Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minusta ainakin tällä palstalla käytetty terminologia on tosi hämäävää.
Monien mielestä siis atm on kuka tahansa mies, joka ei ole saanut pillua. Ei mitään merkitystä, vaikka olisi ulkonäköä, järkeä ja varallisuuttakin: jos vain ei satu olemaan mielenkiintoa hypätä sänkyyn kenen tahansa kanssa, vaan haluaa mieluummin etsiä sopivaa vähän pitempään, ja ehkä on hieman arka näyttämään heti tunteensa, niin on auttamatta alempaa tasoa.
Ja ylempää tasoa taas ovat ne miehet, joilta useimmiten löytyy joku nainen kainalosta: tähän ryhmään kuuluvat esim. monet narkkarit ja alkoholistit.
13.07.2013 21:33
Aikamoista. Mietin vaan, että pystyykö noita makunsa puolesta edes syömään riittävästi kulutukseen nähden. :D
13.07.2013 20:38
No minä kuljen vielä yksinkertaisemmilla muonilla (kuin ap). Ihan tavan naturel pastaa tai riisiä ja siihen sörssätään proteiiniksi kesällä (pussissa myytävää) säilyketonnikalaa, tai viileämmillä keleillä esim. juustoa.
Noissa valmispusseissakinhan on enimmäkseen vain sitä pastaa/riisiä, ja loput sitten turhia lisäaineita, joista minun massuni ei aina tykkää. :(
Kuivattu jauheliha/kala/kananmuna olisi oiva ratkaisu tuhon proteiinihommaan, mutta kun niitä ei myydä kaupassa, enkä itse viitsi niitä ilman kuivuria kotiuunissakaan alkaa paahtamaan. Juuri noita aineitahan niihin oikeisiin retkiruokiinkin kai laitetaan, ja sitten pilataan koko homma lisäaneilla ja myydään keisarilliseen hintaan.
13.07.2013 20:36
Mää olen kyllä kanssa monet kerrat jättänyt menemättä tuollaisiin avec-tilaisuuksiin, kun jotekin on vaan niin noloa, jos joutuu koko illan olemaan joko yksin tai sitten tunkeutumaan jonkun pariskunnan seuraan....
Mutta jos noissa tosiaan muitakin sinkkuja käy, niin sitten varmasti kannattaisi mennä. Voi olla, että aidot sinkut tunnistaisikin tuolla helpommin, kun kaikki ne, joilla kumppani on, ovat ottaneet sen mukaansa.
13.07.2013 20:00
No eläs nyt, hyvä ap heti pidä taivaan totena kaikkea mitä täällä huudellaan.
Itse olen aina ollut pesunkestävä ateisti, ja aiemmin minullakin oli jonkinmoisia epäilyksiä uskovien ihmisten järjenjuoksusta. Mutta sitten kun tutustuin muutamaan paremmin, niin huomasinkin, että ihan hyviä tyyppejä ovat. Ei se uskovaisuus kyllä mitenkään näy normielämässä, eivätkä todellakaan ole hernettä nenäänsä vetäneet, vaikka olen itse ilmaissut olevani uskonnoton.
Tietty, jos toinen on todella vakaumuksellinen uskovainen, niin jotain ongelmia saattaa suhteessa ateistin kanssa eteen tulla. Mutta jos tyttö on kuvailemasi kaltainen, niin ei kyllä vaikuttaisi kovin fanaattiselta.
Minusta tuo nyt on aika pikkujuttu, jos muuten tulee hyvin toimeen toisen kanssa.
Ja aika suvaitsematonta sinultakin, jos et yhtään kestä kuunnella puhetta uskonnosta. Ihan yhtä fanaattista kuin uskovaisuus pahimmillaan.
12.07.2013 13:42
Jaa, minusta taas mammalla on ihan mukavan räväkkä tyyli. Onhan se hauskaa, ettei kaikki ole sitä samaa harmaata massaa.
Ja jos jollekin tatuoinnit sopii, niin minusta juuri tuolle. Voisi näyttää vähän hupsulta jakkupuvussa. :)
12.07.2013 13:33
No, onhan tuossa ajattelemisen aihetta ja hyviä pointteja, ei niihin ole mitään järkeä alkaa tässä vänkäämään vastaan. Jotain on pakko tehdä, ellei satu olemaan niitä onnekkaita naisia, joita miehet lähestyvät ihan vapaaehtoisesti. Muuten saa olla yksin koko loppuelämänsä. Ei teidän miesten nyt ehkä kuitenkaan vielä kannata riemuita siitä, että nyt alkaa niitä naisten aloitteita tulemaan ropisemalla. En todellakaan tiedä kykenenkö aloitteisiin, tai kykenevätkö niihin useimmat muutkaan naiset.
