Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

  1. Aikamoista. Mietin vaan, että pystyykö noita makunsa puolesta edes syömään riittävästi kulutukseen nähden. :D
  2. No, onhan tuossa ajattelemisen aihetta ja hyviä pointteja, ei niihin ole mitään järkeä alkaa tässä vänkäämään vastaan. Jotain on pakko tehdä, ellei satu olemaan niitä onnekkaita naisia, joita miehet lähestyvät ihan vapaaehtoisesti. Muuten saa olla yksin koko loppuelämänsä. Ei teidän miesten nyt ehkä kuitenkaan vielä kannata riemuita siitä, että nyt alkaa niitä naisten aloitteita tulemaan ropisemalla. En todellakaan tiedä kykenenkö aloitteisiin, tai kykenevätkö niihin useimmat muutkaan naiset.

    Kyllähän minä saankin huomiota miehiltä toisinaan, en ole mikään rumilus. Ja tottakai pidän siitä, kuka nainen nyt ei pitäisi. Tarkennan vielä, että se myönteinen huomiointi tarkoittaa minun mielestäni esim. sitä, että mies tulee juttelemaan juuri minun kanssani, ei välttämättä edes mitenkään iskumielessä, vaan ihan muuten vain. Sen sijaan "wow, mikä perse"-kommentti osoittaa minusta lähinnä miehen idiootiksi. En ole tainnut kyllä tällaista kommenttia ikinä edes saada, ei siksi että takapuolessani olisi jotain vikaa, vaan siksi, että en yksinkertaisesti ole pukeutumisen ja yleisen habituksen kannalta sen tyypin naisia, joille tuollaisia huudellaan.

    Mutta en siis todellakaan tiennyt, että tällainen naisille hyvin luonteenomainen tapa olla imarreltu miehiltä saamastaan huomiosta ärsyttää miehiä niin suunnattomasti. Minusta olisi hullua yrittää teeskennellä, että miesten huomio on minulle täysin yhdentekevää, koska se ei sitä ole. Se aidosti ilahduttaa ja (vaikka useimmiten huomiota jakavatkin vain ne ukkomiehet) antaa edes hiukan toivoa siitä, että minäkin joskus jonkun löytäisin.

    Minulla siis on paljonkin miehiä kavereina, mutta ei nyt tietenkään mitenkään läheisinä ystävinä. Ongelmani on se, että kaveriksi tunnun aina jäävänkin, eli seurustelukumppanin miehet nappaavat aina siitä vierestä. Myöskään se, että mies, jonka uskoin olleen minuun edes pikkuisen ihastunut, alkaa seurustella jonkun muun naisen kanssa, ei yleensä ole tuota kaveruutta mitenkään pilannut, vaan kelpaan edelleen harrastusseuraksi ja muuhun menoon melkeinpä paremmin kuin se tyttöystävä. Eli en usko miesten pitävän minua yleisesti idioottina tai kusipäänä, vaan se on sitten joku muu juttu, miksi minua ei haluta suhteeseen.

    Jotenkin vain tuntuu siltä, että se alussa ollut hienoinen kiinnostus aina jotenkin vain vaihtuu kaveruudeksi ja sen jälkeenhän ei taida olla enää mitään tehtävissä.

    Ehkäpä juuri tässä on se syy, miksi olen niin varautunut minua oikeasti kiinnostavien miesten seurassa: En halua heitä kavereikseni, sillä friendzonelta ei enää ole paluuta.
  3. No voi, eihän sitä tiedä, vaikka minä olisin tuo nainen. :D

    Minulla taitaa miespuolisia kavereita olla melkeinpä enemmän kuin naispuolisia, johtuen lähinnä opiskelu- ja harrastuspiireistä. Mutta en todellakaan ketään heistä tapaile romanttisessa mielessä, enkä usko kenenkään olevan minusta edes kiinnostunut (useimmat naimisissa/varattuja anyway...).

    Yleensä miehet ovat tavattoman hitaita huomaamaan naisen kiinnostuksen, joten jos sinusta tuntuu, että nainen on edes "pikkuisen kiinnostunut", niin voi olla, että nainen on omasta mielestään nähnyt jo paljonkin vaivaa osoittaakseen sinulle kiinnostuksensa, eikä enää uskalla jatkaa, ellei saa mitään vastakaikua.

    Et ole varma tapaileeko hän ketään, joten älä oleta.

    Myös tuo naisen "flirtti" käytös voi olla vähän erilailla tulkittavissa eri näkökulmista: miehen mielestä se voi vaikuttaa pelaamiselta, mutta naisen kannalta voi olla vain sitä, että yksinkertaisesti tulee hyvin juttuun miesten kanssa (paitsi että juuri sen kiinnostavan miehen seurassa menee vähän lukkoon...). Ei siis pidä tuon takia luulla, että nainen olisi jotenkin kevytkenkäinen tai haluton sitoutumaan.

    Jos et itse uskalla tehdä asian eteen mitään, niin kerro nyt edes mitä sen naisen kannattaisi tehdä, jos haluaisi viedä asiaa eteenpäin.