Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No kyllähän minä olen ujo ja varautunut mielenkiintoisten miesten seurassa, mutta kaikkien muiden ihmisten kanssa kyllä koen tulevani hyvin toimeen. Piti ihan tarkistaa Wikipediasta nuo aspergerin syndrooman oireet, että osaisin vastata kunnolla, mutta en todellakaan tunnista noita itsestäni lainkaan.
En siis kykene tekemään kiinnostaville miehille sellaisia aloitteita jotka nämä suostuisivat ymmärtämään aloitteiksi, ja toisaalta en saa itse koskaan aloitteita kiinnostavilta miehiltä. Minuun on kyllä ollut elämäni aikana ihastunut useampikin mies josta myös itse olisin ollut kiinnostunut, mutta se ratkaiseva askel on vain aina jäänyt ottamatta. Ehkäpä selitys on se, että ne itsevarmemmat ja aloitekykyiset miehet eivät halua tällaista hieman introvertimpaa naisihmistä, ja sitten taas niistä ujommista miehistä joille ehkä kelpaisin, ei yksikään ole vielä siihen aloitteeseen kyennyt.
29.06.2014 23:14
No joo, kyllä minulla on vähäsen syytä uskoa, että useimmissa tapauksissa kyse olisi tuosta jäätymisestä, sillä en minä nyt kovin paljon omaa tasoani ylempänä olevia miehiä käsittääkseni havittele, vaan semmoisia joilla on paljon yhteistä minun kanssani, ja joiden tyyppiset ovat joskus aiemminkin ihastuneet minuun.
Ehkä minulla on taipumusta niputtaa tylyys ja jäätyminen vähän samaan kategoriaan siitä syystä, että lopputulos on molemmissa tapauksissa sama, eli tutustuminen on mahdotonta. Jos mies ignooraa keskustelunavaukseni, niin ei siinä oikein ole muuta mahdollisuutta kuin jättää hänet rauhaan, vaikka arvelisikin syyksi jäätymisen pikemmin kuin vastenmielisyyden yhdistyneenä huonoihin käytöstapoihin. Olisi ilkeä jos jäisin siihen vielä grillaamaan ihan p*skat housuissa olevaa miesparkaa, kun tämä selvästikin haluaa vain tilanteesta pois.
Jos mies ei millään tavoin osoita että voisi sittenkin suvaita seuraani, niin kyllähän se tutustumistilaisuus taitaa olla iäksi menetetty. Juuri tämän takia en aloitteen teosta pidäkään, kun jokainen ryssitty tutustumisyritys vähentää niiden mahdollisten kumppaneiden jo muutenkin rajallista määrää.
29.06.2014 22:11
Eiköhän vajaa mies minkä ikäisenä tahansa ole aika atm-kastia. Sori, vanhaa Fingerpori-huumoria, mutta oli niin houkutteleva paikka pistää tämä tähän. :)
29.06.2014 21:40
Määrittele hullu. Jos ihmisen hulluksi julistamiseen riittää se, ettei parisuhteen löytäminen ole hänelle niin yksinkertaista kuin suurimmalle osalle väestöstä, niin kyllä: olen hullu ja tykkään lukea muiden hullujen jorinoita.
29.06.2014 21:22
Muuten ihan hyviä vinkkejä, mutta tuota runolla lähestymistä en oikein sulata. Siihen jos johonkin nimittäin on aivan hemmetin vaikeata keksiä mitään vastattavaa, jos ei itse mikään runoilijatyyppi satu olemaan.
29.06.2014 21:14
Niin, kyllähän tuosta vähän kiusaantunut olo tulisi. Jos olisi itsekin niin hyvätuloinen, ettei hotelliyö hetkauttaisi taloutta lainkaan, mikä ettei sitten.
