Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tai laitetaan rajoitin toisinpäin että sen hiljempaa ei voi ajaa, mutta toisinpäin ei rajoitusta.
27.12.2013 23:26
EI RAJOITTIMILLE!!!
Minulla on autossa vakiovarusteena vakionopeuden säätimen yhteydessä nopeudenrajoitin. Mutta onneksi sen voi itse valita missä nopeudessa stoppaa ettei mene lujempaa.
27.12.2013 23:25
Ainakin laskutti hyvin
Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.
27.12.2013 23:22
Auto on komeamman näköinen ku sumuvalot palaa. Aina automainoksissakin ne ovat päällä. Muuta hyötyä ei niistä ole, kuin että kuluttaa ylimääräistä energiaa.
Vielä vähemmän ymmärrän takasumuvalon polttamista.. Se on jopa vaarallista, kun ei heti huomaa kun jarruvalot syttyvät.
27.12.2013 22:59
On se varmasti edullisempaa vaihtaa hihna vaikka joka toinen vuosi, kun se että jos hihna katkee kesken ajon.
27.12.2013 00:10
Kutsu sinä kyttiä tontuiksi jos tuntuu helpottavammalta
27.12.2013 00:09
SOVITAAN NÄIN, ETTÄ KEVÄÄLLÄ OTAMME KAIKKI JOTKA AJAMME KITKOILLA OTETAAN KEVÄÄLLÄ KUVAT TIESSÄ OLEVISTA URISTA. jA KUKA SAA KUVAN SYVIMMISTÄ URISTA SILLE MINÄ TARJOAN MAITTAVAN LOUNAAN.
SOPIIKO????
27.12.2013 00:06
On sata helpompaa tapaa tehdä itsemurha kuin tuo.
27.12.2013 00:01
Jos ei viisautta, mutta ainakin on näköhavainnot asiasta. Minun takana ajoi kerran Skoda joka seurasi minua, mutta sitten ajoi ohi vasenta kaistaa Bemari kovaa vauhtia ja minä itse näin peilistä kun nuo sininen ja punainen vilkkuvalo ilmestyi katolle ja se lähti tosi nopeasti liikkelle etten olisi ikimaailmassa uskonut Skodan noi nopeasti lähtevän ja parin kilometrin päässä nämä bemari ja siviilipoiliisiauto seisoivat peräkkäin ja vilkut oli käytössä katolla.
Toinen kerta on kun itse ohitin ylinopeudella VW:n ja sama juttu tämä oli hetken päästä minun takana ja vilkut paloi katolla myös ja myös moottorinilmanottoaukossa vilkkui valot.
Että kokemusta ja järkeä löytyy.
25.12.2013 23:35
Mitä se sinulle kuuluu!!! Lue vaan asia älä katso sitä kuka on kirjoittanut. Näin minä teen.
25.12.2013 23:25
JOOO ja liian hitaasti ajaessa alkaa autoilija tehdö muuta kuin että ajaa autoa ja huomio kaikessa muussa paitsi auton ajossa
25.12.2013 23:19
Tuo tunnelista päättyminen on kyllä meillä täysin turha. Monisssa muissa maissa on tunnelin jälkeen liikennemerkki, että muistitko sammuttaa valot. Meiilä tuo on tarpeeton.
25.12.2013 16:48
Autokauppaa tehtäessä joutuu ottamaan huomioon paljon asioita ja tämä polttimoiden vaihtaminen jää kyllä usein huomioimatta. Eikä polttimoita usein edes tarvitse vaihtaa ensimmäisen omistajan aikana. Minulla on ollut monta autoa missä on ko. toimenpide siirtynyt seuravalle omistajalle, joten ei siihen tule paljoa huomiota kiinnitettyä.
25.12.2013 16:46
Sinulle tuo on mahdoton yhtälö ei sinun päähäsi sitten muutakaan mahdu.
Mutta sitten näet kun ajat tuon siviilipoliisiauton ohi ylinopeutta niin kuin minä näet kun ne ilmestyy.
25.12.2013 06:37
Mikä tuossa asiassa on sinun mielestäsi mahdotonta, ettei katolla voisi olla kääntyviä valoja??? Paljon ihmeellisempia asioita on nykyauto täynnä. Kyllä nuo vilkkuvalot katolla on hyvin yksinkertainen asia. Sinulla on varmasti joku 20 vuotta vanha auto.
25.12.2013 01:54
Kyllä pitäisi olla joku liikenteen asiantuntija ei mikään kommunisti nainen. Muistan vielä kun liikenneministerinä oli eräs kommunisti, jolla ei ollut edes ajokorttia.
25.12.2013 01:49
Voi tuon tehdä jos haluaa kyydin poliisiautolla verikokeeseen!!!
24.12.2013 19:27
itse te käytätte vaikka kuinka montaa nimimerkkiä
24.12.2013 19:26
Itse sin'ä pelle olet. Miksi toiset saa laittaa vaikka kuinka ääliömäisiä juttuja, mutta minä en saisi laittaa mitään,
Hyvää joulua kuitenkin
24.12.2013 19:25
Autoa ajaessa ei kannata syödä Dakaboota voi vaikka tulla matka poliisiautolla verikokeeseen.
24.12.2013 19:23
66 / 68