Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+ny+tekee+mieli+sanoa,+et+mitä+minä+sanoin.+
Pelkästään+täällä+palstalla+purnaaminen+ja+toisten+kirjoittajien+syytteleminen+ei+auta+yhtikäs+mitään.++Että+kantsii+käyttää+sitä+palautelomaketta+tai+lähettää+spostia.
11.07.2019 15:41
"Oletteko+samaa+mieltä+vai+onko+teillä+kaikki+tarvittavat+tiedot,+jotta+voitte+parantua+ja+palata+normaalin+elämän+pariin+ja+jättää+menneisyys+historiaan?"
No+paljolta+varmaan+riippuu+siittä+millaisia+ongelmia+ihmisellä+on.+Millaista+apua+itsekukin+tarvitsee.+
Ei+narsistin+uhrit+ole+mikään+homogeeninen+joukko,+vaan+joukko+erilaisia+ihmisiä,+jotka+ovat+eläneet+narsistin+vaikutuspiirissä+ja+moni+varmaan+on+pyrkinyt+elämään+niin+normaalia+elämää+kuin+on+ollut+mahdollista.+
Käyneet+töissä,+hoitaneet+kotinsa+ja+lapsensa
Huonoin+tilanne+toki+varmaan+on+heillä,+jotka+ovat+eläneet+pelkästään+sen+narsistin+varassa,+eikä+ole+työtä+ja+toimeentuloa+ja+on+vieraannuttu+kaikista+muista+ihmissuhteista.
10.07.2019 13:29
Jaa,+en+varsinaisesti+tiedä+soittamisesta+mitään,+en+osaa+soittaa+mitään+instrumenttia.
09.07.2019 22:34
Näköjään+tasapuolisuuden+vuoksi+on+poistettu+minunkin+kommenttejani.
No+tää+on+tämmöstä,+joutuu+tyytymään+mitä+ylhäältä+annetaan.
09.07.2019 22:28
Kyllä+minulla+näkyy,+heti+aloituksen+jälkeen+
47+Vastausta
Ketjusta+on+poistettu+36+sääntöjenvastaista+viestiä.
09.07.2019 22:07
No+joissain+viesteissä+on+väitetty+minun+poistelevan+viestejä,+joissain+jopa+väitetty+minun+olevan+moderaattori.
09.07.2019 22:06
"Poista+nyt+tämäkin.+"
Jos+minua+tarkoitat,+niin+miksi+poistasin,+kun+en+ole+poistanut+edellisiä+viestejäsikään.+
Ehdin+myös+vilkaista+yhden+poistetuista,+joissa+mainitsit+että+myös+poistettujen+viestien+lukumäärä+olisi+poistettu.+
Mikä+ei+pidä+paikkaansa.+Näkyy+tuolla+ylhäällä+aloituksen+jälkeen+
Mutta+joo,+nyt+olet+oikealla+asialla,+kuten+olen+jo+monesti+kommentoinut+ettei+tällä+palstalla+räyhääminn+vie+asiaasi+yhtään+eteenpäin
Parempi+ottaa+yhteyttä+ns.+ylemmälle+taholle+josko+asiat+selviäisi,+miksi+viestejäsi+poistetaan
09.07.2019 21:29
Näinhän+se+pitää+ollakin,+mutta+mulla+ny+vaan+omat+säännöt+itselleni,+kun+ns.+ylivastuullisuus+kuulu+"vikaluettelooni",+että+pyrin+kontroilloimaan+itseäni,+ettei+tuu+ihan+heti+kaikkea+sanottua,+mikä+mieleen+juolahtaa.
09.07.2019 21:23
"Että+sitä+myöden+ihmettelen+mitä+mieltä+tuossa+ajatuksessasi+on,+että+kaikki+pitäisi+voida+face+to+face+kertoa."
