Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Tuo mitä haluan että minun annetaan uskoa ei ole mitään pakoa todellisuudesta vaan se on minun todellisuuteni johon haluan uskoa ja josta pidän viimeiseen asti kiinni."
Kuullostaa tosi surulliselta ajatukselta näin sivusta ajateltuna, jotensakin ajattelen että todellinen elämä iloineen ja suruineen on kuitenkin parempaa kuin elää mielikuvitusmaailmassa...
Mutta kerros, onko tuo mielestäsi narsistin oma valinta...ja entäs sitten jos sinne mielikuvitusmaailmaan ei saa ketään kaveriksi niin mistä narsisti saa sen olemassaolonsa tunnun...
Vai käykö sitten niin että joutuu katsoman omaan peiliinsä ja kuihtuu/kuolee pois niinkuin tarinan Narkissoksellekin kävi...
Olen kyllä jostain lukenut että narsistit saattavat lähteä myös pois ns. oman käden kautta noissa tapauksissa jos jäävät totaalisen yksin...
Mutta onko syy, yksinäisyys vaiko nph
22.04.2014 22:13
"Mun yhdellä naistutulla oli niitä ottajia jonoksi asti, näin kerrottiin..."
Niin no, on ottajia ja on "ottajia"...
Tässä ny tarkoitin tuolla ettei mulla ole ollut ottajia jonoksi asti, ettei ole ollut sellaisia ottajia jotka olisivat halunneet muuta kuin seksiä...
Mutta jos luet esim. naisten kokemuksia nettitreffeillä olostaan niin kyllä niitä seksin vonkaajia toki piisaa ja aikoinaan kun sinkkunaisena ja miksei nytkin jos tyttöporukalla matkassa ollaan niin varsinkin ravintolassa sillä viimeisellä ns. epätoivoisten tunnilla "niitä ottajia" piisaa...
Että kyllä jos nainen vaan sitä haluaa niin siihen kyllä ottajia piisaa niin nuoria kuin vanhoja ja vieläpä hyvin paljon varattuja...
Mutta niitä todellisia ottajia sitte on vähemmän, joilla tarkoitan, että olis kumppaniksi muutenkin kuin vain sänkyyn...
Toki tuossakin sitten on niillä kuuluisilla kemioilla sun muullakin osuutta, ettei vaan tunnu siltä vaikka miehessä päällisin puolin ei mitään "vikaa" olisikaan ja ihan itsellekkin on käynyt joskus niinkin, ettei joku halunnut tavata minua sen enempää ekojen kahvittelutreffien jälkeen, vaikka itse ehkä olisi halunnut paremmin tutustuakkin...
22.04.2014 21:59
"Meidän tarvitsee vain antaa uskoa olevamme haluttuja ja kunnioitettuja sekä ylempiarvoisia."
Niin tarkoitatko tuolla meidän, että narsistit ovat niinkuin yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta, että jos sohaisee yhden narsistin illuusioon niin samalla sohaisee sellaisenkin narsistin illuusioon jota ei edes tunne, eikä tarkoita...
Että herne vedetään nenään, vaikka ei ko narsisti edes olisi puheen kohteenakaan, että otatte esim. kaiken täällä itseenne...
Tulipa tässä mieleen tämä kohta...
"Vankeuteen joutuneen eläimen lailla narsisti on aina tähystyspaikallaan: oliko tämä kommentti tarkoitettu halveksimaan häntä? Oliko tämä äännähdys tietoinen hyökkäys?"
Missä toki on jatkona tuo toivomasi tila, että annettaisiin uskoa siihen illuusioonne...mutta Vaknin kuvaa tuota tilaa tähän tapaan...
"Vähitellen hänen mielensä ja hänen viitekehyksensä muuttuvat vainoharhaisuuden kaoottiseksi taistelukentäksi, kunnes hän kadottaa yhteyden todellisuuteen ja vetäytyy omaan maailmaansa ja kuvitelmiinsa omasta vastaansanomattomasta suuruudestaan."
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq73.html
Että tuo sinun "Meidän tarvitsee vain antaa uskoa olevamme haluttuja ja kunnioitettuja sekä ylempiarvoisia." tarkoittaisi kaiketi sitten totaalista pakoa todellisuudesta, onko se narsistin/sinun toiveesi...
22.04.2014 21:04
"Miten ja millä oikeudella sinä voit määrittää toisen ihmisen "narsistiksi"?"
Niin tuo sama koskee myös häntä itseään...
"En osaa ajatella, että joku sivullinen tietäisi mukamas minun elämäni/kokemukseni/ajatukseni/tunteeni paremmin kuin minä itse ja antaisin ikäänkuin toisen ihmisen määrittää kuka/millainen ihminen minä olen saati määräisi mitä saan tuntea ja ajatella"
Onhan minutkin monesti määritetty täällä milloin miksikin, monesti narsistiksikin, mutta ei se minua siten häiritse, että ajattelisin olevani sitä mitä joku palstakirjoittaja minusta sanoo...
Että tietyllä lailla voisin ajatella, että jos joku ottaa täällä palstalla kovin itseensä narsisti nimittelyistä niin hän ei joko tunne itseään/on epävarma identiteetistään ja on ikäänkuin se koira joka älähtää kun kalikka kalahtaa...
Tässä taas vähän Vakninia liittyen tuohon identiteettiin
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Johdanto.html
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Johdanto.html
22.04.2014 20:27
"Älä nyt yhteenlasku vain ala leipomaan noiden kanssa. "
Noh, vaikeahan täällä lähteä arvailemaan kenenkään ikää siten, mun käsittääkseni aikuiset nphootkin saattavat olla hyvinkin lapsellisia...
Kuhan ny vastailen mihin mielin, typeryyksistäkin voi saada aasinsillan oman mielipiteensä ilmaisemiseen...
esim. tuskin kellään todellisessa elämässä niitä ottajia on jonoksi asti kuin narsisteilla omissa illusioissaan, joissa kaikki naiset niin nuoret kuin vanhatkin haluavat narsistin ja puhelimet soi yötä päivää ja ovista ja ikkunoistakin tunkevat sisään...
22.04.2014 19:55
Tsih, juu ei tiedä miksi joku näkee vaivaa tälläiseenkin ja miksi minä olen niin typerä, että kommentoin...
Mutta joo, ensimmäiseen kohtaan vastaan, että olet oikeassa
En vastaa länsimaista ihannetta jos kyse siitä kuulusta arjalaisesta rodusta, joiden piti olla vaaleita ja sinisilmäisiä, koska olen brunette ja silmätkin ovat harmaat...
Mitä tulee tuohon viimeiseen kohtaan niin sekin pitää osin paikkansa...
On totta ettei minulla ole koskaan ollut jonoksi asti ottajia,
Mutta tuota jätetyksi tulemista en ole vielä konkreettisesti kokenut, vaikka sekin on makuasia miten sitä ajattelee, aikoinaan avioliittoni päättyi minun aloitteestani, mutta toki voin ajatella niinkin, että puolisoni hylkäsi minut alkoholin takia, että joskus on vaikea mieltää eroissakaan, kumpiko on jättäjä ja jätetty...
Mitä tulee ännä suhteeseeni, niin itse senkin päätin, kieltäydyin tapaamasta häntä,mutta kuten tiedetään niin narsisti itse sen jätetyksi ikäänkuin petaa, että voi sanoa hylänneensä sen toisen jo aikoja sitten..
"Narsistit käynnistävät oman hylätyksi tulemisensa. He varmistavat että heidät hylätään.
Tällä tavoin he saavuttavat kaksi tavoitetta:
He selviävät siitä - narsistilla on hyvin heikko emotionaalisen ja materiaalisen epävarmuuden ja epämukavuuden sietokyky. Narsistit ovat hyvin kärsimättömiä ja "hemmoteltuja". He eivät kestä odottaa kiitosta tai uhkaavaa tuomiota. Heidän täytyy saada se nyt heti, olipa se hyvää tai pahaa.
