Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+mulla+mitään+teoriaa+ole,+enkä+ny+kuvittelekkaan.+Perustan+kommenttini+ihan+kaikkien+nähtävillä+olevaan+asiaan.+
Että+moneenkin+ketjuun+olet+tullut+pitämään+monologiasi,+jossa+aiheena+olet+sinä+itse+ja+sinun+asiasi,+vaikka+alkuperäinen+keskustelun+aihe+on+vallan+muuta.+
Ko.+kaikukin+on+monesti+tuonu+ko.+asian+esille.+
Mutta+toki+hyvä+jos+koet,+että+kaiku+ymmärtää+sinua+paremmin.
Minusta+teissä+on+paljon+samaa
12.12.2018 10:14
Joo+se+on+se+kaiku,+joka+laittoi+sulle+niitä+stop+merkkejä
12.12.2018 09:52
Vielä+tuli+mieleen,
että+voisko+se+olla+niin,+että+tarve+monologiin+tulee+juuri+silloin,+kun+muut+ihmiset+keskustelevat+jostain+sinun+mielestäsi+tyhmästä+aiheesta,+niin+sinulle+tulee+pakottava+tarve+siirtää+keskuskelun+painopiste+sinuun+ja+sinun+asioihisi.+
Useinhan+siinä+käy+niin,+et+alkuperäinen+keskustelu+tyrehtyy+kun+väliin+tulee+kymmennitäin+sitä+sinun+juttuas,
En+tiedä,+mutta+mielestäni+on+kyllä+viitteitä+siihen+suuntaan,+et+toimintasi+on+osittain+tarkoituksellista.+Tul+ilmi+tuosta+ingooramiskommentistasikin,+vaikka+käsität+ingooraamisen+vähän+toisella+tapaa.++
Mikä+sitten+on+tyhmä+aihe,+sekin+on+makuasia+ja+jos+joku+aihe+tuntuu+tyhmältä+sen+voi+sivuuttaa.
Kerrot,+että+laitat+sitten+omasta+mielestäsi+jotain+järkevämpää.+Niin+yleensä+niissä+tapauksissa+se+sinun+"järkevämpi"+on+enimmäkseen+puhetta+sinusta+ja+sinun+asioistasi.+
Pakostakin+sitä+ajattelee,+että+ehket+tahdo+suvaita+sellaista+keskustelua,+missä+sinut+on+täysin+unohdettu+ja+puhutaan+vallan+muusta.
12.12.2018 09:47
Niin,+kuka+mitenkin+käsittää+ingooramisen.++
Minulle+se+tarkoittaa+että+sivuutan/+jätän+huomiotta,+kun+taas+sinä+näet+siinä+mahdollisuuden+sabotoida+ja+häiriköidä++toisten+keskustelua+omasta+mielestäsi+järkevämmällä+keskustelulla.
12.12.2018 09:11
"No+eohän+mun+tarvii+olla+suunapäänä+paikassa+jossa+mut+otetaan+normaalisti+mitenkään+minua+kyseenalaistamatta+vastaan.+"
Niin+olen+havainnut+että+jostain+syystä+liiallinen+monologisi+on+alkanut+usein+silloin,+kun+mikään/kukaan+ei++ole+viitannut+sinuun+tai+sinun+asiaasi.+Niin+sinä+alat+höpöttämään+niitä+omia+juttujasi,+jotka+eivät+liity+keskustelun+aiheeseen+mitenkään.