No+tarkoitan+tuolla,+että+pyrin+siihen,+etten+sano+mitään+sellaista+täälläkään,+mitä+en+uskaltaisi+sanoa+kasvotustenkin.+
Esim.+jos+sattuis+että+joku+vetäis+mut+tilille+todellisessa+elämässä+näistä+kirjoituksistani+täällä
09.07.2019 20:44
"Minusta+ei+mitenkään+osoitus+mistään+korkeasta+moraalista+jos+toimii+noin.+"
No+itsekullakin+on+periaatteensa+itsensä+ja+oman+toimintansa+suhteen+esim.+tämmösillä+palstoilla.++
Muutenkin+on+helpompi+olla+ja+elää+sellaisena+kuin+on+virheineen+päivineen.+En+ymmärrä+miksi+pitäisi+esittää+täälläkään+olevansa+jotain+muuta+kuin+on.+
Mitä+tulee+korkeaan+moraaliin,+niin+onhan+noita+joitakuita+ihmisiä+joilla+sellainen+tuntuu+olevan.+Hyviäkin+ihmisiä+on+olemassa.+
Minunlaiseni+sitten+helposti+tuntevat+syyllisyyttä+tehdyistä+virheistä.+Sekin+on+sellainen+juttu+joka+useinkin+on+perua+ihan+lapsuudesta.
Tavoittena+ny+kuitenkin+on+normaali+ihmisen+osa,+jossa+kelvataan+puutteellisenakin.
09.07.2019 20:12
No+itselleni+on+tärkeää+olla+oma+itseni,+säilyttää+itsekunnoitukseni+tämmösissäkin+olosuhteissa.+Se,+että+jotkut+kuvittelevat+minun+olevan+jotain+muuta+kuin+olen,+on+sitten+heidän+asiansa.
09.07.2019 18:48
"+niin+oletteko+tulleet+ajatelleeksi+että+yksi+anonyymien+keskustelupalstojen+ikäviä+lainalaisuuksia+on,+"
Kyllä+joo,+tuttua+juttua+on+ollut+jo+vuosien+ajan,+minun+on+väitetty+olevan+milloin+mitäkin+ja+on+yritetty+jopa+esiintyä+minuna
Että+kyllähän+sitä+välillä+miettii+noita+mainitsemiasi+asioita,+mutta+toisaalta+ajattelen+niin,+että+haluan+olla+ns.+oikea+ihminen,+sellainen+joka+on+oikeasti+olemassa+todellisessakin+elämässä,+en+mikään+keksitty+palstahahmo.+
Periaatteenani+pidän,+etten+kirjoittele+tänne+mitään+sellaista,+jota+en+uskaltaisi+myös++kasvotusten+sanoa.+
No+itse+kukin+päättää+nää+asiat+omalla+kohdallaan,+jotenkaan+en+itse+halua+antaa+kuitenkaan+periksi+oikeutta+olla+oma+itsensä.
09.07.2019 18:12
Niin+viesti+on+ilmeisen+tärkeä+ko.+kirjoittajalle+ja+jostain+syystä+tosiaan+joku+halusi+että+minäkin+sen+näkisin/lukisin.+
Ehdin+tosiaan+nähdä+sen+tässä+ketjussa++,+mutta++vastausta+kirjoittaessani+se+olikin+sitten+poistettu+ja+ilm.+muualtakin+jos+oikein+olen+ymmärtänyt.+
Yhtäkään+viestiä+en+ole+poistanut+aikoihin,+yleensäkään+en+poistele+muita+viestejä+kuin+niitä+mainos+tyyppisiä+massapostituksia,+joissa+on+linkki+kyseenalaisille+sivustoille.++
Miksi+ilmiannan+niitä,+siksi+koska+ajattelen,+et+olisi+hyvä,+että+hän+joka+niitä+spämmää+joutuisi+kiinni,+kun+joku+voi+tyhmyykisään/uteliaisuuttaan+niitä+klikata+ja+saada+viruksia/haittaohjelmia+koneelleen.+