Synnyttämällä pelätyn hylkäämistapahtuman itse, narsisti voi valehdella itselleen uskottavasti. "Hän ei hylännyt minua, vaan minä jätin hänet. Tilanne oli minun hallussani. Se oli minun tekoseni, ja niinpä minua ei oikeasti hylätty, eihän?" Ajan oloon narsisti omaksuu tämän "virallisen totuuden". Hän saattaa sanoa: "Minä hylkäsin hänet emotionaalisesti ja seksuaalisesti jo paljon ennen kuin hän lähti".
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Survive.html
Mitä noihin muihin kohtiin tulee niin net ei ihan ei kolahtanut siten, että voisin niihin samaistua...
Paitsi siltä osin, että olen kyllä sitä mieltä, että ihminen on itse oman elämänsä paras asiantuntija, että tavallaan meillä on itsekullakin se oma "totuus" omista asioistamme...
En osaa ajatella, että joku sivullinen tietäisi mukamas minun elämäni/kokemukseni/ajatukseni/tunteeni paremmin kuin minä itse ja antaisin ikäänkuin toisen ihmisen määrittää kuka/millainen ihminen minä olen saati määräisi mitä saan tuntea ja ajatella...
22.04.2014 18:59
"niin kenestäköhän minä voisin juttua keksiä."
Ihan omia ajatuksiasi voisit tuohon rakastuminen/rakastaminen aiheeseen liittyen valottaa...
Mitä tuohon tulee...
"Että mielestäni ihan sopiva aihe, miten narsistiin ollaan rakastuneita/rakastetaan..."
Niin olen käsittänyt, että narsistille nuo asiat, omaisuus, ulkoinen olemus, yht. asema yms ovat tärkeitä, ikäänkuin syy "rakastumiselle"...
Että en ny ymmärrä miksi uhrit tuovat esille ns. sopivana/tärkeänä aiheena noita asioita raha, ikä, ulkonäkö siihen liittyen, miksi he rakastivat sitä narsistiksi kutsumaansa henkilöä...
"Ehkä löydän kesällä jonkun, josta voin syksyllä kertoa."
Noh, mielestäni tuota asiaa rakastumisen ja rakastamisen eroista voi pohtia ihan itsensä/omalta kannaltaankin vaikka ei sitä kohdetta ei ny just olisikaan...
Ihan silläkin periaatteella, että tietää että alkuun kyse on tuosta rakastumisesta ja sen huuman haihduttua sitten tarvitaan sitä tahtoa rakastaa toista sellaisena kuin hän on...
22.04.2014 09:24
"Käy ilmi jälkimmäisestä lainauksesta, jonka tyyppisiä oletuksia/uumoiluja usein saa teksteistäsi lukea."
Niin huomasit kuitenkin että ihan oletuksesta puhuin, edelleenkään en todellisuutta ännäni suhteesta tiedä muuta kuin että viime kesänä näin heidät yhdessä...
Tuo kaikki pettäminen, rumasti puhuminen ja muu "tietoni" nyksästä perustuu ihan ännäni puheisiin/minulle lähettämiin sposteihin...
aikoinaan silloin keällä 2012 sen kummallisen spostikyhäelmään liittyen hän siinä yhteydessä kyllä ilmoitti suhteen päättyneen...
Syytä siihen en tiedä, oliko tullut tilapäinen ryppy rakkauteen, off vaihe meneillään, kun ainakin vuosi tuon jälkeen näin heidät yhdessä...
Enkä ny usko, että tällä palstalla tuosta asiasta/ännäni suhteesta tiedettäisiin sen enempää kuin minäkään...vaikka aikoinaan jo sitä nyksää tänne plstalle yritettiin jo tyrkyttääkin...
