Aina valitetaan kun naiset ei tee aloitetta, ja oikeastaan ei minunkaan alotteita tarvitsisi tehdä, koska saan niitä joka päivä..kuten varmaan muutkin naiset aika usein. olen kyllästynyt kuitenkin siihen, että alotteen tekevät miehet ovat useimiten (pelkän) seksin perässä ja/tai pinnallisia kusipäitä.
whohoo. Tein tänään jonkunnäköisen ''aloitteen'' kirjastossa(noh, ehkä vähän huono paikka?) . Arvatkaa miten meni? Aika huonosti.....
Kirjastossa tuijotin hieman hymyillen samoilla hyllyillä pyörivää nuorta miestä.. ja noh, ensin hän katsoi minua mielestäni vähän oudoksuen tai vihaisesti, mut kun jatkoin tujottelua hän alkoi punastelemaan....ja satuin huomaan et sen kädet melkein täristi kun se luki kirjojen takakansia. Hän otti yhen kirjan minkä itse oon joskus lukenut ja nappasin siitä hänen vierestään hyllylta kirjan ja katselin sitä hetken. Noh, kehuin sit sitä hänen katsomaansa kirjaa tälle miehelle ja sanoin et siinä on mielenkiinosia teorioita siitä ja siitä jutusta jne. Sit en keksinyt sanottavaa ja pienen hetken tuijotimme toisiamme lähietäisyydeltä, hän räpäytti silmiä ja lähti pelästyneen näköisenä lainauskassalle. Noh, itsekin sitten menin lainaamaan kirjat ja hän vielä käänsi päätään ja vilkasi ennen kuin katosi ulko-ovesta ulos.
Jotenkin tulin surulliseksi kun tuntui et epäonnistuin todella pahasti kun mulle ei edes vastattu mitään..
--Hän ei siis sanonut sanaakaan. Mitä se edes tarkoittaa? Ja mikä meni mielestänne vikaan? Mitä ois pitänyt tehdä? Oliko tuo miehen käytös merkki pelosta, vai ajattelikohan mies vaan et painu vittuun häiritsemästä. Onko kirjasto huono paikka sanoa mitään kellekkään?
Lähestyin miestä.
84
1327
Vastaukset
- miesten maailmaa
Olet saanut ensimmäisen, pienen välähdyksen siitä millaista on olla mies. Lisää tuohon vielä muutama kymmenen samanlaista tapahtumaa, niin tiedät mitä miehen arkipäivä naisia yrittäessä on.
- mies-seiM
Kuin omat sanani.
Mutta pisteet sinne rohkeudesta kuitenkin.
Kuulostaa siltä, että kaveri on ujo tai heikkoitsetuntoinen ja kun tuli vielä noin yllätetyksi, niin meni sitten lukkoon. - Neitiseni.
Vai niin. Usein miehet vaan vonkaavat puolihuutaen pimpsukkaa, ei kai sellaisesta kovin usea nainen kiinnostu? . Ainakin itse olen aina lähtenyt tutustumaan/juttelemaan lisää jos tyyppi vaikuttaa järkevältä ja puhuu asiallisia. Eli elämäni aikana 2 tapausta abaut tuhannesta yrittäjästä.
- mies32
Neitiseni. kirjoitti:
Vai niin. Usein miehet vaan vonkaavat puolihuutaen pimpsukkaa, ei kai sellaisesta kovin usea nainen kiinnostu? . Ainakin itse olen aina lähtenyt tutustumaan/juttelemaan lisää jos tyyppi vaikuttaa järkevältä ja puhuu asiallisia. Eli elämäni aikana 2 tapausta abaut tuhannesta yrittäjästä.
Niin, kun ajattelet millaisessa paniikissa miehet ovat, niin on helpompi vaan nopeasti itsensä rohkaistuaan huutaa "ANNA PILLUAAAA", kuin yrittää siinä paniikissa kommunikoida jotain älyllistä ja herkkää. Ja kun pakit ovat kuitenkin se todennäköisin vaihtoehto, niin "anna pilluan" jälkeen on sentään se pakotie, että "totta kai sain pakit, kun kysyin vaan pillua. Ei se oikeasti johtunut minun persoonastani tai ulkonäöstäni." Jos taas satsaa oikeasti tosissaan ja silti saa kylmää kyytiä, niin kyllähän se syö miestä paljon enemmän.
- Kirjastokorttiton
" Onko kirjasto huono paikka sanoa mitään kellekkään? "
SSSHhhhHHHhhhh...ei meluta saa,ei kirota saa,kirjaston täti voi tulla hyllyn taa... ;D - neitokainen nnnnm
Ei mennyt mitään vikaan. Jos miestä ei olisi kiinnostanut yhtään, hän olisi ollut välinpitämätön eikä noin hämmentynyt. Nyt poikaparka säikähti ja kun tilaisuus oli uusi, ei tiennyt miten toimia vaan juoksi pakoon. Nyt sitä hamittaa jälkeenpäin takuulla aivan älyttömästi.
Minulle kävi samoin kerran, menin tekemään aloitteen ravintolassa kiltin ja kunnollisen näköiselle miehelle. Hän näytti siltä että olisi puulla päähän lyöty ja oli ihan sanaton ja halvaantunut. Annoin siinä kuitenkin mun nimen ja mailiosoitteen, jos kiinnostaa, ja yllätys yllätys.
Seuraavana päivänä mua odotti pitkä ja innokas sählöposti häneltä, kauhean anteeksipyytelevä tosin. Hän oli juuri eronnut eikä ollut vielä tottunut käymään ulkona tai tapaamaan uusia naisia, joten oli oli hyytynyt nähdessään niin viehättävän ja aloitteellisen naisen. Hän oli kaikinpuolin tosi mukava kunnon mies, meille tuli puolen vuoden suhde, joka päättyi välimatkaongelmiin.
Eli ap teki kaiken oikein, jatka samaa rataa. Nyt osaat vain odottaa sitä peura auton etuvaloissa -ilmettä, joka sieltä tulee aina ekana vastaan (normaalimieheltä, pelimiehen erottaa siitä, että hän ei hämäänny ollenkaan vaan vaikuttaa sulavalta virtuoosilta ollessaan vuorovaikutuksessa naisen kanssa).
- mies.
Ei tuo ollut mikään aloite. Naiset on surkeita aloitteen tekijöitä. Tuo lähinnä pelästyi koska luuli sua joksikin sekopääksi etkä puhunut sille paljon mitään. Itse olen pyytänyt treffeille suoraan tai kahville. Olisit nyt kysynyt vaikka et löytyykö jotain hyvää luettavaa niin se olis voinut puhua jotain kans. Ja katsominen ja vilkuilu ei tarkoita mitään.
- mies32
Näköjään tuo ei olekaan pelkästään miesten itsetuntoja murskaamaan pyrkivien kurppien näkemys.
- Neitiseni.
Joo ei ainakaan kovin hyvä sellainen..Mut ei kai nyt heti voi pyytää vierasta ihmistä kahville..Vai voiko? Toki mun tarkoituksenani oli puhua hänelle lisääkin, mutta kun hän sit karkasi pois..
- mies32
Neitiseni. kirjoitti:
Joo ei ainakaan kovin hyvä sellainen..Mut ei kai nyt heti voi pyytää vierasta ihmistä kahville..Vai voiko? Toki mun tarkoituksenani oli puhua hänelle lisääkin, mutta kun hän sit karkasi pois..