Mutta+joo,+minä+tosiaan+vastasin+siihen+viestiin++ihan+normaalisti,+koska+viestin+sisältö+oli+sen+laatuinen,+että+teki+mieli+kehoittaa+hakemaan+apua.+
Ettei+ny+ole+kyse+sen+kummemmasta+kuin+että+ottaa+kantaa/vastaa+jonkun+kirjoitukseen+ja+laittaa+linkin+josta+voi+saada+apua+tilanteensa+selvittelyyn.+
Muutenkin+nyt+kun+nämä+viestien+poistot+ovat+nyt+kovasti+tapeetilla+ja+niistä+halutaan+keskustella.++Niin+mun+mielestä+oikeampi+kanava+olisi+suomi24+blogi+kanava+tai+se+palaute+lomake.+Sitä+kautta+voi+yrittää+saada+korjausta+asiaan+ja+vastauksen+aloituksen+otsikkoon+"miksi+vastauksia+poistetaan"
09.07.2019 15:24
"Narsistien+pakkohoito+tulee+myös+paljon+halvemmaksi+kuin+narsistin+uhrien+psykiatrinen+hoito.+"
Tuosta+mitä+mikin+maksaa+sen+verran,+että+vankilapäivän+hinta+on+noin+parisataa+ja+pakkohoitopäivän++hinta+on++noin+viitisen+sataa.+
Uskoisin,+että+narsistien+uhreja+hoidetaan+enemmänkin+avohoidossa,+eivätkä+kaikki+tarvitse+psykiatrista+hoitoa
07.07.2019 20:14
Muuten+ookoo+ajatus,+mutta+jotenkin+karsastan+tuota+että+luulet+jonkun+kadehtivan+sinua.
07.07.2019 19:02
Kantsii+antaa+palautetta+sinne+ylläpitoon.+
Niin+minä+tein+silloin+"kuumimpaan"aikaan
07.07.2019 18:54
En+ole+poistanut+yhtäkään+viestiä.+
Joku+muu+tekee+sen.+Toki+hieman+itsekin+ihmettelen,+miten+äkkiä+tuo+systeemi+toimii
07.07.2019 18:36
En+ole,+näin+sateisena+päivänä+ja+joskus+muulloinkin+tulee+osallistuttua+tämmösiin+turhanpäiväisiinkin+juttuihin
07.07.2019 18:29
Kyllähän+ne+aikoinaan+poistamani+viestit+oli+ihan+minulle+tarkoitettu.
En+ny+muista+ihan+sanatarkasti,+mutta+ihan+suoraan++niissä+viitattiin+yhteenlaskutoimituksena+kirjoittavaan+immeiseenn+ja+pyydettiin+kaikkien+niiden+kommentoivan+jotka+toivovat+yhteenlaskutoimituksen+poistuvan+palstalta.+
Sitte+tosiaan+yritettiin+esiintyä+minunakin/kirjoittaa+minuna+ja+luotiin+jopa+joku+palstatutkijankin+hahmo.+Joka+tottakai+sitten+samantien+loihe+lausumaan+tutkimustuloksensa+,+että+yhteenlaskutoimitus+on+palstakiusaaja.+
Mutta+no,+olen+ainut+rekattu+nimmari+ja+sen+vuoksi+helppo+maalitaulu
07.07.2019 18:03
Niin,+ollaan+pikkusen+eri+asioissa,+siinä+kun+sinä+puhut+kehittymisestä,+haluat+kehittyä.+
Kun+minä+taas+minä+puhun+toipumisesta,+vaikka+aina+ei+ole+mahdollista+edes+palata+mihinkään+edeltävään+olotilaan+jos+puhutaan+noista+aloittajan+manitsemista+asioista.+
Enemmänkin+se+on+jotain+sellaista,+että+koen+olevani+selvityjä+kaikesta+huolimatta,+eikä+menneisyys+määritä+minua,+nykyistä+elämääni++ja+muita+ihmissuhteitani.+
Kehittymisen+sijaan+valitsen+hidastamisen,+tilaa+spontaanisuudelle+ja+leikille.+Vanhanahan+tullaan+lapseksi+jälleen
07.07.2019 17:50
12 / 223