Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kas, yllätin itsekin itseni lähtemällä viettämään perjantai-iltaa baariin, mutta onneksi tämä on semmoinen baari, jossa voi samalla tehdä opiskelujuttuja, jolloin ajanhukka ei ole niin totaalista kuin tavallisessa baarissa. Nythän se sitten viimein nähdään, että uskaltavatko nämä palstaätmit minua lähestyä edes baariympäristössä tuhannen tuiskeessa.
16.05.2014 21:02
Ai, sinullako on tapana juosta jokaisen kadulla näkemäsi hyvän näköisen miehen syliin?
16.05.2014 14:58
No en minä mitenkään mahdottomana pitäisi että oiskin NAL tossa kuvassa. Luulenpa että erityisesti komeilla mutta ujoilla miehillä voi olla kaikkein vaikeinta, koska eiväthän naisetkaan uskalla heille tehdä aloitteita, sillä olettavat heidät varatuiksi tai muuten vain saavuttamattomiksi.
Mutta sama juttu se on kyllä naisillakin, että eipä niitä aloitteita tule koskaan ainakaan niiltä ulkoisesti suunnilleen samalla tasolla olevilta miehiltä. Itse on alettava miehiä lähestymään jos mielii saada haaviinsa jotain muuta kuin kehitysvammaisia, kylähulluja ja pultsareita.
16.05.2014 14:55
Voipa olla, että ainakin epäili minun ihailevan lihaksiaan. Kyseessä oli nimittäin semmoinen 50+ äijänrähjä, joka oli ikäisekseen aivan rapakunnossa. Alkoholismitaustasta en yllättyisi sen näköisen miehen tapauksessa lainkaan.
Myös panorinkejä saattoi äijällä hyvinkin pyöriä siellä oman pääkoppansa sisällä.
15.05.2014 23:46
Mää mulkoilin sitä miestä murhaavasti, mutta ei se edes huomannut.
15.05.2014 23:17
Juup, erityisesti:
”Bodarit jotka huutavat ja heittävät painoja lattiaan”
Pienemmät painot hyvänen aika, jos noin koville ottaa. Voisi vähän ajatella sitä turvallisuuttakin, kun jotkut eivät viitsi laiskuuttaan pistää edes tangon päihin niitä kiinnikkeitä, jolloin painot voivat pudota vaikka jonkun toisen varpaille.
”Teinitytöt jotka istuvat laitteissa 20min ja tekevät ehkä 5min välillä kympin sarjoja pienimmällä painolla. Loppuajan juttelevat keskenään”
Tää on raivostuttavaa, että ihmiset vain istuu niissä laitteissa eikä oikeasti tee niissä mitään, vaan huilaavat tai pälättävät jonkun toisen kanssa. Olen ottanut tavaksi mennä tällaisissa tapauksissa ihan piruuttani kysymään tyypiltä, että saanko tehdä sarjan siinä välissä, kun itse ei kerta näytä laitetta käyttävän. Että tuosta sitten minut tunnistaa, jos sattuisi että joku palstalainen samalla salilla hengaisi. :D
15.05.2014 23:05
Pakko nyt kyllä sanoa, että tuli hieman negatiivisia ajatuksia salilla erästä miehentampiota kohtaan, joka muitta mutkitta pölli laitteen johon olin juuri aikeissa mennä, kun olin säätämässä vastuksia itselleni sopivaksi. Miten ihminen voi olla niin sumussa ettei muka huomaa, että joku toinen on juuri laitteeseen menossa? Prkl.
15.05.2014 22:42
Minulla aika sama juttu, että liika itsevarmuus pilaa homman. Pieni epävarmuus kielii aidosta ihastumisesta, ja se on aina suuri plussa, vaikka mies ei lähtökohtaisesti olisikaan sellainen johon itse välittömästi ihastuisi.
15.05.2014 22:34
Oi, miten hyvä vinkki, ja vieläpä helppo hyödyntää arkielämässä: Sen kun vain kaupan kassajonossa alkaa selittämään tuntemattomalle miehelle, että aikoo tänä iltana laittaa ruuaksi makaronilaatikkoa ja moussekakkua. Tai jos on vähän ujompi naisihminen kyseessä, niin vain latoo siihen liukuhihnalle erittäin suurieleisesti ensin makaroonit, sitten jauhelihan, maidon ja kananmunat, samalla vilkuillen miestä semmoinen viettelevä ”arvaakkos, mitä mää näistä meinaan tehdä?” –ilme naamallaan. :)
15.05.2014 22:29
Tai oikeastaan tuo ”en kovin mielelläni ottaisi” tuossa oli tuossa turhan lievä ilmaisu. On selvää, etten huolisi vakipanoja harrastanutta miestä, vaan olisin mieluummin yksin, ja myös katkaisisin alkaneen suhteen, mikäli miehestä tuollaista tulisi ilmi.
15.05.2014 22:14
No jaa. Voi olla, että on vanhanaikaista ajatella seksin kuuluvan vain seurustelusuhteeseen, mutta näin minä nyt kumminkin ajattelen, enkä kovin mielelläni ottaisi miestä joka on vakipanoilua edes joskus menneisyydessään harrastanut.
En tässä nyt sinänsä ole paheksumassa tuollaista järjestelyä, mikäli se molemmille osapuolille sopii, ja toki rehellisyys on parasta kaikissa asioissa. Oishan se varmasti kätevää, että voisi saada seksuaaliset tarpeensa tyydytetyksi, ja siitä huolimatta viettää ilosta sinkkuelämää etsien sitä kumppania jonka kanssa haluaisi perheen perustaa. Varsinaista rusinat pullasta –elämää.
15.05.2014 22:09
Joo, vaanisin karkkihyllyn takana ja hyökkäisin pahaa aavistamattoman miehen kimppuun. Mies pelästyisi kuollakseen ja yrittäisi paeta, mutta minä vain roikkuisin kiinni raahautuen hänen perässään. Onneksi kauhistuneet kanssa-asiakkaat saisivat kutsuttua ensihätään kaupan vartijat paikalle, ja pian saapuisivat toki poliisitkin. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :)
14.05.2014 23:13
Mistäs sitä tietää vaik oltais naapureita?
14.05.2014 22:55
Kissat ei oikeen osaa halata, mutta onhan ne muuten ihan mukavia kavereita.
14.05.2014 22:53
Enpä asu pk seudulla, vaan alueella, jonka miespuoliset eivät ilmeisestikään halauksia kaipaa.
14.05.2014 22:52
En edes muista milloin minua olisi viimeksi halattu, on siitä ainakin jo monta vuotta. :(
14.05.2014 22:35
Siitähän täällä eniten jauhetaan mikä ihmisiä kiinnostaa. Sopii keksiä itse mielenkiintoisempaa keskusteltavaa, jos ei nykyinen meno kelpaa.
14.05.2014 20:17
Sääliksi toki käy sitä naisparkaa, joka tuohon juoneen menee tietämättä olevansa sinulle vain avain seksielämän aloittamiseen, mutta ei voi mitään, tyhmyydestä sakotetaan.
14.05.2014 20:00
No en sinänsä pidä ajatusta täysin pällinä, mutta asian markkinointitavassa voisi olla hiukan parantamisen varaa. Tuollainen asian suoraviivainen esilletuominen antaa kuvan aika kylmästä ihmisestä joka haluaa neitsytnaisen vain harjoittelukappaleeksi, jonka voi heittää pois sitten kun taidot ovat riittävästi kehittyneet oikeaa seurustelua ajatellen.
Tavoitteeseen pääseminen (eli neitsytnaisen saaminen ekaksi seksikumppanikseen) voisi onnistua paremmin, jos ilmoituksessasi valehtelisit hakevasi oikeaa parisuhdetta ja samalla toisit sivumainintana esiin oman kokemattomuutesi. Väittävät, että miehen kokemattomuus on kokeneille naisille turn-off, jotn nämä eivät ehkä innostuisi ilmostasi, mutta kokematonta naista tuo tuskin haittaisi.
14.05.2014 19:54
"en saa naista vaikka olen kunnollinen mies"
Juuri meinasin mainita tämän erääksi hassuimmista hokemista, mutta sää kerkesit ekana. :D
13.05.2014 21:51
94 / 137