Minusta+ja+uskoisin+monesta+muustakin+sellainen+tuntuu+sabotoinnilta,+kun+ei+anna+toisten+rauhassa+keskustella+vaan+tunkee+väliin+kymmenitäin+niitä+omia+eriaiheisia+juttujaan.+
Kun+taas+tässä+ja+usein+muulloinkin+kykenet+keskustelemaan+normaalisti+siitä+huolimatta,+ettet+edes+pidä+minusta+ja+minäkin+kuulun+niihin+jotka+kyseenalaistavat+sinun+toimintaasi+ja+ajatuskuvioita.+
Mutta+joo,+mun+päivä+on+ollut+tänään+pitkä,+mulla+on+kauhee+flunssa,+ei+ole+jaksanu+oikein+tehdä+mitään+normi+ruuanlaiton+lisäksi.+
Täs+koneella+paljon+notkunut+ja+yrittänyt+ees+selata+noita+verkkokauppoja,+josko+sais+jotain+vinkkejä+joululahja+ostosiin.+
Ny+aattelin+mennä+nukkuun+josko+tää+yö+olis+edellistä+parempi.+
Hyvää+yötä+sinnekkin
11.12.2018 22:25
Ai+mikä+siinä+sitten+oli+syynä+vai+kävikö+niinkuin+täälläkin,+et+liikaa+monologia+et+osannu+ottaa+muita+huomioon,+antaa+tilaa+toisille.+
Mitä+tulee+noihin+taiteilija+seuroihin+niin,+ehkä+siellä+sit+kykenet+käyttäymään+paremmin+kun+tuskin+voit+olla+siellä+suuna+ja+päänä
Toisaalta+se+varmaan+on+niin+iso+ryhmä,+että+joukkoon+mahtuu+jos+jonkinlaista.+
Mutta+toki+on+hyvä,+et+sulla+on+joku+muukin+kontakti+ulkomaailmaan+ku+tää+palsta.
11.12.2018 21:41
Sinä+et+voi+tietää+miten+ja+millaiseksi+toinen+sinut+kokee.+
Mitä+tulee+esiintymiskykyysi,+niin+yhtälailla+moni+muukin+as-henkilö+voi+olla+esiintymiskyinen,+kirjo+varmasti+laaja+heidänkin+piirissään,+ja+temperamenttikin+varmaan+vaikuttaa+siinä+kuin+kiinnostuksen+kohteet.+
Mielestäni+sinulla+on+liikaa+tuollaista+"olen+niin+erityislaatuinen+"++Sitä+vaan+kun+yksin+elelee+ja+enimmäkseen++keskustelee+itsensä+kanssa,+itse+kysyy+ja+itse+vastaa.+Niin+voi+tulla+joko+sokeaksi+itsensä+suhteen+tai+alkaa+luulemaan+itsestään+liikoja,+kuvittelee+olevansa+kovastikin+poikkeava+tai+erilainen
On+olemassa+sellainen+sanonta+kuin+
"Ihmissuhteet+ovat+peili,+josta+näet+oman+itsesi"
11.12.2018 21:08
Niin+mutta+et+voi+tietää+jos+siellä+olisi+joku+muukin,+jolle+ajatukset+yhteisestä+estetiikasta+sopisi+hyvin.
11.12.2018 20:34
Niin+katsoin+että+tuolla+tukinetin+sivuilla+oli+ilmo,+et+huomenna+olis+tän+vuoden+viimeinen+Autismi+chat,+jonne+voi+osallistua+anonyyminakin.+
Muistutus!
Vuoden+viimeinen+Autismi-chat+on+täällä+Tukinetissä+keskiviikkona+12.12.+klo+18-19.30.
Chatin+järjestää+Autismi-+ja+Aspergerliitto+ja+siihen+voi+osallistua+anonyymisti,+nimimerkin+suojissa.
Tervetuloa+mukaan
https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=183;pager_current=99999;mid=55900#166034
11.12.2018 20:31
No+tarkoitin+noita+Autismin+kirjon+henkilöitä
https://www.autismiliitto.fi/toimintaa_ja_tukea/vertaistuki
https://www.tukinet.net/keskustelu/viesti.tmpl?grp=183;mid=51394
11.12.2018 20:20
"Tämä+että+minusta+on+annettu+tunkeileva+vaikutelma+on+eräänlainen+huijaus."
Niin+kaikki+mitä+tiedämme+sinusta+on+peräisin+sinun+kertomastasi,+niin+nuo+spostijutut+kuin+luurijututkin.++Vaikutelma+on+tullut+siitä+mitä+itse+kerrot+täällä+itsestäsi.+
Jonkin+verran+saattaa+olla+tulkinta+eroja+kun+itsekunkin+arvioi+asioita+omista+lähtökohdistaan+käsin+ja+siitä+syystä+"näkee+"+asiat+eritavalla.+Esim,+jatkuva+soittelu+useimmiten+koetaan+häiriköimisenä.
Itsekään+en+ole+sillä+tavalla+tunkeileva,+ettei+sinulla+ole+mitään+syytä+pelätä+minua.+Vaikka+ny+"tapaamisehdotuksen"+olen+heittänytkin,+mutta+en+niin+tosissani+kuitenkaan.+Ja+vaikka+se+tapaaminen+järjestyisikin,+niin+en+tokikaan+menisi+itselleni+tuntemattoman+henkilön+kotiin+vaan+tapaaminen+sovittasiin+ihan+julkiselle+paikalle.