Oli tuo minun mielestäni aivan erinomainen aloite. Kiitos koko miessukupuolen puolesta tuosta. Päivästä toiseen tuollaiset ovat haaveissa, mutta ei ikinä mistään tuollaisesta ole mitään kehittynyt. Ehkä olen joskus panikoinut tai joskus käsittänyt aloiteyrityksen ihan muuten vaan jutteluksi. Eikä noita tosiaan juuri koskaan ole ollutkaan, että eipä sillä..
- mies32
Eihän se tarkoita mitään jos nainen tulee kirjastossa juttelemaan kirjoista. Nainen on kirjastossa lukemassa kirjoja ja voi vain muuten vain hyväntuulisuuttaan vähän jutellakin miehille. Ei se ole mikään aloite. (näin siis palstan kurppien mielestä)
Sitten oikea vastaukseni: se mies ei ollut tottunut tuollaiseen, ujosteli ja panikoi. Kyllähän tuon lopputuloksen melkein tiesi, kun näit kätensä tärisevän. Toki meni yli omankin ymmärrykseni, ettei edes mitään diipadaapaata kommentoinut sinulle. Yleensä sentään jonkun "niin" saa ulos suustaan. Voihan toki olla, että oli varattu ja siksi kahta kauheammassa paniikissa.
Mutta toivottavasti vielä näette ja voit ehkä lukea vähän lisää eleitään. Voi olla, että ensi kertaan mennessä toipunut ja henkisesti valmiimpi sinuun. Jos oikein ylittää itsensä, olisi hänen vuoronsa tulla juttelemaan sinulle. Ellet sitten jo antanut pakkeja hänelle mielessäsi kun noin käyttäytyi. - Ei ole munaa
Tuo EI OLLUT aloite.
Aloitteeseen kuuluu se että pyydät henkilöä kahville tai treffeille eli seal the deal ns.
Muuten kyseessä on vain kontaktin ottaminen joka EI OLE sama kuin aloite.
Naiset aina väittävät tekevänsä aloitteita vaikka tosiasiassa he vain juttelevat miehelle tai antavat signaaleja tai hivuttautuvat lähemmäksi, mutta lopullisen varsinaisen aloitteen tekee 99% mies.
Tietysti tuossa tapauksessa taisi olla kyseessä hermoheikki, mutta kokeile tehdä oikea aloite ja sen jälkeen palaa kommentoimaan miten kävi.
Voit kuulla mm. sellaisia helmiä kuin
-Mua ei sun seura kiinnosta!
-Ei kyllä mun avomies tykkäis noista sun kyselyistä (vitustako sitä tietää onko toisella avokkia)
-Nainen valehtelee ajan jolloin lähtee töistä jottei tarvitse edes antaa pakkeja
Kun olet noista edes yhden kokenut niin palaile sitten pissat housussa tänne itkemään.
Ja en ole mikään olmi vaan suht normaalimies joka vielä siistikin. Mutta nehän on niitä kaikkein karmeimpia tapauksia joille oikein täytyy painottaa miksei nainen haluaisi olla missään tekemisissä moisen hepun kanssa!- Ei ole munaa
Noita pakenimisia on muuten myös sellainen kiva liuta.
"Aina valitetaan kun naiset ei tee aloitetta, ja oikeastaan ei minunkaan alotteita tarvitsisi tehdä, koska saan niitä joka päivä..kuten varmaan muutkin naiset aika usein. olen kyllästynyt kuitenkin siihen, että alotteen tekevät miehet ovat useimiten (pelkän) seksin perässä ja/tai pinnallisia kusipäitä. "
Tiedätkö miksi?
Koska joku kuten sinä annat kuitenkin heille sitä pillua etkä niille normaaleille lähestyjille joille annat jo etukäteen sen kuvan ettei kiinnosta. - Neitiseni.
Ei ole munaa kirjoitti:
Noita pakenimisia on muuten myös sellainen kiva liuta.
"Aina valitetaan kun naiset ei tee aloitetta, ja oikeastaan ei minunkaan alotteita tarvitsisi tehdä, koska saan niitä joka päivä..kuten varmaan muutkin naiset aika usein. olen kyllästynyt kuitenkin siihen, että alotteen tekevät miehet ovat useimiten (pelkän) seksin perässä ja/tai pinnallisia kusipäitä. "
Tiedätkö miksi?
Koska joku kuten sinä annat kuitenkin heille sitä pillua etkä niille normaaleille lähestyjille joille annat jo etukäteen sen kuvan ettei kiinnosta.Huhhuh, no olipa katkeraa tekstiä. Mun mielestä kontaktin ottaminen taas on aloite. Aloite mihin, se on taas sitten eri juttu mikä kyllä selviää yleensä suht pian. Olisin varmasti pyytänyt häntä kahville hetken päästä jos hän olisi vaikuttanut kiinnostuneelta, mutta halusin ensin edes vähän jutella, tai saada jonkunlaista vaikutelmaa hänestä. Jos pyytäisin kahville heti ensitöikseni, voisin tehdä sen jokaiselle sopivan ikäiselle vastaantulevalle miehelle. Tuntuu jotenkin hassulta sellanen..
- Ei ole munaa
Neitiseni. kirjoitti:
Huhhuh, no olipa katkeraa tekstiä. Mun mielestä kontaktin ottaminen taas on aloite. Aloite mihin, se on taas sitten eri juttu mikä kyllä selviää yleensä suht pian. Olisin varmasti pyytänyt häntä kahville hetken päästä jos hän olisi vaikuttanut kiinnostuneelta, mutta halusin ensin edes vähän jutella, tai saada jonkunlaista vaikutelmaa hänestä. Jos pyytäisin kahville heti ensitöikseni, voisin tehdä sen jokaiselle sopivan ikäiselle vastaantulevalle miehelle. Tuntuu jotenkin hassulta sellanen..
"Katkeraa " tekstiä?!!
Haista ämmä vit-tusi.
Jos et tiedä mikä aloite on niin turha tulla mankumaan tänne. Mies kokee monta kertaa ikävämpää ja sinun mielestä se on sitten "katkeruutta".
Vittu mikä haiseva ämmä.
- kaksviitone
Hyvä aloite, sinussa ei ole mitään vikaa. Mies vaan oli ujo ja pelästyi sinua... ei varmaan naisten kanssa paljon tekemisissä ole ollut. Itse olisin ollut hyvinkin otettu tuollaisesta lähestymisestä - en olisi lähtenyt pakoon.
- puidhpiduhspiuh
Ei kannata tehdä aloitteita miehille. Suomessa ainakin miehet on liian pinnallisia hyväksymään ketään muuta kuin photoshopattua pakkomiellettään. Ja ne myös ihan periaatteesta torjuu naiset, koska ne saa siitä kiksejä. Oikeasti ne mieluummin valkkais itse naisensa ja olis se alistava osapuoli.
- mies32
Eiköhän aloittaja jo ole muodollisesti ihan pätevä, että tuskin oli siitä kiinni. Ja tuskin oli torjunnastakaan, koska kyllä sille epäkiinnostavalle naiselle sentään pystyy jotain sanomaan, koska epäkiinnostavan seurahan ei jännitä. Tuo mies oli joko pahasti sosiaalisesti vammainen tai sitten meni ujouttaan täyteen paniikkiin (mikä tietysti myös tavallaan vamma).