Mutta ei ole minun asiani pohtia ännäni uutta suhdetta sen kummemmin, kuin siltä osin kun se liittyi minuun... vaan kaikki tämä täällä/mielipiteeni ny vain liittyy omaan kokemukseeni ko. ihmisestä...
21.04.2014 20:56
"Muistatko mistä mellakka alkoi? Mitä itse kirjoittelit siihen aikaan? "
En ny tiedä tarkalleen, kun en edes tiedä kuka kysyykään, mutta jospa sinä ny kaivaisit joko sen viestiketjun, tai muuten vaan valaisit asiaa...
Minun täällä kirjoittamiseeni liittyen, niin muistan tämäntapaista minuun liittyvää mellakkaa ilmenneen aikas pian tänne tuloni jälkeen...nimimerkin jos toisenkin voimalla, jopa narsistien tuki ry: hallituksen jäsenkin kävi minua nuhtelemassa ja joo sekin mikäny olikaan tutkimusta palsakirjoittelijoista tekevä, joka oli päivän tutkimuksissaan päätynyt että nimenomaan minä olen nettikiusaaja...
Oman käsitykseni mukaan minulla on ollut kahnausta nimimerkkien xcch, jotain ymmärtämättä, joka on sama kuin tämä nyk. naisena kirjoittavakin kuin j. lehtisen nimellä kirjoittaneen kanssa...
Että löydätkö sinä itsesi tuosta joukosta
21.04.2014 20:09
Sen verran ny kommentoin tähän, että ihmisten ulkoinen olemusko, omaisuus, yhteiskunnallinen asemako yms. on ainut asia mikä tuli mieleen, josta koette tärkeäksi keskustella, jos luitte tuon linkin, jonka laitoin ikäänkuin keskustelun avaukseksi pohdittavaksi aihetta rakastumisesta ja rakastamisesta...
21.04.2014 17:42
"jota ei ns. totuus edes kiinnosta. "
tsih, siis että joku naisena täällä kirjoittavakin mukamas tietäisi totuuden suhteestani...
no sinä olet kaiketi luonut tarinastani, minusta ja ännästä jonkinlaisen kuvan päähäsi ja nimität sitä totuudeksi...
Mutta noh, sinulla on oma totuutesi ilmeisesti myös minun suhteestani, mutta ei se ny muuta niitä olemassaolevia osia tosiasioita, että tuo ko. ihminen tapaili minua vaan pelkän seksin takia, eikä meistä kumpikaan, en minä, eikä hän toivonut suhteelta muuta/halunnut ns. seurustelusuhdetta...
On se minun totuus siitä suhteesta...
Tuohon asti asia olisi ollut ns. okei, niin kauhealta kuin se tässä ja nyt sanottuna kuullostaakin, en ole ylpeä omasta silloisesta valinnastani...
Mutta syy miksi olen tänne tullut ja nimitän häntä ännäksi liittyy niihin asioihin loppupeleissä, kun hänen piti mitätöidä/halventaa/esineellistää minut ihmisenä, kun aikuisten oikeasti suhteen/tapailemisen olsi voinut vain päättää jos siltä tuntui...
Minä tyhmä kun luulin, että hän olisi pitänyt minusta myös ihmisenä ja että suhteen päättymisen jälkeenkin olisi voitu joskus vaihtaa kuulumisia ns ystävinä... nykyään ymmärrän tuonkin asian paremmin...pelkkä ystävyys ilman mitään hyötyä ei kiinnosta narsistia...
Mitä tulee tuohon...liittyen ko. ihmisen muihin suhteisiin niin en voi puhua kuin noista kahdesta tietämästäni, että tuskin voi noiden kahdenkaan naisen kohdalla puhua kunniallisesta suhteesta, eksäänsä petti minun, tulevan nyksä ja ties kenenkä naisen kanssa...ja tosiaan petti nyksäänsäkin minun ja eksän ja en tiedä oliko muita...
Että jos puhutaan vaan tietämistäni tosiasioista niin samoin kohteli niin eksää kuin nyksääkin...valehteli ja petti, puhui heistä rumasti ainakin minulle ja ihmisten puheista olen käsittänyt, että petti vaimoaankin, vaikka ainakin minulle kertoi, että vaimo petti...
Etten ny ymmärrää mistä mukamas kunniallisesta suhteesta sinä puhut, en tiedä onko ko. henkilöllä sellainenkin, ei ainakaan minun tietääkseni...mutta hyvä toki jos tuo nyksän pettäminen on loppunut sen myötä kun jäin kuviosta pois eikä sen eksänkään seksin tarpeesta enää tarvitse huolehtia...
Pakostakin kun ihmettelen tätä vääntämistä ja vääristellyn totuuden tyrkyttämistä itselleni... niin voisko narsistin illuusioon tulla särö siitä, että hänen naisissaan oli ainakin yksi poikkeus sen asian suhteen kun kertomansa mukaan kaikki muut naiset rakastuivat palavasti ja olisivat kohtapian olleet muuttamassa hänen luokseen...
Mutta joo joo, olkoon ny kuinka oli kenenkäkin mielestä, kuhan ihmettelen kauheasti tätä minuun ja suhteeni liittyvää mellakkaa täällä palstalla...
21.04.2014 17:29
"Sinun kieltämislajisi on tuossa lainausessa jonka tuohon ylös kirjoitin. Ainakin tuo kohta, että sen, minkälaisena nyt narsistin ikinä näetkin, niin sen sisällä hän olisi muka tuota. Sehän ei mene noin. Sen kaiken sisälläkään hän ei ole tuota."
tsih, jotenkin ny tuli Vakninin teksteistä mieleen tämä kohta...
"Säilyttääkseen itsekeskeisen maailmankuvan narsistin on pakko keksiä muille siihen sopivia motiiveja ja psykologista dynamiikkaa. Niillä on kuitenkin hyvin vähän tekemistä todellisuuden kanssa. Narsisti PROJISOI niitä muihin säilyttääkseen oman mytologisen maailmansa.
Toisin sanoen, narsisti liittää muihin OMAT motiivinsa ja psykologisen dynamiikkansa. Ja koska narsistit ovat useimmiten aggression eri muotojen (raivo, viha, kateus, pelko) vallassa - he liittävät ne usein myös muihin. Siksi narsisti pyrkii tulkitsemaan muiden käyttäytymisen vihan, pelon, katkeruuden tai kateuden aikaansaamaksi, häntä kohtaan suunnatuksi ja häneen keskittyneeksi. Narsisti luulee (usein virheellisesti), että ihmiset puhuvat hänestä, juoruavat hänestä, vihaavat häntä, mustamaalaavat häntä, pilkkaavat häntä, sättivät häntä, aliarvioivat häntä, kadehtivat häntä tai pelkäävät häntä. Hän on vakuuttunut (usein aivan oikein), että hän on muille loukkausten, nöyryytysten, sopimattomuuksien ja kiukun lähde. Narsisti "tietää" olevansa ihana, voimakas, kyvykäs ja mukava ihminen - mutta tämä vain selittää sen, miksi muut ovat kateellisia ja miksi he pyrkivät heikentämään ja tuhoamaan häntä."
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/journal41.html
Mutta joo, ny minä alan sättimään itseäni syystä että taas jumiudun tänne "tahmaan", että jospa yrittäisin ryhdistäytyä ja lähteä ensin ulos ja palata sieltä sitten kokonaan muihin puuhiin/aiheisiin...
21.04.2014 13:50
Jätäs ny taas nuo kaikki muut höpinät pois ja keksi vastaus pelkästään kysymykseen...
Miksi luulet jonkun/esim. minun kadehtivan sinun suhdettasi/kokemustasi...
Narsiteista lukeeneena tiedät varsin hyvin tuon kohdan...
8 kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä);
21.04.2014 13:22
"Siitä kadehtimisesta: on siis pääasia, että ihminen itse tunnistaa omat vaikuttimensa."
Niin kuten kerroin, että kummeksuin sinun tuota ajatustasi, että joku kadehtisi sinun kokemustasi rakkautta narsistiin...
Miksi ihmeessä luulet niin? mitkä ovat sinun vaikuttimesi siihen?
21.04.2014 12:56
"Että kyllä tuota ihan kadehtia voi."
Niin jäinpä vielä miettimään tuon ajatuksen logiikkaa, ja jotenkin tuli mieleen, että koetko että sinun rakkauden kohteesi/narsisti oli niin ainutlaatuinen, että siitä syystä luulet jonkun kadehtivan kokemustasi, vaikka muilla ihmisillä voi olla samankaltaisia kokemuksia liittyen ns. tavis ihmisiin...
Ettäkö rakkaus narsistiin on jotain niin ainutlaatuista, että jos sitä ei ole kokenut niin ei ole sitten kokenut "mitään"...
Jotenkin tuosta tulee mieleen tämä...
2 keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
ja edelleen kateuteen liittyen...
8 kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä);
http://fi.wikipedia.org/wiki/Narsistinen_persoonallisuushäiriö
En tiedä minusta vaan ajatus, että joku kadehtisi toisten rakastumisia/parisuhteita yms. tuntuu hullulta, silloinhan pitäisi kadehtia lähestulkoon "kaikkia" maailman ihmisiä, uskoisin että vähemmöstönä ovat ne ihmiset, joilla rakastumisen/rakkauden kokemusta ei ole...
21.04.2014 12:01
"Se oli kuule hyvin ihana vaihe... ei ollut huolta huomisesta, oli niin rakastunut vain, se riitti... riitti kun oli hän. Hänen kanssaan olisi lähtenyt vaikka maailman ääriin avojaloin ilman huolen häivää. Niin ihana hän oli.."
Noh, sait minut hieman vaipumaan nostalgiaan, hymyilemäänkin, muistelemaan omaa vastaavaa kokemustani...
Noh, minä aikoinaan lähdin sen vuoksi jos en ihan maailman ääriin niin ainakin parin sadan kilometrin päähän...mutta siihenkin paratiisiin tuli käärme alkoholismi sairauden myötä...
Mutta jäi siitä ihanuudesta jäljelle kolme ihanaa lasta, joissa on paljon myös samaa kuin hänessä, että tavallaan se rakkaustarina ei ole kokonaan päättynyt vaan jatkuu muussa muodossa...
Uskoisin, että hyvinkin monet ihmiset ovat kokeneet tuollaisen kuvaamasi kaltaisen tunteen etten ymmärrä ajatustasi, että siinä olisi jotain kadehdittavaa...
Rakkaus/rakkaustarinat kuuluvat ihmisen elämään, toiset tarinat kestävät koko elämän, jotkut päättyvät syystä tai toisesta, mutta kyky rakastaa/tuntea rakastavansa on ja pysyy, ei se ole riippuvainen/sidottu vain yhteen kohteeseen...
21.04.2014 10:32
"Et vieläkään kertonut, miksi ännä oli kanssasi."
Eiköhän se ny ole moneen kertaan tullut kerrotuksi,
Mutta joo jäimpä miettimään ihan huvittuneenakin, että oikeatiko joku voi kuvitella jonkun olevan kateellinen narsistisuhteestaan...
Itseäni ajatellen voisin sanoa, että se oli minun onneni, ettei hän välittänyt minusta sen enempää, että pitäydyttiin vaan "sellaisessa" suhteessa...
Näin jälkeenpäin voin vain ajatella sitäkin hänen silloista seurustelukumppaniaan, että hän koki paljon pahemman kohtalon kuin minä...häntä petettiin, kun taas minä tiesin etten ollut ainoa enkä sen vuoksi odottanut suhteelta sen kummempaa...
