Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No minäpä kerron, mikä teissä ikisinkkumiehissä on vikana: se, etteivät naiset TIEDÄ, että olette sinkkuja.
Kun suunnilleen kaikki miespuoliset kaverini ovat jo perheellisiä tai ainakin seurustelevat, niin on todella vaikea uskoa, että tässä 30+ ikäluokasta löytyy vielä vapaita miehiä. Ei paljon edes uskalla osoittaa kiinnostustaan miehiä kohtaan, kun se varattuihin ihastuminen on niin turhauttavaa. :( No, onhan se tietysti itsessä sama vika, ei kukaan ikinä meinaa uskoa, että olen sinkku.
Ja tiedättekö edes, minkälaisia naisten kiinnostuksenosoitukset ovat? Ei kaikilla naisilla ole pokkaa tulla noin vain juttelemaan mielenkiintoiselle miehelle. Ainakin omalla kohdallani pitempi katsekontakti, tai useampi lyhyt kontakti tarkoittaa satavarmasti kiinnostusta minun puoleltani. Koska tuota silmäpeliä harrastavat myös (tai pikemminkin erityisesti) varatut miehet, niin on ollut tapana jättää se aloitteen teko miehelle (vaikka ei tällöinkään voi tietty olla vielä varma, että mies olisi vapaa).
Jos on joitakin epäonnistuneita suhteenalkuja takana, niin se vain tarkoittaa, ettei ole osunut sitä sopivaa kohdalle. Ei kuka tahansa vain sovi kenelle tahansa.
No, pitää myöntää, etteivät ne ihan kaikki miesten lähestymiset niin toivottuja ole. Esim. ylipainoisen, vanhan alkoholistin ei välttämättä kannata piirittää urheilullista nuorta naista ainakaan hirmu pitkään. Jos edes hiukan osaa ihmisen kasvonilmeitä tulkita, niin luulisi kyllä selviävän, onko nainen kiinnostunut vai ei.
27.05.2013 15:23
No niinhän se oikeudenmukaisessa maailmassa menisi, että jos seurusteleva henkilö huomaa jonkun muun yrittävän iskeä itseään, niin mainitsisi seurustelustaan vaikka jtkn ohimennen. Mutta eipä vaan aina mee noin. :(
26.05.2013 22:39
Ehkä harrastuspiireissä voisi onnistaa. Liity esim. urheiluseuraan tai mene jhk kansalaisopiston kurssille. Siellä ainakin on helppo keksiä puhumista ihan vieraidenkin kanssa. Ongelmana tietty on se, ettei sinkkutiheys ole välttämättä niin suuri kuin esim. baarissa, ja voi olla hankalaa selvittää, että kekä on sinkku ja kekä ei, paitsi tietysti, jos on pokkaa kysyä suoraan.
26.05.2013 22:18
Hintelyys, eli ruikkupylly ja tikkujalat. Myös runsas ylipaino on huono. Toisaalta en myöskään viehäty liian muodikkaista trendipelleistä, tai ylipäätään semmoisista "ylikomeista" miesmallityypeistä.
26.05.2013 22:10
Hyvä, ap, niin sitä pitää! Saisi olla yhtä reippaita muutkin miehet. :)
Samaa mieltä muiden kommentoijien kanssa siitä, ettei tuota poikaystäväkysymystä kannata ihan ekana laukaista. Mielummin jotain tilanteeseen liittyvää; kaupassa voi keksiä jutun juurta esim. tuotevalikoimasta, tapahtumissa esiintyjistä tms. eikä se sääkään mikään hullumpi aihe ole.
Katseiden kohtaaminen pitempään tai useamman kerran on varma merkki siitä, että nainen on sinusta ainakin jollain tasolla kiinnostunut. Valitettavasti tämä ei kuitenkaan takaa, etteikö naisella voisi olla poikaystävää. Jos haluat säästää aikaasi, niiin kannattaa tietysti kysyä tuota asiaa jo ekassa keskustelussa, joko kierrellen, kuten tuossa yllä joku neuvoi, tai sitten ihan suoraan, mikä voi olla molemmille helpompaa.
Jos on poikaystävä, niin sitten vain harmittelet tilannetta ja toivottelet hyvät päivänjatkot. Jos ei, niin kannattaa hetken aikaa tarkkailla naisen käytöstä: vaikuttaako hän kiinnostuneelta jatkamaan juttelua, vai haluaako tilanteesta pois. Jos on ollut silmäpeliä, niin jälkimmäinenkään tapaus ei välttämättä tarkoita, etteikö naista kiinnostaisi. Voi olla, että hän on vähän hämmentynyt ja sekaisin tilanteesta. Puh. nron antaminen on tällöin hyvä idis, niin nainen voi halutessaan ottaa yhteyttä, kuhan saa itsensä koottua.
26.05.2013 22:00
Meinaakko, ettei sinulla itselläsi olisi mitään ongelmia treffailla henkilöä, joka seurustelee jonkun muun kanssa...?
26.05.2013 21:41
No kyllähän mää nyt ton olen tiennyt jo parikymmentä vuotta. Noinhan sen pitää mennäkin, että seksuaalinen kiinnostus herää ekana ("tuon kanssa haluaisin tehdä lapsia"). Aika huono ennuste taitaisi suhteella olla, mikäli mies ei haluaisi tunkea munaansa minuun.