- kahvia kans.
Ei kukaan mies odota et kirjastos nainen tekee aloitteen. Itse olen tehnyt terassilla monta aloitetta naisille. ihan vaan jutellut ja pyytänyt et saako istua viereen. Ei kirjasto ole hyvä aloitteen teko paikka mun mielestä.
- ei kaikki
Mutta jos mies ei käy terasseilla, vaan on ujo ja käy ainoastaan kirjastoissa tai vastaavissa. Et voi puhua kaikkien puolesta.
- Atm5
Ilmiselvästi kyseessä oli todella ujo mies joka ei varmaan koskaan ennen ollut saanut aloitetta naiselta. Tilanne oli miehelle niin outo että mies pelästyi pahanpäiväisesti, meni täysin lukkoon ja lähti karkuun.
Minulle olisi saattanut käydä vähän samansuuntaisesti mutta ehkä sentään olisin saanut sanottua jotain kun olisin selvinnyt alkujärkytyksestä. Voi olla että nyt ymmärrät ainakin jotenkin minkälaista meidän ujompien miesten elämä on tai sitten et. - miesoh
Minun(kin) tulkintani tästä on, että mies onneton hämmästyi ja häkeltyi niin täydellisesti, ettei osannut vastata yhtään tolkullisella tavalla - ja on ehkä siitä pitäen katunut typerää reaktiotaan.
Minusta aloitaja ei tehnyt tuossa mitään väärää. - Hienoa että yritit
Tyypillistä. Poika meni kipsiin. Täysin lukkoon.
Voi olla että jos seuraavan kerran vielä tapaatte, tuo aloite poikii hyvinkin jatkoa.
Kirjastossa on paljon nörttejä jotka eivät ole hyviä keskustelijoita, taisit bongata juuri sellaisen. Yksi kunnon katse ja tervehdys reippaasti tai kuiskaten MOI niin taatusti toinen uskaltaa lähestyä.
- .................
Mene ensi viikolla kirjastoon samaan aikaan. Tiedän ujojen miesten ajattelutavan, koska olen itse sellainen. Tuollaisista once in a lifetime -jutuista herää nimittäin suunnaton toivonkipinä ja menisin varmasti samaan aikaan seuraavalla viikolla kirjastoon. Tai no, ehkä olen vähän normaalia friikimpi... Sinun pitää myös lähestyä uudestaan, sillä se mies ei erittäin suurella todennäköisyydellä lähesty viimekertaisesta nolostuneena, vaikka olisikin paikalla taas.
Ei kyllä ole mitenkään varmaa, että tyyppi olisi taas siellä, mutta ainahan kirjastossa on mukava käydä.- nähty on
Nämä on justiinsa näitä mene samaan aikaan ja sitten nauraa partaansa kun toinen tyhmänä odottaa.. Olen itse mennyt halpaan.
Varmasti kiinnostus kuitenkin on herännyt.
- tupakkapaikan kovis
Ehkäpä mies tunnisti sinut siksi tytöksi, jota hän aikoinaan yläasteella pitkän rohkeuden keräämisen jälkeen oli aikonut lähestyä, mutta löysikin sinut kielailemassa tupakkapaikan koviksen kanssa, jonka koulunkäynti koostui lähinnä häiriköinnistä ja muiden kiusaamisesta.
No eipä ole tullut mieleenikään koskaan et yrittäisin iskeä jossain kirjastossa jonkun. Eikö se ole lähinnä sellainen paikka jossa ihmiset haluavat olla rauhassa ja lueskella ja lainata mieleisiään kirjoja. En jotenkin ymmärrä koko ajatusta.. Mut kukin tyylillään.. Ei kai siihen muuta voi sanoa.
Mut tietty jos joku ei käy missään muualla kuin kirjastossa ja kaupassa niin kai se sit on ihan ok. Vähän outo ajatus silti..
- Atm5
Miksi naiset ei koskaan tule iskemään baareissa miehiä? Siellä sentään osais olla valmiimpi tuollaiseen eikä olisi niin ujokaan kun on nauttinut alkoholia.
- 1+12
Tästä keskustelusta tuli mieleeni että 3 vuotta sitten jollain keikalla joku kaunis blondi tuli kysymään minulta tulta tupakkaan. Minulla ei silloin tietenkään sattunut olemaan sytkäriä tai edes tikkuja mukana. Mietin että olikohan se tavallaan jonkinlainen iskuyritys. Voi olla että kuvittelin liikaa.
- selvin päin
Opettele olemaan valmiimpi ilman alkoholia. Känniläiset eivät ole suosittuja iskukohteita kun edes selviä eivät naiset usein lähesty.
- atm.
Olen tehnyt monta aloitetta ja kuullut monta kertaa painu vit.tuun naisen suusta.
Eipä huvita enään tehdä alotteita. - -Atm-
Minä en ole tehnyt kuin yhden "aloitteen" ja se oli ehkä hieman asiaton koska olin liian humalassa. Silloin sain myöskin kuulla tuon painu vit.tuun. Kuitenkaan sillä ei taida juurikaan olla merkitystä miten niitä naisia lähestyy niin lähes aina ne käskee painua vit.tuun.
- sfdaljaldskfjalsd
No minuapa on kerran nainen kutsunut treffeille.
Tapahtui vuosikymmen sitten seuraavaa: Lähikaupassa oli oikein kaunis, iloinen ja reipas kassa. Sillälailla oikeasti iloinen ja reipas, ei mikään tekohymyilevä jaksaajaksaa-tyyppi. Olinhan minä häneen kiinnittänyt huomiota, mutta kaupan kassojen ja muiden asiakaspalvelijoiden vokottelu ei kuuluu mielestäni hyviin tapoihin. Asiakaspalvelija kun ei oikein voi juosta karkuun.
Olinpas sitten eräänä iltana ostamassa saunatuoremehua ja asetuin jonoon. Jono ei hievahtanutkaan ja saunavuorokin oli alkamassa viiden minuutiin kuluttua. Kun aloin katsella mikä mättää selvisi "ovela" juoni. Kassalle oli jumiutunut joku amisviiksi lippalakkipää, joka vaati kassaneitoa lähtemään kanssaan ulos. Muutenpa ei jono kulje. Katselin tuota aikani ja kun kassan ilme alkoi olla tuskastunut ja kukaan muukaan ei mitään sanonut, niin kävelin jonon ohi ja totesin rauhallisesti: "Nyt riittää". Tyyppi näytti häiriintyvän moisesta ja alkoi päätään kääntämättä artikuloida: "Mikäääääs viiittu se siii...". Tässä vaiheessa tyyppi oli kääntynyt minuun päin ja katsoi minua silmiin. Jostain syystä lause jäi kesken ja tyyppi poistui paikalta. Hassua sinällään, koska en ollut ärtynyt tai uhkaava tai hermostunut. Ainoastaan vakaasti sitä mieltä, että nyt riittää. Kassa katsoi minua pikkuisen hämmästyneenä. Ja loput jonossa olijat olivat sitä mieltä, että osta vaan se mehu vaikka heti. No, ei kun kohti saunaa.