Tämä miksi olen täällä, liittyy ihan vaan siihen ikävään omaan kokemukseeni, että loppupeleissä tosiaan tajusin, että olin ollut hänelle vaan käyttöesine, ihmisenä minulla ei ollut mitään arvoa...
On se asia joka oleellisesti liittyy juurkin tähän aiheeseen, siinä kuin naisen halventaminenkin...mitä taas sinä et tunnu ymmärtävän jos kuvittelet jonkun kadehtivan suhdettasi narsistiin tai jotain kokemusta narsistisi kanssa...kukaan ihminen/nainen tuskin haluaisi tulla kohdelluksi esineenä...saati kadehtisi sellaista osaa...
21.04.2014 00:03
"Pippurinen arvelen sinun olevan siksi, kun kadehdit minua kun minulla on se kokemus, joka sinulta puuttuu (niin älytöntä kuin se onkin)."
Ny jo naurattaakin,...
Juu ajatuskuviosi on ihan älytön, ihan riittää se kaikki kokemani siinä suhteessa, vähempikin olisi riittänyt...
Jos totta puhutaan niin voisin toivoa etten ko. ihmistä olisi koskaan tuntenutkaan, niin olisi säästynyt tältäkin...
mutta noh, kokemus on nimi jonka ihminen antaa erehdyksilleen...
20.04.2014 23:26
"Ännä ja lause eivät liity mitenkään yhteen. "
No mistä syystä koit tarpeelliseksi sanoa "sitä tulee mitä tilaa" ja että "niin ehkä hänellä nyt olisi syy.."
Mitä tarkoitat tuolla, että hänellä olisi NYT syy?
Mitä muuten tulee muuhun höpötykseesi, niin ei minulla ole mitään tarvetta retostella elämälläni/suhteellani ännälleni sen kummemmin kuin muillekkaan tuntemattomille ihmisille täällä palstalla...
Sitäpaitsi käsittääkseni ännänikin elelee suhteessa, että miksi hän kadehtisi jonkun entisen panonsa suhdetta?
Mitä tulee tuohon "narsistikaikkeen" niin mitä tuolla tarkoitat ? ja miten se liitty tähän minun pippurisuuteeni sinua kohtaan täällä?
20.04.2014 22:12
"Kun narsistit ovat sellaisia ilkiöitä, niin ehkä hänellä nyt olisi syy... pelkästään siitä ilosta, että saisi teidän suhteenne poikki."
Niin ettäkö hän yhtäkkiä parin vuoden hiljaiselon jälkeen muistaisi panonsa ja alkaisi käyttämään voimavarojaan ihan vaan tuhotakseen ko. naisen ihmissuhteen...niin mikä olisi mukamas se syy ? ja mistä hän saisi aiheen siihen?, ihan tyhjästäkö?
Kuule kun oikeasti en minä merkinnyt hänelle mitään ihmisenä silloinkaan niin miksi kummassa nyt jos se ei liity tähän palstakirjoitteluuni?
Mutta joo, sen verran tosissani toki otin tuon sinun, "sitä tulee mitä tilaa", että kopion sen varmuuden vuoksi sinne joukon jatkoksi, missä on muitakin kopioituja minulle osoitettuja hyvin kyseenalaisia viestejä täältä...
Mutta ihan en ymmärrä miksi kellään itselleni tuntemattomalla naisella on edes syytä kirjoittaa minulle tuohon tapaan, että ännäni haluaisi pilata suhteeni, vaikka kirjoitinkin tuon...uskoo ken tahtoo, miten nuo kaksi asiaa(ännä ja tuo lause) liittyvät toisiinsa...
Mutta joo tarkoittaa ihan sitä mitä sanoinkin, ettei välttämättä voi tietää kuka/minkäkinlainen ihminen minkäkin nimimerkin takana piilee...luulisin sinunkin tietävän tuon, että täällä on turha vakuutella mitään, minuakin luullaan jos joksikin...
20.04.2014 21:15
190 / 223