Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei se ihastuksesta irti päästäminen aina niin helppoa ole. Itsellänikin on paha tapa jäädä vuosikausiksi haaveilemaan jostakin, josta tiedän, ettei koskaan mitään voi tulla. Jotkut ihmiset vain ovat tällaisia, vähän liiankin uskollisia..
Vaikea mennä varmuudella sanomaan, mitä naisen päässä liikkuu. Jos on taipumusta ajatella pahaa toisista ihmisistä, niin silloin voi tulkita, että hän on huomannut ihastumisesi, ja hakee siitä vain itsetunnon kohotusta ilman että olisi oikeasti kiinnostunut. Mutta itse en kyllä suostu uskomaan, että kaikki ihmiset olisivat läpeensä pahoja. Luulen, että nainen on sinusta aidosti kiinnostunut, mutta ei halua pettää/jättää miestään. Eli hän ei halua sinun kärsivän, mutta ei toisaalta pysty peittämäänkään kiinnostustaan.
No, joka tapauksessa neuvo on sama, eli kannattaa hiljalleen haudata toiveet yhteisestä tulevaisuudesta. Aikaa siinä voi mennä, mutta kyllä siitä joskus yli pääsee, ja vasta silloin kykenee aidosti ihastumaan myös muihin naisiin.
Ainakin tiedät, että kykenet vetämään puoleesi juuri sinua itseäsi kiinnostavia naisia, mikä onkin loistojuttu tulevaisuuden kannalta.
21.07.2013 21:48
Joo, itsekin kiinnitin tuohon lööppiin huomiota. Masentavaa. :(
Eniten ihmetyttää se, että eikö pettäjää lainkaan huolestuta, että kumppani asian selvillä ongittuaan hyvin todennäköisesti lähtee. Jos panetuksen poishoitaminen on tärkeämpää kuin se, saako kumppanin pidettyä itsellään, niin vaikuttaisi siltä, ettei se kumppani nyt niin tärkeä olekaan.
Miksi ei saman tien voisi erota jo ennen sitä pettämistä, voisko joku "kokenut" kertoa.
Ja samalla voisi valaista sitä, että onko sinulle sitten ihan ok myös se, että puolisosi pettää sinua jonkun muun kanssa.
20.07.2013 22:06
Jos kerta olet ujo, niin et varmaankaan tee miehille itse aloitteita? Ja jos vielä satut kuulumaan niihin naisiin, joille miehetkään eivät tee aloitteita, niin too bad. Paskat kortit.
Niin se vain on, että miehet ovat salaisessa kokouksessaan päättäneet, että tiettyjä naisia ei ikinä, siis ikinä, lähestytä parisuhdemielessä. Ulkonäöllä ei tässä ole merkitystä, vaan nainen voi olla nättikin, ja muutenkin tavallaan jopa suosittu miesten keskuudessa, mutta ainoastaan kaverina.
20.07.2013 21:55
No minun käyttämäni ja tarkoittamani määritelmä siveellisyydelle kyllä on juuri tuo, että ei harrasteta seksiä muualla kuin suhteessa. Miksi tuota "tarpeen mukaan panemista" sitten sinusta tulisi kutsua, jos ei epäsiveydeksi? Kun on ymmärrettävät suomen kielen termit jo olemassa, niin miksi pitäisi väkisin keksiä uusia?
En tarkoita sitä, että tuon määritelmän mukainen epäsiveys sinänsä tekisi ihmisestä mielestäni täyspaskan, se on vain eräs ominaisuus muiden joukossa. Saattaisin ihan hyvin kelpuuttaa epäsiveää sinkkuelämää viettäneen miehen parisuhteeseenkin kanssani, kunhan ei sitten suhteessa enää pettäisi.
20.07.2013 21:09
Tuollaiset ap:n kuvailemat miehet tuppaavat olemaan täsmälleen niitä, jotka osoittavat olevansa naisesta kiinnostuneita ja tekevät niitä aloitteita.
Heiltä välttyäkseen naisen tulisi siis torjua varmuuden vuoksi kaikki häneen kohdistuneet lähestymisyritykset ja lähestyttävä itse juuri niitä miehiä, jotka näyttävät siltä, ettei juuri tämä nainen voisi vähempää kyetä kiinnostamaan.
19.07.2013 18:37
No, ei kai se haittaisi, jos mies saisi uskoteltua minulle, että olen jotenkin erikoinen ja parempi kuin kaikki nuo muut naiset, ja että juuri minä pystyisin hänet kesyttämään.
Sitä vain en keksi, että millä ihmeellä minut saisi tuollaista uskomaan.