Pari päivää myöhemmin menin samaan kauppaan hakemaan ruokaa. Ajatus hieman epäilytti, sillä kyllähän se tiedetään mitä mieltä naiset ovat "ritarimiehistä", noista aikamme idiooteistä, jotka eivät ymmärrä että tasa-arvoinen nykynainen ei apua kaipaa. Ja kuvittelevat vielä, että nainen ei muka itse osaa oveakaan avata. Mutta oikeastaan on aivan sama mitä mieltä kassa on, kunhan saa ostoksensa maksettua. Siis kauppaan.
Saavuin kassalle, kassalinjalle, sanoin päivää kassaneidille. Sama nainen kuin aikaisemmin. Maksoin ostokset ja nainen alkoi jotenkin vaikeasti selittää jotain. Ajattelin, että on se kiitoksen lausuminen vaikeaa, Hämeestäkö sitä ollaan vai mitä. Ei nainen kiittänyt, vaan kohtuullisen kiemurtelun jälkeen sai sanottua: "lähdetsinämunkanssaillallaulos?".
Täytyy sanoa, että olisin ollut vähemmän hämmästynyt, jos UKK ja Elvis Presley olisivat lentäneet ohitse pingviinien vetämällä pulkalla kansainvälistä hoilaten. Olisin todennut: "No kaikkea sitä", mutta tämä oli kyllä jotain todella hämmästyttävää ja outoa. Alaleuka putosi lattialle ja sain sanottua että: "Täh?". Poistuin kaupasta aivan tavattoman järkyttyneenä ja ulko-ovella piti tarkistaa ettei se UKK:n ja Elviksen duetto juuri nyt lennä ohitse.
Selvittyäni kotiin tulin tavattoman pahoilleni, että taisin loukata naista ilman mitään kunnollista syytä. Saahan sitä nyt ihmisiä pyytää ulos, ei siinä mitään. Ajattelin esittää pahoitteluni tökeröstä käytöksestäni, sitten kun seuraavan kerran kassalla törmätään.
Valitettavasti emme törmänneet, vaikka kaupassa tavanomaiseen tahtiini kävinkin. Harmi.- hoilaari_laa
"Täytyy sanoa, että olisin ollut vähemmän hämmästynyt, jos UKK ja Elvis Presley olisivat lentäneet ohitse pingviinien vetämällä pulkalla kansainvälistä hoilaten. Olisin todennut: "No kaikkea sitä", mutta tämä oli kyllä jotain todella hämmästyttävää ja outoa. Alaleuka putosi lattialle ja sain sanottua että: "Täh?". Poistuin kaupasta aivan tavattoman järkyttyneenä ja ulko-ovella piti tarkistaa ettei se UKK:n ja Elviksen duetto juuri nyt lennä ohitse."
EEEIIIII helevetti kun repesin !!!!!!. on muutent kohtuu harvinainen näky tuo UKK E.P pulkkaa vetävät pingviinit. kuuluu samaan kategoriaan kuin
kari kuuva & hänen tassivat ankkansa.
Hymyilyttää vähän koska yleensä kassoja kosiskellaan että kassa itse tunkeutui elämääsi tunkeilevalla kysymyksellä. Luuletko että olisi kiitollisuudenvelassa kysynyt?
Miksi luulet olleesi tökerö koska eikö kassa ollut sitä..
Miksi edes ajattelet loukanneesi kassaa ja miksi harmittelet. Kiinnostuitko kuitenkin?- miesh1
Musta toi oli aivan loistava aloite. Propsit siitä. Mutta aloitteeksi se nimenomaan jäi eikä jatkunut treffipyynnöksi yms. Mutta just tommosta pientä flirttiä miehet kaipaavatkin naisilta. Se piristää mieltä enemmän kuin mikään ja erityisesti kohottaa omaa itsetuntoa(jota tarvitaan siihen että se mies itse joskus uskaltautuisi tekeen sen alotteen). Erittäin hyvin toimittu olispa täälläki tommosia! Tämä sun kohdalle sattunut tapaus tais olla vaan niin ujo ettei osannut reagoida tilanteeseen.
- hienoa...
Eli et sanonut muuta kuin täh?! :O
- mieshenkilöminä
Ootko homo vai mikset lähtenyt "ulos" hänen kanssaan?
Minä olisin todella otettu tuollaisesta ja lähtisin varmasti.- mieshenkilöminä
Tämä siis tuolle tähhittelijälle.
Sellainen ihminen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei on otettu kysymyksestä mutta ei lähde varmasti vain siitä syystä että on otettu=) Siinä täytyy olla kiinnostusta toista kohtaan. Homottelu on asiatonta.
- kiltti mies.
En aio koskaan tehdä naiselle aloitetta. Ei se kannata kun on niitä pakkeja tullut sen verran paljon eikä kukaan halua oikeesti tutustua. Aion siis olla yksin loppuelämäni jos nainen ei tee mulle aloitetta.
- Reipas Mies
Kuten tässä mies, ei nainenkaan usein ole vastaanottava romanttiselle tai edes kamutasolla tapahtuvalle tutustumiselle muualla kuin sille sosiaalisesti hyväksytyssä paikassa eli tässä tarkoitan seksiparnerin arvonta mestoja joita baareiksi ja yökerhoiksi kutsutaan.
Aloite on aloite jos sillä saa naisen/miehen mukaansa sovittuna aikana kuten kahville jatko tutustumista varten. Tätä ennen on ylitettävä naama-kerroin jotta nainen ei H.V:llä lähetä miestä sarvipäiden majoille, kun mokoma kehtasi häiritä.
Voisin veikata että tämä mies tässä oli liian hämillään eikä tunnistanut edes tilannetta romanttiseksi yritykseksi, sekä aivan liian matala supliikkinen. Itseasiassa tässä aloitteen teko ap:n olisi itse pitänyt olla lead romanttisessa mielessä eikä fokusoida kanssakäynti-aikaa mokomaan kirjaan- meidät miehet tuo "onk's hyvä kirja" -lineri lähettää miehen helvettiin naisen taholta kun vähän parempi olisi sanoa vaikkapa miten kivalta tuo pusero Sinulla näyttääkään.
Miehet (tavis/perus/arki) Suomessa eivät todellakaan odota naisen hyppäämistä syliin. - kohtalotoverille
aina valitetaan, että naiset eivät tee aloitteita. minäkin menin siihen lankaan. tein aloitteen. lopputulos oli se, että minua nöyryytettiin oikein olan takaa. pyysin miestä perinteisesti elokuviin koska halusin tutustua häneen tarkemmin, ja hän alkoi nauramaan, oli ilmeisen hämmentynyt tilanteesta, kieltäytyi, ja kehuskeli vielä kavereilleen, kuinka minä pyysin häntä leffaan, ja nauroivat sitten kaikki minulle. tiedän, etten enää ikinä, koskaan, tee miehille yhtään aloitetta. sen verran paha maku jäi.
ja tosiaan, aloittajan tavoin minäkin saan aloitteita miehiltä usein, joten ulkonäöstä ei jäänyt kiinni tämä asia. naiset, älkää tehkö miehille aloitteita, eivät he ole sen arvoisia. tai no tehkää, mutta omalla vastuulla, paha mieli siitä kuitenkin tulee.- mies32
Ja miesten kuuluu tehdä aloitteita, koska naiset ovat lähes aina myöntyväisiä ja pakit antaessaankin tekevät kaikkensa, jotta miehelle jäisi hyvä mieli?
