Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No joo, pitää kyllä myöntää etten ihan kauhean riemuissani olisi jos joku juuri nyt soittaisi ovikelloa kun roikun tässä koneella kotirytkyissä, kämppä on sekaisin, pyykit kuivumassa ja tiskit lojumassa. mutta ovatko kaikki miehet sitten iltamyöhällä aina varautuneita siihen, että joku nainen tulee soittamaan ovikelloa? Tai ehkäpä ne ihmiset ovatkin varautuneita, jotka pitävät tuollaisen tapahtumista edes teoriassa mahdollisena. Itse luotan kyllä lujasti siihen, ettei kukaan ikipäivänä tule tänne yllätysvierailulle.
29.08.2014 23:41
Kyllä mulle kissatkin välillä käy, mutta tänään on selkeesti possupäivä. :)
29.08.2014 23:07
No mikset itse ole ihana ja spontaani ja mene soittamaan jonkun naisen ovikelloa?
29.08.2014 22:26
Oispa tosiaan kiva tietää mitä palstamiehet oikeasti tekevät tämän palstailun ohessa. Varmaan moni selaa jotain netissä, mutta mitä.
Voin paljastaa, että itse selailen tässä vähäsen verkkokauppoja sekä etsin söpöjä possujen kuvia netistä.
29.08.2014 22:20
Juu, pakkohan se melkein on, jos meinaa täältä kaupungin laitamilta johonkin päästä.
29.08.2014 22:14
Väärin arvattu. Kyllä minä olen tässä päivystänyt koneella koko illan ja aina välillä käynyt palstaa vilkuilemassa. Jos keksisitte jotain mielenkiintoista keskusteltavaa, niin jaksaisi ehkä välillä kommentoidakin.
29.08.2014 21:52
Joo, ihan hauska video oli. Ja jos joku ei vielä saanut testaamisesta tarpeekseen, niin siihenkin oli linkattu perään tuommoinen testi:
http://survley.com/what-is-your-brain-good-at.html
Mulle tuli siitä tämmöinen tulos:
“Your Mind Is Creative
You tend to think up the most innovative things. You mind knows no limits. You are eccentric without even trying to be. You are just sort of naturally odd. You aren't a detailed oriented person at all. You prefer to focus on ideas instead. You can't help but think outside the box. As far as you're concerned, you don't even know where the box is.”
29.08.2014 20:24
Minä olin tuossa jälkimmäisessä testissä flegmaatikko.
29.08.2014 20:20
No, vähän vaikea kuvailla, mutta selvää on, että tuon kaltaisella käytöksellä mies saisi minulta takuuvarmasti pakit, ja lisäksi alkaisi veetuttamaan tuollainen ärsyttävä häirintä. Jotenkin tuo mies ei välittänyt lainkaan sellaista aitoa kiinnostusta noita naisia kohtaan, vaan siinä oli enemmänkin semmoinen ”mulla on tylsää ja haluan vain jutella jonkun kanssa, ihan sama kenen” –fiilis.
Tuollaisia miehiä on todellakin tullut kohdattua elämäni aikana paljon, ja voin sanoa että tasan ikinä ei ole syntynyt minkäänlaista kiinnostusta, vaan pikemminkin se neutraali suhtautuminen tuntemattomaan mieheen on muuttunut negatiiviseksi tuon idioottimaisen käytöksen takia.
29.08.2014 12:34
Minun tulokseni:
Jos sait eniten C-vastauksia, olet melankolikko.
Sinä olet joukon ajatteleva pohdiskelija. Olet yleensä todella huomaavainen, ja haluat olla paikalla ajoissa. Sinulla on lahjakkuutta luovalla alalla, ja koet joskus aitoa maailmantuskaa sekä taiteellisen luomistyön ahdistusta. Olet parantumaton perfektionisti. Pärjäät yksin ja loistat itsenäisyyttä vaativissa töissä, joissa tarkkuutesi ja intensiivisyytesi pääsee oikeuksiinsa.
29.08.2014 12:21
Siis jos tuo on ytmi, niin olenhan minä silloin sellaisia useampiakin kohdannut. Olen tosin tietämättömyyttäni erehtynyt pitämään heitä rasittavina kylähulluina. No, aina oppii.
