Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Ruoka+on+valon+johdannainenJotakin+kyllä+tapahtuu+likimain+valottomassakinLuterilaisia+listalla+kun+ollaan+antaisin+melko+suuren+merkityksen+myös+hengelle.Henki+on+minun+mielestäni+auringosta+riippumaton,+luonto+kyllä
  2. Asiat+eivät+tapahdu+meille+vaan+meitä+varten.+IlosanomatkaanEikä+mikään+ole+sattumaa.Kun+koen,+luen+tai+keskustelen+reagointini+kohdistu+juuri+minulle+osuviin+juttuihin.Sopiiko+silloin+huomata+että+mielessäni+JOKU+joka+tilttaa+kiinni+juuri+siihen+juttuun,+jota+toinen+ei+ehkä+edes+tiedä+kuulleensa+kun+jälkeenpäin+asiasta+keskustellaan.+Kuka+on+sinussa+se+joka++tietää+juuri+sinulle+tärkeän+asian?+Minussa+on+TOTUUS+joka+auttaa+ja+opastaa+juuri+minua.+Aloitetaan+vastasyntyneestä+joka+osaa+hymyillä+nähdessään+ihmisen+-+äitinsä+-++kasvot+edessään.+Sillätavoin+lapsi+saa+myötätunnon+ja+ilon+vasatukseksi,+KUN+ITSE+JAKAA+ENSIN+OMASTAAN.Tässä+helposti+tulee+viittaus+perimään,+evoluution+tuomaan+kehitykseen,+itse+ajattelen+että+perimä+on+aukoton,+ainakaa+tiede+ei+kerro+että+ihminen+olisi+välillä+poissa,+Kyllä+me+olemme+samaa+ihmissukua+"alusta"+alkaenSiksi+juuri+Aatamin+toiminta+oli+virheellistä+kun+hän+lähti+etsimään+ULKOPUOLELTAAN+jotain+enemmän.Vastasyntynyt+imeväinen+jakaa+hymyään,+iloaan+sisältään,+itsestän,+automaattisesti+koska+hänessä+on+sisällään+totuuden+henki+joka+autta+ja+opastaa.+Siis+jokaisella+on+kipupisteensä+eli+reagointinsa+omassa+kohdassaan,+saattaa+tietysti+olla+myös+yhteinen+näkemys.+Jos+kysyjällä+on+luottamus+yhteiseen+näkemykseen+hänelle+tuskin+tulee+mieleen+epäilys,+silloinhan+hän+luopuu+luottamuksesta+ja+alkaa+epäillä,+kysyä+voi+vain+epätietoinen.+Lasta+ei+ole+opetettu+pelkäämään+ja+epäilemäänAina+kun+näen+ja+koen+että+syy++on+kaverissa+olen+aatami+joka+uskoo+että+asiat+tapahtuvat+ulkopuolellani,+ei+se+mene+niin,+kaiki+tapahtuu+minun+vuokseni+koska+minä+koen+minulle+osuvat+tapahtumat.+Jos+sinulla+on+riita+ja+lähdet+pois+kuka+silloin+riitelee,+kun+sinä+lopetat,+missä+on+sinun+riitasi
  3. On+hyllymetreittäin+kirjoja+Luciferista+valon+tuojasta.+Reagointini+siihen+mikä+näyttää+tapahtuvan+eli+valaisija+antaa+mahdollisuuden+valita+uudelleen.+Katsomalla+omaa+käytöstään+huomaa+erehdykset.+Vielä+tarkennus.+kaverisi+naamasta+näet+miten+olet+toiminut.+Ihminen+on+peili+itselleen,+kuvasi+kertoo+mikä+olet.+Siksi+olen+kiitollinen+että+minussa+on+ominaisuus+nähdä+virheet.+synnit?Kun+kirjoitan+että+jokin+näyttää+tapahtuvan,+tiedostan+tosiasian+että+liikenneonettomuuden+silminnäkijät+kertovat+tapahtuman+varsin+eri+tavoin.+Sama+laki+kattaa+kaiken+havainnoinnin.+Jokainen+näkee+omista+lähtökohdistaan+käsin.