Ja kyllä se ulkonäöstä jäi kiinni. Ei se, että saat aloitteita tarkoita, että olisit kaikkien miesten mieleen. - kohtalotoverille
mies32 kirjoitti:
Ja miesten kuuluu tehdä aloitteita, koska naiset ovat lähes aina myöntyväisiä ja pakit antaessaankin tekevät kaikkensa, jotta miehelle jäisi hyvä mieli?
Ja kyllä se ulkonäöstä jäi kiinni. Ei se, että saat aloitteita tarkoita, että olisit kaikkien miesten mieleen.tiettyhän kaikkia ei voi miellyttää, ja en mitenkään leveile tällä, mutta, uskoisin ihan oikeasti että ulkonäöstä ei jäänyt kiinni, koska kauneuskilpailussakin on menestystä tullut.. toki voit kuvitella asiasta mitä tykkäät.
itse pakkeja antaneena olen kohteliaasti kieltäytynyt, koska en todellakaan tahdo kenellekkään pahaa mieltä. eli odotin aloitteeseeni mieheltä joko myöntyvää vastausta, taikka sitten reiluja pakkeja. en ollut tosiaankaan varautunut lapselliseen naureskeluun ja ala-astekäytökseen. ja ilmeisen imarreltu hän kuitenkin oli kysymyksestäni, sillä kavereilleen esitteli hetimmiten että kuka häntä pyysi elokuviin ja oli olevinaan niin alfaurosta, kun antoi pakit, se kohotti hänen itsetuntoaan kummasti.
ja, ihan vinkkinä sinulle vain, kun miehetkin saavat pakkeja, niin ei ne syyt ulkonäössä välttämättä ole. syitä voi olla monia; on varattu, on joku toinen mielessä, tahtoo juuri sillä hetkellä mielummin yksinäisyyttä, on kiire jne. oli syy mikä tahansa, se ei oikeuta toisen nolaamiseen. jos joku on niin rohkea ollut, että aloitteen tekee, kunnioittakaa sitä, sillä ei ole helppoa olla se, joka heittää ensinnä kiven kaivoon. naiselta moinen aloitteen teko varsinkin vaatii e-r-i-t-t-ä-i-n paljon rohkeutta ja hyvää itsetuntoa.
olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen?? siksi jätän aloitteiden teon miehille suosiolla. minulle riitti ihan tuo kertanolaus. - mies32
kohtalotoverille kirjoitti:
tiettyhän kaikkia ei voi miellyttää, ja en mitenkään leveile tällä, mutta, uskoisin ihan oikeasti että ulkonäöstä ei jäänyt kiinni, koska kauneuskilpailussakin on menestystä tullut.. toki voit kuvitella asiasta mitä tykkäät.
itse pakkeja antaneena olen kohteliaasti kieltäytynyt, koska en todellakaan tahdo kenellekkään pahaa mieltä. eli odotin aloitteeseeni mieheltä joko myöntyvää vastausta, taikka sitten reiluja pakkeja. en ollut tosiaankaan varautunut lapselliseen naureskeluun ja ala-astekäytökseen. ja ilmeisen imarreltu hän kuitenkin oli kysymyksestäni, sillä kavereilleen esitteli hetimmiten että kuka häntä pyysi elokuviin ja oli olevinaan niin alfaurosta, kun antoi pakit, se kohotti hänen itsetuntoaan kummasti.
ja, ihan vinkkinä sinulle vain, kun miehetkin saavat pakkeja, niin ei ne syyt ulkonäössä välttämättä ole. syitä voi olla monia; on varattu, on joku toinen mielessä, tahtoo juuri sillä hetkellä mielummin yksinäisyyttä, on kiire jne. oli syy mikä tahansa, se ei oikeuta toisen nolaamiseen. jos joku on niin rohkea ollut, että aloitteen tekee, kunnioittakaa sitä, sillä ei ole helppoa olla se, joka heittää ensinnä kiven kaivoon. naiselta moinen aloitteen teko varsinkin vaatii e-r-i-t-t-ä-i-n paljon rohkeutta ja hyvää itsetuntoa.
olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen?? siksi jätän aloitteiden teon miehille suosiolla. minulle riitti ihan tuo kertanolaus.No minkäs takia sitten sait pakit jos et ulkonäön? Oletko yleisesti typeryksenä tunnettu? No hyvä on, olkoon sitten joku muu syy ja sovitaan, että sinut ulkonäön puolesta haluaa jokainen mies. Mutta itse keskustelun kannalta tämä nyt ei ole olennaista.
Tietysti aloitteentekijää pitäisi kunnioittaa. Mutta ei tässä ole mitään sukupuolten välistä kunnioituseroa tai jos onkin, niin juuri siihen suuntaan, että naiset ovat tylympiä, kun taas miehelle naisen tekemä aloite on aina TAPAUS ja siksikin kunnioitettavaa.
Sinulle riitti tuo kertanolaus ja sinulla on siihen varaa, koska tässä suhteessa maailma on epätasa-arvoinen. Miehet joutuvat kokemaan tuon kertanolauksen yleensä useita kertoja eläissään jos haluavat naista saada. Eli sinun kiukuttelusi yksistä pakeista kuulostaa aika naurettavalta.
Etkä sinä sitä miestä olisi saanut vaikket olisi aloitetta tehnytkään. - pikku neuvo
No täysi törppö oli toki kyseessä, mutta jos se mitään lohduttaa, minulle kävi miehenä täsmälleen samoin. Tosin, kun nauru alkoi, niin poistuin paikalta, halveksuva ilme kasvoillani, ja mielestäni tämä nainen tajusi käyttäytyneensä todella typerästi, nauru ikään kuin muuttui teennäiseksi. Nainen oli muutenkin alle tasoni. Poistuin voittajana.
Tämä on sitä positiivista ajattelua, jota miehen on harrastettava pysyäkseen terveenä. Seuraa perässä. - kohtalotoverille
pikku neuvo kirjoitti:
No täysi törppö oli toki kyseessä, mutta jos se mitään lohduttaa, minulle kävi miehenä täsmälleen samoin. Tosin, kun nauru alkoi, niin poistuin paikalta, halveksuva ilme kasvoillani, ja mielestäni tämä nainen tajusi käyttäytyneensä todella typerästi, nauru ikään kuin muuttui teennäiseksi. Nainen oli muutenkin alle tasoni. Poistuin voittajana.
Tämä on sitä positiivista ajattelua, jota miehen on harrastettava pysyäkseen terveenä. Seuraa perässä.kiitos sinulle, osasit lohduttaa minua. meille kummallekin kävi satumainen onni, että pääsimme ajoissa eroon sellaisista lapsellisista törpöistä.
mutta silti janoan tietoa; onko naisten tekemät aloitteet ns väärin? haluaako mies olla oikeasti se saalistaja? eli jos jatkossa innostuisi tekemään aloitetta, niin pitäisi piirittää koko kylän ujointa urosta? kohtalotoverille kirjoitti:
kiitos sinulle, osasit lohduttaa minua. meille kummallekin kävi satumainen onni, että pääsimme ajoissa eroon sellaisista lapsellisista törpöistä.
mutta silti janoan tietoa; onko naisten tekemät aloitteet ns väärin? haluaako mies olla oikeasti se saalistaja? eli jos jatkossa innostuisi tekemään aloitetta, niin pitäisi piirittää koko kylän ujointa urosta?nainen voi mennä luokse tekemään aloitetta juttelussa mutta mies pyytää aina treffeille.
