Ollilan esitys läpi ja heti!!

smart1

Koitakaa nyt juntit jo tajuta !! Kaikki gps valvontaan ja heti Mikä Mättää!! Poliisit vois laittaa pois kuleksimasta verovaroilla kun tiedot nopeuksista tulee konttoriiin,ihan mielettömät veromarkkojen säästöt,Ja sitte laariin sataa noi ylinopeus rahat ,autot Halpenis rajustti mikä täs nyt Mätttä täh !!! Eikä me nyt voida veromarkkoja heittää meneen Ollila tehny jo työn siinä palais taas satojatuhansia turhaan.

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä niin

      Laitetaan sit samalla sirut niskaan, niin voidaan olla valvottavina 24/7... Sitähän sä sanoit, eiks vaan.

      • Ainakin laskutti hyvin


        Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html


        Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
        Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.

        Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.

        – Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.


      • markka6
        autoilija kirjoitti:

        Ainakin laskutti hyvin


        Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html


        Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
        Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.

        Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.

        – Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.

        Oisivat nyt Teettäny Himasella ois ollu laaturaportti eikä mikää halpis kopio .Jos kaikki nämä turhat selvitykset ja turhat poliisi ja Armeija hankinnat laitettais yhteen olis se aika iso summa no Onnekksi sulla on rahaa .


      • Tsiisus
        markka6 kirjoitti:

        Oisivat nyt Teettäny Himasella ois ollu laaturaportti eikä mikää halpis kopio .Jos kaikki nämä turhat selvitykset ja turhat poliisi ja Armeija hankinnat laitettais yhteen olis se aika iso summa no Onnekksi sulla on rahaa .

        Mä en ymmärrä mihin Suomi tarvii satojen kansanedustajien joukon kun muutama vähemmän viisaski riittäis sinne istumaan..ja mitä tekee liikenne yms virastoilla kun ne jokatapauksessa kysyy asian muilta !!!!!!! MIKS NIILLE MAKSETAAN tyhjän panttina olosta.


      • osssss
        autoilija kirjoitti:

        Ainakin laskutti hyvin


        Ollilan liikenneselvitys maksoi valtiolle satojatuhansia

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288636399272.html


        Konsultit laskuttivat valtiolta satojatuhansia euroja Jorma Ollilan työryhmän liikenneselvityksestä, uutisoi Iltalehti.
        Lehti kävi läpi kuitteja, joiden perusteella liikenne- ja viestintäministeriö myönsi toimeksiantoja erityisesti Traficon Oy:lle ja Strafica Oy:lle liikenteen tulevaisuutta luotaavassa selvitystyössä. Lehden mukaan yksittäiset laskut saattoivat yltää jopa 35 000 euroon.

        Työryhmän sihteeri, liikenneneuvos Tuomo Suvanto arvioi, että eri firmoja edustaneet konsultit laskuttivat ministeriötä yhteensä noin 350 000 euron edestä. Hänen mukaansa konsultteja joudutaan käyttämään.

        – Konsultit pyörittävät liikennemalleja, eikä liikenne- ja viestintäministeriöllä ole malleja omassa käytössään – eikä henkilöresursseja, Suvanto perustelee lehdelle.

        Ja vasemmisto ministeri menee talutusnuorassa?
        Kyllä on porvari suomi.Ei jää enää kuin perussuomalaiset äänestysintoa työläisille tuomaan?


    • The Köle

      Mikäkö mättää? -ongelma on siinä, että ei autot tuosta mihinkään OLEELLISESTI halpene.

      -keski-ikä hieman uusiutuu, jos uusiutuu, kun verotusparatiisi suomalaisten
      autonvaihtorahat menisi valvonta-veroihin

      PS. -suomi-auto yli 300tkm tekee uudella systeemillä autoveroa n. 10te
      -se on tuplat, mitä kerätään suosikkiautosta Octavia esim.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe