Tahtoisin naisen. ihan tavis kelpaa n 30-38 v.
Olen sinkku
7
121
Vastaukset
- haaveilua.
Tahtoisin nähdä naisen tissit.
No, meitähän löytyy esim. tuolta treffipuolelta :). Vai joko olet todellakin kirjoittanut jokaiselle tuon ikäiselle naiselle?
- pimbleman.
Treffi osioon ilmoo. Tänään itekki pitkästä aikaa käytin sitä. Laitoin 20v naiselle viestin ja se jopa vastas mulle iha positiivisesti vaik oon ite 28v. Ehkä viestitän häntä tänään vielä uudelleen.
- sinkku aina
Voin kertoo ett suomi treffeihin ei kannata mennä. Jäät varmana ilman naista jos sieltä etsit jotain.
- voin kertoo..
Voin kertoo ett suomi treffeihin ei kannata mennä. Jäät varmana ilman naista jos sieltä etsit jotain.
No mistäs sitten pitäisi etsiä? Siellä treffeissä mää ainakin olen, ja baareissa en käy ikinään. :D
Saa tietty tulla juttelemaan ihan muuten vaan kaupungilla tms. mutta ihmettelen vaan, että mistäs silloin voit tietää minun olevan vapaa.- tilipitappitippitapp
Miesten on turha mennä netin deittipalveluihin. Siellä on jo ennestään miehien ylitarjonta. Naisien et tartte kun laittaa ilmoitus ja sit valkata niistä sadoista vastauksista se sopiva.
Mies ei saa koskaan yhtään viestiä, vaikka miten vastaisi ja ottaisi yhteyksiä.Näin se vaan menee.
Kaikki miehet nyt sitten boikotoimaan netin deittipalveluita! Joutuupahan naisetkin tekemään jotain työtä miehen saantiin! Jopa aloitteita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402