Millaisella aloitteella sinut hurmataan?

siira

Nyt miehet ja naiset avautumaan aloitteista. Millainen aloite sinut lämmittää? Mulle tepsii itsevarmuus ja aidosti huomioonottava keskustelu.

24

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

Minulle tuo itsevarmuus taas ei ole se juttu, mutta huomioonottava keskustelu kyllä. Aidosti kiinnostuksensa näyttävä ja samanlailla asoista ajatteleva helppo ihminen.

• akvaariokissa

Miulle paras on se kun huomaan, että se kehen olen ihastunut on ihastunut muhun, voi olla ujo ym. ei haittaa, monet muuten ei ujot ihmiset, jännittävät yli kaiken näissä tilanteissa. Näinhän se on käynyt minulle, että paras oli ujoin ja jouduin itse tekemään ratkaisevan liikkeen. Olen nainen ja puhun miehistä.

• Minttuuh

Ihanimmat aloitteet ovat tulleet etnojörnijöiltä, kun olen mennyt iltasella Kaisaniemen puistoon tyrkylle. Taikasanat ovat "Ana pana suomilainen!" Se on tosi romanttista, kun Abdul runttaa puuta vasten ja sen kaverit pitävät vahtia.

• oikeean osuit

Vaikea tuollaista vastaan on tosiaan Suomi-aisurin kilpailla.

• ElviiraN

Itsevarmuudesta en kans niin tiiä, mutta sellanen positiivinen/hyväksyvän humoristinen lähestymistapa toimii :) joku arjen tilanne vaikka lasten harrastushommien ohessa (kentän reunalla tms.) tai vaikka baarissa lähestyminen. Tervehtiminen, hymy, ihan perusjuttelu, ei tarvitse tehdä vaikutusta heti millään kehumisilla ja drinkeillä yms. Kyllä sen huomaa, jos toista kiinnostaa! Silmät auki ja kohti kesää...

• 12+8

Sellainen aloite on paras mistä tulee selkeästi esiin että se on aloite eli keskustelun jälkeen se aloitteentekijä pyytää jotain yhteystietoa sulta.

Naiset suurilla egoillansa ja herkillä itsetunnoillansa yrittävät aina vähän olla tekevinään aloitetta mutta pitävät aina takaportin että "eihän se mikään aloite ollut kunhan olin ystävällinen"-tyyliin eli hymyilevät ja katsovat tai kysyvät kelloa tjsp :D

• Simpanssin uloste

Mies kuin mies saattaa olla tosi ujo ihastuksensa edessä, vaikka olisi muuten kuinka itsevarma tahansa. Yleensäkin se, että saa edes tehtyä ihastukselleen aloitteen vaatii jo paljon rohkeutta.

V*tuttaa niin suunnattomasti tuo itsevarmuuden jatkuva korostaminen... ja sekään sulle tuskin riittää, jos mies ei ole sellainen jolta odotat aloitetta. Sitten, jos saat aloitteen toivotunlaiselta mieheltä ja, vaikka olisikin vähän ujon puoleisempi niin varmaan sekin paljon miellyttävämpi kuin se epätoivottu, mutta itsevarma aloite.
      Eikö se ujous viestitä juuri siitä, että henkilö on aidosti kiinnostunut juuri sinusta.

Sitten, kun taas ajatellaan näitä ulkonäkö ihanteita, niin ihme kyllä henkilö johon saatat ihastua, ei välttämättä juurikaan vastaa alkuperäistä miesihannettasi juuri ollenkaan. Eli v*tut niistä ulkonäkö ihanteista ja hurmaavista aloite tavoista!
      Sitä joko kiinnostuu jostain henkilöstä sellaisenaan, kuin hän on tai sitten ei.

• Simpanssin uloste

Niin ja mitä itse olen kahdelta naiselta saanut aloitteen, toinen oli itsevarmempi tapaus eikä niin kiinnostavannäköinen ja sitten toinen herttasen oloinen vähän ujompi tyttö.

