Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai, noiko on nykyään? Olen näköjään pudonnut kehityksen kelkasta jossain vaiheessa, mutta asiallinen uudistus kylläkin.
27.08.2014 13:41
No joo, enhän minäkään nyt mihinkään kuoleman jälkeiseen elämään usko, että sen puolesta kai ihan sama miten sitä kuolevaa kohtelisi. Mutta jotenkin semmoinen ajatus minulla tuossa oli, että voisiko se anteeksiantaminen tms. huomioiminen kuitenkin jollain tavoin helpottaa niitä viimeisiä hetkiä, vähän samaan tapaan kuin nukahtaminen on helpompaa silloin kun mikään ei paina mieltä. Tietysti sitä pohjimmiltaan toimii vain itsekkäästi oman mielenrauhansa turvaamiseksi.
27.08.2014 13:39
En kyllä usko, että noita idioottimaisia aloituksia kovinkaan moni eri ihminen tehtailee. Onpahan vain muutamalla tylsistyneellä koulupojalla tai muuten vain latvakakkosella tapauksella jäänyt vähän levy päälle. Eipä noita ketjuja tule edes avattua kun ei jaksa sama juttu naurattaa ihan sitä viittäkymmentä kertaa. Mutta huvinsa kullakin.
27.08.2014 13:19
No onpas teillä jutut. :D
Hyvä sentään että saisin huolenpitoa. Mutta mitäs oikein kuvittelisitte tapahtuneen, jos noin kävisi, eli miksi minä niissä seksikalsareissani olisi pyöräilemään lähtenyt, kun ne ei pvc-materiaalista tehtynä ja vetoketjullisina olisi ehkä mikään mukavin mahdollinen ajoasu?
27.08.2014 00:46
Voi tdsiisus. Mää luulen että tolle pyöräilijänaiselle tulisi itku ennen kuin on edes kuutta tuntia metsässä pyörän kanssa vääntänyt. Tuossa asussa paikat ei nimittäin todellakaan kestä jos yhtään enemmän pyöräilyä harrastaa.
Jostain syystä tykkään paljon enempi mustista tai harmaista farkuista kuin sinisistä. En oikein tiedä itsekään miksi.
27.08.2014 00:25
Juu, ei kannata. Ei noilla miehillä kyllä ollut edes aikaa tutustua minuun lainkaan, kun oli tarve niin kova. En siis ollut ihan tilanteen tasalla, että nyt tässä pitäisi jo olla pildee tyrkyttämässä, kun olivat jo löytäneet toisen purkautumiskanavan. Nopeita nää nykyajan miehet.
27.08.2014 00:13
no juu, siis noinhan minäkin yrittäisin ekaksi saada selkoa asiastaan siinä ovella, mutta ajattelin nyt tässä jotenkin että ulkona olisi pakkasta ihan isommasti, jolloin pitäisi kuitenkin aika pikaisesti päättää mitä tekee. Varmuusketjua minulla ei kyllä valitettavasti ole.
27.08.2014 00:08
No en tietenkään, vaan toimisin aivan samoin kuin komistuksen kanssa.
Tietysti miehen ulkonäöstä riippumatta pitäisi siinä sekunnin aikana kyetä tekemään päätelmä, että onko mies oikeasti hätääntynyt, vaiko vain teeskentelee sellaista pahojen aikeidensa peittämiseksi, vaiko sitten oikeasti hullu jonka mielenliikkeistä voi olla vaikea saada selkoa. Johtopäätöksestä riippuen siis joko mies sisälle tai sitten odotelkoot ulkona sitä poliisin tuloa.
27.08.2014 00:05
No aikamoista, jos noin kävisi. :)
Epäilemättä miehellä olisi silloin jokin ongelma, ja antaisin hänen tulla sisälle selvittämään asiaa. Ainoa selitys minkä kykenen tuolle tilanteelle keksimään on se, että raivohullu tyttöystävä on ajanut miehen ulos kirveen kanssa (sillä näillä raivohulluilla naisillahan yleensä aina on kumppani). Elikkästä sitten varmaan soitettaisiin poliisille, jotta mies saisi vaatteensa haettu tyttöystävän kämpästä, tai jos oli omasta kämpästään tullut ulos heitetyksi, niin tyttöystävä sieltä poliisin kyytiin.