24.05.2013 21:16
Minä olen kanssa "hyvä jätkä", eli semmoinen kaverikumppani olisin. En varsinaisesti ymmärrä, miksi tämä olisi niin paha asia, että sitä pitäisi yrittää muuttaa. Eikö kumppanin sitten kuuluisi olla ystävä? Kyllähän seksi parisuhteeseen kuuluu joka tapauksessa. Itse en ainakaan käytännön ihmisenä jaksa innostua mistään turhasta romanttisesta skeidasta.
24.05.2013 20:54
Samaa mieltä muiden kanssa, eli kyllä ne lihasten esittelykuvat saa miehen vaikuttamaan aika yksinkertaiselta. Urheilullisuuttaan voi tuoda esiin esim. laittamalla jonkun harrastuskuvan. Lisäksi pitää olla selkeä, tunnistettava kasvokuva, piilottelijat ei oikein minulle nappaa.
24.05.2013 20:44
Nämä on taas niitä asioita, jotka jakaa mielipiteitä aika vahvasti.
Itse en ole turhan tarkka edes sääri- ja kainalokarvojen ajelun kanssa, saati sitten sieltä alapäästä. Moinen hömpötys vaan vie mielestäni liikaa aikaa, eikä muutenkaan ole kovin ihoystävällistä.
En myöskään yleisesti ottaen diggaa kauheasti karvattomista miehistä, mutta ei se nyt välttämättä mikään totaalinen turn-off ole, jos kyseessä olisi muuten hyvä tyyppi. Isompi ongelma minun kohdallani taitaa olla se, ettei nuo alapään karvat näy päällepäin (paisti uimapuvussa toki :)), jolloin joku karvakammoinen mies saattaa järkyttyä pahemman kerran.
24.05.2013 12:28
Kiitos, tämä oli hyödyllinen vinkki. :D
Mitenkähän asia sitten mahtaa mennä naisten tapauksessa?
24.05.2013 00:22
Jälleen kerran pitää ihmetellä kanssasisarteni ajatuksenjuoksua, jos kovinkin moni nainen tosiaan on sitä mieltä, että miehen kokemattomuus on turn-off. (Osa y.o. kommenteista tietty oli dorkaa läppää, mutta saattoi siellä jotain aitojakin naisten mielipiteitä olla seassa.)
Kokemattomuus ei tarkoita sitä, että olisi täysin tietämätön asioista ja automaattisesti onneton seksimkumppani, vaan sitä, että on ollut paska tsägä parisuhdeasioissa, eikä silti mitkään irtopanot ole jaksaneet kiinnostaa. Eli minun mielestäni tuollainen mies olisi nimenomaan sitä parempaa parisuhdemateriaalia.
No, jos useimmat naiset sitten tosiaan ajattelevat noin, niin en kai voi muuta kuin kehottaa miehiä valehtelemaan, mikäli nainen asiaa kysyy. Ja ihan vaan vinkkinä, että jos nainen on heti tutustumisen alkuvaiheessa tuollaista asiaa mieheltä tivaamassa, niin silloin saattaapi olla kyseessä juuri semmoinen tapaus, jolle kokematon ei kelpaa.
24.05.2013 00:08
Kiitos :)
23.05.2013 00:12
No mää olen sinkkunainen ja kämppäni on kyllä aina melkoisessa kaaoksessa. Taitaa meitä sotkupossuja siis löytyä molemmista sukupuolista ihan yhtä lailla. :D
Mulla vaan yksinkertaisesti on muutakin tekemistä kuin puunata kotiani. Voihan se olla että jollekin miehelle kämppäni näkeminen on turn-off, mutta enpä jaksa asiasta hirmusti välittää.
Enkä todellakaan välittäisi siitä, jos miehen kämppä on sotkuinen.
22.05.2013 23:49
" Eli nyt virallisesti on suomessa yks heila ilman miestä "
Ooh, toi oon varmaan minä. :)
21.05.2013 00:01
Jaa. Voisitko suuressa viisaudessasi vielä kertoa meille, että miksi tämä absoluuttinen totuus koskee nimenomaan juuri 32 v miehiä?
20.05.2013 23:59
Noo, nettideittailuhan on siitä kätevää, että sinne saa syötettyä tarkasti kaikki vaatimuksensa, silmien väristä lähtien. :)
20.05.2013 23:47
No, eipä taida olla mitään järisyttävän ihmeellistä kerrottavaa, eli kovasti keskipituinen ja normaalivartaloinen. :)
20.05.2013 23:45
No mistäs sitten pitäisi etsiä? Siellä treffeissä mää ainakin olen, ja baareissa en käy ikinään. :D
Saa tietty tulla juttelemaan ihan muuten vaan kaupungilla tms. mutta ihmettelen vaan, että mistäs silloin voit tietää minun olevan vapaa.
19.05.2013 21:39
Häh, mitenkähän tää nyt mahtaa liittyä aiheeseen mitenkään?
Kerron, jos esität riittävän hyvät perustelut. ;)
19.05.2013 20:51
135 / 137