Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Ei se ihastuksesta irti päästäminen aina niin helppoa ole. Itsellänikin on paha tapa jäädä vuosikausiksi haaveilemaan jostakin, josta tiedän, ettei koskaan mitään voi tulla. Jotkut ihmiset vain ovat tällaisia, vähän liiankin uskollisia..

Vaikea mennä varmuudella sanomaan, mitä naisen päässä liikkuu. Jos on taipumusta ajatella pahaa toisista ihmisistä, niin silloin voi tulkita, että hän on huomannut ihastumisesi, ja hakee siitä vain itsetunnon kohotusta ilman että olisi oikeasti kiinnostunut. Mutta itse en kyllä suostu uskomaan, että kaikki ihmiset olisivat läpeensä pahoja. Luulen, että nainen on sinusta aidosti kiinnostunut, mutta ei halua pettää/jättää miestään. Eli hän ei halua sinun kärsivän, mutta ei toisaalta pysty peittämäänkään kiinnostustaan.

No, joka tapauksessa neuvo on sama, eli kannattaa hiljalleen haudata toiveet yhteisestä tulevaisuudesta. Aikaa siinä voi mennä, mutta kyllä siitä joskus yli pääsee, ja vasta silloin kykenee aidosti ihastumaan myös muihin naisiin.

Ainakin tiedät, että kykenet vetämään puoleesi juuri sinua itseäsi kiinnostavia naisia, mikä onkin loistojuttu tulevaisuuden kannalta.
  2. "Sitten on ne hienovaraisemmat naisten aloitteet, tyypillisesti jotain päin katsomista ja hymyä ja siinä jotain asiaa voi tulla kysymään. Mutta ei näitä juttuja aloitteiksi tulkitse n.s. ujo tai paremminkin naisten kanssa pelailemaan tottumaton mies. "

Miksi ei tulkitse? Olethan sinäkin onnistunut tulkitsemaan.

Fakta on se, että juuri tällaisia tavallisten, ei mitenkään överi-itsevarmojen naisten aloitteet miehille ovat. Ei auta, vaikka miehet kuinka asiasta kiukuttelevat.

Eli tuolla tavoin käyttäytyvä nainen kokee itse tehneensä miehelle selkeän aloitteen, ja jos mies ei tähän vastaa, niin nainen päättelee, ettei sitä kiinnostusta sitten ollut.