Näin miehenä olisi mukava tietää paljonko tällä palstalla käy kauniimman sukupuolen edustajia. Mulla olisi pieni pyyntö...ei tarvitse kirjoitella tähän mitään, mutta sopisiko teille tämän threadin naisille heittää yläpeukku, jotta saisi kuvaa kuinka paljon teitä naisia tällä palstalla käy?
Myöhemmin voisi ehkä harkita jos perustaisi samanlaisen threadin miehille. Mielenkiintoista olisi nähdä millainen palstalla kävijöiden sukupuolijakauma :)
Palstan naiskävijämäärän kartoitus
28
203
Vastaukset
- Sinkkumiäs
Ja siis tietysti SAATTE kirjoitella tähän :D Olipa tyhmästi sanottu tuossa ylhäällä ja vähän hassu tämä lisäyskin. Tarkoitin, että ei halutessaan tarvitse vaivautua kirjoittelemaan, mutta olisi kiva jos sen peukun edes saisi :)
- Herma-Hanna/Hannes
Entäs me hermafrodiitit? Mihinkäs meidät lasketaan? Peukutanko vai en?
- Sinkkumiäs
Aika paha. Täytyy miettiä joku yhtenäinen käytäntö mikäli teitä hermafrodiittejä ilmaantuu lisää :) Voisiko ajatella, että jos tunnet itsesi enemmän naiseksi, voisit antaa peukun? Toisaalta eipä se niin tarkkaa ole, joten anna ihan omatuntosi mukaan.
- ryppis
Piristävä poikkeus, yleensä täällä on vain palstan naiskävijämäärän karkoitusta.
Palstalla on niin misogynistinen ilmapiiri - noin joka toinen avaus on tavalla tai toisella naisten haukkumista - että eiköhän ne naiset täällä ole laskettavissa parin käden sormin.
- ytmit hoitavat
täällä on 90% ätmejä ja naisten biologinen vietti alkaa voimaan pahoin, kun joutuu olee ätmin lähettyvillä. ne tatuoidut ytmit pitävät naiset poissa tältä palstalta, jyystäämällä jyystäen, ähkimällä ähkien, runttaamalla runttaen naisen pyhääkin pyhempää asiaa.
- Luuseriätmi
Olen ätmi itsekin, ja minäkin voin pahoin muutaman kirjoittelijan teksteistä. Tai aika monenkin. Kuten sinunkin kirjoituksestasi.
- Sinkkumiäs
Aloin miettimään, että ainakin teoriassa threadin lukukerroista ja aloitusviestin plussamäärästä voisi jokainen nähdä nopeasti mikä on sen hetkinen nais/mieskävijämäärien suhde. Täytyy vaan muistaa, että kävijämäärät sisältää kummatkin sukupuolet.
- Sinkkumiäs
Tai siis lukukertamäärä sisältää kummatkin sukupuolet...
No tässä ainakin yksi nainen kirjoittelee aikansa kuluksi täällä.
- Kympin Nainen
Jep, ilmoittaudun mukaan myös.
Nipo minussa pyytää huomauttaa, että yksi henkilö (vähintääkin aloittaja) saattaa avata ketjun useampaan kertaan, näin ollen lukijamäärästä ei kannattaa kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä vetää.
No niin, nyt olen nipottamiset taas hetkeksi nipottanut, mukavaa viikonloppua kaikille :)- Sinkkumiäs
Pointtisi on erittäin hyvä. Olen kuitenkin käsittänyt, että serveri (tai mikä lie) laskee kävijämäärän ip-osoitteiden perusteella, joten vaikka yksi kävijä ramppaisi jatkuvasti samassa threadissa, ei se muuta lukemaa. Mutta en ole varma tästä ja olisikin hyvä jos jollakin olisi parempaa tietoa asiasta..?
- Kympin Nainen
Sinkkumiäs kirjoitti:
Pointtisi on erittäin hyvä. Olen kuitenkin käsittänyt, että serveri (tai mikä lie) laskee kävijämäärän ip-osoitteiden perusteella, joten vaikka yksi kävijä ramppaisi jatkuvasti samassa threadissa, ei se muuta lukemaa. Mutta en ole varma tästä ja olisikin hyvä jos jollakin olisi parempaa tietoa asiasta..?
Ah, totta turiset, jos tosiaan noin lukijamäärän laskee - eipä tullut moinen mieleen - tyystin turhaa nipottamista siis puoleltani :D
Sinkkumiäs kirjoitti:
Se kävijämäärä tuskin on kovin tarkka kuitenkaan. Kuitenkin osa niistä ip-osoitteista on vaihtuvia jaettuja osoitteita joten ei sitä voi ihan aukottomasti pelkästään sillä laskea. Ehkä se määrä on "hieman suuntaa antava".
- Pirkko-setä
hullutiedemies kirjoitti:
Se kävijämäärä tuskin on kovin tarkka kuitenkaan. Kuitenkin osa niistä ip-osoitteista on vaihtuvia jaettuja osoitteita joten ei sitä voi ihan aukottomasti pelkästään sillä laskea. Ehkä se määrä on "hieman suuntaa antava".
Lisäksi täällä on meitä tyttösetiä, jotka sekoitamme tilastoja.
- Sinkkumiäs
Ookoo. No se on hyvä tietää.
- Sinkkumiäs
Pirkko-setä kirjoitti:
Lisäksi täällä on meitä tyttösetiä, jotka sekoitamme tilastoja.
Niin se varmasti on. Jos täällä olisi vielä se miinuspeukku käytössä, en olisi koko threadia viitsinyt perustaa, sillä jotenkin voisin olettaa, että naisten lukumäärä olisi mennyt miinukselle :D
Joillakin foorumeilla pystyy keskustelijakin laittamaan pystyyn monivalintaäänestyksen, jonka tulos näkyy havainnollisesti heti threadin alussa. Tämä foorumi ei sellaista valitettavasti mahdollista. Toisaalta voi vaan arvata millaisiin kyselyihin sitä täällä käytettäisiin... - Kіs-kіsu
Sinkkumiäs kirjoitti:
Mä ainakin käytän milloin Toria, milloin muita jäljenpeittäjiä, joskus en. Kyllä varmasti saan plussailtua niin paljon kuin haluaisin, jos haluaisin. Mut harvoin siihen nappulaan kosken, kun siitä tulee facebookimainen olo - vaikken siellä olekaan.
- fdhfdhdhdhh
Kіs-kіsu kirjoitti:
Mä ainakin käytän milloin Toria, milloin muita jäljenpeittäjiä, joskus en. Kyllä varmasti saan plussailtua niin paljon kuin haluaisin, jos haluaisin. Mut harvoin siihen nappulaan kosken, kun siitä tulee facebookimainen olo - vaikken siellä olekaan.
Pääseekö tänne kirjoittelemaan Torin kautta?
- Luuseriätmi
Plus kaikki NATatut osoitteet eli aika monet firmat näkyvät ulospäin samalla IP:llä. Suoli24:ssä sen huomaa esim. siitä, että peukkuja ei pääse antamaan, vaikka tietää ettei ole peukuttanut jotain itse. Ja toisinaan tulee banniakin.
- Kіs-kіsu
fdhfdhdhdhh kirjoitti:
Pääseekö tänne kirjoittelemaan Torin kautta?
Kokeile.
- neiti ruiskukka
Painoin tuosta peukusta kerran. Se näytti silloin 9 ja nyt se näyttää 14.. :)
Miehet taitaa voittaa tämän palstailuskaban aika suvereenisti. :)
- Karmea totuus
Ei täällä käy yhtään naista.
- mbgitw
Nainen mutta epänaisellinen. Ei kukaan naisellinen nainen pysty katsomaan näitä juttuja, alkaa yököttämään.
- Timpan tytär
Grrrrrrr ;)
- kummitus
Naikkonen täällä, peukutus ei nyt kännykkä onnistu. :)
- Chaos Warrior
En ole nainen, mutta peukutan silti saadakseni aikaan kaaosta ja anarkiaa. Toisella kädellä peukutan pyllyreikääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950