Hymyllä alkaa.- Atm5
tiettyhän kaikkia ei voi miellyttää, ja en mitenkään leveile tällä, mutta, uskoisin ihan oikeasti että ulkonäöstä ei jäänyt kiinni, koska kauneuskilpailussakin on menestystä tullut.. toki voit kuvitella asiasta mitä tykkäät.
olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen?? siksi jätän aloitteiden teon miehille suosiolla. minulle riitti ihan tuo kertanolaus."Olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen??"
En minä ainakaan tykkää saalistamisesta, vaan todella ujona miehenä olisin onnellinen ja erittäin otettu jos joku kiinnostava nainen tekisi aloitteen. Ei se ole kaikkien miesten syy että sinulla kävi huono tuuri ja teit tuollaiselle miehelle aloitteen.
Minä en ainakaan ujouteni takia aloitteita kykene tekemään joten olisi hyvä jos naisetkin tekis aloitteita. Mikä naisille siinä itsensä nolaamisessa on niin kamalaa verrattuna miehiin? Suuri osa miehistä joutuu nolaamaan itsensä kymmeniä ellei satoja kertoja saadakseen seuraa. - Dino Rex
olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen?? siksi jätän aloitteiden teon miehille suosiolla. minulle riitti ihan tuo kertanolaus."olen tullut siihen tulokseen, että miehet tykkäävät itse saalistaa. ehkä jopa luulevat, että nainen joka tekee aloitteen on epätoivoinen?? siksi jätän aloitteiden teon miehille suosiolla. minulle riitti ihan tuo kertanolaus."
Joo, olen itse tehnyt saman: tehnyt aloitteen naiselle ja tullut nolatuksi pahasti. Luulen että otti aikoinaan paljon kovemmalle kun sulla, mulla nimittäin alko jonkinlainen masennuskausi pian sen jälkeen. Lopetinko naisten lähestymisen? En todellakaan. Nykyään jos tulee ylimielisiä naisia vastaan, niin pystyn kyllä nöyryyttämään heitä niin että miettivät asennettaan uudemman kerran. - Ei enää aloitteita
Jokaisen naisen tulisi kokea tuo minkä sinäkin.
Oppisivat loputkin tavoille.
Kyllä osaa naiset olla vi**umaisia pakkien antajia, turha ihmetellä miksei niitä aloitteita sitten tule.
Idiootit tekevät karhunpalveluksen koko sukukunnalleen. - Kkklik
mankelimimmi10 kirjoitti:
nainen voi mennä luokse tekemään aloitetta juttelussa mutta mies pyytää aina treffeille.
Hymyllä alkaa.Ei tuollaista sääntöä ole olemassa, kyllä se tekee treffialoitteen ketä toisen treffeille haluaa.
- uugluyftdtrx
Ei enää aloitteita kirjoitti:
Jokaisen naisen tulisi kokea tuo minkä sinäkin.
Oppisivat loputkin tavoille.
Kyllä osaa naiset olla vi**umaisia pakkien antajia, turha ihmetellä miksei niitä aloitteita sitten tule.
Idiootit tekevät karhunpalveluksen koko sukukunnalleen.älä lannistu. lähestyit vain väärää naarasta.
- Tarkkuutta neitiseni
Lähestyit ja teit "aloitteen" mutta mihin?
Keskusteluun, kahvitteluun, seurusteluun tai ihan suoraan naiskenteluun.
Ensiksikin jos ei kysy edes mitä on vailla, esim. "häiritsenkö? mitä kirjaa katselet? olen hakemassa hyvää romaania, voitko suositella jotain?" niin se saattaa vaikuttaa hämmentävältä ellei hieman pelottavalta myös miehelle jos ei tosiaan ole tottunut naisten huomionosoituksiin. Riski on aina myös että kysyttävällä onkin huono päivä, joten käyttämällä esimerkin ensimmäistä kysymystä sekin selviäisi heti alkuun.
Viestistäsi sai myös sen kuvan että lähestymisesi oli ennemmin flirttailumielinen kuin asiallinen keskustelunavaus johon kirjasto saattaa tosiaan olla aika huono paikka ellei osapuolet ole tottuneet siihen muuten. Eli kysymys lienee parempi keino tehdä aloite josta enempi tutustuminen lähtee liikkeelle jos on lähteäkseen. Kankeata tietty ja kankeaksi on tämä sivistyneiden ihmisten tutustuminen ikävästi luotu.
Siksi (jotkut) miehet lienevät kehittäneet juuri tuon suoremman, tehokkaamman ja asian ytimeen menevän kysymyksen josta ei jää mitään epäselvyyttä. Jos tyttö siihen suostuu (bullseye) niin silloinhan myös seurustelukin luonnollisena jatkeena on enemmän kuin mahdollista ja mikä lienee kaiken miesten ja naisten välisten tutustumisyritysten päätavoite. Jos mies tällä tavalla viestittääkin olevansa pelkkä seksimaanikko ja nelisorminen kädellinen, niin se on ainakin rehellinen "soidinkutsu" naiselle toimia parempana ihmisenä tämän "eläimen"" kouluttajana, sivistäjänä ja parantajana. No voi elämän kevät! Ette te naisten aloitteita vaativat miehetkään tätä asiaa mitenkään helpoksi tee.
Antaas nyt kerrankin sitten tulla ihan tuutin täydeltä ohjeita siitä, että miten teitä pitäisi lähestyä, että menisi oikein, ja mitä kaikkea ap. nyt sitten tekikään väärin.- Tarkkuutta neitiseni
No ap.:n lähestymisyritys vaikutti lähinnä flirttailulta eikä hän kysynyt mitään olennaista. Vai tarkoittiko olennainen tässä yhteydessä sitä ja vain että "olen nainen"?
Kyllä naisten lähestymisyrityksissä pätevät samat lait käsittääkseni kuin miestenkin. Täytyy pistää itsensä likoon ja jos se ei onnistu niin nuollaan sitten niitä haavoja 3-7 päivää yksin, eikä mennä esim. fuckbuddyn, kaveripojun tai tyttökaverin-joka-löytyy-kaikilta-naisilta luo lohdutusterapiaan.
Kankeata se on, mutta kuten aiemmin sanoin, niin kysymys on aina hyvä aloitus. - yksinäkökulma
Ihmiset ovat erilaisia. Voin puhua vain omasta puolestani. Esim. näin:
-Moi! Me ei tunneta, mutta haluatko lähteä treffeille?
-Moi! Olet muuten minun tyyppiäni, ajattelin ex tempore tulla kysymään lähdetkö kahville?
-Moi! Mitä kuuluu? (Näin voit kokeilla kepillä jäätä, ei tämä rakettitiedettä ole.)