En missään vaiheessa kiinnostunut tästä itsevarmemmasta tapauksesta. Sitten tämä ujompi tyttö sai minut ihan tärisemään siinä tilanteessa, kun se vaikutti niin aidolta ja söpöltä siinä tilanteessa. Se tyttö pääsi jatkoon. :)

• siira

Totta varmasti, että ensivaikutelma ei aina anna parasta mahdollista kuvaa ihmisestä. Mutta kun sitä keskustelee, niin kyllähän sitä ajan kanssa paljastuu se millainen ihminen on oikeasti. Yritän pitää itseni kyllä avoimena kaikenlaisille aloitteille, paitsi sopimattomia ehdotuksia tekeville.

• käviskö tämä
        siira kirjoitti:

Totta varmasti, että ensivaikutelma ei aina anna parasta mahdollista kuvaa ihmisestä. Mutta kun sitä keskustelee, niin kyllähän sitä ajan kanssa paljastuu se millainen ihminen on oikeasti. Yritän pitää itseni kyllä avoimena kaikenlaisille aloitteille, paitsi sopimattomia ehdotuksia tekeville.

Kelpaako aloitteeksi miehen esittämä kysymys tähän tyyliin: "Hei, tehdäänkö taikatemppu? Ensin panen sua ja sitten sä katoat."

• siira
        käviskö tämä kirjoitti:

Kelpaako aloitteeksi miehen esittämä kysymys tähän tyyliin: "Hei, tehdäänkö taikatemppu? Ensin panen sua ja sitten sä katoat."

Ei sytytä minua, mutta voi tehota ihan hyvin johonkin toiseen

• piiloalfa
        käviskö tämä kirjoitti:

Ihan loistava, taidan trollata kesällä jotain minishortsiteiniä.

• affääri
        piiloalfa kirjoitti:

Ihan loistava, taidan trollata kesällä jotain minishortsiteiniä.

Tuo on Petri Nygårfin heitto joten vanha juttu teinille toden näköisesti.

• Vaikea mies

Ujous on jännä juttu.. Vaikka sitä on paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Tai tilanteessa jossa koitan tehdä tuttavuutta naisen kanssa ilman kummempaa ihastumista. Mikään ei jännitä.
      Sitten kun ihastuu, niin kaikki pyörähtää ihan sekaisin. Jännittää ihan älyttömästi. Tuntuu että olisi tekemisissä naisen kanssa ensimmäisen kerran. Ensimmäinen halaus,suudelma ne todellakin tuntuu kuin ensimmäisiltä.. Itsevarmuus ja kokemus niistä ei ole ihastuksen kanssa mitään jäljellä.. Sydän hakkaa, kädet tärisee.

Aito positiivisuus, kohteliaisuus, huomioon ottaminen ja Lämpö. Niillä saa minut kiinostumaan muustakin kun ulkoisesta olemuksesta.

• GetRealistic

Oot vaikea mies tainnu jäähä koukkuun siihen ihastumiseen tunteeseen..onkohan susta muuhun ollenkaan, kun se tunne menee ohi. Ihan pakko oli kommentoida.

• Vaikea mies
        GetRealistic kirjoitti:

Oot vaikea mies tainnu jäähä koukkuun siihen ihastumiseen tunteeseen..onkohan susta muuhun ollenkaan, kun se tunne menee ohi. Ihan pakko oli kommentoida.

Oliskin noin.. viimeisen viidentoista vuoden aikana tasan kaksi kertaa olen ihastunut. Toisen ihastuksen kanssa elin 13 vuotta kunnes "kasvettiin erilleen" Toiseen ihastuin kuukausi sitten. Siitä ei ole jäljellä tällä hetkellä kun särkynyt sydän. Ihastuminen ja rakkaus on ehkä ne hienoimmat asiat mitä ihminen voi tuntea. Mutta turhan kevyesti niihin ei voi heittäytyä. Ei ole mukavaa tulla rikotuksi eikä ole mukava rikkoa ketään.