Mitä+tulee+tuohon+sanaan+tunkeileva,+niin+en+ole+aiemmin+huomannut+että+sitä+sanaa+liittyen+sinuun+olisi+juurikaan+käytetty.+Ennemmin+on+yritety+tehdä+selväksi,+että+vähempikin+riittäisi
Hieman+olet+kyllä+ristiriitainenkin+puheissasi,+yhtäältä+toivot+rakkautta,+mutta+et+halua+tutustua+ihmisiin.,+etkä+ole+kiinnostunut+heistä.,+heidän+ajatuksistaan,+tekemisistään+yms.+Kun+se+rakkauskin+on+tai+ainakin+sen+pitäisi+olla+vastavuoroista,+toinen+toisensa+tukemista+ja+yhdessäoloa.+
Jonkin+verranhan+olen+yrittänyt+ehdottaa+sinulle,+että+menisit+kaltaistesi+pariin+niin+voisit+löytää+ystävän,+mahdollisesti+rakkaudenkin.+Aikoinaan+täällä+oli+sen+niminen+ketju+kuin+"persoonaallisuushäiriöiset+parisuhteessa"+Siellä+oli+kaunis+tarina+siitä+miten+kaksi+ei+niin+täydellistä+ihmistä+olivat+löytäneet+toisensa+ja+tavallaan+täydensivät+toisiaan.+
Itsekin+tunnen+sellaisen+pariskunnan,+jossa+toinen+on+ikäänkuin+aivot,+hoitaa+kaikki+vähänkin+järkeä+vaativat+asiat,+kun+taas+toinen+toimii+toiselle+jalkoina+ja+käsinä,hoitaa+sen+fyysisen+tekemisen.+
Annat+myös+ymmärtää,+että+eristätyminen+olisi+ikäänkuin+jonkun+muun+syytä,+vaikka+samaan+aikaan+korostat+noita+asioita,+että+ikäänkuin+yksinäisyys+olisi+oma+valintasi.+
Tämmösiä+ajatuksia+ny+tuli+tähän+kohtaan.
11.12.2018 19:49
Niin,+olisi+mielenkiintoista+nähdä+ja+tavata+henkilöitä+joiden+kanssa+pidempään+on+täällä+keskustellut.+
Mutta+onhan+kaikessa+riskinsä,+varsisnkin+jos+vastapuoli+ei+ihan+ookoo+ole.+
Itsellekin+kävi+aikoinaan+niin,+kun+kävin+laitosvapaaehtoisen+roolissa,+mielenterveyskuntoutujien+asumusyksikössä.+
Niin+minun+piti+se+sitten+lopettaa+kun+eräs+henkilö+sieltä+alkoi+tulla+tämän+tästä+kotiini.+Hän+käyttäytyi+ja+puhui+sen+verran+erikoisia++että+mun+silloiset+pienet+lapset+pelkäsivät+häntä.
Mitä+tulee+sitten+tuohon+sydämen+avaamiseen,+niin+kuule+kun+tää+palsta+ja+ihmiset+tekee+sut+vaan+entistä+enemmän+sairaaksi.+
Mene+etsimään+sitä+rakkautta+muualta,+tämä+ei+ole+oikea+paikka
11.12.2018 17:58
"Siksi+minulle+oli+tärkeää+se+persoonallisuus+ja+luonne,+ei+se+ollut+mitään+saivartelua.+"
Niin+ymmärsin+kyllä,+että+tuo+aihe+ja+noiden+sanojen+merkitys+oli/on+sinulle+tärkeä,+kun+kerran+puheeksi+otit
Mutta+kuten+viittaat+makuasioihin,+niin+minulle+ei+niillä+ei+ole+sen+kummempaa+merkitystä,+kumpaa+sanaa+käyttää
Mitään+huomionhausta+en+ole+mielestäni+kommentoinut,+kunhan+sanoin,+et+linkkisi+ny+jäi+kaiken+tään+muun+höpötyksen+alle/varjoon
Minä+ny+piparit+paistelin+eilen,+pari+limppuakin+vielä+perään,+tänään+välipäivä+leipomusten+suhteen.
