Samat naiset vuodesta toiseen treffi palstalla. Naiset taitaa olla oikein tosi nirsoja kun eivät ole löytäneet ketään.
Samat tvuodesta toiseen
19
365
Vastaukset
- nirso pakosta
Voi sinua, mitäs jos miestarjonta vaan on niin heikkoa laadultaan, ettei oikein ole ketään parisuhteeseen sopivaa.
Suurin osa miehistä on täysin kykenemättömiä suhteeseen, ja jotkut tietävät tämän itsekin. Helppoa seksiä vonkaavat ja siirtyvät seuraavaan, kun eivät viimeistään toisilla treffeillä saa naista sänkyyn. Tämä pätee myös treffeillä oleviin tuhansiin varattuihin seksinvonkaajiin; "parisuhde voi huonosti, vaimo ei anna ja lasten takia vaan ollaan yhdessä". Siis parisuhteeseen kelpaamattomia ovat nuokin pettäjät!
No kai se on sitten naisten "nirsoutta", kun eivät ala heti pelkiksi seksileikkikaluiksi..- naisihminen
Nimenomaan näin. Vaikken nyt "useita vuosia" ole profiilia pitänytkään, niin tulokset ovat aika heikot. En siltikään kelpuuta ketä tahansa vain siksi, etten osaa yksinkään olla.
Yksinelo sujuu ihan mukavasti, mutta olisihan se hienoa löytää joku, joka aidosti ja oikeasti haluaa kunnollisen parisuhteen kanssani. Kenenkään seksileluksi tai terapeutiksi en ala ja jos sen vuoksi olen nirso, niin olkoon sitten niin. - Shole
naisihminen kirjoitti:
Nimenomaan näin. Vaikken nyt "useita vuosia" ole profiilia pitänytkään, niin tulokset ovat aika heikot. En siltikään kelpuuta ketä tahansa vain siksi, etten osaa yksinkään olla.
Yksinelo sujuu ihan mukavasti, mutta olisihan se hienoa löytää joku, joka aidosti ja oikeasti haluaa kunnollisen parisuhteen kanssani. Kenenkään seksileluksi tai terapeutiksi en ala ja jos sen vuoksi olen nirso, niin olkoon sitten niin.Naisimmeinen on oikeassa. Sit ku toimii, ni toimii. Jos ihan tyhjästä rakentamalla alkaa rakentamaan parisuhdetta, niin kyllä se taitaa myös purkaantua jossain vaiheessa. Siksi mieluummin etsin vaikka koko elämäni, kun alan voimaan pahoin koska parisuhde on oltava.
- 1+20
Mistä tiedät? Arvatenkin siitä, että olet itse ollut siellä vuodesta toiseen.
Eli onko sinulla varaa valittaa? - sinkku-
Vastaako naiset jos kirjoittaa profiiliin olevansa sinkku 100% eikä etsi seksi seuraa vaan parisuhdetta. Sinkkuuteni on helposti todistettavissa.
No eipä naiset siltin vastaa.- Shole
Sinun kannattaisi ehkä valottaa myös, millainen on 1-99% sinkkujen ihmissuhdetilanne. Ja jos suurin valttisi on se, että olet sinkku voi myös pienen ajatusketjun myötä selittää sen, miksi sinuun ei oteta yhteyttä.
- sinkku-
Shole kirjoitti:
Sinun kannattaisi ehkä valottaa myös, millainen on 1-99% sinkkujen ihmissuhdetilanne. Ja jos suurin valttisi on se, että olet sinkku voi myös pienen ajatusketjun myötä selittää sen, miksi sinuun ei oteta yhteyttä.
Ei muhun saa yhteyttä kun ei mulla ole edes profiilia. Tarkoitin vaan et jos naisille vastaavat varatut niin pienellä vaivalla saa kyllä selville et onko sinkku tai varattu.
Minusta nettideitti on ihan turhaa ajanhaaskausta. Se on tarkoitettu varakkaille ja komeille ja kauniille. Taviksen on turha tehdä profiilia koska ehkä 1% miehistä saa vastauksia naisilta takas. - Shole
sinkku- kirjoitti:
Ei muhun saa yhteyttä kun ei mulla ole edes profiilia. Tarkoitin vaan et jos naisille vastaavat varatut niin pienellä vaivalla saa kyllä selville et onko sinkku tai varattu.
Minusta nettideitti on ihan turhaa ajanhaaskausta. Se on tarkoitettu varakkaille ja komeille ja kauniille. Taviksen on turha tehdä profiilia koska ehkä 1% miehistä saa vastauksia naisilta takas.Et ole ikinä edes kokeillut ja tiedät kertoa että turha tehdä profiilia? Itse olen kokeilleena vakaasti eri mieltä, enkä ole rikas mutta ruma kuin riihipiru.
Mutta en ala kinaamaan koska sinulle on joku astraaliolento tms. kertonut varmempaa tietoa?
Voin jopa olla kanssasi samaa mieltä, jos joskus avaat profiilin ja kuvailet itseäsi sanoilla "en kelpaa kenellekään"
- vjidajdsapoa¨åvåvöåb
Onhan tuolla samoja miehiäkin..Itse olin aktiivinen viime kesänä,seurustelin syksyn ja tänä kesänä tein profiilin, johon tosiaan vastailivat aikalailla samat miehet, kuin viime kesänä.. joten eipäs yleistetä
- Onnstnt
Vähän samanlaisia havaintoja on minullakin. Profiili ollut eri palveluissa noin 2004, 2005, 2008 ja 2010. Huomasin kolmella viimeisellä kerralla katselevani samoja naamoja kuin edellisillä kerroillakin. Uusia oli ehkä puolet, toinen puoli niitä samoja.
Yritin ottaa viimeisellä kerralla yhteyttä muutamaan näihin joka kerta näkemäänikin. Joiltain ei tullut edes vastausta vaikka olivat selvästi muuten aktiivisia. Pari vastasi tyyliin "en osaa nähdä meitä parina". Treffaile siinä sitten kun ei päästä edes viestien vaihdon tasolle. Ei ihme että ovat täällä vuodesta toiseen.
Viimeisin kerta minulla näyttää johtaneen siihen etten enää täällä profiilina esiinny. Kunhan käyn joskus katsomassa, mitä muille kuuluu. ;-) - Mies 36
Samoja naisia on monilla eri sivuilla vain eri nimimerkeillä, kuvakin on monesti ihan sama. Tämän olen todennut koska olen itse ollut vaihdellen eri sivustoilla jäsenenä, yhtäaikaa en ole ollut, mutta naamat jää kyllä mieleen. Ei se ihme ole jos ei ketään löydykkään kun on monia verkkoja vesillä. Osalle saattaa tietysti nettideittailu olla pelkkää huvia työn ja arkielämän vastapainoksi, vaikka kuinka ollaan muka kumppania hakemassa. Ei ymmärretä että joku voi olla ihan oikeasti tositarkoituksella liikenteessä.
- voi elämä...
???
Miten tämäkin nyt käännetään naista vastaan? Itselläni on useilla eri sivuilla ilmoitus juuri nimenomaan koska olen erittäin tosissani! Joka paikassa ei myöskään voi ottaa samaa nimimerkkiä, koska se voi olla jossain jo varattu.
Kai sen nyt pöljempikin tajuaa että kuvasta tunnistaa. Minulla on useissa paikoissa sama kuva enkä todellakaan ole niin idiootti että kuvittelisin olevani jotenkin salaa & tuntematon kun sattuu olemaan eri nikki jossain. Ihan samat tiedot kumminkin kaikkialla. Ikä ja seloste siitä mitä haen. Olen minäkin monella eri sivustolla ja samalla kuvalla. En käsitä mitä epäilyttävää siinä nyt kenenkään mielestä pitäisi olla. Mutta näköjään sekin on sitten turn-offi joillekin miehille...
- turha selittää.
voi elämä... kirjoitti:
???
Miten tämäkin nyt käännetään naista vastaan? Itselläni on useilla eri sivuilla ilmoitus juuri nimenomaan koska olen erittäin tosissani! Joka paikassa ei myöskään voi ottaa samaa nimimerkkiä, koska se voi olla jossain jo varattu.
Kai sen nyt pöljempikin tajuaa että kuvasta tunnistaa. Minulla on useissa paikoissa sama kuva enkä todellakaan ole niin idiootti että kuvittelisin olevani jotenkin salaa & tuntematon kun sattuu olemaan eri nikki jossain. Ihan samat tiedot kumminkin kaikkialla. Ikä ja seloste siitä mitä haen.Sulla on joka paikassa ilmoitus ja siksi olet yksin koska olet erittäin nirso kuten 99% naisista joilla on treffi profiili. Tavis normaali mies ei kelpaa vaan pitää olla komea pitkä bodattu mies.
- voi elämä...
turha selittää. kirjoitti:
Sulla on joka paikassa ilmoitus ja siksi olet yksin koska olet erittäin nirso kuten 99% naisista joilla on treffi profiili. Tavis normaali mies ei kelpaa vaan pitää olla komea pitkä bodattu mies.
