Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2432

1. En+siltikään+voi+tietää+muuta+kuin+sen+mikä+on+minun+"päässäni"+Tällä+tarkoitan+sitä+mikä+on+minun+mielessäni,+tietoisuudessani,+tietenkin+tiedän+myös+monia+ristiriitaisia+ajatuksia.En+oikein+oivalla+mihin+pyrit+mutta+heikkouksia+ja+virheitä+minulla+kyllä+on+pilvin+pimein,+Sinulle+on+tärkeätä+puhua+lentämisestä,+miten+mahtoi+olla+Charles+Lindbergh+–+Wikipediahttps://fi.wikipedia.org/wiki/Charles_Lindbergh+"uskoi"+ja+kokeili,+niinkuin+monet+jotka+eivät+vaadi+tieteellistä+totuutta+ja+näyttöä+vaan+tekevät+itse.1+Ensimmäinen+lento+Atlantin+yli;Olisin+taipuvainen+ajattelemaan+että+hänen+tietoisudessaan,+mielessään+(pään+sisällä)+oli+vahva+luottamus+että+se+on+mahdollista+ja+vasta+sen+jälkeen+hän+teki+sen
  2. Niinkö
  3. ?+Peukkuja
  4. Todistat+esitykseni.+Olen+SINUN+käsityksesi+mukaan+väärässä+ja+taas+muuttaessani+käsitykseni,+puheeni+ja+mieleni+sinun+käsityksesi+mukaiseksi+olen+jälleen+monien+muiden+mielestä+hullu+ja+mielenvikainen.Tätäkö+Jeesus+terkoitti+lausuessaan+"menkää+ja+tehkää+kaikki+"minun"?+opetuslapsikseni.Kiitos+kun+ymmärrät+ja+yrität+parhaasi+minun+hyväkseni.Juuri+täälainen+ajatelu+on+minulle+selventänyt+että+Jumalan+valtakunta+on+minussa+ei+siinä+mitä+minä+sinusta+kuvittelen,+minun+ei+pidä+muuttaa+sinua+minun+kuvitelmieni+mukaiseksi,+minun+pitää+antaa+sinun+olla+sellainen+miksi+Jumla+sinut+loi+koska+se+on+Jumalan+valtakunta+eli+rakkaus+sinussa,+sinä+olet+ajatus+Jumalan+mielessä+eli+rakkaus+-+agapeTällätavoin+ymmärrän+Jesuksen+opetuksen,+tehkäämme+toisistamme+rakkauden++-+Agape+opetuslapsia