19.07.2013 18:31
Jaaha. En oikein saa selvää, että millä mielellä tämä kysymys on tehty, joten enosaa päättää, vastaisinko tähän asiallisesti vaiko haista paska -tyylillä. :D
Siksi tyydynkin toteamaan, että jatka sinä poikarukka miettimistä ihan kaikessa rauhassa. ;)
18.07.2013 00:29
Saiskos kysyä, että millä tavoin nuo "unelmien prinssit" mielestäsi eroavat tavallisista miehistä?
Siis kaikki ne miehet, jotka ovat onnistuneet saamaan alle 35 v naisen ovat tuota prinssimatskua? Onko heillä jokin yhteinen piirre, joka nostaa heidät tavallisten miesten yläpuolelle?
18.07.2013 00:23
Ihme yleistystä taas. Mistä ihmeesttä ootte saaneet päähänne että sinkkunaiset ovat jotain seksihurjastelijoita?
Jos minulla olisi mies, jonka kanssa sekä voisin että haluaisin harrastaa seksiä, niin en kyllä mielestäni olisi sinkku.
18.07.2013 00:07
Määkin vähän ihmettelen, että mikä hinku kävellä maantienlaitaa?
En näe kyllä tuossa mitään hyviä puolia: inhottava katupölyn ja pakokaasujen katku koko ajan, tylsät ja äärettömän hitaasti vaihtuvat maisemat, vaarana rattijuopot ja muut hullut.
Uskoisin, että sellä metsän puolella olisi paljon turvallisempaa. Oman kokemukseni mukaan ne kahjot (miehet) yleensä liikkuvat juuri niitä teitä pitkin, kun taas metsässä jos johonkin mieheen törmää, niin yleensä kyseessä on itsekin vaellushenkinen ihminen, enkä todellakaan ikinä ole mitään sopimatonta käytöstä tällaisten taholta kohdannut.
Jos nyt välttämättä haluaa tietä pitkin kulkea, niin kyllä pyörä on minusta aika ehdoton.
15.07.2013 21:24
No voi, mikä järjen riemuvoitto taas tämäkin kommentti. Juuri tuotahan minä tietysti tarkoitin.
15.07.2013 12:31
No vaikea tähän nyt on mitään yleispätevää neuvoa antaa. Tuolla http://www.wikihow.com/Read-Women's-Body-Language-for-Flirting nyt on jotain vinkkejä, ja googlettamalla löytyy lisää. Tilannetajua tietysti vähän mukaan. Ennen kaikkea, älkää tekeytykö tyhmemmiksi kuin olettekaan. :)
Ns. pelimiehillä lienee taito tunnistaa pienetkin naisten flirttauseleet, jolloin he osaavat lähestyä juuri niitä otollisia naisia ja pääsevät päämääräänsä helposti. Jos mies ei näitä eleitä tunnista tai kieltäytyy niitä ymmärtämästä, niin hän lähestyy naisia enemmän randomisti, jolloin onnistumisen todennäköisyys pienenee.
15.07.2013 12:30
Ihan pieni varoituksen sana, että älkää luulko esim primuksen 4-season -kaasua talvikäyttöön sopivaksi! Saattaa toimia muutaman keittokerran uudesta pullosta, kun siellä on vielä propaania jäljellä ja painetta tarpeeksi. Mutta sitten saattaa käydä (polttimesta riippuen) niin, että loppureissun aikana ei enää keitelläkään kaasulla. Tätä ei ehkä ole kiva huomata keskellä talvista erämaata.
100% propaani kai pitäisi toimia pakkasellakin, en ole kokeillut, kun on niin kallista tavaraa.
Tosin talvella varmaan muutenkin poltellaan tulia vähän ahkerammin, jolloin (kunhan puuhuolto on varmaa) takuullai toimiva ratkaisu on nuotiopakki tai -kattila.
14.07.2013 20:39
"Suklaa on myös sopivaa, sopii ruskaan, kesällä sulaa, talvella hammas ei pysty."
Minulla on aina suklaata, hyvä ensiapu energianpuutteeseen. :)
Kesällä pakkaan aina muutaman palan kerta-annoksia foliopalaan, jolloin, vaikka suklaa pehmeneekin, se pysyy läjässä, eikä sotke pusseja. Ja semmoinen kivasti lohkeileva pakkassuklaa minusta vasta hyvää onkin.
14.07.2013 20:29
Kyllä raa'at kananmunat on yleensä säilyneet ehjinä, kunhan ovat kennossa ja muistaa vähän varoa. Sen sijaan ilman kennoa keitetytkin munat ovat kokemukseni mukaan tuhannen silppuna alta aikayksikön.
Kyllä minä taisin niitä rikkimenneitä keitettyjä munia kesäretkellä syödä vielä 1.5-2 vrk rikkoontumisen jälkeen ilman ongelmia. Ehjät säilyvät tietty pitempään, ja ainakin raa'at nähdäkseni jopa viikkoja.
14.07.2013 20:14
Kusipäisillä naisilla voi olla tapana kusettaa, ei siitä mihinkään pääse.
Voihan ohariin olla jokin järkeväkin selitys, mutta tällöin naisen pitäisi tietysti selvittää asia sinulle mahdollisimman pian.
Jos ei naiselta tule oma-aloitteisesti selitystä/anteeksipyyntöä, niin tuskinpa sinunkaan kannattaa olla moisesta kiinnostunut. Eli kyseessä joko kusipää, tai muuten vain järjeltään ja käytöstavoiltaan täysin vajaa yksilö.
13.07.2013 23:42
No tulkitse tai ole tulkitsematta, oma on asiasi. Samalla voit miettiä, että mistähän syystä näillä pelimiehillä on niin kova suosio naisten keskuudessa...
Enkä tätä juttua mitenkään omasta päästäni keksinyt, vaan luin jostain aihetta käsittelevän nettisivuston artikkelista, että naisilla yleisin parin saamista hankaloittava tekijä on se, että naiset yrittävät vihjailla miehille olevansa kiinnostuneita, mutta miehet eivät tätä huomaa (tai itsepintaisesti kieltäytyvät tulkitsemasta huomaamiaankin vihjeitä oikein). Eli suomeksi, nainen tekee omasta mielestään täysin relevantin aloitteen, johon mies ei vastaa. Tämä on naisille luonteenomainen käyttäytymistapa, eikä sitä noin vain muuteta.
Tietysti tämä on suuri ongelma meille tavallisille, vähän aremmille naisille. Mutta on se kyllä myös vähän teidän miestenkin ongelma: Eivät kaikki naiset välttämättä käy tältä palstalta lukemassa, että minkälaiset aloitteet arvon herroille kelpaavat.
13.07.2013 23:36
Kyllä, kyllä. Just tässä mietin, että kenenköhän vakipanijani luokse tänään lähtisin...
13.07.2013 21:53
"Sitten on ne hienovaraisemmat naisten aloitteet, tyypillisesti jotain päin katsomista ja hymyä ja siinä jotain asiaa voi tulla kysymään. Mutta ei näitä juttuja aloitteiksi tulkitse n.s. ujo tai paremminkin naisten kanssa pelailemaan tottumaton mies. "
Miksi ei tulkitse? Olethan sinäkin onnistunut tulkitsemaan.
Fakta on se, että juuri tällaisia tavallisten, ei mitenkään överi-itsevarmojen naisten aloitteet miehille ovat. Ei auta, vaikka miehet kuinka asiasta kiukuttelevat.
Eli tuolla tavoin käyttäytyvä nainen kokee itse tehneensä miehelle selkeän aloitteen, ja jos mies ei tähän vastaa, niin nainen päättelee, ettei sitä kiinnostusta sitten ollut.
13.07.2013 21:50
En nyt halua lyödä lyötyä, enkä muutenkaan kuvitella tietäväni kaikkea tuosta sinun suhteestasi, mutta ihmetyttää kyllä suuresti, jos nainen, joka piti sinusta, eikä ilmeisesti aivan idiootin tasolla ollut, jätti sinut vain sen takia, että sukulaiset motkottivat asiasta. Kyllä minä ainakin jättäisin ennemmin koko sukuni.
Välillä tuntuu siltä, että kouluttamattomilla miehillä on aivan käsittämättömiä ja turhia alemmuuskomplekseja, jotka jo itsessään kykenevät tuhoamaan suhteen, tai estävät aloittamasta suhdetta koulutetumman naisen kanssa. Eli vaikka nainen oikeasti haluaisi jatkaa miehen kanssa ja sukulaistenkin nälviminen loppuisi vähän ajan päästä, niin mies vain vaipuu yhä syvemmälle itsesääliin ja kelpaamattomuuden tunteeseen, jolloin suhteen ylläpito pelkästään naisen voimin käy mahdottomaksi.
En väitä tietäväni, miten sinun tilanteessasi oikeasti kävi, ja olipa nyt käynyt miten tahansa, niin otan osaa. Sanon vain, että toisinaan se suurin ongelma tuntuu olevan siellä miehen oman pään sisällä.
13.07.2013 21:44
131 / 137