Kyllähän minä saankin huomiota miehiltä toisinaan, en ole mikään rumilus. Ja tottakai pidän siitä, kuka nainen nyt ei pitäisi. Tarkennan vielä, että se myönteinen huomiointi tarkoittaa minun mielestäni esim. sitä, että mies tulee juttelemaan juuri minun kanssani, ei välttämättä edes mitenkään iskumielessä, vaan ihan muuten vain. Sen sijaan "wow, mikä perse"-kommentti osoittaa minusta lähinnä miehen idiootiksi. En ole tainnut kyllä tällaista kommenttia ikinä edes saada, ei siksi että takapuolessani olisi jotain vikaa, vaan siksi, että en yksinkertaisesti ole pukeutumisen ja yleisen habituksen kannalta sen tyypin naisia, joille tuollaisia huudellaan.
Mutta en siis todellakaan tiennyt, että tällainen naisille hyvin luonteenomainen tapa olla imarreltu miehiltä saamastaan huomiosta ärsyttää miehiä niin suunnattomasti. Minusta olisi hullua yrittää teeskennellä, että miesten huomio on minulle täysin yhdentekevää, koska se ei sitä ole. Se aidosti ilahduttaa ja (vaikka useimmiten huomiota jakavatkin vain ne ukkomiehet) antaa edes hiukan toivoa siitä, että minäkin joskus jonkun löytäisin.
Minulla siis on paljonkin miehiä kavereina, mutta ei nyt tietenkään mitenkään läheisinä ystävinä. Ongelmani on se, että kaveriksi tunnun aina jäävänkin, eli seurustelukumppanin miehet nappaavat aina siitä vierestä. Myöskään se, että mies, jonka uskoin olleen minuun edes pikkuisen ihastunut, alkaa seurustella jonkun muun naisen kanssa, ei yleensä ole tuota kaveruutta mitenkään pilannut, vaan kelpaan edelleen harrastusseuraksi ja muuhun menoon melkeinpä paremmin kuin se tyttöystävä. Eli en usko miesten pitävän minua yleisesti idioottina tai kusipäänä, vaan se on sitten joku muu juttu, miksi minua ei haluta suhteeseen.
Jotenkin vain tuntuu siltä, että se alussa ollut hienoinen kiinnostus aina jotenkin vain vaihtuu kaveruudeksi ja sen jälkeenhän ei taida olla enää mitään tehtävissä.
Ehkäpä juuri tässä on se syy, miksi olen niin varautunut minua oikeasti kiinnostavien miesten seurassa: En halua heitä kavereikseni, sillä friendzonelta ei enää ole paluuta.
12.07.2013 13:22
Missä ihmeen suhteessa? Mee sinne parisuhdepalstalle tollasia kyseleen.
11.07.2013 22:18
"-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne."
Ja ihan varmastiko kaikki ujot kirjastopojat ovat aivan innoissaan tuon sanottuani?
Oh yeah, taidankin viettää koko loppukesän kirjastossa vaanimassa kaikkia pahaa aavistamattomia poikia. :D
11.07.2013 12:17
Hyvä pointti tuokin, että ei kannata ihan mitä tahansa epämääräisiä huhuja uskoa. Jos jollakulla on omia etuja ajettavanaan, niin hän voi laittaa vaikka mitä henkilön maineen pilaavia huhuja liikkeelle.
Varsinkin nainen on naiselle susi näissä asioissa. Otetaanpas esimerkiksi pieni ajatusleikki: Jos tämän "päähenkilönaisen" paras ystävä olisikin itse ihastunut sinuun, niin hän voisi kertoa sinulle valheita ystävästään, jotta unohtaisit tämän....
Itse olen juuri tämäntyyppisen mustamaalauuksen uhriksi joutunut, joten siksi haluan varoittaa muitakin tästä mahdollisuudesta.