11.12.2018 17:46
Niin,+mene+ja+tiedä,+ehkä+hän+oikeasti+luulee+että+ihmiset+tulevat+onnettomiksi+jos+eivät+saa+jutella+hänen+kanssaan.+
Ts.+voi+olla+jotain+sen+tyyppistä+et+kääntää+oman+tuntemuksensa+toiseen+jolla+oikeuttaa+tekonsa,+kun+itse+on+onneton+kun+ihmiset+ei+halua+jutella+hänen+kanssaan.
Mut++ajatellaan+postiivisesti/ollaan+kiitollisia+ettei+itsellä+ny+ole+lähipiirissä+ketään+joka+tuommosta+häirikköä.+Joskus+aikoinaan/vuosia+sitten++känniääliöt+kyllä+häiriköivät+mut+sekin+onneksi+mennyttä+aikaa.
11.12.2018 15:41
Niin+kerrot+että+"empatia"+saa+sinut+soittelemaan+ihmisille,+jotka+ovat+lyöneet+luurin+korvaan+koska+eivät+halua+jutella+sinun+kanssasi+ja+sinä+luulet+että+he+ovat+onnettomia+kun+eivät+pääse+juttelemaan+kanssasi,+kun+lyövät+luuria+korvaan.+
Aikamoista+sanoisin
Minusta++toimintasi+kuullostaa+lähinnä+kiusanteolta+ja+häiriköinniltä
11.12.2018 15:17
"Nyt+keskustelun+alla+tämä."
Niin,+muistan+kyllä+et+sinäkin+olet+aikoinasi+myös+tätä+Asperger+aihetta+tuonut+tänne+keskusteluun.+Jossain+vaihees+jo+kommentoinkin,+et+silloin+esiintyi+huuteluakin++tyyliin+aspergeriii,+aspergernainen,
Mä+vaan+toisinaan+oon+niin+yksoikoonen,+et+luulin,+et+tän+ketjun+aihe+on+etiikka+ja+näyttää+toinen+aloitus+olevan+samalla+otsikolla.+
Mut+sit+poiu+vaihtoikin+aihetta+ja+loppu+sit+on+sitä+aspergeria+ja+autismia.
11.12.2018 12:25
Jahas+tämmöstä,+en+ny+katsoisi+harhaksi,+et+kun+joku+tuo+palstalle+jonkun+vanhan+vuosien++takaisen+keskustelun,+kommentoimalla+vuosien+takaista+juttua.+
Siellähän+se+on+todellisena+asiana+kaikkien+nähtävänä
Mitä+tulee+jälkikasvuun,+niin+kommentoinkin+,+että+tällä+hetkellä+minulla+on+aihetta+kiitollisuuteen,+"siitä+et+omat+lapset+on+sillain+terveitä,+että+kykenevät+hankkimaan+elantonsa,+hoitamaan+asiansa,+solmimaan+aitoja+ihmissuhteita,+elämään+ns.+tasavertaista+elämää+muiden+rinnalla"
Mitä+tulee+kriiseihin,+niin+heidänkään+lapsuutensa+niin+auvoista+ole+ollut,+mutta+sanotaanko,+että+he+ovat+selvinneet,+vaikka+toki+lapsuus+on+jälkensä+jättänyt+ja+muokannut+heidän+personaallisuuttaan.++Nyt+aikuisena+osaavat+itsekin+nauttia+ja+arvostaa+tämän+hetkistä+elämäänsä,+sitä+mitä+heillä+on,+kun+toisinkin+olisi+voinut+käydä.+
No+sinä+ny+näköjään+pyrit+ennakoimaan+itsellesi+tuntemattomien+ihmisten+tulevaisuuttakin+ja+tekstistäsi+kyllä+huokuu+tietty+tarkoituksellisuus+ja+pahantahtoisuus.+
Mutta+no,+tulevaisuudesta+ei+tiedä+kukaan,+kun+aika+ja+aavistamattomat+tapahtumat+kohtaavat+kaikkia+,+joten+on+viisain+elää+ny+tätä+päivää,++mitä+kommentoin+tähän+tapaan.++"Sitä+ny+toki+ei+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan,+mut+nautitaan+tästä+hetkestä+jolloin+kaikki+on+riittävän+hyvin."+
Mutta+joo+edellinen+kommenttini+liittyi+ny+ennemmänkin+niin+tähän+palstaan,+itseeni+kuin+tuohon+poiuuun,+että+sinunlinkkisi+ja+aiheesi+jäi+ny+ns.+jalkoihin.+