Seuraavaa kannattaa käyttää harkiten (kun kärsit puutteesta), ja vain silloin kun olet kanssani kahden ja olet myös melko varma, että olet vähintään miehen "tasoa" (pienellä virhemarginaalilla), muuten tämä vaikuttaa hiukan epätoivoiselta:
-Hei! En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta haluatko lähteä rakastelemaan? - yksinäkökulma
yksinäkökulma kirjoitti:
-Moi! Olet muuten minun tyyppiäni, ajattelin ex tempore tulla kysymään lähdetkö kahville?
-Moi! Mitä kuuluu? (Näin voit kokeilla kepillä jäätä, ei tämä rakettitiedettä ole.)
Seuraavaa kannattaa käyttää harkiten (kun kärsit puutteesta), ja vain silloin kun olet kanssani kahden ja olet myös melko varma, että olet vähintään miehen "tasoa" (pienellä virhemarginaalilla), muuten tämä vaikuttaa hiukan epätoivoiselta:
-Hei! En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta haluatko lähteä rakastelemaan?Vedän ton viimisen takaisin. Muutan sen muotoon:
-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne.
Tämä on parempi, koska "halun motiivi" (eli fyysinen vetovoima) kirjoitetaan auki, ei jää tunne, että kyse on jostain psyko-nymfosta. - Tarkuutta nti/hra
yksinäkökulma kirjoitti:
Vedän ton viimisen takaisin. Muutan sen muotoon:
-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne.
Tämä on parempi, koska "halun motiivi" (eli fyysinen vetovoima) kirjoitetaan auki, ei jää tunne, että kyse on jostain psyko-nymfosta.Ja kaiken tämän näyttämönä olisi kirjasto?
Tuo kaiken treffailun/deittailun kehto? Vai oliko se sivistyksen sittenkin??
Kysymällä se selviää, kirjastossakin väittäisin. - 13+10
Ehdottamalla suoraan seksiä ja raahaamalla ujon miehen sänkyyn, melkein raiskaamalla. Siinä yksi tapa teille naisille.
- Oppia-ikä-kaikki
yksinäkökulma kirjoitti:
-Hei! En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta haluatko lähteä rakastelemaan?"yksinäkökulmalla" on ihan hyviä esimerkkejä ALOITTEISTA. Aloite on sellainen, että siihen vastaamalla osapuolet voivat tavata toisensa ja jatkaa tutustumista läheisemmin.
"Moi, mitä kuuluu" ei ole aloite vaan flirttailua. Sillä voi olla hyvä aloittaa juttelu ja jos toinen on myönteinen lähestymiselle, voi sitten edetä tekemään aloitteen.
Rakastelemaan lähtemisen ehdottelu on vähän lapsellista, mutta joskus nekin toimii, jos pelkkää seksiä ollaan etsimässä molemmin puolin. yksinäkökulma kirjoitti:
Vedän ton viimisen takaisin. Muutan sen muotoon:
Tämä on parempi, koska "halun motiivi" (eli fyysinen vetovoima) kirjoitetaan auki, ei jää tunne, että kyse on jostain psyko-nymfosta."-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne."
Ja ihan varmastiko kaikki ujot kirjastopojat ovat aivan innoissaan tuon sanottuani?
Oh yeah, taidankin viettää koko loppukesän kirjastossa vaanimassa kaikkia pahaa aavistamattomia poikia. :D- assöldoihdoi
stellaria81 kirjoitti:
"-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne."
Ja ihan varmastiko kaikki ujot kirjastopojat ovat aivan innoissaan tuon sanottuani?
Oh yeah, taidankin viettää koko loppukesän kirjastossa vaanimassa kaikkia pahaa aavistamattomia poikia. :DStellaria 81 vastaus Ja ihan varmastiko kaikki ujot kirjastopojat ovat aivan innoissaan tuon sanottuani?
KYLLÄ KYLLÄ JA KYLLÄ :)
T.mies29w - yksinäkökulma
stellaria81 kirjoitti:
"-En ole koskaan sanonut tätä kenellekään, mutta tunnen vahvaa fyysistä vetovoimaa sinua kohtaa, haluatko lähteä rakastelemaan? Carpe diem jne."
Oh yeah, taidankin viettää koko loppukesän kirjastossa vaanimassa kaikkia pahaa aavistamattomia poikia. :DSanoin, että tuo aloite toimii vasta kun olemme kahden. Siis jossain intiimissä tilassa. Kirjasto on liian julkinen instituutio. Ellemme sitten ole Richardinkadun kirjaston ylimmässä kerroksessa englanninkielisten fantasiapokkareiden katveessa, kun koko kerros on tyhjä.
Tai ehkä, opiskelijakirjasto-Kaisan äänieristetyssä ryhmätyötilassa. Vaikka sinne sisään näkeekin, ei voi kukaan aavistaa miten "rasvainen" keskustelu onkaan käynnissä.
Huoneen varaukseen merkintä: "Ryhmätyö: anatomian tenttiin valmistautuminen."
- ei enää
Eivätpä nämä kahville kyselevät naiset oikein herätä luottamusta. Vuosia sitten eräs neitonen kyseli, mutta katosi sitten johonkin. Reilun vuoden päästä näkyi (lehdessä) menneen naimisiin. Olin kiinnostunut ja kai sitä olisi voinut kahvitellakin, mutta...
- mies32
No olipa ihme neito, kun ei jaksanut edes vuotta odottaa vastaustasi.. Ja jo heti vuoden kuluttua oli löytänyt toisen. Kaikkea kanssa!
- maanpinnalle
On hiukan huvittavaa kuinka monet täällä heti kuvittelevat, että mies oli ehdottomasti kiinnostunut mutta ei ujoutensa takia uskaltanut näyttää tunteitaan.
Olette lukeneet liikaa näitä palstoja. Totuus on hiukan karumpi: Kaikki miehet eivät koe olevansa "AT-miehiä" tai muuta bullshittiä, he eivät aseta v*ttua jalustalle eivätkä he elä puutteessa.
Ehkä tätä tyyppiä ei vain kiinnostanut, ehkä kiinnosti, jutun perusteella veikkaan edellistä, toivottavasti olen väärässä. Toki hän käyttäytyi pelkurimaisesti, mutta ehkä kaverilla oli harvinaisen p*ska päivä takanaan, joten en lähde spekuloimaan oliko kyseessä ääliö vai ei.
Tämä ketjukin on hiukan älytön. Tosimaailmassa naiset tekevät aloitteita. Itselleni on tehty aloite lukuisia kertoja jopa kadulla keskellä päivää tai lenkkipolulla. Mielestäni olen ihan tavallisen näköinen.
Itse asiassa ketjun aloittajan kysymys ja kommentti oli ihan hyvä, mutta sitä seurannut miehet vs. naiset -väittely yksinkertaistaa elämän monimuotoisuutta.- Atm5
Olet siis ytm kun naiset kerran tekevät sinulle usein aloitteita ja näitä miehiä jotka eivät elä puutteessa kutsutaan yt-miehiksi. Pidät itseäsi tavallisen näköisenä eli vähättelet omaa ulkonäköäsi.
- Tähtitaivaalle
Itse omaan hyvinkin suuren tuttavapiirin ja kyllä ne ovat ne aniharvat miehet, ketkä aloitteita naisilta saavat. Tällainen mieshän ei tietenkään ymmärrä, että ei se normaalia ole. Kuten et sinäkään. Mutta sanotaan nyt vielä kerran: ei, se ei todellakaan ole yleistä, että nainen tekisi aloitteen. Olet vähemmistössä.
