Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Matteuksen+evankeliumi:
5:37+vaan+olkoon+teidän+puheenne:+'On,+on',+tahi:+'ei,+ei.'+Mitä+siihen+lisätään,+se+on+pahasta.
13.04.2019 16:21
Voisiko+olla+monta+totuutta
Se+mikä+on+totta+ei+muutu+kertojan++mielihalujen+mukan.
Juuri+se+mikä+noissa+kertomuksissa+on+samaa+on+hyvinkin+lähellä+totuutta
13.04.2019 14:32
Koetta+ei+ole+ennenkuin+se+on+ajatuksena+ihmisen+mielessä.
Hyväksyn+ajatuksesi+että+asiat+ovat+siten+kuin+ne+ovat+sinun+mielessäsi
12.04.2019 18:43
Kehititkö+koko+esityksesi+mielesi+ulkopuolella,+mielikuvituksesi+ulottumattomissa.+
#<<+Painovoima+on+sinun+mielessäsi+aivan+siitä+riippumatta+miten+sen+kirjoitat.+>>
Ei.+Kyse+on+kappaleiden+välisestä+voimasta.#
Tässä+on+ihmisen+mieli+joka+tiedostaa+mielensä+avulla++"kappaleet"+ja+"niiden+välisen+voiman"
12.04.2019 10:33
Juurikin+samoin.+Mietin+mikä+on+milloinkin+kyseisen+sanoman+sisältö,+ei+niinkään+kuka+on+sen+lausunut+raamatussa+tai+tällä+saitilla.+Eiköhän+kaikki+mahdolliset+ja+mahdottomat+ajatukset+ole+sanottu+jo+moneen+kertaan.
Olevaisen+ilmentymisestä+voin+olla+varma+että+huomenna+tapahtuu+vielä+täydellisempi+kokemus+kuin+tänään+koska+olen+tätä+tyytyväisempi+siihen+miten+koen+sen+mitä+minun+pitää+kokea.
Olen+oman+onneni+seppä.+Saattohoitajilta+olen+oppinut+että+ihminen+joka+uskoo+jäävänsä+jotain+vaille+tai+jotain+kesken+lähtee+suuremman+tuskan+kanssa+kuin+hän+joka+tyytyy+siihen+mitä+on.
11.04.2019 13:58
Olemme+tulleet+valitsemaan
11.04.2019 10:49
"+ainakaan+sellaisena+hahmona+joksi+hänet+on+kuvattu.+"
Kuka+tietää+millaisen+kuvan+kukin+luo+niistä+kirjoituksista+jotka+liitetään+"Jeesukseen"?
Kohta+150+ylläkirjoitettua+käsitystä+ja+miljoonat+lukijat+jotka+eivät+ole+vielä+kirjoittaneet,+ovat+vain+luoneet+käsityksensä?
11.04.2019 10:46
Painovoima+on+sinun+mielessäsi+aivan+siitä+riippumatta+miten+sen+kirjoitat.
Käsitteet+ovat+mielessä,+uskomukset+ovat+mielessä,+tunne+on+mielessä.+Painovoimaa+kuvataan+ja+mitataan+monin+eri+tavoin.+Mitarit+kehitetään+ja+luetaan+mielen+avulla.
Mielikuvituksen+rajoittuneisuus+on+ainut+rajoitus.
Mielikuvien+runsauteen+perustuu+kaikki+keksinnöt
Tunne+eli+kokemus+muistuttaa+tosiasiasta+että+on+asioita+joille+ei+ole+fyysstä+eli+käsin+kosketeltavaa+muotoa,+se+ei+tee+niistä+olemattomia.
Monien+sotien+alkusyyksi+väitetään+vallannhalu+eli+tunne+MIELESÄ.+Mielikuva,+mielikuvitus+ei+ole+merkityksetön
10.04.2019 23:02
Kaikki+mitä+on+on+mielessä.+Sano+joku+asia+mikä+ei+ole+mielessä.
09.04.2019 20:07
Mikä+olisi+se+vastaus+joka+ei+olisi+kiemurtelua.
"Ei+todisteet+ole+tulevaisuudessa+ne+on+siinä+mielessä+joka+ne+oivaltaa."