Mutta korostan, että en todellakaan tiedä tästä nimenomaisesta keissistä yhtään mitään, joten ei näitä kommenttejani mitenkään asiantuntijaneuvoiksi pidä tulkita. Eikä varsinkaan tuomita tuota parasta ystävää pelkästään tämän perusteella.
Ihan vain ajattelemisen aiheeksi tässä kirjoittelen, kun jotenkin tuntui kummallisen tutulta tuo asian kuvaus. :D
11.07.2013 12:10
No jos todella tiedät, että nainen tapailee jotakuta ihan seurustelumielessä ja silti flirttailee muiden kanssa, niin se tietty muuttaa asian. Kyllähän niitä pelureita löytyy naisistakin, se on selvää, ja kovin ikävää siitäkin syystä, että tuollaisiin naisiin törmäävät miehet sitten ymmärrettävästi menettävät luottamuksensa koko naissukupuoleen.
Pointtini oli tarkoitettu lähinnä niille lähes hysteerisille miehille, jotka tuntuvat kuvittelevan, että nainen joka vain puhuukin miehen kanssa, on automaattisesti varattu, eikä häntä kannata yrittääkään lähestyä.
Myönnän olevani onneton nahjus siinä suhteessa, että en uskalla tehdä aloitteita miehille. Ja tosiaan, se miesten kanssa hyvin toimeen tuleminenkin loppuu yleensä sillä sekunnilla kun joku oikeasti kiinnostava ilmaantuu näköpiiriin. Syy on tietty ihan sama kuin kaikilla aroilla miehilläkin, eli kun pelissä on liian paljon, niin ei uskalla edes pelata, ettei pilaisi kaikkea. Sitä paitsi onhan olemassa miehiä, jotka vierastavat naisten aloitteita ja haluavat mielummin "saalistaa" itse. Juuri viime päivinä tuossa yhdessä toisessa ketjussa on puitu sitä kuinka joku nainen oli tehnyt miehelle aloitteen, ja sitten kun homma ei onnistunutkaan, niin kauhea natina siitä mitä kaikkea nainen teki väärin. Itse en usko pystyväni yhtään parempaan aloitteeseen, joten lienee parasta antaa vain olla.
11.07.2013 12:00
"Nainen on frigidi, jos ei halua harrastaa seksiä sinkkuna.
Nainen on frigidi, jos ei anna muille ollessaan parisuhteessa."
Kaikkea hullua on miesten suusta kuultu, mutta ei vielä sentään tätä, ainakaan tosissaan sanottuna. :D
"Toisaalta sitten nainen on lutka, jos harrastaa paljon seksiä sinkkuna ja varsinkin jos antaa muille suhteessa ollessaan."
Tämä taas kuullostaa paljon tutummalta, ja kyllä pitää sanoa, että minäkin naisena olen aika pitkälti samoilla linjoilla. Mielestäni sinkkuuden määritelmä on se, ettei ole ketään, jonka kanssa sekä olisi mahdollista, että oikeasti haluaisi harrastaa seksiä. Ja parisuhteessa ollessa tuskin tekee mieli antaa muille, ellei sitten halua suhteen päättyvän pian.
10.07.2013 19:24
No vähän eri asiasta oli tuossa aiemmassa kommentissani kyse, eli siitä, että minun nähdäkseni ikisinkkujen suurin ongelma on juuri tuo, että oletetaan kiinnostuksen kohda varatuksi/ kevytkenkäiseksi/ tms.
Minusta vaan tuntuu tavattoman pahalta, kun joku sanoo nykyistä seurustelukumppaniaan tasottomaksi. En vain osaa kuvitella seurustelevani ihmisen kanssa, josta ajattelisin noin.
Pahoittelen, jos nyt jonkun mielestä olen ilkeä, mutta ihmetyttää myös hiukan se, että miksi nainen nalkuttaisi, jos olisi sinuun täysin tyytyväinen. Ehkäpä hän on läheisriippuvainen ja pelkää, ettei löytäisi uutta, jos jättäisi sinut. Tai ettei löytäisi enää yhtä rikasta, sillä sinunhan täytyy oman logiikkasi mukaan olla rikas, koska ylipäätään olet onnistunut naisen saamaan.
Minä en nyt tietenkään ole mikään parisuhdeguru, että osaisin tässä alkaa muita neuvomaan. Hieman vain alkaa kylmäämään koko ajatus parisuhteesta, jos monellakin seurustelevalla miehellä on samankaltaisia mietteitä.
