Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mahasarakham
profiilit
mahasarakham
mahasarakham
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
343
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sähkökeskusten taakse ja kiukaiden taakse ja yläpuolelle,ennen muinoin.
19.03.2014 05:49
Ei olla konepiirustus tunneilla oltu hereillä,jos ei kuvaa ymmärrä.
Nuoli näyttää mihin kohtaan telinettä patterin keskikohta laitetaan.
19.03.2014 05:12
Ajokortin saa liian helpoti Thaimaassa.Ja ihmiset ajelee ilman korttiakin melko yleisesti.
Hurjalta se välillä näyttää.
Onneksi ei ole sattunut itselle mitään.Kaatuneita rekkoja,tolppaan ajaneita pienempiä autoja ym,näkee miltei viikottain.
Samoin skootterit kolaroi tosi usein.
Maaseudulla tosi nuoret lapsetkin ajelee skoottereilla,pikku sisko tai veli jalkojen välissä etuosassa.
Nyt on jo silmä tottunut,mutta alussa hirvitti katsoa.
03.03.2014 09:06
Asun Thaimaassa,ja teen silloin tällöin sähköasennuksia täällä.
Noita tuon kaltaisia härveleitä olen paikallisilla nähnytkin.
Tällä viikolla remontoin isoa taloa,jossa oli vain yksi pääsulake 30A.Ja johdonsuoja automaatin kaltainen 30a vehje.Eli kaikki sähköt tämän yhden suojan takana.
2 kerroksinen talo.Alakerrassa oli iso kytkin seinällä.mistä sai alakerran virrat katkaistua.
Talo oli vanha,kai ne vehkeet on pelanneet ja pelaa edelleen,kun eivät vaihda niitä.
28.02.2014 10:23
Nytkin istun aika lähellä 2 ihmisen tuhkia.Joka talossa on kuolleille lähisukulaisille alttari,Vaimoni isän ja äidin tuhkat on tuossa alttarilla messinki astioissa.
Näen ne tästä nytkin.
Meillä alttari on yläkerrassa sellainan ihan oma tilansa,mutta tämä minun toimisto on nurkan takana.
On monia tapoja mihin lopulta tuhkat laitetaan.Joidenkin tuhkat viedään temppeliin.Jotkut nousee taivaalle.
Mutta aika kauan ne on myös koti alttarilla.
27.02.2014 14:51
Omaiset ottaa ne kotiinsa monesti.Ja kun pidetään myöhemmin uusi juhla vainajan budhan luo muuton kunniaksi,Ne saatetaan kuumailmapallon tapaisella riisi pallolla lähettää yläilmoihin.
27.02.2014 14:39
Ne narusta vedettävät kytkimet tulee yleensä niiden valaisinten mukana,jostain erikoisliikkeestä.Valaisin kaupasta ainakin löytyy.
27.02.2014 14:24
Ihmettelen,jos vuosia thaimaassa asunut ei ole törmännyt kirkkaaseen viinaan jota myydään limsapullon kaltaisissa pulloissa riisin tähkät sellaisena vaakuna kuviona kyljessä.Joka ainoassa maaseudun kaupassa on myynnissä.Ja kaupungeissakin,mutta ei hienoissa marketeissa.On todellakin paikallisen väen suosiossa.
27.02.2014 14:03
On se ihan 40% viinaa.Vaikka tiedänkin,ettei se ole vodkaa,en voi mitään kun kylän ukot sitä vodkaksi kutsuu.On sitä käyttämällä tehtyä riisi viinaakin täällä Naapurin ukkeli tekee tosi hyvää,mutta se kirkas mitä vodkaksi kutsuvat on ihan eri juttu.
Ei ole mikään vialla,mutta satuin löytämään hyvän muijan.Jolla on rahaa ja omaisuutta,ettei ole edes mun siivellä.Sorry.
27.02.2014 11:28
Paikalliset kutsuu vodkaksi,kuten edellä kerroin,onko luetun ymmärtämisessäsi jotain ongelmaa.Siihen on kyllä Suomessa ihan asian tuntevaa hoitoa saatavilla,suosittelen.
27.02.2014 07:22
Olen asunut monta vuotta Thaimaassa,eikä ole koskaan kukaan huijannut,Tai edes yrittänyt.
Muut minua on aika vaikea huijata,koska olen kova kyselemään ja selvittämään etukäteen esim.Hinta tason tiedän aina etukäteen jos jotain kalliimpaa joudun hankkimaan.
23.02.2014 07:54
Hautajaisten yhteydessä poltetaan.
Jokaisen temppelin lähistöllä on poltto uuni,missä kuollut hautajaisten lopuksi poltetaan.
Olen ollut muutaman kerran Budhalaisissa hautajaisissa.
Hautajais vieraat käy avonaiseen arkkuun laittamassa tekokukan jokainen,sitten munkit puhuu jotain Arkku suljetaan ja työnnetään poltto uuniin ja sytytetään.
23.02.2014 07:44
Hygienia taso on joka puolella Thaimaata sama.Jopa maalaiskylissä-
Sama meininki kaikissa Afrikan maissa myös.
Olen asunut kauan tööllö,ja esim kompostointia yrittänyt opettaa.Mutta lähes turhaa.
Ruoan tähteet koirat syo ja kanat.Ne viskataan keitto katoksen ovesta vaan pihalle.
Se on sitä kultturi eroa.
i Pattaya ole mitenkään poikkeuksellisen epä siisti.
23.02.2014 06:42
Krab ran ar-harm Thai
Hienoa että Hua Hin asukkaatkin on saaneet hyvän Thai ruoka paikan.
Itse,en juuri muunlaisissa syökään.Paikallisten suosimat pienet mestat on halpoja ja hyviä.
Monet tienvarsi kylissä olevat ruoka paikat on tulleet tutuiksi vuosien varrella.
Thai ruokaa,nimimerkki taitaa olla niitä saivartelijoita,joita valitettavasti riittää tällä suomi 24 sivustolla.
19.02.2014 14:40
Ehkä Kanadassa kuitenkin samanlaista lätkä hulluutta kuin Suomessa
18.02.2014 06:44
Venäläinen Gurling lady Anna Sidorova on kyllä tosi kaunis ja seksikäs lady.
18.02.2014 05:57
On se mahdollisuus,että johdin on löysässä .joskus kun sopivasti löystyy,ei saa täyttä jännitettä,ja värisee,ja palaa himmeästi.Olen lähes varma että vika löytyy liitoksista,ruuvit löysällä.
Loisteputket toimii vajaallakin jännitteellä mutta himmeämmin.
18.02.2014 05:14
Riisin viljelijät on aloittaneet tosi toimet muuraavat esteitä pääministerin toimiston portille.
Pahempi uhka hallitukselle,kuin Suthepin porukka.
Peräävät luvattuja rahojaan,joita ei ole lupauksista huolimatta maksettu.
17.02.2014 11:21
No,jo on sähköviisaat taas liikkeellä.
KeVi on nimenomaan suojamaa.Laitteet toimii ilmankin,mutta turvallisempi kytkentä KeVi:n kanssa,kun metalliosat tulee maadoitettua.
09.02.2014 02:53
Kas,kun ei terminaattori menetelmällä.
Kevin voi jatkaa,kunhan käyttöön otto mittauksissa tulee hyväksyttävä ohmi määrä.
Ei ole mitään rajoituksia,jatkojen suhteen.
Kauimmaisenkin pisteen on oltava mittauksissa ok.
Miten muuten ketjutat esim pistorasioita.?
ÄÄlyttömiä ohjeita tällä kertaa tosi monta.
09.02.2014 02:48
10 / 18