Koitakaa nyt juntit jo tajuta !! Kaikki gps valvontaan ja heti Mikä Mättää!! Poliisit vois laittaa pois kuleksimasta verovaroilla kun tiedot nopeuksista tulee konttoriiin,ihan mielettömät veromarkkojen säästöt,Ja sitte laariin sataa noi ylinopeus rahat ,autot Halpenis rajustti mikä täs nyt Mätttä täh !!! Eikä me nyt voida veromarkkoja heittää meneen Ollila tehny jo työn siinä palais taas satojatuhansia turhaan.
Ollilan esitys läpi ja heti!!
6
96
Vastaukset
- niinpä niin
Laitetaan sit samalla sirut niskaan, niin voidaan olla valvottavina 24/7... Sitähän sä sanoit, eiks vaan.
Ainakin laskutti hyvin
Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.- markka6
autoilija kirjoitti:
Ainakin laskutti hyvin
Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.Oisivat nyt Teettäny Himasella ois ollu laaturaportti eikä mikää halpis kopio .Jos kaikki nämä turhat selvitykset ja turhat poliisi ja Armeija hankinnat laitettais yhteen olis se aika iso summa no Onnekksi sulla on rahaa .
- Tsiisus
markka6 kirjoitti:
Oisivat nyt Teettäny Himasella ois ollu laaturaportti eikä mikää halpis kopio .Jos kaikki nämä turhat selvitykset ja turhat poliisi ja Armeija hankinnat laitettais yhteen olis se aika iso summa no Onnekksi sulla on rahaa .
Mä en ymmärrä mihin Suomi tarvii satojen kansanedustajien joukon kun muutama vähemmän viisaski riittäis sinne istumaan..ja mitä tekee liikenne yms virastoilla kun ne jokatapauksessa kysyy asian muilta !!!!!!! MIKS NIILLE MAKSETAAN tyhjän panttina olosta.
- osssss
autoilija kirjoitti:
Ainakin laskutti hyvin
Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html
Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.
Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.
– Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.Ja vasemmisto ministeri menee talutusnuorassa?
Kyllä on porvari suomi.Ei jää enää kuin perussuomalaiset äänestysintoa työläisille tuomaan?
- The Köle
Mikäkö mättää? -ongelma on siinä, että ei autot tuosta mihinkään OLEELLISESTI halpene.
-keski-ikä hieman uusiutuu, jos uusiutuu, kun verotusparatiisi suomalaisten
autonvaihtorahat menisi valvonta-veroihin
PS. -suomi-auto yli 300tkm tekee uudella systeemillä autoveroa n. 10te
-se on tuplat, mitä kerätään suosikkiautosta Octavia esim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532