Bodattu? Hyi helvetti. Niitä kyllä toisinaan käy itseään tyrkyttämässä, mitä ihmettelen kun olen vain tavis nainen. Sitten nämä saavat kauhean raivokohtauksen kun selviää että pidän hoikista ja jäntevistä miehistä.
Jos normaali mies on läski, niin sitten en pidä normaaleista miehistä, valitettavasti. Joka kerran kun olen elämäni varrella ihastunut, kyseessä on ollut mies jolla ei ole mitään outokumpua napansa kohdalla. Onhan näitä hoikkia miehiä keski-ikäisissäkin, mutta ilmeisesti he tuntevat arvonsa eli ovat NIRSOJA (haha) kun ei heistä ketään kerta saa. Siellä nämäkin miehet sitten ilmoittelevat itsestään vuodesta toiseen. Vaikea tietää käyvätkö kumminkin baareissa pokaamassa naisia.
Mutta oikeasti ja jos asiaa puhutaan, niin ei se että ketään ei löydy johdu siitä että naiset tai miehet ovat "nirsoja", vaan siitä ettei kenenkään kanssa tule sitä fiilistä että ollaan samalla aallonpituudella ja sovitaan yhteen. Tätä tunnetta on tietysti vaikea ymmärtää jos sellaista ei ole koskaan kokenut, mutta me varttuneemmat jotka olemme jo ehtineet senkin kokea millaista se on kun OIKEASTI pitää jostakusta, emme enää tyydy puolivillaiseen paneskeluun tai yhdessä väkisin olemiseen, jos mitään tunnetta ei kehity.
Ja kuka sitä nyt kenestäkään innostuisi jos näkee vaan jonkun ruman kuvan ja massasta erottumattoman tekstin netissä. Meitä on niin paljon tyrkyllä, meitä ihmisiä, ettei niin persoonallista tekstiä pysty kirjoittamaan etteikö samanlaisia löytyisi muitakin. Se on sattuman kauppaa että joku sattuu olemaan sen verran viitseliäs että jaksaa ottaa yhteyttä vaikkei kauhean lääpällään olekaan, ja sitten voidaan tutustua ja käy vielä sellainen lottovoitto että viihdytään yhdessä.
Ei se kenenkään ihmisen tai sukupuolen syy ole jos noin ei käy. Shit happens.
- Pannutmerkille
Taitavat panna keskenään ja naiset on kiertopalkintoja.Panevat ristiin.Varsinkin nämä sättääjät joilla ei ole muuta elämää kuin suomi24 niin ovat ikuisia vanhojapiikoja tai peräkammarin poikia.Ei niistä ole enää irl suhteisiin.
- 768lgg
Ihmisillä on jotenkin vaikeaa ymmärtää ettei läheskään kaikki ole niin epätoivoisia netissä että kuka tahansa kelpaa.
Ilmoitustahan voi pitää kuten vaikka facebook profiiliakin.
Sulkee välillä ja taas aukaisee kun siltä tuntuu, tai pitää koko ajan päällä samalla kun elelee sinkkuna ihan tyytyväisenä.
Valittajat voi ihan mennä sinne oikean elämän puolelle etsimään sitä seuraa jos nettideitti on kerran niin pas-ka.- diipadaapa3
Itse laittanu ihan saman asian merkille kyllä se ihan tosiasia on että näissä nettideitti jutuissa on aika pitkälti samat naiset ns "huomio-horot" jotka ei oo saanu lapsena tarpeeksi huomiota nauravat ruudun toisella puolella että "hohohho miten epätoivonen tääki on" ja tämä kuultu ihan suoraan nais-puolen "edustajan" suusta.
- ....................
diipadaapa3 kirjoitti:
Itse laittanu ihan saman asian merkille kyllä se ihan tosiasia on että näissä nettideitti jutuissa on aika pitkälti samat naiset ns "huomio-horot" jotka ei oo saanu lapsena tarpeeksi huomiota nauravat ruudun toisella puolella että "hohohho miten epätoivonen tääki on" ja tämä kuultu ihan suoraan nais-puolen "edustajan" suusta.
Tuollaiset naiset eivät sitten ilmeisesti millään tavalla mieti sitä miten epätoivoisilta he itse vaikuttavat pitäessään ilmoitusta vuodesta toiseen pelkkänä vitsinä?
Helvetin hauskaa kuulla että joillekin tämä on pelkkää pelleilyä, kun itse on ollut vuosia tyrkyllä sen takia ettei kertakaikkiaan kenenkään kanssa sovi yhteen. Eli on tässä tosissaan, mutta ei kykene seurustelemaan sellaisen kanssa josta ei oikeasti innostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737