10.07.2013 19:09
" Pistää hiukan masentamaan kun nykyinen naiseni, joka ei ole tasoltaan kovinkaan korkealla, on hänkin aika haluton, ja kannustuksen, kauniiden sanojen ja muun sellaisen sijasta saan kuunnella nalkuttamista ja kitinää. Tuo ongelma on varmasti useilla miehillä, joten en anna sen häiritä."
Jaaha, vai tuommoista se seurustelu on. Kumpikaan ei pidä toisesta, mutta silti ollaan yhdessä. Ja varsinkin roikutaan sinkkupalstalla marisemassa asiasta.
10.07.2013 12:24
No voi, eihän sitä tiedä, vaikka minä olisin tuo nainen. :D
Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...).
Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua.
Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta.
Myös tuo naisen "flirtti" käytös voi olla vähän erilailla tulkittavissa eri näkökulmista: miehen mielestä se voi vaikuttaa pelaamiselta, mutta naisen kannalta voi olla vain sitä, että yksinkertaisesti tulee hyvin juttuun miesten kanssa (paitsi että juuri sen kiinnostavan miehen seurassa menee vähän lukkoon...). Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan.
Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin.
10.07.2013 11:52
Olen minäkin monella eri sivustolla ja samalla kuvalla. En käsitä mitä epäilyttävää siinä nyt kenenkään mielestä pitäisi olla. Mutta näköjään sekin on sitten turn-offi joillekin miehille...
09.07.2013 23:21
No voi elämän kevät! Ette te naisten aloitteita vaativat miehetkään tätä asiaa mitenkään helpoksi tee.
Antaas nyt kerrankin sitten tulla ihan tuutin täydeltä ohjeita siitä, että miten teitä pitäisi lähestyä, että menisi oikein, ja mitä kaikkea ap. nyt sitten tekikään väärin.
09.07.2013 22:54
Riippunee jonkin verran ihmisen persoonasta, miten toisesta kiinnostuessaan käyttäytyy.
Itselläni ainakin on semmoinen todella toimimattomaksi havaittu käyttäytymistapa, että epäkiinnostavia ihmisiä kohtaan olen ystävällinen ja kohtelias, mutta kiinnostavan tyypin seurassa menen lukkoon, eli en oikein saa sanaa suustani, jolloin saatan vaikuttaa töykeältä. Ja jotta homma menisi vielä vaikeammaksi, niin tapauksessa, jossa omasta mielestäni epäkiinnostava henkilö yrittää selvästi iskeä minua, olen myös tarkoituksella töykeä, jotta tyyppi jättäisi minut rauhaan.
Mutta yleisesti ottaen, ihminen, joka on epävarma toisen tunteista pyrkii jotenkin tulkitsemaan kaikki eleet negatiivisesti, jolloin itseluottamus laskee entisestään. Tähänhän ne useimmat lupaavat alut varmaankin lopahtavat, kun kumpikin luulee, ettei toista kiinnosta, vaikka oikeasti molempia kiinnostaisi.
Rohkeuden puute siis lienee se ongelma nro 1 meillä useimmilla iki- tai pitkäaikaissinkuilla.
09.07.2013 22:48
Ottakaas huomioon, että monet itsestään epävarmat nuoret naiset voivat peitellä tuota arkuuttaan tekeytymällä ulkoisesti koviksiksi. Minkään yleisen v-mäisyyden, saati sitten huumeidenkäytön kanssa tuolla ei todellakaan ole mitään tekemistä, vaan paremmin tutustuessa nainen voi paljastua oikein herttaiseksi.
Itsekin olin ennen vähän tuollainen tapaus, vasta nyt kolmenkympin jälkeen alkaa tuo ulkokuori vähitellen rakoilemaan. :D
09.07.2013 22:16
Ai mulleko toi oli tarkoitettu? Onpas helvetin pätevää päättelyä: rumat ajatukset aiheuttavat pahanhajuista hengitystä, oh yeah :D.
Ihan vain tiedoksi, että suuhygieniassani ei ole mitään vikaa. Ja mitä ihmettä oikein luulet tietäväsi minun ajatuksistani tuon perusteella? Olen vain tottunut ronskimpaan kielenkäyttöön sopivassa seurassa.
06.07.2013 21:59
132 / 137