Ovat pvc:tä ja niissä on vetoketju pimpin kohdalla.
Stellarian seksikalsarit
14
173
Vastaukset
- haluaisi avata
pääsiskin avaamaan vetskarin ja pussata sitä ja antaa jotain tosi ihanaa sinne
- tuskin on pvc
Eiks se kertonu käyttävänsä jotain mummosloggeja siin yhes ketjussa
- 3+4
Se oli vain hämäystä.
- ...........
Kertoi. Syynä on pyöreä pylly, jonka takia normaalit pikkuhousut ajautuvat vakoon ja hiertävät.
- Ujo atm 25
Olis kyllä todella kiihottavaa avata se vetoketju, pussata pimppiä ja sen jälkeen antaa omaa nahkapatukkaa sinne. Ei haittaa yhtään vaikka Stellarian nimimerkistä päätellen hän on minua 8 vuotta vanhempi.
Ok, annan teille ihan virallisen luvan kuvitella minun kalsarini ihan minkälaisiksi vain itse haluatte. Näin kaikki ovat tyytyväisiä. :)
- Stellun kalsarit
Kun stellaria käy kuntosalilla, hänen jumppatrikoidensa alla on nuo samat seksikalsarit. Treenin jälkeen hän avaa vetskarin ja tuulettaa pimppiään. Kalsareiden kätköistä leijailee huumaava tuoksu.
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.
- rekkis?
stellaria81 kirjoitti:
Mulle tulee tuosta kuvasta mieleen vain se, että mitenkähän raikkaassa kunnossa neidin alapää mahtaa olla, jos on noissa pöksyissä koko päivän hikoillut. Ehkäpä semmoinen sitten miehiä jostain syystä miellyttää.
Oot kyllä kadottanut naiseutes.
Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti. - Ikisinkku M
rekkis? kirjoitti:
Oot kyllä kadottanut naiseutes.
Ei kukaan tollasissa koko päivää oo, noi laitetaan jalkaan kun on tiedossa sutinaa. Moni nainen haluu miellyttää miestä pukeutumalla miestä kiihottavasti.Jospa stellarialla on pylly joka kiihottaa niissä sloggeissakin, ei semmoinen nainen tarvitse halpoja tehokeinoja.
- no daa
stellaria81 kirjoitti:
Sitä varten on se vetskari, että voi välillä tuulettaa.
- kiltti atm
Ikisinkku aloitti sen jokailtaisen palstan naisten perseennuolemisen.
- nuo kaks
Voisivat ottaa jo huoneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594