Siinä olet oikeassa, että kaikki eivät koe olevansa AT-miehiä. Puutteessa kyllä olen elänyt koko ikäni. Itseäni eivät naiset ikinä vilkaisekaan, toisaalta niin aniharva nainen on oman huomioni arvoinen, että samapa tuo, kun tuskin olisin kuitenkaan itse kiinnostunut.
- Näkökulmia
Suutari pysyköön lestissään:
Naiset pynttäytyvät nätiksi ja asettuvat tarjolle. Mies tekee aloitteen. Nainen päättää kyllä/ei.
Näin se on melkein aina ollut, eivätkä roolit tästä ole muuttuakseen. Nainen antaa, mies saa.- huono veto
Juuri näin. Kyllä miehenä ajattelen, että nainen itsestään antaa aika halvan ja epätoivoisen vaikutelman, jos aloitteen tekee. Itse ainakin karsastan näitä tapauksia.
- Nyt on 2013
Nainen myös tekee ruokaa, pesee pyykit, siivoaa ja hoitaa lapset.
Mies tekee työtä ja elättää perheen, mistä nainen häntä pillua antamalla palkitsee.
Mitäs varten tämä sitten on muutettu? Nuo takaisin kanssa! Joko on tasa-arvoa tai sitten ei. Työnnä huora 80 senttiä vittuusi.
- flkhlgkhlfghf
Kirjasto on aika harvinainen paikka tehdä aloite, ehkä se heppu yllättyi siksi. Ja voi olla että oli ujonpuoleinen. Tai sitten se ei vain ollut kiinnostunut susta.
- Itsestään liikoja
Juu. Monet naiset olettavat miesten kiinnostuvan heistä ja melkein hyppäävän kattoon kun vähänkin silmäripsiä räpyttelee.
- dsgsdg
No entäs sitten, tasan samanlaisen reaktion olisin minäkin saanut jos miehenä lähestyisin naista alkoholivapaassa ympäristössä. Vaikka eipä se usein alkoholilla höystettynäkään onnaa. Sulle tuo oli vaan tuo yks kerta, kuvittele sitten kerta toisensa jälkeen miehenä. Alkaskohan pikkasen lannistaa?
- jxucucucuv
Etkö sä ymmärrä että se oli sairaalloisen ujo yksinäinen poika, joka lukee kirjoista, millaisia naiset on?
Mistä tiedän? No mieti sitä... - Oppia-ikä-kaikki
>>Kirjastossa tuijotin hieman hymyillen samoilla hyllyillä pyörivää nuorta miestä.. >>
Hyvä. Lähestyit hymyille, eli ihan hyvää flirttailua sinulta.
>>ja noh, ensin hän katsoi minua mielestäni vähän oudoksuen tai vihaisesti, mut kun jatkoin tujottelua hän alkoi punastelemaan>>
Mies ei selvätikään ollut flirttailussasi mukana, koska katsoi oudoksuen sinua. Vastaus flirttiisi olisi ollut ehkä hymy mieheltä. Nyt näin ei käynyt. Kysymys kuuluu, miksi jatkoit miehen lähestymistä, koska hän ei viestittänyt olevansa kiinnostunut? Siinä on ensimmäinen virheesi.
Flirttailu on normaalisti molemminpuolista ja sitä jatketaan, jos saadaa positiivista palautetta. Muussa tapauksessa vetäydytään. Sen jälkeen voi toki yrittää taas uudestaan, jos haluat olla sinnikäs.
>>.ja satuin huomaan et sen kädet melkein täristi kun se luki kirjojen takakansia.>>
No, niin. Mies oli selvästi jo paniikissa. Kun jatkoit vieläkin lähestymistä, syyllistyit mielestäni jo ahdisteluun. Se ei ole flirttailun tarkoitus. Toimit väärin!
>> Hän otti yhen kirjan minkä itse oon joskus lukenut ja nappasin siitä hänen vierestään hyllylta kirjan ja katselin sitä hetken. Noh, kehuin sit sitä hänen katsomaansa kirjaa tälle miehelle ja sanoin et siinä on mielenkiinosia teorioita siitä ja siitä jutusta jne. Sit en keksinyt sanottavaa ja pienen hetken tuijotimme toisiamme lähietäisyydeltä, hän räpäytti silmiä ja lähti pelästyneen näköisenä lainauskassalle.>>
Mitä kukaan voi muuta odottaa tässä tilanteessa, koska naisen tekemä ahdistelu sen kuin jatkui, vaikka kohde ei ollut alkuunkaan kiinnostunut (tai jos oli kiinnostunut, niin oli sairaalloisen ujo, jolloin tilanne oli hänelle vielä ahdistavampi).
>>--Hän ei siis sanonut sanaakaan. Mitä se edes tarkoittaa? Ja mikä meni mielestänne vikaan? Mitä ois pitänyt tehdä?>>
Hän ei vastannut sinun flirttailuusi missään vaiheessa eikä halunnut jatkaa sitä. Teit virheen, kun hänen passiivisuudestaan huolimatta jatkoit lähestymistä, mikä johti jo ahdisteluun puoleltasi. Flirttailu on kaksisuuntaista toimintaa ja hyvin herkkää sille, kuinka siinä otetaan kohdehenkilö huomioon. Sinä et osannut lukea miehen sanatonta viestintää lainkaan ja lopputulos oli selvä jo, kun hymyysi ei vastattu.
Seuraavan kerran, kun flirttailet, seuraa sen vaikutusta toiseen ja tee päätös sen mukaan, jatkatko lähestymistä, vai vetäydytkö sillä hetkellä.
Tämä ei tosiaankaan ollut mikään aloite niin kuin se oikein ymmärretään, vaan vasta aloitetta valmistelevaa flirttailua ja miehen lähestymistä.
Koska suoritus johti ahdisteluun, se oli flirttailunakin ala-arvoista.
Niin naisille kuin miehille pitäisi tosiaan opettaa flirttailun alkeet jossain kursseilla tms. - toivo turhamies.
Naisen hymy ei tarkoita mitään ja jos kirjastos jotain alkaa puhelemaan niin se nyt ei tarkoita mitään. Naiset on minullekkin hymyillyt ja puhellut mut ei ne oo antanut edes numeroo vaikka olen pyytänyt. Joten se hymy per.seeseen.
- yjgjghjhgdh
tota ensinnäkin tuo ei ollut aloite
aloite se olis ollut jos olisit pyytänyt
kyseistä miestä leffaan,drinkille,kahville,syömään jne.
t.mies29 - Kyllähän
Kyllähän naiset lähestyvät vaikka kuinka monta kertaa. Huomaa taas minkä tason tyyppejä täällä oikein kirjoittelee....
- pitää mennä
Kiitos aloittajalle hyvästä tarinasta.
Minä (tosin ukkomies) en pysty fiksuihin vastauksiin jos vastapuolena on kiinnostava ihminen. Pyrin vain jännittävästä tilanteesta pois, "oli kiva jutella, pitää mennä".
Mutta jos vastapuoli on tylsä voi puhua niitä näitä omana itsenäni koska ei ole väliä miten se toinen minuun suhtautuu.
Ja varmasti on helppo arvata että aloitteen tekemiseen on hyvin korkea kynnys, paitsi jos on oikeaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747