En+ymmärtänyt++että+joku+kokee++tuon+luonne/persoona+aiheen+niin+tärkeäksi+että+varta+vasten+etsii+linkin++ja+haluaa+osoittaa+sen+minulle.++Kuten+tässä+ny+kerrot+tähän+tapaan+"sillä+todellisuudessa+halusin+etsiä+sinulle+linkin+(linkki+kai+pätevöittää,+näin+olen+ymmärtänyt)+persoonallisuuden+ja+luonteen+eroista"
Samalla+sitten+linkkiä+etsiessäsi+pongahti+esiin+tuo+mielestäsi+yksi+"vuoden+2012+kiintoisista+keskusteluketjuista",+jota+sitten+kommentoitiin,+että+saatiin+se+vanhakin++keskustelu+näkyviin.+
Että+ymmärrän+kyllä+et+saattaa+tuntua+vähättelyltä,+kun+sivuutin+asiasi+ja+linkkisi,+kun+en+ymmärtänyt+että+se+mitä+sanaa+käyttää+on++sinulle+niin+tärkeä+asia,+että+halusit+näpäyttää+minua+persoonallisuus++sanan+käytöstä.+
Kuten+tässä+ja+siinä+vanhaan+ketjuun+kommentoinnissani+tulee+kyllä+esille,+ettei+minulle+tuo+asia/aihe+ole+niin+tärkeä,+kun+minun+mielestäni+on+makuasia+mitä+sanaa+käyttää+ja+jos+enemmänkin+tutkit+asiaa+niin+se+usein+on.+Toiset+käyttää+sanaa+luonne+ja+toiset+persoona.+
En+näe+siinä+mitään+erityistä+ongelmaa.
11.12.2018 11:53
Niin,+en+tiedä+mitä+sinun+mielestäsi+minun+pitäisi+ymmärtää.
Mutta+omasta+puolestani+vastaan,+että+kaikkea+ei+voi,+eikä+kykene+ymmärtämään,+jolloin+joutuu+vaan+ihmettelemään,+että+kaikenlaista+ja+kaikenlaisia+ihmiskohtaloita+tää+maailma+pitää+sisällään+niin+pienemmässä+kuin+suuremmassa+mittakaavassa.+
Jonkinlaisen+ahaa+elämyksen/oivalluksen+kyllä+sain+eilen,+liittyen+niin+itseeni,+sinuun,+kuin+tähän+palstajuttuun.++Kimmoke+siihen+tuli+opiskelijalta+joka+oli+laittanut+spostiini+koulutehtävänsä+ja+kyseli+siinä+sitten+vielä,+että+miten+minä+suhtaudun+harhoihin.+(opiskelijoiden+ohjaus+kuuluu+hoitajien+toimenkuvaan)
Johon+vastasin+yleisluontoisesti+,+että+ns.+hyvälaatuisia+harhoja+en+lähde+oikaisemaan,+jos+ne+saavat+henkilön,+iloiseksi+tai+rauhoittavat+häntä,+mutta+jos+harhat+aiheuttavat+ahdistusta,+levottomuutta+ja+kuullostavat+uhkaavilta+pyrin+palauttamaan+asiakkaan+todellisuuteen.+
Sen+jälkeen+kävin+vilkaisemas+tätä+ketjua+ja+silmäilin+myös+omia+kommenttejani+ja+ed.+liittyen+rupesin+ajattelemaan,+et+oikeesti+onko+sillä+ny+niin+väliä,+et+jos+toi+tyyppi+kuvittelee+olevansa+palstan+eettisin+henkilö+tai+suurikin+filosofi.+Jos+nuo+kuvitelmat+tekee+hänet+onnelliseksi+niin+mitä+sitten,+jotain+iloa+hänelläkin.+
Omaakin+toimintaani+täällä+tarkastelin+hieman+kriittisesti+ja+päädyin+ajatukseen,+et+oonkohan+mäkään+ny+niin+fiksu,+kun+paasaan+vammaiselle+henkilölle,+et+hänen+pitäisi+mennä+aiheen+mukaisille+palstoille+kirjoittelemaan
Kun+ilmiselvästi+hän+itse+haluaa+olla+tällä+palstalla,+tää+on+hänen+tärkeä+juttunsa+ja+hänen+elämänsä+on+täällä,+kun+hänen+resurssinsa+ovat+rajalliset,+eikä+ilmiselvästi+hänellä+ole+mahdollisuutta++muunlaiseen+elämään
