kun komea ytmi tulee juttelemaan https://www.youtube.com/watch?v=TabjR_BOd8E
naiset menevät sekaisin
8
130
Vastaukset
- Mikä ytmi?
Ihan perusläppäähän tuo on, tuon osaa jokainen neljäkymppinen jo ihan luonnostaan, parikymppisten pitää harjoitelle todella kovasti, eivätkä silti pääse samaan. Väkisin yrittäminen mitä järkeä siinä on?
Siis jos tuo on ytmi, niin olenhan minä silloin sellaisia useampiakin kohdannut. Olen tosin tietämättömyyttäni erehtynyt pitämään heitä rasittavina kylähulluina. No, aina oppii.
- 9+7
Millaisista pojuista oisit tykännyt?
9+7 kirjoitti:
Millaisista pojuista oisit tykännyt?
No, vähän vaikea kuvailla, mutta selvää on, että tuon kaltaisella käytöksellä mies saisi minulta takuuvarmasti pakit, ja lisäksi alkaisi veetuttamaan tuollainen ärsyttävä häirintä. Jotenkin tuo mies ei välittänyt lainkaan sellaista aitoa kiinnostusta noita naisia kohtaan, vaan siinä oli enemmänkin semmoinen ”mulla on tylsää ja haluan vain jutella jonkun kanssa, ihan sama kenen” –fiilis.
Tuollaisia miehiä on todellakin tullut kohdattua elämäni aikana paljon, ja voin sanoa että tasan ikinä ei ole syntynyt minkäänlaista kiinnostusta, vaan pikemminkin se neutraali suhtautuminen tuntemattomaan mieheen on muuttunut negatiiviseksi tuon idioottimaisen käytöksen takia.- 13+17
stellaria81 kirjoitti:
No, vähän vaikea kuvailla, mutta selvää on, että tuon kaltaisella käytöksellä mies saisi minulta takuuvarmasti pakit, ja lisäksi alkaisi veetuttamaan tuollainen ärsyttävä häirintä. Jotenkin tuo mies ei välittänyt lainkaan sellaista aitoa kiinnostusta noita naisia kohtaan, vaan siinä oli enemmänkin semmoinen ”mulla on tylsää ja haluan vain jutella jonkun kanssa, ihan sama kenen” –fiilis.
Tuollaisia miehiä on todellakin tullut kohdattua elämäni aikana paljon, ja voin sanoa että tasan ikinä ei ole syntynyt minkäänlaista kiinnostusta, vaan pikemminkin se neutraali suhtautuminen tuntemattomaan mieheen on muuttunut negatiiviseksi tuon idioottimaisen käytöksen takia.Niin se tuli selväksi jo eka viestistä, oisin vaan ollut kiinnostunut millainen sitten olisi sinun mieleen.
- ätmi
13+17 kirjoitti:
Niin se tuli selväksi jo eka viestistä, oisin vaan ollut kiinnostunut millainen sitten olisi sinun mieleen.
stellaria81 on aikaisemmin kertonut kiinnostuvansa mm. pässin kiveksistä.
- Kympin Nainen
Hah, pakko oli kyllä nauraa. Creep on the beach – sanoi hän itse :D
Kyllä minua tuollainen show naurattaa, mutta siihenpä se jää. Ja ehkä enemmän naurattaa se, että mihin kaikkeen miehet ryhtyvät, oi luomakuntamme kruunut. Ja mikä oli tulos? Eipä tainnut tuokaan kaveri yhtään numeroa saada, ainakaan tuossa klipissä. Mutta mikäpä siinä, ehkäpä se oli vain hauska päivä rannalla. Joskus kuulemma naisen hymykin riittää pitkälle. Ja ehkei (?) miestä haittaa miksi nainen nauraa, kunhan nauraa.. - tukallinen mies
Minusta on hauskaa tämän aloituksen otsikko: "naiset menevät sekaisin". Kyllä kai kenen tahansa elämä menee sekaisin, jos joku epämiellyttävä tyyppi tunkeutuu seuraan ja ei tajua edes lähteä vaikka ei toisia kiinnosta, vaan jatkaa ja jatkaa. Mikäli aloittajan idea oli, että nämä naiset tässä videossa olisivat jotenkin hullaantuneet tuohon tyyppiin, niin nyt meni kyllä niin metsään, että.....
Joudut etsimään "todistelullesi" vähän vakuuttavampia aineistoja, jos niitä löydät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184271Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261484- 1011390
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3161262Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi651246- 461157
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721150Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49864