29.06.2014 20:59
Minusta ihan mahdollista, kunhan olisi ekaksi tutustuttu kirjoittelun kautta vähän pitempään, ja molemmat pitäisivät ajatusta hyvänä. Eli miehen ei ehkä kannata tuota vaatimustaan heti parin päivän kirjoittelun jälkeen töksäyttää, ja sitten heittää kirvestä kaivoon kun nainen ei suostukaan. Pieni kärsivällisyys voi tuoda paremman tuloksen.
Minusta voisi olla hauskaa lähteä vaikka päiväksi kiertämään jonkun retkeilyalueen tai kansallispuiston polkuja, evästellen välillä notskilla. Tosin jos toisella ei ole autoa, niin olisi hyvä valita paikka niin, että sinne pääsisi kohtuullisella vaivalla pyörällä (sillä julkisilla näihin ei pääse yleensä koskaan). Eikä sen nyt välttämättä mikään virallinen retkeilyaluekaan tarttisi olla, vaan vaikka jokin luonnonsuojelualue, jonka ainakin toinen tuntee sen verran hyvin, että osaa siellä kulkea ja parhaita paloja esitellä.
Jos mies vaikuttaisi erittäin luotettavalta ja vaivautuisi tulemaan minua tapaamaan vähän kauempaa, niin voisin kyllä majoittaa hänet kämpässäni, tuskin kuitenkaan samassa sängyssä vielä ekatreffeillä. Tai vastaavasti voisi lähteä vaikka yön yli vaellukselle; ainakin kylmänä yönä todennäköisesti molemmat pysyisivät kiltisti omassa makuupussisaan, vaikka samassa teltassa/laavussa nukuttaisiinkin. :)
29.06.2014 20:56
Mikäli kyse ei ole vain hyväntahtoisesta naljailusta, niin kuulostaa kyllä viimeisiään vetelevältä suhteelta tuommoinen. Ei kai rakastamastaan ihmisestä kukaan voi selän takan pahaa puhua, vai voiko?
28.06.2014 21:25
Ei minulle kyllä tule vanhapiika-nimityksestä lainkaan tuollaisia mielikuvia. Pikemminkin vanhat Suomi-filmit, ja niiden sivuhenkilöinä joskus esiintyvät rakkaudessa epäonnistuneet, mutta sympaattiset naishahmot.
Kyllä minuakin saa vanhaksi piiaksi sanoa ihan vapaasti, ja sellainen koen olevanikin. :)
28.06.2014 19:51
”Ei ole minun ongelmani, jolleivät halut herää jos pitäisi pökkiä jotain löpsähtänyttä selluliittiahteria”
No ei tietenkään, minkäs sille voi kun ei innosta. Mutta onhan se nyt perkules kumma, jos teinitytöt eivät ole aivan kiimoissaan sinun kiiltävästä kaljustasi. Mikä ihme niitä nuoria naisia oikein vaivaa?
28.06.2014 19:46
Pakko olla tässä kyllä rintsikkatytön puolella siinä tapauksessa, että kyse on erittäin läpikuultavasta paidasta tai kapeaolkaimisesta topista, jolloin rintsikat näkyvät olivatpa minkä väriset tahansa. Mieluummin minä niitä nätin värisiä rintsikoita vilauttelen kuin esittelen kaikelle kansalle niitä beigejä mummorintsikoitani. Toki itselläni on tässä ajatuksena enempikin semmoiset melko peittävät toppiliivit, kun Keltaisesta Ruususta ostetut pitsihepenet…
Sen sijaan juhlavammassa tilaisuudessa, jos yläosa on valkoinen, mutta ei tarkoituksellisesti läpikuultava, on beige oikea väri, ettei puvun läpi näy mitään ihmeellisiä varjoja.
28.06.2014 19:36
"Luulen kyllä että ne miehet kenen kanssa oot jutellu ei oo samanlaisia introvertteja. Eli kyse ei ole siitä."
No mistä sit vois olla kyse, osaatko sanoa? Mää olen aivan pallo hukassa näiden letkuotusten kanssa, eihän noista ota kukaan selvää.
27.06.2014 23:45
"sinulla taas lienee ollut mielessä kevyt jutustelu. "
No juu, siis en minä todellakaan millään flirttailueleillä sitä jutusteluani yrittänytkään höystää, vaan ihan vain semmoisella viattomalla uusiin ihmisiin tutustumismielellä ainakin yritin olla, vaikka ne miehet olivat kyllä toki sen tasoisia, että kelpaisivat minulle vallan hyvin enempäänkin kuin vain kavereiksi. En ymmärrä, että minkä takia se tutustumisyrityskin pitää tylyydellä torpata heti alkuunsa. Ja miksi ne varatut miehet kuitenkin olivat ystävällisiä, ja halukkaita tutustumaan?
27.06.2014 23:42
Saisko vielä lähdeviitteen tähän?
27.06.2014 23:34
Voi tietysti olla, etten ole keskustelunavauksessani onnistunut keksimään mitään mihin miestä huvittaisi vastata. Mietin vain, että onko se ihmisten turhauttaminen tuollaisille miehille sitten jotenkin nautinnollista, kun niin pienellä vaivalla voisi kääntää kelkkansa ja saada aikaan mukavan ja ystävällismielisen keskustelun. Minä en kehtaisi käyttäytyä tuolla tavoin toista ihmistä kohtaan, sillä koen sen äärimmäisen nöyryyttäväksi sen ihmisen kannalta, joka vain saa sitä vastausta siinä tyhmän näköisenä turhaan odotella.
27.06.2014 23:31
Ei toki juuri tässä aloituksessa noita asioita esille tuotu, mutta lukemattomissa muissa saman kirjoittajan viesteissä kylläkin, ja niihin oli tuossa tarkoituskin viitata. Sopii kuukkeloida, jos ei muuten usko taikka muista.
27.06.2014 23:16
Minä en ole tuollaisella julman ignooraavalla tavalla tyly kenellekään, paitsi ehkä jollekin erittäin häiritsevästi kimpussa roikkuvalle känniääliölle. En syty seksuaalisesti kääpiöistä tai kehitysvammaisista, mutta keskustelen heidän kanssaan siitä huolimatta heitä arvostavasti ja ihmismäisesti kohdellen.
Se, kumpi sukupuoli tylyilyn on aloittanut, voikin olla aika vaikea nakki selvitettäväksi.
Nuo ovat kyllä hyviä keinoja taistella tätä vallitsevaa tylyysbuumia vastaan, mutta mietin vain, että mahtaako mitään näkyvää tulosta minun elinaikanani ehtiä syntymään. :(
27.06.2014 23:13
Jotenkin epäilen, että olet mies, jolloin näyttäisit yrittävän todistaa, että miehet ovat noin yleensä ottaen paskiaisia, kun tieten tahtoen pyrkivät lyttäämään juuri niiden heikommassa asemassa olevien naisten itsetunnon kokonaan.
Naisista sen sijaan et taida paljoa tietääkään, jolloin väitteesi heitä koskien on arvoton, ja tietystikin moneen kertaan paikkansapitämättömäksi nähty.
27.06.2014 23:07
No eipä sinulle tunnu ihan se pelkkä naisen kiinnostus riittävän, vaan vaadit lisäksi naiselta rajatonta itsevarmuutta, joka turvin hän tulee sinut iskemään ja raahaa vielä väkisin kotiinsakin. Luultavasti suhteessakin kävisi niin, että jos havaitset pienimmänkin särön naisen itsetunnossa, niin vaihtoon menee oitis.
No, jatka sinä vain sitä aloitteiden odottelua niiltä hyväitsetuntoisilta hottismimmeiltä. Kyllä se sinunkin vuorosi vielä koittaa siinä vaiheessa, kun kaunottaret ovat lopen kyllästyneitä laatumiehiltä saamiinsa huomionosoituksiin ja kaipaavat hieman vaihtelua elämäänsä.
27.06.2014 21:58
Miehet taitaa voittaa tämän palstailuskaban aika suvereenisti. :)
27.06.2014 21:18
83 / 137