Ovat pvc:tä ja niissä on vetoketju pimpin kohdalla.
Stellarian seksikalsarit
14
141
Vastaukset
- haluaisi avata
pääsiskin avaamaan vetskarin ja pussata sitä ja antaa jotain tosi ihanaa sinne
- tuskin on pvc
Eiks se kertonu käyttävänsä jotain mummosloggeja siin yhes ketjussa
- 3+4
Se oli vain hämäystä.
- ...........
Kertoi. Syynä on pyöreä pylly, jonka takia normaalit pikkuhousut ajautuvat vakoon ja hiertävät.
- Ujo atm 25
Olis kyllä todella kiihottavaa avata se vetoketju, pussata pimppiä ja sen jälkeen antaa omaa nahkapatukkaa sinne. Ei haittaa yhtään vaikka Stellarian nimimerkistä päätellen hän on minua 8 vuotta vanhempi.
Ok, annan teille ihan virallisen luvan kuvitella minun kalsarini ihan minkälaisiksi vain itse haluatte. Näin kaikki ovat tyytyväisiä. :)
- Stellun kalsarit
Kun stellaria käy kuntosalilla, hänen jumppatrikoidensa alla on nuo samat seksikalsarit. Treenin jälkeen hän avaa vetskarin ja tuulettaa pimppiään. Kalsareiden kätköistä leijailee huumaava tuoksu.
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.
- rekkis?
stellaria81 kirjoitti:
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.
Oot kyllä kadottanut naiseutes.
Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti. - Ikisinkku M
rekkis? kirjoitti:
Oot kyllä kadottanut naiseutes.
Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti.Jospa stellarialla on pylly joka kiihottaa niissä sloggeissakin, ei semmoinen nainen tarvitse halpoja tehokeinoja.
- no daa
stellaria81 kirjoitti:
Sitä varten on se vetskari, että voi välillä tuulettaa.
- kiltti atm
Ikisinkku aloitti sen jokailtaisen palstan naisten perseennuolemisen.
- nuo kaks
Voisivat ottaa jo huoneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184271Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261484- 1011390
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3161262Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi651246- 461157
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721150Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49864