Vapaa kuvaus

Aina käy niinkuin käy

Aloituksia

63

Kommenttia

2433

1. Kyllä+kyllä,+Jeesuksen+kuolema+ei+ollut+se+pointti+vaan+ylösnousemus.Muuten+missämäärin+ajattelet+omantunnon+olevan+vanhempien+ja+kulttuurin+opettama.+Itse+koen+oivallukseni+olevan+enemmän+kuin+omatunnon+viesti.+Siis+arvostan+oivallustani+ensisijaisesti,+toki+"hyvä"++ja+"paha"+ovat+ne+omantunon+asiat,+ei+mitenkään+väärin.ihminen+luo+kirjoituksia,+musiikkia+jne.+jotka+opettavat+valtavan+paljon+todella+"hyvää"+Kaikella+tällä+pohjustan+ajatusta+että+ihmisen+tietoisuus+on+enemmän+kuin+omatunnon+ja+kulttuurin+-saavutus.+Kiemurtelen+tässä+siksi+kun+en+halua+sinua+ärsyttää+käyttämällä+ilmaisua++-+Pyä+Henki+on+Jumalan+ääni+minulle+minussa.+Kokemukseni+on+että+tuollainen+ilmaisun+on+punainen+vaate+sinulle.+Tarkoitukseni+ei+ole+loukata.
  2. "+Hyväksyttekö+varjelun+periaatteen,+vai+oletteko+te+täällä+vain+ottamassa+henkilökohtaisen+hyödyn+irti,+niin+kauan+kuin+juhlat+jatkuvat?+"Maailmalla+on+se+tarkoitus+että+jokainen+joutuu+eli+pääsee+itse+valitsemaan+tarkoituksen+ja+merkityksen+elämälleen.Jörn+Donner+tämänpäiväisessä+hesarissa:++"Koska+minulla+on+sormet,+teen+itselleni+merkityksen+kirjoittamalla,+olen+olemassa+kirjoittaessani"+Varmaa+on+että+jokaisella+on+hänestä+oma+käsityksensä,+siis+hänestäkään+ei+ole+muuta+kuin+toisen+ihmisen+antama+merkitys,+sen+merkityksen+antajalle.Olenko+vain+siksi+että+annan+merkityksen+sinulle,+Jörkalle,+liito-oravalle...+-+ainakin+nyt+aloittaja+tuntee+antaneensa+merkityksen+.....