• atm1

Se että ilmaisis olevansa kiinnostunut musta ihan suoralla suomen kielellä, ettei jäisi arvailun varaa. Siitä ois sitten ihan hyvä jatkaa, tai olla jatkamatta.

• ätmi-sinkku

En osaa sanoa koska ei kukaan tee alotteita ikinä minulle.

• neitonen22

Minuun taas ei itsevarmuus aloitteenteossa oikein tehoa. Siitä tulee sellainen fiilis, että olen toiselle vain yksi kokeilu muiden joukossa. Sellaisesta pienestä jännittämisestä ja hermoilusta saa enemmän sellaisen kuvan kuin olisin jotain, jota mies haluaa niin että ihan jännittää onnistuuko.

Jos on tuttu entuudestaan, niin on mukavaa, jos mies esimerkiksi kertoo että haluaisi viettää enemmän aikaa kanssani, koska olen niin mukava tai kiinnostava tai jotain (ei siis ulkonäön kehumista tähän!).

Jos on tuntematon mies, niin aloitteenteko on tietysti heti vähän vaikeampaa... ehkä jokin sellainen keino, että tulee mukamas juttelemaan jostain aivan muusta, mutta sitten jossain välissä ehdottaa toista tapaamista / yhteystietojen vaihtamista jne.

tl;dr: sellainen aloitteenteko, jossa mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut minusta aidosti. Ulkonäön kehumisesta en pidä aloitteentekovaiheessa.

• Minulla aika sama juttu, että liika itsevarmuus pilaa homman. Pieni epävarmuus kielii aidosta ihastumisesta, ja se on aina suuri plussa, vaikka mies ei lähtökohtaisesti olisikaan sellainen johon itse välittömästi ihastuisi.

• Sillä ei ole väliä miten aloitteen tekee, kunhan vaan sen tekee ja vielä niin että minäkin sen huomaan.

• DarkFear.

Minut ainakin hurmataan tekemällä jotain hyvää ruokaa, kuten makaronilaatikkoa ja jälkiruoaksi moussekakkua.

• Oi, miten hyvä vinkki, ja vieläpä helppo hyödyntää arkielämässä: Sen kun vain kaupan kassajonossa alkaa selittämään tuntemattomalle miehelle, että aikoo tänä iltana laittaa ruuaksi makaronilaatikkoa ja moussekakkua. Tai jos on vähän ujompi naisihminen kyseessä, niin vain latoo siihen liukuhihnalle erittäin suurieleisesti ensin makaroonit, sitten jauhelihan, maidon ja kananmunat, samalla vilkuillen miestä semmoinen viettelevä ”arvaakkos, mitä mää näistä meinaan tehdä?” –ilme naamallaan. :)

• ujomacho

Ujous ja itsevarmuus on aika jännä juttu:
      7 vuotta suhteen jatkuttua tyttöystävä tokaisi, että "sinä et ainakaan ole ujo" ja muutenkin useaan kertaan ylisti itsevarmuuttani vuosien varrella. Kuitenkin hänenkin kanssaan ensimmäisenä iltana olin kuin kala kuivalla maalla ja ensimmäisten viikkojen aikana en edes halunnut jutella puhelimessa niitä näitä.

Itse pidän itseäni sairaalloisen ujona ja olisi luullut sen näkyneen hänellekin, mutta ei se näköjään välttämättä näy, jos vaan väkisin suutaan aukoo. Hupaisaa vaan, että hän piti ujoutta seksikkäänä, mutta minussa taas ihastui itsevarmuuteeni.

Sen kyllä tiedostan, etten alkuvaiheen jälkeen ole lainkaan ujo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      39
      2955
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      63
      2334
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2294
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1988
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      17
      1352
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1346
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1343
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1224
    9. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      22