26.08.2014 23:58
No ihan tuommoista vesirajahametta en pyöräillessä viitsi pitää, etteivät miesautoilijat ajaisi ojaan (ja asun vähän semmoisessa paikassa, ettei keskustaan kannata mennä muulla kuin pyörällä). Elikkä vähän pitempi hamonen kyllä on, tai sitten helteellä lyhyet sortsit.
Farkkukuvaa en saanut auki, mutta ihan semmoisia mustia peruspillifarkkuja tarkoitan (joissa voi nykyään jopa liikkua, kun ovat vähän joustavampaa laatua kuin silloin joskus ennen).
26.08.2014 23:51
Kenpä tietää. Ehkä olin heidän mielestään liian pihtari kun en antanut riittävän nopeasti, jolloin vaihtoivatkin sitten lennosta toiseen, helpompaan kohteeseen.
26.08.2014 23:47
On minulla kyllä pitkä tukka, mutta muuten kyllä siinä mielessä paikkansapitävä kuvaus, etten oikein viitsi laittautua arkisin mitenkään ja suosin käytännöllisiä vaatteita.
26.08.2014 23:33
Mulla on kylläkin vain pehmolelukoira, enkä jaksa sitä kovin usein käyttää ulkona lenkilllä.
26.08.2014 23:28
No mitäs siellä metsässä nyt maastopyörän kanssa yleensä tehdään? Jotain tuontapaista varmaan ainakin yritetään (siinä välttämättä kuitenkaan kovin hyvin onnistumatta…):
http://www.pinkbike.com/video/375782/
26.08.2014 22:09
No ei tuokaan minua nyt ihan hirmusti ulkonäöllisesti muistuta, mutta varusteiden puolesta kylläkin. :)
26.08.2014 21:51
No tuo on parempi, vaikka en mää kyllä mitään pyssyjä siel metsässä kanniskelekaan, olen nääs vähän pasifistisempi luonne.
26.08.2014 21:12
Jaa’a. Kovasti vaikea itse itseään arvioida. Kyllä minusta on joskus ihan tasokkaatkin miehet olleet kiinnostuneita, joten en liene mikään varsinainen rumilus, mutta eipä minua kyllä missikisoihin valittaisi eikä muutenkaan noin niin kuin arkielämässä tarvitse miehiä kimpustaan hätistellä. Veikkaisin että siinä keskitason kieppeillä mennään, eli 7 tienoilla.
26.08.2014 21:07
No en minä nyt eräjormaile silloin kun siihen ei ole mitään erityistä syytä. Esim. jos on tiedossa pelkkää kevyttä kaupungilla hengaamista niin käytän hametta tai pillifarkkuja, ja kyllä minä hienompiin tilaisuuksiin kykenen ihan mekkoonkin pukeutumaan.
Normiarki nyt vain työttömänä ollessa on muodostunut vähän semmoiseksi, että päivisin tulee käytyä lähinnä pyörän kanssa metsässä rymyämässä, niin eipä siinä ole oikein syytä hienosti pukeutua. Töissä ollessani tein usein niin että vaihdoin työpaikalla ne kuravellissä pyöräillessä ryvettyneet vaatteet parempiin. Eipä silloinkaan kyllä varsinaisesti miehet kimpussa olleet, mutta syynä tietty saattoi olla työpaikan melko pienet piirit, joista ei vapaita miehiä kovin paljoa löytynyt.
26.08.2014 21:03
En minä kyllä koe oikein nörttityylinen olevani, enkä usko että olen sitä muidenkaan mielestä.
Laittakaas minustakin joku parempi arvaus, kun Erkki-tädistäkin kerta laitoitte. :)
26.08.2014 20:50
Minä tunnen erään itseni ikäluokkaa olevan miehen, jolle on tehty munuaisensiirto. Oli kuulemma maannut 4 kk sairaalassa, jolloin fyysinen kunto oli tietysti romahtanut, mutta vuodessa oli saanut jälleen itsensä todella kovaan kuntoon.
Sitä en kyl tarkemmin tiedä, että mikä vika niissää munuaisissa oikein oli ollut ja että miten vaikeaa se siirron saamien missäkin tapauksessa on. Mutta asiaan liittyen, ovathan kaikki tehneet elintestamentin, jonka avulla joku toinen voi saada terveen elämän, jos itseltä sattuu jostakin syystä jäämään elämä lyhyeksi?
26.08.2014 20:44
71 / 137