29.08.2014 12:13
No en minäkään nyt sentään ihan niin friikki ole, että kävisin siellä kaupassa ainoastaan luontaisen kivesten tökkimistarpeeni tyydyttämässä. Ostan sieltä joskus maksaa, ja ne kiveshommat on aina niin houkuttelevasti siinä maksapakettien vieressä. Ihan samalla tavalla koen joskus tarvetta tökkiä kaupassa häränhäntäviipaleita, en oikein tideä miksi.
28.08.2014 21:44
Pakataan vain pojille rinkkaan riittävästi Strohia matkaan, niin evätköhän tainnuta ihan itse itsensä. :)
28.08.2014 21:41
Pitäisi olla semmoisia vertailukuvia, joissa on sama mies spedetukan kanssa ja täyskaljuna, jotta pystyttäisiin luotettavasti testaamaan onko tukkamallilla miten suuri merkitys naissilmän miellyttämisessä. Itselleni tulee nyt yksi tapaus mieleen, jossa nuorehkolla miehellä oli ensin erittäin pahasti spedeentynyt tukka, ja jonka ulkonäkö koheni mielestäni huomattavasti täyskaljun myötä.
Muutenkin oisin kyllä itse ehkä kallellaan vähän siihen suuntaan, että suurimmalle osalle nuoremmista miehistä voisi se täyskalju olla spedeä sopivampi malli, sillä kaljussa huomio ei kiinnity siihen hiusasiaan, kun taas spedemalli suorastaan kerjää huomiota (mitä pidemmät jäljellä olevat hiukset, sen enempi).
Erityisesti jos hiustenlähtö alkaa jo kovin nuorena niin kaljuuntumisen korostaminen saa miehen näyttämään ikäistään vanhemmalta, jolloin itsensä ikäiset naiset eivät välttämättä ole niin kiinnostuneita.
Mutta eipä sillä nyt oikeastaan enää näin yli kolmekymppisen naisotuksen näkökulmasta mitään suurta merkitystä ole edes tutustumisvaiheessa, saati sitten myöhemmin, eli jos mies tykkää enempi spedelookista niin sen kuin spedeilee. Toisaalta avoin spedeily voi osoittaa myös itsetuntoa ja sitä, ettei asia ole miehelle itselleenkään mikään ongelma.
28.08.2014 21:27
Tuossa tulee hyvin esiin perimmäinen syy siihen, miksi juuri myyntityössä olevat naiset menevät miehille kaupaksi niin hyvin. Tuo maaginen lause ”Saisiko olla muuta?” saa miehet menettämään järkensä ja tekemään aloitteita joita he eivät missään muussa tilanteessa suostuisi tekemään vaikka henki menisi.
Muilla naisilla on paljon vaikeampaa kun pitäisi oikeasti keksiä jotain tilanteeseen sopivaa sanottavaa jotta saisi herätettyä miehen kiinnostuksen, mutta myyjätytöt sen kuin jankkaavat tuota yhtä fraasia jokaiselle, niin pakostihan se joskus tärppää.
En ole kateellinen, mutta kuitenkin…
28.08.2014 00:14
No ei noi nyt musta kyllä mitenkään liikaa paljasta, vai mitä ootta palstatytöt mieltä:
http://www.randonneurs.bc.ca/Resources/misc/why-bike-shorts-should-be-black.jpg
27.08.2014 20:31
No kun ne näyttää niin jänniltä. Ei niitä yksinkertaisesti voi olla tökkimättä edes vähäsen. :)
Voisi kyllä tuommoinen raaka-aine ihan hyvin sopia feministien killan vuosikokouksen menuun, kunhan vain jostain löytäisi ekaksi sopivan reseptin…
27.08.2014 20:26
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.
27.08.2014 20:22
Tuossa kuitenkin oli varmaan kyse mieheen kohdistuvasta raiskauksesta.
27.08.2014 20:06
Yhdessä kaupassa on aina myynnissä karitsan kiveksiä. Käyn siellä aina joskus niitä ihmettelemässä ja tökkimässä pakkauksen muovikelmun läpi, mutta en ole vielä koskaan ostanut, kun ei ole mitään käsitystä siitä, että miten niitä pitäisi valmistaa ruuaksi.
27.08.2014 20:00
70 / 137