Vapaa kuvaus

Aloituksia

62

Kommenttia

2417

1. Ihmeiden oppikurssi on kolme osainen kirja ja kolmas osa on nimeltään Opettajan käsikirja. Siellä sivulla 65 on oma lukunsa "Onko jälleensyntymä totta?"
    Siellä on mm. lause "Jokaisessa ajatuksessa joka vahvistaa käsitystä, jonka mukaan elämä ja keho eivät ole sama asia, on aina jotain hyvää."
    Kehon on toissijainen asia joten kehoon uudelleen syntyminen ei ole tavoitteena. Muussa yhteydessä on mainintoja että olemme kaikki olleet satoja jopa tuhansia "elämiä" jo "olemassa". Olemme olleet kehoissa jo monesti, mutta se ei ole tavoitteena vaan tavoitteena on vapautuminen.
    Aivan kirjan alkuosassa on lause että "Aatami nukutettiin jotta hänestä voitiin erottaa Kumppani eikä missään kerrota että suuremmin olisi havaittu heräämistä
  2. Hyvin sanottu: olemisen runous

Siis se minkä näen ulkoisena, on oman mieleni heijastus minun sisäisestä maailmastani! (Minä luon mielipiteen vastantulijasta kommunisti, jehova, mies, nainen, nuori, vanha jne.... Minun mieleni ohjelmointi)

Jos haluan muutosta muutan omaa luomaani kuvaa "ulkoisesta" Muutan ohjelmointiani tietoiseksi valinnaksi. Jokainen kuitenkin valitsee joka hetki. Et voi olla mielesi ulkopuolella mutta voit opetella valitsemaan miten mieltäsi käytät.