Miltä palstan "naiset" näyttävät?

Jii007

Miltä kuvittelette palstalla pyörivien naisten näyttävän? Tässä muutama oma villi arvaukseni.

lottamari

31

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupsista. Mistäs mun kuva tänne putkahti :D
      Toi oli vielä sitä aikaa kun olin laiha ja poltin röökiä... oi niitä kulta-aikoja...

• Jii007

Maksoin aika paljon yksityisetsivälle, että pääsin käsiksi perhealbumiisi. Ilmeisesti olivat todellakin kultaisia aikoja noin iloisesta ilmeestä päätellen.

• Jii007

Odotinkin jo, että koska ensimmäinen etsii käsiinsä kuvia minusta. En valitettavasti omista silmälaseja, muhkeaa kaksoisleukaa eikä minulla ole tummia ja pitkiä hiuksia. Niin ja tuo kuvan kaveri on vähän turhan komea verrattuna minuun.

Yritin etsiä kuvaa itsestäni, mutta luultavasti ne on kaikki poltettu, että kukaan ei mene niitä katsomaan ja saa vakavia traumoja.

• 9+13

Toihan on DarkFear, pöllö

• erkki-täti

Ei osunut yhtään kohdilleen :(

Taisit hakea kuvaa rääväsuu-tädillä? Eikös tuo olekin Joan Rivers?

• älä nyt petä

• En minä kyllä koe oikein nörttityylinen olevani, enkä usko että olen sitä muidenkaan mielestä.

Laittakaas minustakin joku parempi arvaus, kun Erkki-tädistäkin kerta laitoitte. :)

• erkki-täti

• sinutkin tiedän
        stellaria81 kirjoitti:

En minä kyllä koe oikein nörttityylinen olevani, enkä usko että olen sitä muidenkaan mielestä.

Laittakaas minustakin joku parempi arvaus, kun Erkki-tädistäkin kerta laitoitte. :)

Sinut määritellään palstalla aina järkeväksi, mutta harrastat myös erämaassa vaeltelua, ettet täysin nörtti olla.

Hmm...tämä sen täytyy olla

http://wall--art.com/wp-content/uploads/2014/04/Lara-Croft-tomb-raider-6320298-1076-2024.jpg

• ?????
        erkki-täti kirjoitti:

Taas meni metsään, mutta tuopa olikin fantasiahahmo. Kiva koru, huolisin kyllä.

http://static.ylilauta.org/files/st/orig/1369596372383245/Ugly-Women-9.jpg

• namskis

• kiltti atm

EI oikeastaan kiinnosta koska en koskaan tapaa ketään palstan naista.

• No hyi :D

• No ei tuokaan minua nyt ihan hirmusti ulkonäöllisesti muistuta, mutta varusteiden puolesta kylläkin. :)

• erkki-täti

Mutta minäpä olenkin sonnustautunut kuvassa hääpukuuni, kiitoksia vaan ettet arkista kuvaa laittanut julkiselle palstalle :D

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

No ei tuokaan minua nyt ihan hirmusti ulkonäöllisesti muistuta, mutta varusteiden puolesta kylläkin. :)

No joo siis sitä joutuu pitäytymään lähinnä noissa tyyliseikoissa kun on niin vaikea löytää sitä mielikuvaa vastaavaa kuvaa ja tuossa sinun kuvassahan ei olekaan kovin suomalainen piirteiltään, lähinnä oli juurikin se varustus tarkoitus esittää. Oletan että olet vaaleampi-ihoinen ja suomalaisittain ristiverinen oikeasti, vaikka voihan sekin veikkaus mennä vikaan.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Mutta minäpä olenkin sonnustautunut kuvassa hääpukuuni, kiitoksia vaan ettet arkista kuvaa laittanut julkiselle palstalle :D

Olit niin ylpeä siitä sylinterihatustasi niin pitihän se kuvaan saada :)

• poikatyttö?
        stellaria81 kirjoitti:

No ei tuokaan minua nyt ihan hirmusti ulkonäöllisesti muistuta, mutta varusteiden puolesta kylläkin. :)

Minä kuvittelen sinut poikamaisen näköiseksi: sporttiset unisex-vaatteet, lyhyet, värjäämättömät hiukset, ei meikkiä kasvoissa, hoikka, ei muodokas vartalo (a- tai aa-kupin rinnat jne).

Kerro itse paremmin :).

• poikatyttö? kirjoitti:

Minä kuvittelen sinut poikamaisen näköiseksi: sporttiset unisex-vaatteet, lyhyet, värjäämättömät hiukset, ei meikkiä kasvoissa, hoikka, ei muodokas vartalo (a- tai aa-kupin rinnat jne).

Kerro itse paremmin :).

On minulla kyllä pitkä tukka, mutta muuten kyllä siinä mielessä paikkansapitävä kuvaus, etten oikein viitsi laittautua arkisin mitenkään ja suosin käytännöllisiä vaatteita.

• ujo atm40

Onko pimppalooralla pienet tissit ja iso perse?

• No ei ole pienet tissit, mutta noi oli jo pikkusen liikaa :D

• kiltti atm
        pimppaloora kirjoitti:

No ei ole pienet tissit, mutta noi oli jo pikkusen liikaa :D

Mikä on kuppikokosi? En koskaan kuitenkaan pääse tissejä puristelemaan.

• burb

Kolikkoautomaateilta - ainakin useimmat.

• .........

Erkki-täti on naapuripalstan lisko eli pieni, laiha ja tummapitkätukkainen.

• nostetaan tämä taas esille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5193
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1595
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1460
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1409
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1339
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      49
      1328
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1272
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1055
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      948
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      945
    Aihe