Mikä+sitten+johti+pohdintaan,+et+onkohan+mullakaan+ny+enää+niin+tarvetta+keskustella+nimenomaan+tämän+palstan+aiheesta,+kun+siittä+on++aikaa++kun+täällä+ees+on+syntynyt+kunnon+keskusteluja.++Et+aivan+sama+sit+jos+hän+haluaa+käyttää+tätä+palstaa+omana+kanavanaan+ja+minä+voin+mennä+muualle+keskustelemaan+jos+tarvetta+tulee.+
Edelleen+ajatukset+veivät+eteenpäin+ja+mieleen+hiipi+kiitollisuus+siitä+et+omat+lapset+on+sillain+terveitä,+että+kykenevät+hankkimaan+elantonsa,+hoitamaan+asiansa,+solmimaan+aitoja+ihmissuhteita,+elämään+ns.+tasavertaista+elämää+muiden+rinnalla.++Sitä+ny+toki+ei+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan,+mut+nautitaan+tästä+hetkestä+jolloin+kaikki+on++riittävän+hyvin.+
Mitä+tulee+oppimiseen,+niin+minä+ajattelen+että+jotkut+asiat+ja+ihmiset+tulevat+elämäämme+koska+me+tarvitsemme+heitä++oppiaksemme+samalla+jotain+itsestämme.+Nää+narsisti+kohtaamisetkin+on+sellaisia,+senkin+ymmärtää+sitten+pitkässä+juoksussa+vasta+ajan+kuluessa.+Uskoisin,+et+jos+osaa+ottaa+opetuksena+niin+ei+hevin+enää+toista+kertaa+moiseen+haksahda.+
Kyllähän+tää+tapaus+poiukin+on+omalla+tavallaan+opettavainen.+
Kanssakäymisessä+tulee+paljon+sellaista+todellista/käytännöläheistä/konkreettista++asiaa+ja+käytösmallia,++mitä+ei+hetikohtakaan+kirjoista+lukemalla+opi+,+et+mitä+se+sit+todellisuudessa+on.+Samalla++lisääntyy+myötätunto+erityislasten+vanhempia+kohtaan
Lopputulemana+vielä+tuli+mieleen+sellainen+sanonta+kuin+"taistella+tuulimyllyjä+vastaan"+mikä+on+turhaa+ja+silti+sitä+itsekukin+joskus+tekee,+oli+ny+kyseessä+narsisti+tai+joku+poiun+kaltainen.
+Väen+väkisin+yrittää+saada+"sairasta"++toimimaan+terveen+tavalla,+vaikka+oikeampi+tapa+olisi+yrittää+opetella+hyväksymään,+et+maailmassa+on+paljon+ihmisiä+ja+asioita+joille+vaan+ei+voi+mitään.
No+tämmöstä+ny+tuli+tähän+kohtaan
11.12.2018 09:48
"Tässä+selvennetään+miten+asperger+eroaa+narsismista.+Sam+Vakninkin+puhuu+aiheesta,+eikä+puhu+väärästä+aiheesta.+"
Niin+sinä+et+ole+Sam+Vaknin+ja+sinä++puhut+väärästä+aiheesta+tässä+ketjussa.+Tämän+ketjun+aiheena+ei+ole+Asprgerin+ja+narsistin+erot
10.12.2018 22:04
Kyllä+sinä++olet+väärällä+palstalla.+
Enimmäkseen+kirjoittelet+itsestäsi+ja+omista+fyysisistä+ja+neurologisista+vaivoistasi+liittyen+Asperger+oireistoosi+ja+asiasi+tueksi+linkität+Aspergeriin+liittyviä++linkkejä.+
Välillä+sitten+toistelet+etiikka+sanaa+ja+olet+omasta+mielestäsi+kovinkin+eettinen,+vaikka+käytöksesi+puhuu+vallan+muuta.+Aiemmin+oli+sama+juttu+filosofia+sanan+kanssa.
Tämän+palstan+yläosassa+lukee
Keskustele+narsismista+ja+narsistisesta+persoonallisuushäiriöstä.
Jos+et+ole+sattunut+huomaamaan.+
Mitä+tulee+runoihin,+niin+niillekkin+on+oma+palsta
https://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/kirjallisuus/runot
10.12.2018 20:01
37 / 223