+Miten+syvällisesti+tämä+pitää+sinulle+ilmoittaa+jotta+hyväksyisit+sen+sinun+käsitystäsi+kunnioittavaksi.+Ei+ole+tarkoitus+romuttaa+sinun+ajatteluasi,+minä+olen+sitä+mieltä+että+uskontojen+ulkopuolellakin+on+jokaisella+oma+käsityksensä+useimmista+asioista.
Reinkarnaatio-oppi++-+mitä+se+mahtaakaan+olla+-+ei+suinkaan+sisälly+kaikkiin+uskomusjärjestelmiin
09.04.2019 10:05
"Ei.+Kyllä+jokaisella+hihhulilla+on+ihan+oma+uskontonsa,+jota+he+perustelevat+vaihtelevin+lähtein."
Kyllä+sinä+kirjoitat+aivan+itse+sen+miten+olet+itseäsi+opettanut+(niinkuin+jokainen)+siitä+koukusta+en+pääse+irti.
"Noista+ei+siis+ole+mitään+uskovien+ulkopuolisia+todisteita+kuten+ylempänä+väitit.+[Voisitko+vielä+vahvistaa+tämänkin,+jos+yrität+tuosta+kiemurtelijan+roolista+ulos+?]"
Et+voi+olla+tosisissasi+pyytäessäsi+todisteita+että+sinun+uskomuksesi+voi+joku+ulkopuolinen+muuttaa
Roolituksestasi+en+päse+pois,+mutta+jokainen+uskoo+tai+on+uskomatta+minusta+riippumatta
08.04.2019 22:11
Ei+suinkaan+tyhjää+vaan+sinun+halusi+jopa+käsityksesi+miten+eri+tasoja+on+mukava+tai+ainakin+tarpeellista+sekoittaa+sinun+mielestäsi
08.04.2019 09:33
Vain+se+on+totta+joka+on+sinun+pään+sisäistä
Usko++jo+kun+kuten+itse+välität
07.04.2019 17:49
Vihan+kylväjä+palvelee,+tuo+esille+erillisyden+hirmuisuuden.+Kuka+pärjää+yksin,+yksilö+tai+yhteisö,
06.04.2019 11:02
Näin+yhteiskunta+vähitellen+ajautuu+kohti+massailluusiota.+
Asiantuntija+esitys+kiitos.
Mikä+olisi+se+näkemys+-+illuusio-+jota+kohti+olisi+syytä+tavoitella+jokaisella+on+kuitenkin+ajatuksensa,+näkemyksensä,+illuusionsa.++Ei+tämä+ole+uskontojen+yksinoikeus.
Britit+tekevät+parhaansa+osoittamalla+brexit+illuusion+mahdottomuuden,+voidaan+toki+erota+kunhan+tehdään+sopimus+kaikista+erottavista+asioista?+Siis+mistä+silloin+erottiin+
Mikä+olisi+vastakohta
06.04.2019 10:59
Otan+kohteliaisuutena.+Peukkuja,+rakkaus+ei+palkitse+ammatin+mukaan.
06.04.2019 10:45
Ei+minun+tieninistini+voi+olla+sydämesi+sanoman++esteenä.+Päinvastoin+pitämällä+tarinaa+käynnissä+sinunkin+reagointia+saa+voimaa.+
Jumalani+maksaa+palkkani,+aivan+kuten+sinunkin
06.04.2019 09:45
Onko+analysointi+tarpeellista+ellei+usko+analyysiinsä.+Rohkeutta+kommunikoitiin+jostakinhan+sekin+on+aloitettava.
Peukkuja
05.04.2019 20:59
Toivoakseni+en+opastaa+Jumalaa+rakkaudessaan.+Kun+en+halua+vaatia+sinultakaan+mitään+kunhan+rupattelen.
Jumala+ei+minun+mielessäni+ole+sinun+eikä+minun,+Jumala+on+enemmän+kuin+se+mitä+on+minun+mielessäni.+Näin+uskon.
05.04.2019 20:54
Peukut+sinulle,+jokainen+tulee+onnelliseksi+omassa+uskossaan.
05.04.2019 13:38
22 / 121