolla ei mulle ole kauheasti merkitystä. Ei musta tarvitse olla mikään bikinimallin vartalo yms.

        http://2.bp.blogspot.com/-OL66BmTAb2I/ULPF7ujB2VI/AAAAAAAAAB0/u9MaH0Uu2LA/s1600/540166_422011311163937_460772899_n.jpg

        Tossa vasemmalla oli lähinnä sitä minkä löysin.


      • stellaria81 kirjoitti:

        Niin, ja sitten vielä että ”ruskeahiuksinen, juo valkoviiniä, pitää liha- ja grilliruuista eikä omista tatuointeja”. Eli anorektiset vegaaniblonditko ovat out of fashion nykyäänsä?

        Nuo kaikki poimimasi sopivat minuun :) Paitsi että mitat ovat 173/60kg, mutta käytännössä se vastaa suunnilleen artikkelin mittoja. Valkkari on mulle vieläpä itseasiassa yksi ainoita alkoholeja jotka maistuvat.


      • marianne89 kirjoitti:

        Nuo kaikki poimimasi sopivat minuun :) Paitsi että mitat ovat 173/60kg, mutta käytännössä se vastaa suunnilleen artikkelin mittoja. Valkkari on mulle vieläpä itseasiassa yksi ainoita alkoholeja jotka maistuvat.

        Ai, sä olet minun pituinen! :-)

        Mutta sata kertaa hoikempi :-D


      • firebirdfeenix
        stellaria81 kirjoitti:

        No tosa on samaa settiä toisesta näkökulmasta: http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

        Ihmeen realistisia kiutenkin nuo ihannemitat 168cm/58kg. Ei ole tainneet palstaätmit käydä pätemässä tuossa kyselyssä.

        Kuvaus vastaa minua, paitsi olen 170 cm. Minuun suurin osa tapaamistamme miehistä ihastuu/rakastuu, se oli sinkkuna kiva, mutta nyt varattuna varsin rasittavaa. Olen pistänyt merkille, että nämä on ne piirteet, jotka saavat miehet joukoin ihastumaan (puhun citymiehistä, ennperäkylän persusta, joka etsii naisesta äidin töiden jatkajaa ): saa miehen nauramaan, sosiaalinen lahjakkuus, cooli, seksikäs ulkonäkö, hyvä sydän.


      • ytmi
        marianne89 kirjoitti:

        Nuo kaikki poimimasi sopivat minuun :) Paitsi että mitat ovat 173/60kg, mutta käytännössä se vastaa suunnilleen artikkelin mittoja. Valkkari on mulle vieläpä itseasiassa yksi ainoita alkoholeja jotka maistuvat.

        Nyt kuulostaa lupaavalta..


      • femnerd kirjoitti:

        Ai, sä olet minun pituinen! :-)

        Mutta sata kertaa hoikempi :-D

        Joo, tosin tuntuu että nykysin tää pituus alkaa olla jo aika ylenen. :) Yläasteella olin vielä luokan 3. pisin tyttö, mutta lukiossa alkoi löytyä jo paljon enemmän samoissa mitoissa olevia.


    • ätmi

      Olen siis täydellinen poikaystävä.

    • paneminen hoituu

      panoringeissä jyystärikarjujen kanssa. Epärealistinen haaveilu onkin sitten asia erikseen.

    • 29vneitsyt

      Entä jos hiukset lähti jo 17-vuotiaana Kekkosen tyyliin?

      • firebirdfeenix

        Jos on rahaa niin nykyään saa plastiikkakirurgilta päänahkaan kiinniytettävät täysin luonnollisen näköiset hiukset. Itse en pidä kaljuuntuvista/kaljuuntuneista miehistä, mutta jos muuten ok jätkä, enköhän pääsisi faktan yli.


      • ätmi
        firebirdfeenix kirjoitti:

        Jos on rahaa niin nykyään saa plastiikkakirurgilta päänahkaan kiinniytettävät täysin luonnollisen näköiset hiukset. Itse en pidä kaljuuntuvista/kaljuuntuneista miehistä, mutta jos muuten ok jätkä, enköhän pääsisi faktan yli.

        Sopisit hyvin yhteen DarkFearin kanssa!


      • ---
        ätmi kirjoitti:

        Sopisit hyvin yhteen DarkFearin kanssa!

        Jep, voisi samalla yritää hoitaa kaverin pään kuntoon.


      • YliPäällikkö
        --- kirjoitti:

        Jep, voisi samalla yritää hoitaa kaverin pään kuntoon.

        Molemmat päät?


    • Blondin valeasussa

      Ihme ja kumma taidan olla erilainen, pidän vaaleista miehistä. Mutta nuo muut
      ominaisuudet ovat kyllä niitä, joita minäkin arvostan...unelmien miehessä = ),

    • yrmynaama?

      Hahah, täytän käytännössä kaikki nuo vaatimukset mutta kertaakaan, ei siis kertaakaan ole naiset tulleet jututtamaan missään. Baarissa on joku umpitunnelissa oleva kopeloida mutta siinäpä se.

      • firebirdfeenix

        Harvoin nuo piirteet näkyy päälle. Minusta naisten tulisi kasvaa ja alkaa tekemään itse aloitteita ja ymmärtää itse valita mies, eikä antaa miehen valita häntä. Se on etu jos jokin ja oman kokemuksen mukaan baarissa ne parhaat miehet ovat ne jotka eivät illan aikana paljoa pokaile, silmäkontaktia voi antaa ja ovat viettämässä kaverien kanssa hauskaa. Toivoisin, että kaikki naiset harkitsisivat tätä asiaa.


    • firebird

      Nuo piirteet ovat tärkeitä minulle, tosin pidän blondeista, mutta minkä tahansa värinen tukka voi näyttää hyvältä, jos mies on seksikäs on tukkakin yleensä, kihara vaalea trendi pidempi (ei hevi pitkä) on suosikkini, ollut aina. Ruskeat silmät miinus ja ehdoton suosikki on siniset silmät, mutta vaikka olisi ruskeat silmät jos mies olisi muuten ok, niin ei hätää. Olen onnekas mieheni on juuri kuvauksen kaltainen ja muitakin hyviä puolia riittää. Firebirdfeenix

    • Tuossa artikkelissa esitetyt toiveet kuulostavat tutuilta. Monet tuntemani tuttava sinkkunaiset kuvaavat toivekumppaniaan juuri noin. Enkä ihmettele, sellaisestahan me suurin osa unelmoimme kumppaniksi: ihmisestä jonka kanssa tulla toimeen ihan arkielämässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3174
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      117
      1839
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1278
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      28
      1040
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1033
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      95
      995
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      975
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      970
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe