Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. No kyllähän minä olen ujo ja varautunut mielenkiintoisten miesten seurassa, mutta kaikkien muiden ihmisten kanssa kyllä koen tulevani hyvin toimeen. Piti ihan tarkistaa Wikipediasta nuo aspergerin syndrooman oireet, että osaisin vastata kunnolla, mutta en todellakaan tunnista noita itsestäni lainkaan.

En siis kykene tekemään kiinnostaville miehille sellaisia aloitteita jotka nämä suostuisivat ymmärtämään aloitteiksi, ja toisaalta en saa itse koskaan aloitteita kiinnostavilta miehiltä. Minuun on kyllä ollut elämäni aikana ihastunut useampikin mies josta myös itse olisin ollut kiinnostunut, mutta se ratkaiseva askel on vain aina jäänyt ottamatta. Ehkäpä selitys on se, että ne itsevarmemmat ja aloitekykyiset miehet eivät halua tällaista hieman introvertimpaa naisihmistä, ja sitten taas niistä ujommista miehistä joille ehkä kelpaisin, ei yksikään ole vielä siihen aloitteeseen kyennyt.
  2. No eipä sinulle tunnu ihan se pelkkä naisen kiinnostus riittävän, vaan vaadit lisäksi naiselta rajatonta itsevarmuutta, joka turvin hän tulee sinut iskemään ja raahaa vielä väkisin kotiinsakin. Luultavasti suhteessakin kävisi niin, että jos havaitset pienimmänkin särön naisen itsetunnossa, niin vaihtoon menee oitis.

No, jatka sinä vain sitä aloitteiden odottelua niiltä hyväitsetuntoisilta hottismimmeiltä. Kyllä se sinunkin vuorosi vielä koittaa siinä vaiheessa, kun kaunottaret ovat lopen kyllästyneitä laatumiehiltä saamiinsa huomionosoituksiin ja kaipaavat hieman vaihtelua elämäänsä.