+Silmillä+tapahtuva+havainto+on+hyvinkin+kyseenalainen,+menneisiin+havaintoihin+(virheisiin)+tukeutuvaTämä+ei+ole+passiivinen+vaan+erittäin+suurta+valppautta+vaativa++valinnan+hetki.Lisäksi+tässä+ei+ole+kysymys+omantunnon+äänestä.+Omatunto+on+minun+käsitteistössäni+minulle+vanhempieni+ja+kulttuurin+raamatun+jopa+paavalin+minulle+opettama+käyttäytymistapa.+Myönnän+lukeneeni+eri+lähteitä+omin+silmin+sen+sijaan+että+olisin+lukenut+agape+mielellä,+Jumalan+Rakkauden+mielellä.+Anteeksiantavalla+mielellä.+Tällä+mielellä+vapautan+itseni+tuomitsemasta+itseäni.+Siinä+on+anteeksianto.+Aktiivisena.Oman+sisäisen+totuuden+kuuleminen,+siinä+on+loppuelämäni+merkitys+ja+tarkoitus
  4. Kiitos+erinomaisista+kysymyksistäsi.Jumala+on+jo+antanut+anteeksi,+Hän+odottaa+Tuhlaajapojan+paluuta,+hän+olisi+antanut+anteeksi+Aadamille+sen+omenan+syönnin+saman+tien.+Tosiasiassa+mitään+anteeksiannetavaa+ei+ole+on+vain+tämä+uni,+eikä+mitään+erillistä+ajatusta+Jumalan+ja+Pojan+välillä,+on+Pojan+uniSen+totuuden+hyväsyminen+on+minun+mielentilani+valinta,+annan+ITSELLENI+=+Jumalan+Pojalle+tässä+unessa+anteeksi+koska+olen+virheellisesti+ymmärtänyt,+valinnut+väärän+asenteen+eli+syyllisyyden.+Virhe+on+se+että+uskon+erillisyyten+ensin+tämän+materian+tasolla+joka+sinänsä+näyttää+tosiasialta+mutta+jopa+nykyinen+tiede+todistaa+että+materia+on+hyvin+epämääräinen+ja+aistinvarainen+asia.+Tärkeintä+on+mielessä+oleva+ajatus,+johtopäätös+joka+tilanteen+mukaan+johtaa+fyysiseen+toimintaan.++On+ihmisen+mielen+puhdistamisen+kannalta+yhtä+tärkeätä+antaa+anteeksi+edesmenneistä+tapahtumista+ja+henkilöistä+kuin+tässä+näkyvässä+maailmassa,+syntyneet+virheet+(synnit+kuten+Agrikola+yhdellä+sanalla+kirjoitta+läpi+Raamatun)+Nämä+henkilöt+jotka+tunnen+henkilökohtaisesti+muodon+eli+kehon+tasolla+ovat+helpoimmin+anteeksianetavissa+kun+tiedän+että+en+näe+kenenkään+mieleen+joten+en+voi+arvioida+heidän+virheitään.+Ei+ole+minun+asiani+syyllistää,+keskustella+voin,+kuten+nyt+tässä.Ei+tämä+pois+sulje+sitä+kultturin+kohteliaisuutta+jossa+pyydän+anteeksi+törmättyäni+johonkin+ystävään+puhein+tai+teoinKenelle?++ITSELLENI,Jos+taas+lähdetän+sieltä+ylimmältä+askeleelta+Jumala+antoi+pojalleen+-+ihmiselle-++kaiken.Mitää+annettavaa+ei+ole+sen+ulkopuolella.Siksipä+minulla+ei+ole+Jumalan+tahtoa+ylittävää+annettavaa+kenelleen.+Tämä+siis+mielen+eli+hengen+tasollaMutta+virheelliset+päätelmäni+että+joltakulta+puuttuisi+tai+jopa+itseltäni+puuttuisi+jotain,+siinä+on+egon+eli+itsekyyden+erillisyyden,+pelon,+kärsimyksen,+sairauden+syntysanat.+Menisinkö+etsimään+tietoa+puutarhasta+eli+ULKOPUOLELTANI,+kun+mitään+ei+ole+sen+ulkopuolella+jonka+JUMALA+antoi+pojalleen.+Taivasten+valtakunta....onIhminen+tunne+ITSESI+tunnet+Jumalan+joka+on+TOTUUS